mijne gelukkig ook nog nooit!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:14 schreef lily het volgende:
Ik ken dat helemaal niet...een loopoor. Hebben die van mij (nog) nooit gehad.
Ja zo mooi is datquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:45 schreef lily het volgende:
Gisteren zijn we in de Efteling geweest. Voor Leah iets heel nieuws.
Prachtig hoe ze rondliep. Tergend langzaam en heel verwonderd.
Ze vond alles mooi. De bloemen, de paden, de lampen. Alles was oooooh, kijk...
Zij hoeft niet eens in een attractie te zitten om al een heleboel op te merken natuurlijk.
Ik was weer even vergeten hoe het is om door de ogen van een peuter te kijken.
Oordoppen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Avond
Hier heeft mijn oudste oorproblemen en sinds kort zit ie op zwemles. Ik vind het een ramp.
Dat had volgens de KNO geen zin (althans, bij mijn kinderen) omdat het een reactiemwas van de neusslijmvliezen op t chloor. En de druk van het water op de holtes) Eigenlijk zouden ze niet op zwemles moeten maar ja, da's niet echt een optie.quote:
Heeft ie wel, en dat gaat goed zolang hij niet vanaf de kant in het water hoeft te springen. Dan komt er dus water in zijn oortjes...quote:
Misschien een stom ideequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heeft ie wel, en dat gaat goed zolang hij niet vanaf de kant in het water hoeft te springen. Dan komt er dus water in zijn oortjes...
Nou wil ik niet de negatieveling uithangen maar hier dus les in zo'n zoutwisselhuppeldepupgedoetje hielp (hier iig) geen klap.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef trui het volgende:
spannend yppy!
en rocka, als het inderdaad om de reactie op chloor gaat, is er misschien in de buurt een zwembad te vinden waar geen/minder chloor gebruikt wordt? die bestaan nl wel.
oh, jammer!quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou wil ik niet de negatieveling uithangen maar hier dus les in zo'n zoutwisselhuppeldepupgedoetje hielp (hier iig) geen klap.
Ja ik ga iedere dag. Als ik vandaag geen boodschappen ga doen eten we vanavond droog brood. Of chinees/pizza en dat past ook al niet bij mijn voornemens.quote:
Dat lukt alleen als ik Pinkelotje was.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:17 schreef trui het volgende:
spuuglokje, tussen de regendruppels door fietsen!
Ik hoop altijd dat ik smelt van de regen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Regen regen regen, hoe moet ik me nou aan mijn goede voornemen houden door boodschappen voortaan op de fiets te doen?En nee, ik ga me niet in een regenpak hijsen.
Ik ga wel met de auto.
Ik denk dat mijn bloeddruk de hele trip ongeveer 100000 was ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef Troel het volgende:
Dat meen je niet amaranta. Ik zou al eerder met de kinderen in mijn auto vertrokken zijn
Ik kan daar zo zo zo zo zo slecht tegen
Ha, ik ook!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht wel 'wat schuift dáár nou voorbij?' en ik had ook nog eens goed geteld. Wat heb ik nu gewonnen?
Vliegen vanaf Eindhovenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn bloeddruk de hele trip ongeveer 100000 was ofzo
En ja, eerder vertrekken had gekund ja, maar ik had ze al rond half zes uit bed getrokken dus daar zat ook een beetje het probleem...eer we weg waren was het al zes uur geweest....
Toen dacht mijn man dat het handiger was om binnendoor te rijden. Dat wil zeggen, door de stad. Werkelijk alle stoplichten op rood en als klap op de vuurpijl 2 keer achter een vrachtwagen op op eenbaansweg.
Mja, de navigatie gaf steeds een latere aankomsttijd aan, 7;38 op zn vroegst ofzo, gelukkig daarna nog wat kms kunnen maken en waren we er om half 8. En ik
Nouja, daar aagekomen maar de auto op p1 gezet( 88 euro) en daarna naar douane gerend. Gelukkig hadden we alleen handbagage, want de incheckbalie was al gesloten.
Toen rennen naar het vliegtuig en dus echt nét op tijd binnen.
Volgende keer wachten we dus mooi 1 uur op het vliegveld. Of we overnachten daar ofzo...
rotterdamquote:
En dan waren we nog te laat geweest, onder het mom van, we kunnen wel rond zeven uur van huis gaan... ofzoquote:
schiphol. ik weiger andere locaties.quote:
Echt?quote:
ik heb jaren op schiphol gewerkt, ik vind het gewoon een hele fijne omgeving .quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind Rotterdam ideaal, da's bijna alsof je de trein neem!
Schiphol is overigens ook niet verkeerd hoor, zeker tov heel veel andere vliegvelden.
+1quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:39 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb jaren op schiphol gewerkt, ik vind het gewoon een hele fijne omgeving .
Ja hoor, kan er wel slagen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik was net weer eens in de primark. ik hoopte goedkope meuk te vinden om als werkkleding te dragen, maar wat een synthetische gruwelijkheid
slagen jullie daar serieus voor jezelf? ik heb dan wel een paar sandalen gekocht voor op het werk en ook mijn werkhorloges komen van de primark maar verder vind ik de jurken en rokjes dramatisch qua model, printjes en materiaalsoort.
voor kinderen hangt er overigens wel leuk spul (voor de kleinere dan)
Wel voor effen basic shirtjes, lekkere rondhangjoggingbroeken, nachthemden, sokken, sjaals en wat sportievere/casual kleren. De rest is inderdaad erg synthestisch, vooral nette blouses en broeken enzo.quote:
Dat is wel erg opvallend, kan carrieretechnisch niet handig zijn. Of het moet onder een horlogebandje kunnen vallen ofzo. Maar vaak moet het dan zo klein dat een tatoeëerder liever niet zo klein werkt, omdat het een vlek kan worden na verloop van tijdquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil een tattoo laten zetten. waar zal ik dat eens doen? iemand een leuke suggestie?
ik wil een hartje met twee sterretjes niet te groot en opzichtig
is op mijn pols of hand een goede plek?
ja dat is ook weer zo. hoewel ik in mijn werk steeds vaker personeel met tattoos ziequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is wel erg opvallend, kan carrieretechnisch niet handig zijn. Of het moet onder een horlogebandje kunnen vallen ofzo. Maar vaak moet het dan zo klein dat een tatoeëerder liever niet zo klein werkt, omdat het een vlek kan worden na verloop van tijd
Bedoel je waar op je lichaam of waar bij welke tattoo-artist?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil een tattoo laten zetten. waar zal ik dat eens doen? iemand een leuke suggestie?
ik heb maar een hele smalle pols.dus echt mega kan sowieso nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bedoel je waar op je lichaam of waar bij welke tattoo-artist?
Ik denk dat op je pols priima kan als het niet te groot wordt.
Daarvoor idd! Vooral de basic shirts vind ik fijn. Rekken nu ook mooi meequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Mula het volgende:
[..]
Wel voor effen basic shirtjes, lekkere rondhangjoggingbroeken, nachthemden, sokken, sjaals en wat sportievere/casual kleren. De rest is inderdaad erg synthestisch, vooral nette blouses en broeken enzo.
Vinden jullie de primark ook zo duur geworden? Laatste twee keer dat ik er was, had ik het idee dat dingen echt een paar euro duurder waren dan eerst.
Overigens heb ik ook een ster en een hartje. Alleen zitten ze allebei op verschillende plekkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb maar een hele smalle pols.dus echt mega kan sowieso niet
Wat ik me afvroeg, is dat alleen jij die vakantie heeft, ik neem aan dat de school dicht is? Hier is de school namelijk weer aan de gang zag ik. Ik dacht eigenlijk dat de mei vakantie twee weken was bij ons.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja hoor, kan er wel slagen.
Binnenkort weer eens een ritje maken naar de Primark... Moet eigenlijk nu gaan nu ik nog vakantie heb
Nou,niet alleen ik hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg, is dat alleen jij die vakantie heeft, ik neem aan dat de school dicht is? Hier is de school namelijk weer aan de gang zag ik. Ik dacht eigenlijk dat de mei vakantie twee weken was bij ons.
Maar het cafe dinges boven is toch wel ok?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef E.T. het volgende:
Enige nadeel van Rotterdam is dat kleine hokje waar je koffie kan drinken.. (en het is niet eens lekkere koffie) en verder is er niks.
Maar goed.. het is wel ideaal, scheelt een paar uur reistijd, zowel voor de heen als terugreis
ik ook nietquote:
Bij mij ging het van de week al mis toen ik mijn keel schraapte...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef -Spring het volgende:
Dat je zo hard moet hoesten dat je in de Wibra in je broek piest.
En ik dacht nog wel dat het wel goed zat met die bekkenbodemspier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
wat doet die dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mij ging het van de week al mis toen ik mijn keel schraapte...![]()
Lang leve hormonen.
Bezoek aan de bekkenbodemfysio ook maar weer aan lijstje toe voegt... Oh joy...
Ze heeft me technieken aangeleerd van wat je allemaal moet aanspannen, touwtje tussen je heupbotten oa en ze heeft gevoeld terwijl ik de boel aanspande en ontspande.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat doet die dan?
ik doe zelf regelmatig bekkenbodemspier oefeningen..
ik heb "de lift" geleerd tijdens de pufcursusquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef -Spring het volgende:
bekkenbodemspieroefeningen schijndel echt te helpen. Maar ik heb het nooit gedaan. Jullie?
Oh! Binnenkort eens kijken!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan bij Tena een cd aanvrwgen met oefeningen erop. Was een tip van mijn pufjuf.
Tijdens je menstruatie verlies je iets van (dacht ik) 20% van je spierkracht, en dus ook in je bekkenbodemspier. En het laatste beetje kracht dat ik dus nog heb om de boel bij elkaar te houden ben ik dan dus kwijt. Echt ongelogen bij een 'ahum' verloor ik dus een plonsje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef -Spring het volgende:
Gewoon je toef van binnen aan- en ontspannen, toch?
Be, wat heftig! Hoe kan dat hormoongerelateerd zijn dan?
Een snelle google zegt dat het niet bewezen is dat een menstruatie invloed heeft op spierkracht, maar dtat is dus niet wat mijn bb-fysio vertelde.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tijdens je menstruatie verlies je iets van (dacht ik) 20% van je spierkracht, en dus ook in je bekkenbodemspier. En het laatste beetje kracht dat ik dus nog heb om de boel bij elkaar te houden ben ik dan dus kwijt. Echt ongelogen bij een 'ahum' verloor ik dus een plonsje.
ik nies of hoest dus sws nooit meer zonder gekruiste benen.
Ah, op die fiets. Ik hoest sinds vanmiddag ook maar met mn hand tussen mn benen. Thuis dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tijdens je menstruatie verlies je iets van (dacht ik) 20% van je spierkracht, en dus ook in je bekkenbodemspier. En het laatste beetje kracht dat ik dus nog heb om de boel bij elkaar te houden ben ik dan dus kwijt. Echt ongelogen bij een 'ahum' verloor ik dus een plonsje.
ik nies of hoest dus sws nooit meer zonder gekruiste benen.
Oh dat noem je dan gewoon squirten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je met sporten een inlegkruisje in moet kan ik wel mee leven, ik ben alleen altijd als de dood dat het tijdens de daad gebeurt. Dat ik m`n vent ineens onderzeik ofzo
Dat heb ik dus 1 keer gehad, waarop ik verzuchtte dat het nu toch wel echt te gortig werd. Twee dagen later had ik een positieve test in handen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je met sporten een inlegkruisje in moet kan ik wel mee leven, ik ben alleen altijd als de dood dat het tijdens de daad gebeurt. Dat ik m`n vent ineens onderzeik ofzo
Ik heb wel eens gelezen dat een minitampon meer opneemt omdat ie meer kan uitzetten. Geen idee of het waar is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Geen idee wat ik fout doe, maar helemaal ok is het niet.
En absurd bloedverlies. Check. Nu is het weer een paar keer normaal. Maar ik had gewoon een superplus plug erin en maandverband en dan met een uur doorlekken. Niet grappig.
Nu zit ik weer te wachten, cyclus is echt een rommel. M'n buik doet zeer, voel me opgeblazen. Van mij mag het doorbreken. Nu weer 2 dagen te laat, vorige cyclus een week te laat, die ervoor een week te vroeg. Gek word ik ervan.
Miniquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat een minitampon meer opneemt omdat ie meer kan uitzetten. Geen idee of het waar is.
Ik durfde een tampon niet eens aan. Ik verloor zulke rare grote stolsels... Ik was bijna in staat kraamverbanden te halen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Geen idee wat ik fout doe, maar helemaal ok is het niet.
En absurd bloedverlies. Check. Nu is het weer een paar keer normaal. Maar ik had gewoon een superplus plug erin en maandverband en dan met een uur doorlekken. Niet grappig.
Nu zit ik weer te wachten, cyclus is echt een rommel. M'n buik doet zeer, voel me opgeblazen. Van mij mag het doorbreken. Nu weer 2 dagen te laat, vorige cyclus een week te laat, die ervoor een week te vroeg. Gek word ik ervan.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Minitampons kunnen er met de doos omheen in. Ik gok dat dat niet zoveel doet
di kan ik gewoon nog gebruiken gelukkigquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Van die grote kotex.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik durfde een tampon niet eens aan. Ik verloor zulke rare grote stolsels... Ik was bijna in staat kraamverbanden te halen.
Oh en dat gore gevoel.brrrrr....
lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geeft wel weer een andere betekenis aan de topictitel trouwens
Dat je het ding inbrengt en dat ie meteen overdwars schuift.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er vorige week eentje laten zetten op de voorkant van mijn schouder.. naast bh bandje..quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:14 schreef lady-wrb het volgende:
Niet goed uitplassen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:07 schreef Lamb29 het volgende:
Oh joh toen las ik de rest pas! Das ff een onderwerp om in te vallen
Ik doe het andersom... te strakke bekkenbodemspier waardoor ik blaasonstekingen verzamel....
goed bekken kantelen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:07 schreef Lamb29 het volgende:
Oh joh toen las ik de rest pas! Das ff een onderwerp om in te vallen
Ik doe het andersom... te strakke bekkenbodemspier waardoor ik blaasonstekingen verzamel....
Die plek had ik ook bedacht voor nog een tattoo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:05 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week eentje laten zetten op de voorkant van mijn schouder.. naast bh bandje..
Heel zichtbaar wanneer ik dat wil.. maar met een klein mouwtje niets te zien...
Een bloempje of 2.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef Lamb29 het volgende:
Ik kantel me het rotje
Maar 2 jaar terug toch 9 maanden aan de AB gezeten...
En net weer een kuur achter de rug..
(en tussendoor ook een aantal)
Amaranta wat zou je willen laten zetten dan?
Ik ook!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Blij dat ik alles effe gelezen heb
Ik dacht dat ik alleen was met mijn plonsjes...
ik ook!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik ben wel weer eens toe aan een rondje bodymodden
Ik las babymodden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik ben wel weer eens toe aan een rondje bodymodden
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben weer door naar de volgende ronde op school.
ik had twee goede toetsen en een 9,5 voor medisch rekenen![]()
![]()
* lady-wrb is trots op zichzelf!
Mijn scheten zijn prima om in te zitten , vind ik dan !quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:40 schreef Saffier het volgende:
Gewoon in zijn eigen lucht laten zitten Tico. Maar wat is er anders aan de iphone 5?
Ja, wat is er dan anders aan de 5 dat je die perse verkiest boven de 4? Of is het uberhaubt omdat het de 5 is en dus 'gewoon' een nieuwere?quote:
Vooral zelf in blijven zitten danquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn scheten zijn prima om in te zitten , vind ik dan !
Ik deed richting tricootje wapperen gaat ze ergens anders zitten.quote:
Dat laatste ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja, wat is er dan anders aan de 5 dat je die perse verkiest boven de 4? Of is het uberhaubt omdat het de 5 is en dus 'gewoon' een nieuwere?
Zo ben ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef Troel het volgende:
Ik vind dat wel het toppunt van liefde, dat je die lekkere lucht wilt delen met iemandEn dan gaan ze elders zitten
Onbeschoft!
Nouja dat zou ik niet willen zeggen maar opvallend is het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef Troel het volgende:
Ik vind dat wel het toppunt van liefde, dat je die lekkere lucht wilt delen met iemandEn dan gaan ze elders zitten
Onbeschoft!
Stinkt nietquote:
Tja.. Toch willen zien, want ergens geloof je zoiets nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Waarom kijk je het überhaupt?
Ik vond erover lezen al meer dan genoeg.
nou dat filmpje gaat inmiddels flink in de rondte op FBquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Die Froot! Volgens mij zou ik niet t overizcht kunnen houdendat je maar gewoon wat aanklooit en het zowel van dichtbij als veraf er niet uitziet.
En de link van t filmpje is weg. Gelukkig maar. Want ik denk niet dat de situatie er van opknapt als ik daarnaar kijk. En dan voelt t toch een beetje als sensatie zoekenen dat vind ik dan weer dubbel erg voor dat kindje. Alhoewel ik hoop dat de 'moeder' of de persoon die dit doet ernstig in elkaar is gemept inmiddels. Gewoon, omdat kindje dat (nog) niet kan.
Ja, dat zal wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef moussy het volgende:
[..]
nou dat filmpje gaat inmiddels flink in de rondte op FB
jawelquote:Op zondag 13 mei 2012 07:10 schreef Gaoxing het volgende:
He dames, het is toch geen moederdag vandaag he? Niet in Nederland, bedoel ik?
quote:Op zondag 13 mei 2012 07:50 schreef Gaoxing het volgende:
Echt? Oh shit...... geen bloemen besteld! Normaal is het dacht ik niet tegelijk met Australie.
Nou ja..... ik ben tenminste nog op tijd om te bellen(<- en om te horen te krijgen hoe vreselijk het is als je dochter niet langkomt op moederdag. En hoeveel beter het leven zou zijn, als ik maar langs zou komen op moederdag, etc.... etc...... etc.........)
hahaha ik zit m net te kijken L. komt meteen op het geluid afquote:
ja, komt volgens mij uit het actiontopic. eitjes klutsen en in de muffinmaker schenken. deksel dr op en na 5 minuten heb je lekkere eitjes in een soort van muffinvorm.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:50 schreef moussy het volgende:
ja dat moet in het moederdag topic, das traditie! Maar eh, eitjes uit je muffinmaker?
Mn grote is niet meer aanspreekbaar, die heeft een eigenste laptop
go get herquote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Potverdorie zeg, ik ben volgens mij verliefd op een dame. Sorry, moet het even ergens kwijt
![]()
is ze tv persoonlijkheid ofzo dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Pfff, impossible, natuurlijk...
Dat was wel te voorspellen met die tuinbroekadoratie van laatstquote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Potverdorie zeg, ik ben volgens mij verliefd op een dame. Sorry, moet het even ergens kwijt
![]()
tof! is het wederzijds denk je?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
![]()
Of dat jij wordt getolereerd omdat je kinderen zo leuk zijn ipv andersomquote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze vindt ons drietjes wel leuk geloof ik. Maar ik kan niet aanvoelen of het meer of anders is dan enkel dat.
Jij loopt wel heel hard van stapel!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef -Spring het volgende:
Grappig, Groof, ik zat me laatst nog bedenken dat ik zo in een relatie met een vrouw zou zien.
Waar ken je haar van dan? Valt ze überhaupt op trouwen?
och, gewoon lekker alles nemen zoals het komt. dat doet het toch wel, dus waarom zou je je er druk om makenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, ik ga mijn best doen om het zo te zien TF. Zo is het natuurlijk ook gewoon!
Ik raak altijd alleen maar in de stress van verliefdheid.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef -Spring het volgende:
Dan zit er maar één ding op. Het één keer samen flink op een zuip zetten.
Nou, hè. Ik ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mis dat wel eens, dat hele verliefdzijngebeurenHet hele 'vindt die ander mij wel net zo leuk als ik hem/haar'
Wat voor rollen? Waar kennen jullie elkaar van dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]![]()
Maar het is door onze rollen bijna onmogelijk om in zoiets dergelijks te belanden.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geniet ervan groof! Is toch juist leuk! Lekker belangrijk of het een man of een vrouw is, verliefdheid is altijd leuk
Niet stressen, gewoon voor gaan en van genieten!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, ik ga mijn best doen om het zo te zien TF. Zo is het natuurlijk ook gewoon!
Ik raak altijd alleen maar in de stress van verliefdheid.
Tinkywinkyquote:Op maandag 14 mei 2012 10:40 schreef -Spring het volgende:
Een paarse vrouw zou ik toch wel vrij verontrustend vinden.
Precies. Een paarse man is overduidelijk homo. Maar ik welk potje moet je een paarse vrouw nou weer stoppen?quote:
het paarsequote:Op maandag 14 mei 2012 10:44 schreef -Spring het volgende:
[..]
Precies. Een paarse man is overduidelijk homo. Maar ik welk potje moet je een paarse vrouw nou weer stoppen?
Uiteraard heb ik als nerd een kooi met buizen en koppelstukken en een heel eco systeem aan accesoires uitgezocht dus ik kan ff vooruit.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:02 schreef moussy het volgende:
en nu hangmatjes en nog weer van dat soort maken?
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik als nerd een kooi met buizen en koppelstukken en een heel eco systeem aan accesoires uitgezocht dus ik kan ff vooruit..
Nu wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:15 schreef moussy het volgende:
[..]weet je dat er ook glow in the dark buizen zijn?
ebay-china, soms, heel soms ook via MP. inclglow in the dark voerbakjes en van die rondrenradjes die je bóvenop een buizensysteem kan plaatsen, kick ass was die, net een ufootje in het donkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:26 schreef moussy het volgende:
Wij hadden voor de dwerghamster dat glow in the dark ding, gekoppeld aan nog een ander hok met 6 miljoen buizen, tot ik op een dag thuis kwam en kat dat hele toestandje door de kamer had gemept..Hm ja dat is minder idd. Ach Spike is redelijk suf, maar we laten d'r ook niet 'los' bij de hamster hoor. En 's nachts en als we beide werken zijn zit de woonkamer dicht dus weinig risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |