Nee, volgens mij had je dat niet verteld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:59 schreef Kees22 het volgende:
Heb ik al verteld van Kurt Gerstein? Een Duitser die bij de SS ging omdat hij wel eens wilde weten wat er met zijn geestelijk gehandicapte zus gebeurd was.
En die over de vergassing van joden een verslag schreef en dat naar Nederlandse vrienden stuurde.
http://www.dg.nl/kippenhok
Een marginaal clubje staat gelijk aan 'de joden'?quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:23 schreef Outlined het volgende:
There is no business like shoah business
deze actie van de joden kan op weinig sympathie rekenen bij mij
Ik dacht in het andere topic, kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:59 schreef Kees22 het volgende:
Heb ik al verteld van Kurt Gerstein? Een Duitser die bij de SS ging omdat hij wel eens wilde weten wat er met zijn geestelijk gehandicapte zus gebeurd was.
En die over de vergassing van joden een verslag schreef en dat naar Nederlandse vrienden stuurde.
http://www.dg.nl/kippenhok
Lees maar eens over de Joodse Raad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar wist je dat voor WO ook heel veel arme Joden in Nederland woonden, maar dat die veel sneller afgevoerd zijn? Zag dit laatst in een documentaire. De rijken wisten langer uit handen van de bezetter te blijven, door hier voor te betalen waarschijnlijk (ook aan mensen die hun hielpen onder te duiken).
In Amsterdam bv woonden heel veel arme Joodse gezinnen waarvan geen enkel persoon de oorlog heeft overleefd.
Dat dus!quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zie het probleem ook niet. Als anderen ook worden herdacht, doe je niemand iets te kort.
Nou ja, rijken komen er vrijwel altijd beter van af dan armen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:21 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Lees maar eens over de Joodse Raad.
Als je nou eens een groepje Marokkanen kon vinden dat zich door de herdenking van Joden beledigd voelt...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgend jaar maar eens geen Joden herdenken? Misschien is dat wel een idee.
Lijkt me te doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je nou eens een groepje Marokkanen kon vinden dat zich door de herdenking van Joden beledigd voelt...
quote:Tijdens de Dodenherdenking (officieel: de Nationale Herdenking) op 4 mei worden in het hele land om 20.00 uur de Nederlandse slachtoffers herdacht die sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog in oorlogssituaties en bij vredesoperaties zijn omgekomen.
Ja, nou en? Ik herdenk wie ik wil herdenken. De kenker met die bekrompen regeltjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
Ik quote volgens de site van de Rijks Overheid
[..]
Herdenk jij eigenlijk wel op 4 mei ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, nou en? Ik herdenk wie ik wil herdenken. De kenker met die bekrompen regeltjes.
ja johhhh veel te lang geleden en ook een beetje smerig verwijt als je de geschiedenis kent van dit verwijtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgend jaar ga ik de Duitse jonge soldaat herdenken. Joden skip ik een keertje. Zij hebben tenslotte Jezus vermoord en daar hoor je niemand over.
Of is dat te lang geleden?
Wat mij betreft heb je 364 dagen in het jaar om te herdenken wie jij wilt. En voor het geval het je nog niet opgevallen was, het is inmiddels de Nationale Herdenking. En ik herdenk op die dag liever de Nederlanders (ook de Nederlandse militairen) die sinds de 2e wereldoorlog omgekomen zijn, en niet de aggressors.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, nou en? Ik herdenk wie ik wil herdenken. De kenker met die bekrompen regeltjes.
67 jaar is misschien ook wel te lang geleden. Kap er maar mee met dat blijven hangen in die slachtofferrol. Zielig zijn jullie al lang niet meer. Feitelijk behandelen jullie de palestijnen zoals jullie zelf niet behandeld wensen te worden. Mijn respect voor het Joodse volk is dan ook tot een nulpunt gedaald.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja johhhh veel te lang geleden en ook een beetje smerig verwijt als je de geschiedenis kent van dit verwijt
Je lult uit je nek. Ik heb 365 dagen per jaar. Wie ben jij om te bepalen wie ik wanneer herdenk? Stuk arrogant vreten dat je d'r bent.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat mij betreft heb je 364 dagen in het jaar om te herdenken wie jij wilt. En voor het geval het je nog niet opgevallen was, het is inmiddels de Nationale Herdenking. En ik herdenk op die dag liever de Nederlanders (ook de Nederlandse militairen) die sinds de 2e wereldoorlog omgekomen zijn, en niet de aggressors.
http://www.nrcnext.nl/blog/2012/05/10/zogenaamd-joods-clubje/quote:Zogenaamd Joods clubje
DOOR RAOUL HEERTJE
Heb je het gehoord? De Vereniging van Joodse Organisaties (VJO) wil overleg met de minister van Onderwijs over het geschiedenisexamen 2012.
Echt?
Het Algemeen Joods Platform Nederland (AJPN) wil dat de I alleen nog gebruikt wordt voor het spellen van het woord sraël.
Je lult!
De Samenwerkende Joodse Besturen (SJB) eisen via de rechter dat Miss Piggy uit de Muppetshow wordt verwijderd.
Nu geloof ik je niet meer!
Het Overkoepelend Overleg van Joodse Hoeren (OOJH)wil dat de smegma-tax vervalt voor voorhuidloze klanten.
Ja, daaaag.
Ten overvloede: bovenstaande organisaties bestaan niet. Wat ook niet bestaat is Sinterklaas en een organisatie die zichzelf opwerpt als vertegenwoordiger van Joden in Nederland. Ze noemen zich Federatief Joods Nederland. (FJN)
Bestaat niet? Sinterklaas komt elk jaar met een boot in Nederland aan en een rechter in Zutphen schreef afgelopen week:
‘De feiten
2.1. FJN behartigt sinds jaar en dag belangen van joden in Nederland.’
Is de FJN geen federatie dan? Een soort bondgenootschap?
Nee, ze noemen zich federatief, maar dat betekent verder niets. Slim advocaatje hoor, ‘voorzitter’ Loonstein.
Maar ze vertegenwoordigen toch Joden?
Jazeker! Het slimme advocaatje Loonstein en enige familieleden.
Er is toch wel een vergadering geweest waarin mensen gekozen zijn en zo?
Als jij een familiediner een vergadering wil noemen wel. Ze vertegenwoordigen helemaal niemand behalve zichzelf.
Even serieus; jij beweert dus dat de NOS, NRC, RTL, Trouw etc. zich bezighouden met het citeren van een paar schimmige figuren die Joods clubje spelen?
Ja, dat beweer ik. Dat beschreef ik overigens al in mijn boek Mark Rutte is lesbisch.
Je denkt toch niet dat journalisten tijd hebben dat te lezen? Persberichten en uitspraken overschrijven van Joodse oproerkraaiers is tijdrovend werk hoor.
Het gaat wel over belangrijke zaken.
Inderdaad, maar tijdens de financiële crisis wordt ook geen prominente aandacht besteed aan twee halvezolen die zich Federatief Financieel Nederland noemen.
Wat ga je nu doen?
Ik ga me kandidaat stellen als vice-voorzitter van Het Overkoepelende Overleg van Joodse Hoeren.
Succes, hopelijk mag je spreken tijdens de 3 minuten stilte voor de Nederlandse journalistiek.
Raoul Heertje
Penningmeester van het Mark Rutte Is Lesbisch Genootschap
Dat kan nog een leuk circus van korte gedingen worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/blog/2012/05/10/zogenaamd-joods-clubje/
What the fuck de "jullie"-methode ? Jij verklaart mij tot Joods ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
67 jaar is misschien ook wel te lang geleden. Kap er maar mee met dat blijven hangen in die slachtofferrol. Zielig zijn jullie al lang niet meer. Feitelijk behandelen jullie de palestijnen zoals jullie zelf niet behandeld wensen te worden. Mijn respect voor het Joodse volk is dan ook tot een nulpunt gedaald.
Nou, nou.. slachtofferrol voor de dag halen. Opgefokt reageren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je lult uit je nek. Ik heb 365 dagen per jaar. Wie ben jij om te bepalen wie ik wanneer herdenk? Stuk arrogant vreten dat je d'r bent.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja, rijken komen er vrijwel altijd beter van af dan armen.
http://www.cympm.com/judenratdutch.htmlquote:Toen de Joodse gemeenschap van Amsterdam en omgeving eenmaal opgepakt en gedeporteerd was, via Westerbork en Vught, naar de vernietigingskampen in Polen, liep het werk voor de Joodse Raad ten einde. De tijd voor de Raad zelf brak aan om naar Westerbork afgevoerd te worden. Ze kwamen daar aan met het laatste transport uit Amsterdam, op 24 september 1943. Alhoewel de Joden Raad geen recht van bestaan meer had, het feit dat ze die Raad zo effectief gediend hadden, al dan niet met voorbedachte rade, bracht met zich mee dat de voordelen die er aan verbonden waren voortduurden. Voor de bewezen diensten werden ze doorgestuurd naar een concentratiekamp in plaats van een vernietigingskamp.
Mja. Citeer dan ook even de rest van het stuk:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:08 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
http://www.cympm.com/judenratdutch.html
quote:Dat wil niet zeggen dat Bergen-Belsen en Theresienstadt aangename plaatsen waren, maar de kans om te overleven was groter. Beide mannen verlieten Westerbork in het najaar van 1944. Er is geen informatie te vinden over het lot van de andere leden van de Raad. Het is aannemelijk dat allen omkwamen.
Wel na er eerst keurig voor te hebben gezorgd (vermoedelijk uit lijfbehoud) dat de Amsterdamse joden werden afgevoerd. Vermoedelijk wisten ze niet dat ze later zelf ook het slachtoffer zouden worden maar dat neemt niet weg dat de joden (dus niet de Nederlanders maar de joden zelf) de bezetters ter wille waren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Mja. Citeer dan ook even de rest van het stuk:
[..]
Je generaliseert de paar leden van de joodse raad, Nederlanders, tot 'de joden' . Daarnaast waren er nog tienduizenden Nederlanders die de bezetters ter wille warenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:22 schreef yyyentle het volgende:
dat de joden (dus niet de Nederlanders maar de joden zelf) de bezetters ter wille waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |