Dat kunnen mensen hier niet zien he?quote:
Ik ben van ellende maar even 3 weekjes naar Westcoast amerika gegaan. 28 hierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Is het in London overigens ook zulk 'net niet weer'? Donkere stapelwolken, afgewisseld met zon en een aangename temperatuur terwijl er soms grote druppels regen uit de lucht komen vallen?![]()
!
Peru staat op nummer 1 qua gastronomie, Argentinie op nummer 1 qua vlees. Colombia op nummer 1 qua vrouwen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef Individual het volgende:
Peru is heel erg goed voor (heel gevarieerd) eten en ik ben daar aangekomen (gebeurd nooit op reis), maar Argentinië is subliem als het op eten aankomt.
En dan heeft niemand geld -economische crisis- om op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:16 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vertrouw erop dat het zo rond 15 juni mooi weer wordt in Europa, Indi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ja, dan verlaat ik het continent voor een maand!quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:16 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vertrouw erop dat het zo rond 15 juni mooi weer wordt in Europa, Indi
Bijbruinen in Kandahar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dan verlaat ik het continent voor een maand!
Lekkor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, voor het werk een maand naar Ann Arbor, michigan.
Dus je hebt dat erdoor gekregen? Tof!quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, voor het werk een maand naar Ann Arbor, michigan.
Nummer 1 van Zuid-Amerika neem ik aan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Peru staat op nummer 1 qua gastronomie, Argentinie op nummer 1 qua vlees. Colombia op nummer 1 qua vrouwen.
Ik ben een intens gelukkig mens.
Waar ik ben geweest. 45 landen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 04:05 schreef breaky het volgende:
[..]
Nummer 1 van Zuid-Amerika neem ik aan?
Het Colombiaanse eten is in elk geval niet erg speciaal. Ze hebben wel goed eten in restaurants natuurlijk, maar de typisch Colombiaanse recepten maken mij meestal niet erg vrolijk.quote:
koud en winderig across the ditch..begint hier nu echt herfst te wordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:26 schreef CzechMeOut het volgende:
Hier in Sydney ook lekker weer vandaag, zonnetje, strandje, alleen avonden zijn wel aardig koud. Maar goed altijd beter dat het Hollandse weer
Ja daar sowieso wat kouder, morgen nog 29 graden, maar dan is het ook wel gedaan! Gelukkig verhuis ik maandag naar Queensland waar het toch wat warmer isquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
koud en winderig across the ditch..begint hier nu echt herfst te worden
kan me nog herinneren dat we in QL op vakantie waren 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef CzechMeOut het volgende:
[..]
Ja daar sowieso wat kouder, morgen nog 29 graden, maar dan is het ook wel gedaan! Gelukkig verhuis ik maandag naar Queensland waar het toch wat warmer is
Wij hadden dat beide keren in NSW andersom: we kwamen aan in het voorjaar, bij -4, en iedereen verzekerde ons dat het de week ervoor nog 24 graden was geweestquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan me nog herinneren dat we in QL op vakantie waren 2 jaar geleden.
Wij kwamen uit Invercargill waar het -4 was op de ochtend van ons vertrek en bij aankomst in Cairn hoorden we op de radio in de taxi maar het hotel
"and then now the weather for tomorrow..... tomorrow it will be 24 degrees, it seems that the long cold winter is finally over.."
Hahaha het is ook eigenlijk te erg, je bent snel gewend aan de warme temperatuur, als het onder 20 komt heb ik mijn trui al aan. Vorige week was het in de avond "maar" 12 graden en ik had het ijskoud! Nu wordt het in QL nooit echt koud in de winter, blijft overdag vaak wel boven de 20 graden (hoop ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan me nog herinneren dat we in QL op vakantie waren 2 jaar geleden.
Wij kwamen uit Invercargill waar het -4 was op de ochtend van ons vertrek en bij aankomst in Cairn hoorden we op de radio in de taxi maar het hotel
"and then now the weather for tomorrow..... tomorrow it will be 24 degrees, it seems that the long cold winter is finally over.."
Het is retekoud 's nachts hoor! Ik ben erg blij met m'n dekbedjequote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef CzechMeOut het volgende:
[..]
Hahaha het is ook eigenlijk te erg, je bent snel gewend aan de warme temperatuur, als het onder 20 komt heb ik mijn trui al aan. Vorige week was het in de avond "maar" 12 graden en ik had het ijskoud! Nu wordt het in QL nooit echt koud in de winter, blijft overdag vaak wel boven de 20 graden (hoop ik)
Nog nooit in Singapore geweest, maar wel een paar keer met een Singaporese naar een Singaporees restaurant in Chinatown in London geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:31 schreef Gaoxing het volgende:
Ik denk dat Singapore nog steeds mijn favoriet is wat eten betreft.
Als je van Indonesisch straateten houdt, ga je jezelf ook wel vermaken in Singapore. Ik zou echt geen "beste land voor voedsel" kunnen benoemen, daarvoor verschillen keukens gewoon teveel. Een knettergoede Italiaan in Toscane kan ik niet vergelijken met een nasi kampur van de straat op Borneo. Allebei hemels, ik zou er geen rankschikking van durven maken...quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Nog nooit in Singapore geweest, maar wel een paar keer met een Singaporese naar een Singaporees restaurant in Chinatown in London geweest.Dat was prima idd, maar natuurlijk niet in Singapore.
Het eten in Indonesie was natuurlijk geweldig! Ba(k)mi goreng met sate ayam, gewoon gebakken door een man met z'n houten handkarretje. Elk verschillend voedsel maakt z'n eigen geluid om mensen te trekken.
Het eten is India (en Ceylon) was ook geweldig!
Er zijn eigenlijk weinig plaatsen waar het echt slecht was. (Cuba, Ukraine, DDR)
En natuurlijk een speciale vermelding voor Argentinie.![]()
Meer: Voedsel op reis
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Eens. Daarom neem ik je als je terugbent een keer mee naar het Peruaanse restaurant in Bogotá waar ik ben geweest. Heerlijk, gewoon.quote:Op donderdag 10 mei 2012 04:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het Colombiaanse eten is in elk geval niet erg speciaal. Ze hebben wel goed eten in restaurants natuurlijk, maar de typisch Colombiaanse recepten maken mij meestal niet erg vrolijk.
India is verder in alles de Hel op Aarde, maar het eten was verdomd goed. Ook meestal vegetarisch gegeten om ziekenhuisbezoeken (collega's van me hebben daar een weekend moeten doorbrengenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:47 schreef Shivo het volgende:
Ben nooit in Zuid-amerika geweest maar als vegetarier was India het paradijs. Singapore ook goed maar haalde het niet bij India.
Hier (Texas) begint de zomer op stoom te komen, moet nu een handdoek meenemen als ik naar mijn werk fiets, zodat ik me af kan drogen als ik aankom
Nu ben ik niet in Zuid Amerika geweest (nouja vliegveld van Caracas gezien) maar qua eten en vrouwen vind ik (Zuid Oost) Azie heel hoog scoren.quote:
Nee warme trui vergeet ik zeker nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Het is retekoud 's nachts hoor! Ik ben erg blij met m'n dekbedje
Waar in Queensland ga je zijn in de winter? Maakt nogal een verschil of het in Cairns of Brisbane is qua temperatuur. In Brisbane kan het nog wel onder de 20 graden komen en vooral omdat je gewend bent aan dat warme weer, voelt dat dan ineens heel koud.
Niet je trui vergetenEn alvast welkom to the Sunshine State!
Gold Coastquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:32 schreef CzechMeOut het volgende:
[..]
Nee warme trui vergeet ik zeker nieten mn wetsuit voor het surfen voor als t water koud wordt
Ik ga trouwens naar Sunshine coast. Waar zit jij ergens dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |