Alleen tussen 8 en 5.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:47 schreef miesjelle112 het volgende:
Goedemorgenn!
Jullie gaan echt niet normaal snel met de topics! Niet bij te houden
Haha jaa dat is nu precies het probleemquote:
Ik zou willen zeggen dat het bij mij andersom is, maar dat vindt de baas niet leukquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:28 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Haha jaa dat is nu precies het probleem
Ddan ben ik juist druk en de avonden niet
ik heb dan vaak geen laptop meer tot m'n beschikking.. als in.. die zet ik thuis niet aanquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:39 schreef Skv het volgende:
Mooi ook dat het hier om klokslag 17 uur doodstil wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik laat mijn ex nooit meer los. Die zit in mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi concept toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij al aan de vaste man?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Absoluutquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:42 schreef El_Matador het volgende:
Mooi concept toch?
Jij al aan de vaste man?
Neuken?quote:
Dan is 9000 km ineens heul veul.quote:
Jij ja. Ik moet zaken doen.quote:
Als jij even vervoer regelt en alles, dan kom ik wel die kant opquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:48 schreef El_Matador het volgende:
Jij ja. Ik moet zaken doen.
Heb verdomme een jacuzzi in mijn hotelkamer...
KLM vliegt direct. AMS-LIMquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij even vervoer regelt en alles, dan kom ik wel die kant op
He jij bent de zakenman MET jacuzzi IN de hotelkamer. Je hebt vast wel iemand die dat even kan regelen / betalenquote:
Regelen wel. Betalen niet, bovendien zijn de lokale hoertjes nog geen 100 euro.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He jij bent de zakenman MET jacuzzi IN de hotelkamer. Je hebt vast wel iemand die dat even kan regelen / betalen
Neuk je toch lekker een hoertjequote:Op woensdag 9 mei 2012 08:52 schreef El_Matador het volgende:
Regelen wel. Betalen niet, bovendien zijn de lokale hoertjes nog geen 100 euro.
Been there, done that.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Note to self; niet meer FOK!ken als je de minibar aan het leegzuipen bent.
The only limit is your own imagination
Cue_slet heb gelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoertje of slet.. toch verschil
Vraag maar aan Mata
tomato paprika.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoertje of slet.. toch verschil
Vraag maar aan Mata![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:54 schreef El_Matador het volgende:
Note to self; niet meer FOK!ken als je de minibar aan het leegzuipen bent.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:54 schreef El_Matador het volgende:
Note to self; niet meer FOK!ken als je de minibar aan het leegzuipen bent.![]()
![]()
![]()
Hehe, had je de "discussie" in het versiertopic nog gevolgd?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:57 schreef El_Matador het volgende:
Dit is een SC, dus dat boeit nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, verdomme, nog een SC. Straks verlies ik mn leven...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, had je de "discussie" in het versiertopic nog gevolgd?vertel? was ie leuk..de discussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn allemaal verloren..quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:59 schreef El_Matador het volgende:
Ja, verdomme, nog een SC. Straks verlies ik mn leven...![]()
Niet half zo leuk als jij onder een vrachtwagen met pallets.quote:
Alleen sommigen hebben ook verloren.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:01 schreef El_Matador het volgende:
Alleen sommigen hebben ook verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt toch maar dat hoertje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: