abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111709903
Little Big Adventure, als er van 1 game een vervolg moet komen is het die wel. Ik zou zo mijn spaargeld doneren als er een goede ontwikkelaar op Kickstarter kwam met die game O+
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_111721755
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:23 schreef Rhalius het volgende:
Het is al bekend dat als de Baldur's Gate remakes het goed gaan doen, dat er waarschijnlijk een Baldur's Gate 3 gaat komen.
Als dat al zo is, dan gaat het niet de BG-titel dragen denk ik.

Maar verder zou het wel heel erg vet zijn als ze nog met zo'n game aan zouden komen zetten.
pi_111725526
http://www.kickstarter.co(...)/229845?ref=activity

Grim Dawn gaat lekker. Bijna 5 ton opgehaald *O* Als de 520 gehaald wordt gaan ze een survival mode inbouwen, maar dat boeit me eigenlijk weinig.

Grappig dat ze al een expansion gepland hebben, eerst de game maar eens afwachten.

edit: 537.515 dollar :o

[ Bericht 11% gewijzigd door Morthill op 19-05-2012 08:51:20 ]
  zaterdag 19 mei 2012 @ 12:53:16 #54
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_111737836
Jane gaat ook lekker, 400.000 is gehaald dus er komt een Linux-versie, nu 416,766 met nog drie uur te gaan. Bij 450.000 komen er 1000 extra regels dialoog en wordt het main theme opgenomen met een echt orkest.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:01:10 #55
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111741494
Ben wel benieuwd hoe daadwerkelijk de games uiteindelijk zullen worden, Kickstarter is nu wel een behoorlijke hype ^O^ maar als de games gaan tegenvallen zal het wel geleidelijk aan instorten...
Robert Moog died for our synths
pi_111745789
Mjah, zoals eerder gezegd, het is een risico dat je altijd loopt. Investeren is per definitie risico lopen op mislukking, zelfs het aanschaffen van een game kan uitlopen op een teleurstelling.

Er zal schijt tussen zitten, er zullen toffe games tussen zitten. Maar als ik bv kijk naar Grim Dawn, dan is de game in een vrij vergevorderde fase, dus je kunt al goed zien waar je in investeert.
  Moderator zaterdag 19 mei 2012 @ 18:09:41 #57
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111747731
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 15:01 schreef Gehenna het volgende:
Ben wel benieuwd hoe daadwerkelijk de games uiteindelijk zullen worden, Kickstarter is nu wel een behoorlijke hype ^O^ maar als de games gaan tegenvallen zal het wel geleidelijk aan instorten...
Dit inderdaad maar ik hoop eigenlijk op goede games :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:18:21 #58
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111748017
Is er ergens een overzicht van hoeveel kickstart projecten er zijn opgestart en hoeveel er uiteindelijk het einddoel hebben behaald?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:27:16 #59
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_111748253
What percent of Kickstarter projects are successfully funded?
A little less than half. Over 20,000 already!

-edit- dit zijn natuurlijk niet alleen de games-projecten maar ook kunst, muziek, dans, theater, film etc

[ Bericht 33% gewijzigd door lizardtattoo op 19-05-2012 18:38:53 ]
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_111748452
Probleem is dat ze vaak voor te onbekende games gaan. PC games van de jaren 80 zijn gewoonweg vaak niet erg bekend, pas begin jaren 90 is het echt groot gaan worden.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_111748645
Games zitten op 25% succesrate over 2011 geloof ik.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:40:47 #62
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111748663
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:27 schreef lizardtattoo het volgende:
What percent of Kickstarter projects are successfully funded?
A little less than half. Over 20,000 already!

-edit- dit zijn natuurlijk niet alleen de games-projecten maar ook kunst, muziek, dans, theater, film etc
Snap ik, dat valt nog erg mee! Kans van 50% dus of je project doorgaat of niet. :P
pi_111885606
http://www.kickstarter.com/projects/1100741709/samsons-quest

Soort van ontopic. Een indiefilm over videogaming in de vroege jaren 90. Het idee is wel geinig, blijf het wel even volgen denk ik.

Oh, en soundtrack van die gast die Fez ook heeft gedaan, alleen al daarvoor ga ik misschien wel 15 dollar ophoesten :D
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 12:03:15 #64
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111964937
En panzer pets is gecancelled. -O-
pi_111968258
Edit: niet goed gelezen. :P

Wie weet wat voor game ze er nu van gaan maken aangezien ze een nieuw plan voor gaan maken.
pi_111975217
quote:
2s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
En panzer pets is gecancelled. -O-
geen verrassing
pi_111975233
Cross eheft de 10k gehaald, 40k in 6 dagen, nowayz
  Redactie Frontpage maandag 28 mei 2012 @ 10:59:14 #68
4530 crew  Crazy Harry
pi_112118019
Het concept van Kinetic Void vind ik wel interessant, technisch gezien.
Helaas wordt er conceptueel van het spel zo weinig getoond dat ik vermoed dat het project het niet gaat halen.
http://www.kickstarter.com/projects/seanpollman/kinetic-void
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage donderdag 31 mei 2012 @ 10:43:37 #69
4530 crew  Crazy Harry
pi_112255128
Toch gehaald dus.
Waar die eindspurt vandaan kwam vraag ik me wel af maar ik kijk nu uit naar het resultaat.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:33:47 #70
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112256787
Nog een Al Lowe-project
http://www.kickstarter.co(...)-undercover-exposure
(zijn ontwerp en hij heeft er jaren aan gewerkt maar nu niet meer, kennelijk, maar je kan nog wel een etentje met hem kiezen als reward dus hij is er wel bij betrokken)
pi_112257153
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Nog een Al Lowe-project
http://www.kickstarter.co(...)-undercover-exposure
(zijn ontwerp en hij heeft er jaren aan gewerkt maar nu niet meer, kennelijk, maar je kan nog wel een etentje met hem kiezen als reward dus hij is er wel bij betrokken)
Niet helemaal... http://www.rockpapershotg(...)m-suede-kickstarter/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:51:24 #72
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112257388
Ja dat is al weer achterhaald ;)

An official statement from Wisecrack Games:

Wisecrack Games has not infringed or otherwise violated any rights of Replay Games. Wisecrack's references to Al Lowe's accomplishments, including his work on the Leisure Suit Larry series, are truthful, come directly from Mr. Lowe's website with his permission pursuant to a written agreement, and constitute de minimis and fair uses under applicable law. Based on records of the U.S. Patent and Trademark Office and the U.S. Copyright Office, Replay Games owns neither the trademark nor copyright to Leisure Suit Larry, so any claim on Replay's behalf is entirely baseless. As Kickstarter fans are aware, Al is currently working on Leisure Suit Larry. The references to Al Lowe's extensive work with Ken Wegrzyn on the design of Sam Suede in Undercover Exposure is truthfully stated and a historical fact. The original design and prototyping have been completed by Al and Ken, as well as a written agreement with Al Lowe for the Sam Suede in Undercover Exposure Kickstarter with Wisecrack Games. Upon completion of a successful Kickstarter campaign, Wisecrack Games moves into full production to complete the game.

Sincerely,
Wisecrack Games
pi_112257601
Wat ik ervan begreep is dat Al Lowe er nogal veel bij genoemd wordt terwijl hij helemaal niets meer met het projec te maken heeft :)
Toch interessant om even in de gaten te houden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_112275208
Zit te twijfelen om carmageddon te backen of iets anders :@
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:00:10 #75
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112275441
In an update, Lowe said in a statement: “I am not involved in any way with Wisecrack’s current production of Sam Suede. I am proud of the work I did on Sam back in 2006. When I left, the game’s design was nearly complete, but the text, where the humor lies, was barely started. I am not personally involved in any legal action against Wisecrack and wish them well implementing my game design without me.”

He added, “As far I know, Replay Games is consulting with Codemasters about what action to take against Wisecrack concerning any Leisure Suit Larry usage, to which Replay has the rights. Right now they’re discussing a cease and desist order but it may go further than that if Wisecrack does not comply and remove any confusion as to my current non-involvement in their project.”
~
http://venturebeat.com/20(...)aken-down-exclusive/

En ook nog een statement van Al Lowe zelf op de website van Replay

http://www.replaygamesinc.com/blog/2012/05/al-lowe-and-sam-suede/

Al Lowe and Sam Suede

by Al Lowe

I want to clarify with the media, the public, and the Kickstarter community whats been in the press lately about my relationship with Wisecrack Games. I have no intention of suing Wisecrack, which has my permission to use my name and likeness regarding my involvement with Sam Suede.

While I am proud of the work I did on Sam Suede back in 2006, when I left the project the games design was nearly complete but the text, where the humor lies, was barely started. I not involved in any way with Wisecracks current production of Sam Suede.

I am currently actively involved with Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards Reloaded. I also am not personally involved in any legal action against Wisecrack and wish them well implementing my game design without me.

[ Bericht 34% gewijzigd door lizardtattoo op 31-05-2012 20:07:07 ]
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:02:17 #76
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112311032
HELP! Tex Murphy is ontvoerd! De dader eist 4500 backers voor 6 juni, want anders... :X -O-

Al is het maar 1 dollar, iedere backer telt!

;)
  Redactie Frontpage vrijdag 1 juni 2012 @ 16:28:32 #77
4530 crew  Crazy Harry
pi_112312034
Naar Tex heb ik ook gekeken maar ze lijken het concept niet te moderniseren, en dat is jammer.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:13:37 #78
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112326412
Het wordt wel opgepoetst natuurlijk, nieuwe engine, nieuwe opnametechnieken, nieuwe interface, maar het moet niet te veel van de oude spellen afwijken dat de fans het niet meer herkennen. ;)

1UP: Have you been playing adventure games since Overseer, and will any of the changes in design influence how Project Fedora is made?

Chris: I think to a certain extent that will affect it, but one thing I'm finding is when we go out and we've been talking to people, and the people who have been backing the project, they really have an idea of what they want.

Chris: I've talked on programs before and I've said we're going to make it a little slicker, and that was almost a mistake. What I meant by that was saying we're going to make the interface easier to use. You look back 15, 20 years, the interface was a little clunky, so we wanted to make sure that the mechanics don't get in the way of the game, and so much has improved that way that we want to make sure we build that in, but in many regards they absolutely want a classic Tex mystery, and so there are design philosophies and concepts that I think make puzzle better and more intuitive and a little more fair to the player, and I do think those things needs to be incorporated, but I want people to understand that we are re-creating Tex's world and we are technically improving things that make it easier to play, but that the game they knew and loved through the series is going to be the heart of what the experience will be.
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:18:47 #79
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112562662
450.000 is binnen voor Tex Murphy, nu op naar de stretch goal voor ondertiteling in diverse talen, bekende acteurs etc.

Carmageddon heeft vannacht met 625.000 het einde van de campagne bereikt, dat betekent dat ze ook voor Mac en Linux gaan ontwikkelen.
pi_112562933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef lizardtattoo het volgende:
450.000 is binnen voor Tex Murphy, nu op naar de stretch goal voor ondertiteling in diverse talen, bekende acteurs etc.

Carmageddon heeft vannacht met 625.000 het einde van de campagne bereikt, dat betekent dat ze ook voor Mac en Linux gaan ontwikkelen.
geweldig nieuws ben benieuwd naar de nieuwe carmageddon _O_ gisternacht nog even gebackt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_112563787
Ik moet zeggen dat de prijzen voor backers die meer dan 10.000 dollar doneren vaak wel tegenvallen. Vaak is het iets van: "a special ingame poster of your face!" of "a dinner with the devs"

Voor tienduizend dollar zou men je wel iets van een eindbaas moeten maken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112564865
Als je je kaarten goed speelt en goede ideëen hebt, kan je tijdens een diner aardig wat invloed uitoefenen op de devs waardoor er mogelijk een paar van jouw ideëen in het spel verwerkt kunnen worden.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 13:26:14 #83
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112564962
Tex murphy heeft net zn goal gehaald :D
pi_112568520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:23 schreef Rhalius het volgende:
Als je je kaarten goed speelt en goede ideëen hebt, kan je tijdens een diner aardig wat invloed uitoefenen op de devs waardoor er mogelijk een paar van jouw ideëen in het spel verwerkt kunnen worden.
En anders vind ik het best grappig als ik als NPC in de game zit met een eigen quest of zo :) Ik zou er alleen geen 10.000 voor betalen, omdat ik het nu niet heb. Maar als ik het makkelijk kon missen zou ik dat bij een game als Grim Dawn (als ik ook de voice-over mocht doen) echt wel investeren.
pi_112577776
Dead State kickstarter is ook eindelijk begonnen
http://www.kickstarter.co(...)-zombie-survival-rpg
quote:
A PC RPG with stats, skills, and perks that make a huge difference on your character’s abilities.

-Dozens of characters with branching, reactive dialogue, and randomized events that unfold over months of in-game time – player decisions and the death of loved ones can change relationships drastically.

-Turn-based combat where line-of-sight and noise affect whether you are spotted or not, making for extremely tense encounters.

-Base-building mechanics featuring multiple upgrades, NPC jobs, and item manufacturing.

-Scavenging mechanics that require players to find supplies, weapons, armor, and other items to keep their allies fed and alive.

-A morale system that factors in player success/failure, allies’ faith in the player, and the overall strength of the shelter.

-Crisis Event dialogues that factor in political maneuvering and making difficult choices that affect your whole shelter.

-Reactive AI that responds realistically to combat situations, player commands, and the state of panic from the presence of zombies.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_112581888
tof t-shirt ook, maar daar ga ik geen 100 dollar voor supporten :) zal eens kijken
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:08:28 #87
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_112650085
Kent iemand van jullie gambitious?

http://gambitious.com/

Is nu een paar dagen sinds de E3 open en lijkt een beetje op Kickstarter alleen is dit meer investeren ipv doneren. Maar ik wordt er nog niet veel wijzer van hoe het precies werkt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_112650110
je krijgt geld terug in plaats van games en andere content bedoel je? doneren is iets wat je aan goede doelen doet
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:45:35 #89
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_113400045
Nieuw stop-motion sci-fi adventureproject: http://www.kickstarter.co(...)ef=recently_launched Jack Houston and the Necronauts.
pi_114418967
Let ook even op Project Lodus

http://www.kickstarter.co(...)ion-rpg?ref=category

Action-RPG met wat toffe combatmogelijkheden. Lijkt me beetje mix van Torchlight en cyberpunk :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Morthill op 19-07-2012 22:52:20 ]
pi_114419036
Er is te weinig cyberpunk... deze ga ik eens in de gaten houden.
pi_114420040
Coop nog wel. Dat word een bookmark.
-nee-
pi_114421281
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

_O_ die panzer pets ga ik denk ik nog wel backen, ziet er tof uit :D

Damn, dat lijkt me idd erg leuk :D
pi_114425435
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Damn, dat lijkt me idd erg leuk :D
Dan ben je een paar maandjes te laat...
pi_114428285
Star Command al voorbij gekomen? Beetje X-COM achtig

http://www.kickstarter.co(...)the-pc-mac-space-adv
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:05:21 #96
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_114429347
Jammer om te lezen dat panzer pest het niet gehaald heeft.
pi_114438861
wat art van Project Lodus

pi_114469662
Op aanraden van Spanky en mij

http://www.kickstarter.co(...)ense-grid-2?ref=live

Defense Grid 2 (of louter expansion)

pi_114477027
pi_114489040
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Morthill het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)ole?ref=home_popular

Hoe kunnen we dit gemist hebben :o
Gemist? Het stond zelfs op Fok!Games :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')