Dan nogquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm oh die bedoel je, ik zat aan Achahbar te denken...
Die jongen is pas 18! Bijna ieder talent krijgt te maken met een terugslag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is jou mening, ik zie hem vooralsnog hopeloos falen.
Dan moet hij wel in zijn positie passen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan nogLukaku speelt al vanaf zn 15e ofzo in de basis bij Anderlecht, heeft al diverse malen zich laten zien in Europese wedstrijden en de hele internationale top zat achter hem aan. Ik geloof dat er niemand in de wereld behalve DonRaja is die in Lukaku minder potentie ziet dan Achabar
Lukaku is gewoon de nieuwe Adu.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:09 schreef eight het volgende:
[..]
Die jongen is pas 18! Bijna ieder talent krijgt te maken met een terugslag.
Lukaku is een bakbeest waar je in je handjes bij mag knijpen als ie komt.quote:
Tja, zoals ik al zei: Ik heb geen fuck met het Belgisch voetbal dus voor welk team hij speelde interesseert me niet (heb geen voorkeur). Lukaku is ontzettend gehyped en ik zie de kwaliteiten niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan nogLukaku speelt al vanaf zn 15e ofzo in de basis bij Anderlecht, heeft al diverse malen zich laten zien in Europese wedstrijden en de hele internationale top zat achter hem aan. Ik geloof dat er niemand in de wereld behalve DonRaja is die in Lukaku minder potentie ziet dan Achabar
Voor je het weet speelt hij bij ons nog slechter dan dat hij op 12de kon.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, zoals ik al zei: Ik heb geen fuck met het Belgisch voetbal dus voor welk team hij speelde interesseert me niet (heb geen voorkeur). Lukaku is ontzettend gehyped en ik zie de kwaliteiten niet.
Ik twijfel een beetje aan je objectiviteit in deze.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, zoals ik al zei: Ik heb geen fuck met het Belgisch voetbal dus voor welk team hij speelde interesseert me niet (heb geen voorkeur). Lukaku is ontzettend gehyped en ik zie de kwaliteiten niet.
Klopt, maar waarom zou ik niet objectief zijn? Ik ben gewoon niet gecharmeerd van Lukaku en vind zijn kwaliteiten (m.n. in de Belgische pers) schromelijk overdreven. Dat ze in België niet beter hebben, maakt hem nog geen topspeler. In het nationale team is hij echt de dissonant.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:15 schreef eight het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje aan je objectiviteit in deze.
Jij werkt en woont in Brussel toch?
Ik houd mijn hart vast als we volgend seizoen de dubbel pakken.quote:
Dat kan, maar als je hem zelfs niet goed genoeg voor Feyenoord vindt, dan snap je het gewoon nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou ik niet objectief zijn? Ik ben gewoon niet gecharmeerd van Lukaku en vind zijn kwaliteiten (m.n. in de Belgische pers) schromelijk overdreven. Dat ze in België niet beter hebben, maakt hem nog geen topspeler. In het nationale team is hij echt de dissonant.
Ik wil best een nieuwe weddenschap afsluiten aangaande het behalen van poulefase CL,danwel het doorstaan daarvan.quote:
ik heb er al 10 euro op gezet met een vriend van mij; dat ze het gaan halen zolang ze Tottenham niet lotenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik wil best een nieuwe weddenschap afsluiten aangaande het behalen van poulefase CL.
Ik heb gezegd dat ik hem zwaar overschat vind. Ik zie in hem niet de wereldtopper die ze hier in België graag in hem zien. Dat neemt niet weg dat hij wel van waarde kan zijn in de NL-se of Belgische competitie. Ik heb toch nooit gezegd dat ik hem niet (op huurbasis) bij Feyenoord wilde?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan, maar als je hem zelfs niet goed genoeg voor Feyenoord vindt, dan snap je het gewoon niet
De pers overdrijft altijd. Hij is m.i. een topspeler in wording en nu al niet meer haalbaar voor Feijenoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou ik niet objectief zijn? Ik ben gewoon niet gecharmeerd van Lukaku en vind zijn kwaliteiten (m.n. in de Belgische pers) schromelijk overdreven. Dat ze in België niet beter hebben, maakt hem nog geen topspeler. In het nationale team is hij echt de dissonant.
Je hebt gezegd dat achabar meer potentie heeftquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik hem zwaar overschat vind. Ik zie in hem niet de wereldtopper die ze hier in België graag in hem zien. Dat neemt niet weg dat hij wel van waarde kan zijn in de NL-se of Belgische competitie. Ik heb toch nooit gezegd dat ik hem niet (op huurbasis) bij Feyenoord wilde?
Yep, meer potentie. Is dat hetzelfde als: nu al beter?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat achabar meer potentie heeft
Ze zijn even oud..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, meer potentie. Is dat hetzelfde als: nu al beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |