die laatste minuutquote:
Wie heeft de Email van van geel ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:31 schreef Cara het volgende:
[..]
die laatste minuut
die jongen wil niets liever dan terug bij Feyenoord, terug in Rotterdam en weg van het gezeik.
die laatste 20 seconden zegt zoveel over hoe hij het meent! van mij mag hij
Wétog.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:31 schreef Cara het volgende:
[..]
die laatste minuut
die jongen wil niets liever dan terug bij Feyenoord, terug in Rotterdam en weg van het gezeik.
Royston blijft een adhd-er met het concentratievermogen van een goudvis. Die kan nog goed voor een ander team kiezen, omdat hij de shirtjes mooi vindt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:43 schreef Cara het volgende:
als van Geel dit laat lopen zou dit mn eerste teleurstelling zijn.
ik bedoel, je verkoopt een jeugdtalent voor 12 mil en 3 jaar later haal je hem gewoon weer gratis op, en dan over 2 jaar verkoop je hem vrolijk weer door
in de eredivisie is hij gewoon een monster, dit soort spelers heb je nodig om de club naar een hoger niveau te tillen in plaats van de cabrallen en schakens (alhoewel ik Rubinho tof vind)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Royston blijft een adhd-er met het concentratievermogen van een goudvis. Die kan nog goed voor een ander team kiezen, omdat hij de shirtjes mooi vindt.
Dat sowieso, Royston is een heldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:46 schreef Cara het volgende:
[..]
in de eredivisie is hij gewoon een monster, dit soort spelers heb je nodig om de club naar een hoger niveau te tillen in plaats van de cabrallen en schakens (alhoewel ik Rubinho tof vind)
als je hem dan ook nog eens transfervrij kan oppikken.. doen! betere speler haal je niet voor dat salaris.
Van Geel moet nog een nieuwe spits en een buitenspeler aantrekken. Zou me niets verbazen als dan het geld op is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:43 schreef Cara het volgende:
als van Geel dit laat lopen zou dit mn eerste teleurstelling zijn.
ik bedoel, je verkoopt een jeugdtalent voor 12 mil en 3 jaar later haal je hem gewoon weer gratis op, en dan over 2 jaar verkoop je hem vrolijk weer door
Deze man wil gewoon zo graag. Hij vind het voetballen leuk, maar al dat gezeik en die poeha eromheen niet. Hij mist Rotterdam, Feyenoord en alles daaromheen zonder al het gedoe. Dat is gewoon wat hij zegt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:31 schreef Cara het volgende:
[..]
die laatste minuut
Waarom? Hij doet toch niks verkeerd. Dat is gewoon een jongen van de straat. Brutaal, grote bek, maar met een klein hartje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Denk dat Koeman heel snel klaar is met een type als Drenthe. Hoe hij alleen al daar voor de camera staat.
Het zegt wel genoeg dat hij bij elke club met ruzie vertrekt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Hij doet toch niks verkeerd. Dat is gewoon een jongen van de straat. Brutaal, grote bek, maar met een klein hartje.
U mad nigga?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:56 schreef Muto het volgende:
Drenthe, ach ja. Leuk voor de interviews, maar ik zou niet weten waar je hem neer moet zetten op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |