Alleen tussen 8 en 5.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:47 schreef miesjelle112 het volgende:
Goedemorgenn!
Jullie gaan echt niet normaal snel met de topics! Niet bij te houden
Haha jaa dat is nu precies het probleemquote:
Ik zou willen zeggen dat het bij mij andersom is, maar dat vindt de baas niet leukquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:28 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Haha jaa dat is nu precies het probleem
Ddan ben ik juist druk en de avonden niet
ik heb dan vaak geen laptop meer tot m'n beschikking.. als in.. die zet ik thuis niet aanquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:39 schreef Skv het volgende:
Mooi ook dat het hier om klokslag 17 uur doodstil wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik laat mijn ex nooit meer los. Die zit in mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi concept toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij al aan de vaste man?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Absoluutquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:42 schreef El_Matador het volgende:
Mooi concept toch?
Jij al aan de vaste man?
Neuken?quote:
Dan is 9000 km ineens heul veul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |