Zwaar overschat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Silver_Shark het volgende:
is die belg Romelu Lukaku niet wat voor Feijenoord wilt graag uitleent worden en aangezien Feijenoord nu vCL heeft misschien leuke optie?
Anderlecht heeft ook vCL en hij heeft al aangegeven liever terug te gaan naar Anderlecht bij een eventuele uitlening.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Silver_Shark het volgende:
is die belg Romelu Lukaku niet wat voor Feijenoord wilt graag uitleent worden en aangezien Feijenoord nu vCL heeft misschien leuke optie?
Mwah, denk dat een subtopper in PL hem wel wilt huren en hij daar eerder voor kiest.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Silver_Shark het volgende:
Zou niet weten waarom Lukaku naar ons zou willen. Speelt al sinds z'n debuut jaarlijks CL met Anderlecht dus een vooruitgang is Feyenoord wat dat betreft ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Silver_Shark het volgende:
Marko Marinquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Lukaku gaat al naar Werder Bremen komend seizoen toch? Omdat die kleine Duitse gozer naar Chelsea gaat... kan even niet op zijn naam komen
Onzin. Je laat je teveel beïnvloeden door de aartsrivaal in Brussel.quote:
quote:Drenthe hekelt gedrag Messi
Laatste update: 8 mei 2012 15:15 info
LIVERPOOL – Royston Drenthe heeft geen goed woord over voor Lionel Messi. De middenvelder van Everton heeft louter slechte ervaringen met de Argentijnse vedette.
Foto: ANP
“Ik heb heel vaak tegen hem gespeeld en we hebben altijd problemen met elkaar”, zegt Drenthe in de nieuwe editie van Helden. Hij stond in Spanje regelmatig tegenover FC Barcelona.
“Weet je wat me zo stoort? Dat toontje waarmee hij altijd ‘negro, negro’ tegen mij zei. Ik begrijp dat negro in Zuid-Amerika heel gebruikelijk is, maar wij kunnen er niet tegen.”
“Mahamadou Diarra, mijn ploeggenoot bij Real, kon ontploffen als ze negro tegen hem zeiden. De Argentijnen Gabriel Heinze en Gonzalo Higuain zeiden het aanvankelijk ook op de training van Real, maar die zijn ermee gestopt.”
Dat gold volgens Drenthe niet voor Messi, die twee seizoenen geleden voor het laatst botste met de wereldvoetballer van het jaar.
“Toen wonnen we met Hercules Alicante bij Barcelona. Tijdens de wedstrijd had ik nog een klein opstootje met hem. Voor de wedstrijd gaf hij me een hand, in de wedstrijd was het weer een paar keer ‘hola negro’.”
“Na de wedstrijd kreeg ik geen hand van hem. Nee, hij zal me niet op zijn verjaardag uitnodigen.”
Juist door zijn fysieke gestalte lijkt me.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien nogal moeilijk wendbaar. Ondanks zijn fysieke gestalte.
Jij vindt onze spitsen beter dan Lukaku?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb jij hem zien presteren dan bij Chelsea of bij het Belgische natio?
Ik heb hem serieus meer dan 20 wedstrijden zien spelen en baseer daar mijn mening op. Hoe vaak heb jij hem zien spelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:00 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Je laat je teveel beïnvloeden door de aartsrivaal in Brussel.
Valt toch best mee?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien nogal moeilijk wendbaar. Ondanks zijn fysieke gestalte.
Gast, als een speler als Lukaku voor Feyenoord wil komen ballen moet je je gewoon in je handjes knijpenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem serieus meer dan 20 wedstrijden zien spelen en baseer daar mijn mening op. Hoe vaak heb jij hem zien spelen?
Hij heeft in elk geval niet meer potentie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij vindt onze spitsen beter dan Lukaku?
Heb hem wel lekker zien presteren tegen Ajax
Dat is jou mening, ik zie hem vooralsnog hopeloos falen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gast, als een speler als Lukaku voor Feyenoord wil komen ballen moet je je gewoon in je handjes knijpen
Ah, vandaar dat al die internationale topclubs achter Fernandez aanzitten..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval niet meer potentie.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval niet meer potentie.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat al die internationale topclubs achter Fernandez aanzitten..
Uhm oh die bedoel je, ik zat aan Achahbar te denken...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat al die internationale topclubs achter Fernandez aanzitten..
quote:Bevestiging: Feyenoord neemt afscheid van Gill Swerts
8 mei 2012
Feyenoord neemt afscheid van Gill Swerts. De club zal zijn aflopende contract niet verlengen. De Belgische rechtsback kreeg dat maandag in een onderhoud met trainer Ronald Koeman en technisch directeur Martin van Geel te horen. "We hebben hem uitgelegd waarom en Gill kon ons volledig begrijpen", zegt Van Geel tegenover NUsport.nl. "Hij is een fantastische prof, maar we kiezen nu voor andere spelers op zijn positie."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |