Dat is wel raar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:29 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Nope onze school heeft dat 2 jaar geleden ingevoerd. Omdat dat beter stond in de papieren ofzo. Tsja... ze willen blijkbaar heel veel nieuwe leerlingen krijgen want zo goed gaat het blijkbaar niet.
Ach ja vanaf volgend jaar HAVO, klinkt al wat beter. Eerst volgende week me eindexamens maar eens halen.quote:
Het noorden loopt ook achter .quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij ons heeft het altijd MAVO geheten.
korfballenquote:
Hoe heb jij mijn FB gevonden dan kutje, dm.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hier. heb zin om in bed t e k r u i p e n
huilen, geen kans op de lapo nu die zo moet eten.quote:
foto van je zusquote:
Havo was makkie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:31 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ach ja vanaf volgend jaar HAVO, klinkt al wat beter. Eerst volgende week me eindexamens maar eens halen.
Hij heeft wel veel korfbal chickies waar hij kan uithuilen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
huilen, geen kans op de lapo nu die zo moet eten.
Vwo ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Havo was makkie.
Nooit iets gedaan voor school.
Dat ga ik denk ik wel doen.... ging in het 2e ook niet al te best toen teruggezet. Maar ze hebben er vertrouwen in dat ik het nu wel goed ga afronden.quote:
Raket Jet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel korfbal chickies waar hij kan uithuilen.
Gast jij maakt meer spelfouten dan de gemiddelde LBO leerlingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Havo was makkie.
Nooit iets gedaan voor school.
Ik ben ook slecht in Nederlands.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast jij maakt meer spelfouten dan de gemiddelde LBO leerlingscan die HAVO papieren eens en post ze
ojah, die naam zocht ikquote:
Gwn 4 voor nederlands jwt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast jij maakt meer spelfouten dan de gemiddelde LBO leerlingscan die HAVO papieren eens en post ze
ik heb al gegetenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
huilen, geen kans op de lapo nu die zo moet eten.
In mijn tijd niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:33 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Daar slaag je niet mee hoor, minimaal een 6.
Vroegah(vorig jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:33 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ja, dat zijn die nieuwe regelsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:33 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:33 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Zwaar Christelijk gezin in Staphorst ofzo? Eten ze altijd om 5 uur.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rens, heb jij dit jaar ook examens mavo?
Dan stond ik blijkbaar voldoende voor Nederlands.quote:
Had je surinaams nederlands ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik had gewoon een 9 op mijn eindlijst voor Nederlands op het Vwo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |