Same! Jeugdsentiment hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef Djieluh het volgende:
Ik zit echt de dagen af te tellen. Begon diablo voor het eerst te spelen toen ik 12 jaar was. Dat is nu 10 jaar geleden. Eindelijk weer een vervolg. Heb er zin in!
Ik denk omdat je sociale leven niet zo bruisend is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:17 schreef beelz het volgende:
Waarom krijg ik een prettig gevoel in mijn buik als ik aan dinsdag denk?
Na de 15e niet meer neequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk omdat je sociale leven niet zo bruisend is.
Good point!quote:
quote:
je houdt van meldingen dat de server niet reageert?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:17 schreef beelz het volgende:
Waarom krijg ik een prettig gevoel in mijn buik als ik aan dinsdag denk?
Wanna touch me ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef darpios het volgende:
[..]
Bullshit. Anderen hebben niet eens de kans gekregen (lees: een closed beta invite).90% van de invites zijn volgens mij ook richting de Amerikanen gegaan.
![]()
* darpios is jelly![]()
Wat ze zelf de beste feature vinden die ze gemaakt hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:00 schreef Pheno het volgende:
We mogen twee ontwikkelaars interviewen dinsdag, hebben jullie nog vragen in te brengen? Het zijn Leonard Boyarsky (Lead World Designer) en Julian Love (Lead Technical Artist), dus ze kunnen vast wat dingen beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |