Het duurde zo lang?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het duurde zo lang. Ik ben ajacied422 gewend
GGMM kan de TT veranderenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
heeft een keer een vrouw hier de lapo moet die gladde smoofie het weer verpestte
Netjes, hopelijk stik je er in kut kakkerlakquote:
Jij weet niet hoe ajacied422, ajacied4l en GGMM zijn hehquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het duurde zo lang?_ ik was nog niet eens 1 minuut bezig.
Sweeeeeeeeeeeeeeeeet. Gefeliciteerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oorlogsboeken en waargebeurde verhalen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie leest hier verder nog boeken?
Dromenvangertje, wat je lees je zoal?
Ik ben niet zoals hun, deal with it. Anders ga je maar achter hun kont aanlopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ajacied422, ajacied4l en GGMM zijn heh
Irritante is die limit .. je mag niet zo snel achter elkaar posten, dan joept iemand hemquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het duurde zo lang?_ ik was nog niet eens 1 minuut bezig.
Thnx ouwe grafjoodquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Netjes, hopelijk stik je er in kut kakkerlak
Was jou kont dan bezet door hem?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals hun, deal with it. Anders ga je maar achter hun kont aanlopen.
Loopt ie nu achter jouw reet aan dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals hun, deal with it. Anders ga je maar achter hun kont aanlopen.
in vbl gewend zijn we hoog tempo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We zijn jou gewendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |