Alleen tussen 8 en 5.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:47 schreef miesjelle112 het volgende:
Goedemorgenn!
Jullie gaan echt niet normaal snel met de topics! Niet bij te houden
Haha jaa dat is nu precies het probleemquote:
Ik zou willen zeggen dat het bij mij andersom is, maar dat vindt de baas niet leukquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:28 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Haha jaa dat is nu precies het probleem
Ddan ben ik juist druk en de avonden niet
ik heb dan vaak geen laptop meer tot m'n beschikking.. als in.. die zet ik thuis niet aanquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:39 schreef Skv het volgende:
Mooi ook dat het hier om klokslag 17 uur doodstil wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik laat mijn ex nooit meer los. Die zit in mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi concept toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij al aan de vaste man?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Absoluutquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:42 schreef El_Matador het volgende:
Mooi concept toch?
Jij al aan de vaste man?
Neuken?quote:
Dan is 9000 km ineens heul veul.quote:
Jij ja. Ik moet zaken doen.quote:
Als jij even vervoer regelt en alles, dan kom ik wel die kant opquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:48 schreef El_Matador het volgende:
Jij ja. Ik moet zaken doen.
Heb verdomme een jacuzzi in mijn hotelkamer...
KLM vliegt direct. AMS-LIMquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij even vervoer regelt en alles, dan kom ik wel die kant op
He jij bent de zakenman MET jacuzzi IN de hotelkamer. Je hebt vast wel iemand die dat even kan regelen / betalenquote:
Regelen wel. Betalen niet, bovendien zijn de lokale hoertjes nog geen 100 euro.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He jij bent de zakenman MET jacuzzi IN de hotelkamer. Je hebt vast wel iemand die dat even kan regelen / betalen
Neuk je toch lekker een hoertjequote:Op woensdag 9 mei 2012 08:52 schreef El_Matador het volgende:
Regelen wel. Betalen niet, bovendien zijn de lokale hoertjes nog geen 100 euro.
Been there, done that.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Note to self; niet meer FOK!ken als je de minibar aan het leegzuipen bent.
The only limit is your own imagination
Cue_slet heb gelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoertje of slet.. toch verschil
Vraag maar aan Mata
tomato paprika.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoertje of slet.. toch verschil
Vraag maar aan Mata![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:54 schreef El_Matador het volgende:
Note to self; niet meer FOK!ken als je de minibar aan het leegzuipen bent.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:54 schreef El_Matador het volgende:
Note to self; niet meer FOK!ken als je de minibar aan het leegzuipen bent.![]()
![]()
![]()
Hehe, had je de "discussie" in het versiertopic nog gevolgd?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:57 schreef El_Matador het volgende:
Dit is een SC, dus dat boeit nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, verdomme, nog een SC. Straks verlies ik mn leven...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, had je de "discussie" in het versiertopic nog gevolgd?vertel? was ie leuk..de discussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn allemaal verloren..quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:59 schreef El_Matador het volgende:
Ja, verdomme, nog een SC. Straks verlies ik mn leven...![]()
Niet half zo leuk als jij onder een vrachtwagen met pallets.quote:
Alleen sommigen hebben ook verloren.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:01 schreef El_Matador het volgende:
Alleen sommigen hebben ook verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt toch maar dat hoertje![]()
![]()
Dan toch zeker een andere...quote:The only limit is your own imagination
en wat wil je daarmee zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet half zo leuk als jij onder een vrachtwagen met pallets.![]()
Ik vroeg het toch niet aan jou betwetertjequote:Op woensdag 9 mei 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat de discussie best wel leuk was, maar het kon zijn voorgestelde situatie niet toppen![]()
![]()
Maar als mensen van die open deuren vragen.. dan moet ik wel reageren,.. kan.. me..niet..inhoudenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:04 schreef Geester het volgende:
Ik vroeg het toch niet aan jou betwetertje![]()
![]()
Dat je bijster oninteressant bent.quote:The only limit is your own imagination
Vertrouw me, dat ben je niet waard.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Is het een verkapte doodsverwensing oid?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als mensen van die open deuren vragen.. dan moet ik wel reageren,.. kan.. me..niet..inhoudenik heb echt geen respect voor mensen zoals jij met je uber trieste instelling en je weet het altijd zo goed toch
![]()
oeh stoer man ga je lekker bezatten aan je mini bar en kom het lekker melden hier zodat je respect krijgtquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertrouw me, dat ben je niet waard.
triest figuur![]()
![]()
Mogguh!
Is het Geester pesten alweer begonnen? We makkelijk hoor, om elke keer de dorpsgek eruit te pikken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Kotsseks is vies.quote:
Wat zeg ik; seks met Geester is sowieso vies. Smerig. Goor. Ranzig. Wanstaltig. Afgrijselijk.
In de slechte zin des woords.The only limit is your own imagination
Ik reageer serieus op z'n vragen, of hij het nu is.. of een anderquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh!
Is het Geester pesten alweer begonnen? We makkelijk hoor, om elke keer de dorpsgek eruit te pikken!![]()
![]()
Nee? Ik zeg alleen dat ik je in en in triest vindquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat nou.. dit is een forum. Bevalt het je niet, dan moet je lekker wegwezen.. dat mag ik zeggen.. dit is een forum
![]()
![]()
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef El_Matador het volgende:
Wat zeg ik; seks met Geester is sowieso vies. Smerig. Goor. Ranzig. Wanstaltig. Afgrijselijk.![]()
![]()
''iemand'' anders vond dat niet zoquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kotsseks is vies.
Wat zeg ik; seks met Geester is sowieso vies. Smerig. Goor. Ranzig. Wanstaltig. Afgrijselijk.
In de slechte zin des woords.als ik zeg wie word ik gebanned
![]()
Dan kan het alleen Yvonne zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef Geester het volgende:
[..]
''iemand'' anders vond dat niet zoals ik zeg wie word ik gebanned
kotsseks?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef Geester het volgende:
[..]
''iemand'' anders vond dat niet zoals ik zeg wie word ik gebanned
![]()
![]()
Ok, ok, maar hij doet daarna altijd zo lekker verongelijkt!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik reageer serieus op z'n vragen, of hij het nu is.. of een anderHet is bijna aandoenlijk!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Z'n goede kantquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:10 schreef SicSicSics het volgende:
Ok, ok, maar hij doet daarna altijd zo lekker verongelijkt!Het is bijna aandoenlijk!
![]()
![]()
Respect zoeken op een forum vol autisten en een zeldzaam interessant figuur. Wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Geester het volgende:
[..]
oeh stoer man ga je lekker bezatten aan je mini bar en kom het lekker melden hier zodat je respect krijgt
triest figuurThe only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Respect zoeken op een forum vol autisten en een zeldzaam interessant figuur. Wat denk je wel niet?![]()
![]()
![]()
Zou het de reincarnatie van mylifeisgrey zijn? Heb nog een mooie quote van hem in mijn foboquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ok, ok, maar hij doet daarna altijd zo lekker verongelijkt!Het is bijna aandoenlijk!
quote:
Ik zit hier alleen om mijn Nederlands op peil te houden.
En volgens mij lukt dat aardig, met 4 soorten drank op.
Gaat je prima af, ik heb er over het algemeen meer moeite mee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen om mijn Nederlands op peil te houden.
En volgens mij lukt dat aardig, met 4 soorten drank op.![]()
![]()
Dat zijn de betere quotes!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:11 schreef El_Matador het volgende:
Zou het de reincarnatie van mylifeisgrey zijn? Heb nog een mooie quote van hem in mijn fobo
Ik ga koffie halen, was half 3 vannacht en dat voel ik... Mijn ouwe lijf die trekt dat niet meer!Kreun, steun, bijna bejaard.
Fine, fuck you then!
Wat deed je zo laat wakker?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zijn de betere quotes!
Ik ga koffie halen, was half 3 vannacht en dat voel ik... Mijn ouwe lijf die trekt dat niet meer!Kreun, steun, bijna beaard.
Thinking about thinking of you. ♫![]()
RESPECT ZOEKEN? dude dafuck denk je wel nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Respect zoeken op een forum vol autisten en een zeldzaam interessant figuur. Wat denk je wel niet?dat je serieus denkt dat ik voldoening zoek hier.. het is bijster de tijd doden daarom ben ik in t weekend niet hier en na 5 uur ook niet ...
![]()
Over 4 uur moet ik weer op, ga ik ook dik dik spijt van hebben. En om 9:00 een nieuwe klant bezoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zijn de betere quotes!
Ik ga koffie halen, was half 3 vannacht en dat voel ik... Mijn ouwe lijf die trekt dat niet meer!Kreun, steun, bijna bejaard.
Och, het gaat zakelijk allemaal prima.
Neem een bak koffie. Colombiaans, mag ik hopen?The only limit is your own imagination
Arme oude manquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:17 schreef El_Matador het volgende:
Neem een bak koffie. Colombiaans, mag ik hopen?![]()
Je fobo spreekt boekdelen:quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:17 schreef Geester het volgende:
[..]
RESPECT ZOEKEN? dude dafuck denk je wel nietdat je serieus denkt dat ik voldoening zoek hier.. het is bijster de tijd doden daarom ben ik in t weekend niet hier en na 5 uur ook niet ...
Zijn er nog chicks hier?
Binnekort zijn hier chicks te bewonderen waar de vrouwen hier jaloers van worden... Ze zien de chicks kijken naar hun eigen tetten en denken dan: was ik ook maar zo..
Boekdelen2
quote:The only limit is your own imagination
Beetje bier drinken en mijn slaap adresje in Budapest veilig stellen.quote:Bikkel! Nee, DE automaten sjeit!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:17 schreef El_Matador het volgende:
Over 4 uur moet ik weer op, ga ik ook dik dik spijt van hebben. En om 9:00 een nieuwe klant bezoeken.
Och, het gaat zakelijk allemaal prima.
Neem een bak koffie. Colombiaans, mag ik hopen?Hey, meelij!quote:Ik heb ook beginnend last van mijn gewrichten en rug. De dokter zei dat een goede massage elke week wonderen zou doen...
Fine, fuck you then!
Goede zorgverzekering nemen, elke week naar de fysioquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:22 schreef SicSicSics het volgende:
Hey, meelij!Ik heb ook beginnend last van mijn gewrichten en rug. De dokter zei dat een goede massage elke week wonderen zou doen...
![]()
![]()
Een bazig vrouwtje.quote:
Mogge Mohmi.
Wie ben je en wat doe je?The only limit is your own imagination
Als je niet mijn hele PH hebt gelezen stfu danquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je fobo spreekt boekdelen:
Zijn er nog chicks hier?
Binnekort zijn hier chicks te bewonderen waar de vrouwen hier jaloers van worden... Ze zien de chicks kijken naar hun eigen tetten en denken dan: was ik ook maar zo..
Boekdelen2
![]()
Boh! Ik dacht dat je anders was!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Goede zorgverzekering nemen, elke week naar de fysio![]()
Aanmelding voor Appelpop is weer de deur uit! Ik ga weer een lang weekend gratis bier drinken keihard werken om een leuk festival te maken!
Fine, fuck you then!
Mogguh! Ik ben MohMi en voorzie dit topic van een kritische nootquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bazig vrouwtje.
Mogge Mohmi.
Wie ben je en wat doe je?![]()
![]()
etenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mogguh! Ik ben MohMi en voorzie dit topic van een kritische noot![]()
Mensen die in afkortingen praten, sla ik doorgaans dood.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:24 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je niet mijn hele PH hebt gelezen stfu dan
Het verschil met Joran is er nauwelijks. Peru, naam, Nederlands.
Die verdienen om gekraakt te worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mogguh! Ik ben MohMi en voorzie dit topic van een kritische noot
En verder, een geweldige ex?The only limit is your own imagination
Relnicht!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen die in afkortingen praten, sla ik doorgaans dood.
Het verschil met Joran is er nauwelijks. Peru, naam, Nederlands.
Sarcasme. Herken het.![]()
Hey, jij ook hier? Welke ex zit jij hier voor?quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: