Had je surinaams nederlands ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik had gewoon een 9 op mijn eindlijst voor Nederlands op het Vwo.
Mijn Nederlands is beter geworden dankzij Fok!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
Ik een 8 voor Nederlands op de havo. Nu door internet denk ik dat ik op een 6 ga zitten
Wat voor wiskunde was dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eens 9.7 voor mijn wiskunde examen, kwam net tijd te kort dus gokte ik het laatste antwoord 19 en het was 20 ..![]()
Nog steeds boos om.
Is niet te zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is beter geworden dankzij Fok!
Samequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben juist slechter geworden, omdat ik door jullie extra oplet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een aparte toets. Elke vraag mocht ik beantwoorden met: Fawaka dan met deze koulovraag?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb jij biologie in je vakkenpakket?
Buff voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee. Maar dit kan ik rustig opzetten.
Look behind you! It's your ass!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |