Je kunt toch gewoon kijken naar de al gepostte lijstjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:19 schreef Norrage het volgende:
Deze pas ik, ik heb totaal geen idee bij top 40 klasseringen en dergelijken
En (bijna?) alle hits afkomstig van MTV Unplugged CD's....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je hebt ook nog 'War' of 'Fire' van Bruce of de Encores EP van Dire Straits of Like the Way I Do van Melissa Etheridge of Limburg van Rowwen Heze of Goin' to a Go Go van the Stones, Nooduitgang van het Goede Doel, Wat zou je doen van Blof, Are you lonesome tonight (met lach) van Elvis en Mexico van de Zangeres zonder Naam.
Oftewel Nirvana - About a girl, Mariah Carey - I'll be there en Eric Clapton - Layla. Dat was t wel zo'n beetje, denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En (bijna?) alle hits afkomstig van MTV Unplugged CD's....
The Corrs met Radio ook. En ik kom net tot de ontdekking dat Alanis' "That I Would Be Good" nooit verder is gekomen dan #3 in de tipparadequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oftewel Nirvana - About a girl, Mariah Carey - I'll be there en Eric Clapton - Layla. Dat was t wel zo'n beetje, denk ik.
Daar zat ik ook later aan te denken. Zijn ook leuke nummers.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En (bijna?) alle hits afkomstig van MTV Unplugged CD's....
Zat ik ook aan te denken, wegens topnummerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Load Out/Stay, in de top 2000 het populairste livenummer, is nog niet genoemd.
Terecht, want geen single en dus al helemaal geen hit
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je nummer 3 heeft nooit de Top40 gehaald. En dat ging juist zo goed tot nu toe
Walgelijk, inderdaad!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
ik zou die graag vergetenstaat bij mij erg hoog in meest irritante top 40 nummers.
die live versie dus he, die oehoe versie.
Vreemd, het is de meest gedraaide versie op de radio geweest. Iig vaker dan de versie met de plink-plonk erdoorheen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:11 schreef ranja het volgende:
Geloof dat ik die van U2 eigenlijk niet eens ken in de live versie.
ik had 'I Will Follow' eigenlijk op 1 moeten zetten in mijn U2 top 5quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vreemd, het is de meest gedraaide versie op de radio geweest. Iig vaker dan de versie met de plink-plonk erdoorheen.
Pff, breek me de bek niet openquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Sequencial het volgende:
Niemand die Triggerfinger er nog in wil gooien?*tingeltingeltingeltingel
Ik ken die versie van I will follow trouwens ook niet.
Eddie Keurquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vreemd, het is de meest gedraaide versie op de radio geweest. Iig vaker dan de versie met de plink-plonk erdoorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vandaag: Neil Young!
[ Bericht 10% gewijzigd door Norrage op 09-05-2012 10:06:13 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |