Totaal niet aan gedacht dat dat ook gewoon dieren zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:04 schreef methodmich het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nits zijn luizeneieren, Shearwater is een soort vogel, maar en dier in Housemartin herken ik ook niet.quote:
Oh, in dat geval komt Shearwater er nog in bij mij! Wist niet dat dat een dier was. Spijtig voor de Fleet Foxes..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nits zijn luizeneieren, Shearwater is een soort vogel, maar en dier in Housemartin herken ik ook niet.
Allemaal list en bedrog van Radio 2quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zie je wel dat FOK! niet representatief is voor de Nederlandse muziekliefhebber..
..hoe verklaar je anders al die Eagles en Cats-noteringen in de Top2000?
Oh fok, je hebt gelijk.. het zijn geen dieren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:01 schreef cafca het volgende:
Neten zijn eieren, bij nader inzien zijn dat geen dieren. Dus er toch maar uit gehaald..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |