NIET WAAR *schuimbek, hyperventileer*quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:38 schreef TNA het volgende:
Los van het feit dat Amsterdam de mooiste stad is heb je gelijk.
het is wel echt een prachtwijk jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:50 schreef wietparkiet het volgende:
en kanaleneiland is de mooiste wijk van utrecht
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:04 schreef RichardDawkins het volgende:
Wat een aap ben je dan als je alle steden in Nederland gaat controleren op al die factoren.
Een hele kut klus maar je moet er wat voor over hebben om net als TS het zeker te kunnen weten.
Zonder deze controle raakt zulk een mening natuurlijk kant noch wal.
We laten scheetjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:10 schreef Grifte het volgende:
Bouw die hoeken van de Galgenwaard is dicht, tyfus koud daar altijd, en ziet er niet uit
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:01 schreef LookAtMe het volgende:
Galgenwaard is kk lelijk. Wel toffe stad verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Derrickquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:43 schreef zatoichi het volgende:
Sst Paul, we willen toch niet dat zo'n mooie stad als Utrecht dezelfde kant op gaat als Amsterdam; bordevol touristen en boeren die zichzelf Amsterdammer noemen; gatverdamme. Hou het maar lekker geheim dat Utrecht de mooiste stad van Nederland is.
Jij wilt toch ook niet dat de Derrick vol zit als jij eraan komt?
In welke k*tstudentenstad niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:02 schreef MonteCristo het volgende:
Er lopen altijd van die omhoog gevallen rijkeluiskutkindjes die denken dat ze heel wat zijn omdat ze "commissievoorzitter" zijn van een of andere sneue studentenclub.
ik wil geen volle Derrickquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:43 schreef zatoichi het volgende:
Sst Paul, we willen toch niet dat zo'n mooie stad als Utrecht dezelfde kant op gaat als Amsterdam; bordevol touristen en boeren die zichzelf Amsterdammer noemen; gatverdamme. Hou het maar lekker geheim dat Utrecht de mooiste stad van Nederland is.
Jij wilt toch ook niet dat de Derrick vol zit als jij eraan komt?
Dat heb je genoeg in de prov. Utrecht, jeweetzelf Soesterduinenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:00 schreef smitjew het volgende:
sorry paul utrecht lijkt me een donders mooie stad maar het mist wat natuur zoals bij mijn dorp
[ afbeelding ]
dat klopt in de prov welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat heb je genoeg in de prov. Utrecht, jeweetzelf Soesterduinen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan zeg je de coolste BN'ers, maar dan post je geen Henk Westbroek. Hoe kan ik dit topic dan serieus nemen?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:11 schreef Neroje het volgende:
Best een mooie stad hoor, maar dat station is echt niet mooi
Binnenstad van Utrecht is mooi, maar dat station en Hoog-Catharijne is afschuwelijk. Hangt er nog steeds zoveel van dat randvolk rond?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:37 schreef okiokinl het volgende:
station gaat op de schop binnekort, dus dat is dan opgelost.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:42 schreef Catch22- het volgende:
Mooiste toren?
[ afbeelding ]
Groningen > Utrecht
Dat vind ik juist altijd relaxed, dat er ook hele mooie historische delen heel rustig zijn. Nieuwegracht en grote delen van het Museumkwartier zijn fijn om te wandelen omdat je er niet struikelt over de toeristen, dagjesmensen en shoppers.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:47 schreef Igen het volgende:
[..]
De Utrechtse grachten zijn wel het leukste / mooiste van Nederland.
Maar flinke delen van het centrum van Utrecht zijn wel compleet uitgestorven. Zelfs de nieuwe gracht. Wel mooi, maar niet leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |