mijne gelukkig ook nog nooit!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:14 schreef lily het volgende:
Ik ken dat helemaal niet...een loopoor. Hebben die van mij (nog) nooit gehad.
Ja zo mooi is datquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:45 schreef lily het volgende:
Gisteren zijn we in de Efteling geweest. Voor Leah iets heel nieuws.
Prachtig hoe ze rondliep. Tergend langzaam en heel verwonderd.
Ze vond alles mooi. De bloemen, de paden, de lampen. Alles was oooooh, kijk...
Zij hoeft niet eens in een attractie te zitten om al een heleboel op te merken natuurlijk.
Ik was weer even vergeten hoe het is om door de ogen van een peuter te kijken.
Oordoppen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Avond
Hier heeft mijn oudste oorproblemen en sinds kort zit ie op zwemles. Ik vind het een ramp.
Dat had volgens de KNO geen zin (althans, bij mijn kinderen) omdat het een reactiemwas van de neusslijmvliezen op t chloor. En de druk van het water op de holtes) Eigenlijk zouden ze niet op zwemles moeten maar ja, da's niet echt een optie.quote:
Heeft ie wel, en dat gaat goed zolang hij niet vanaf de kant in het water hoeft te springen. Dan komt er dus water in zijn oortjes...quote:
Misschien een stom ideequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heeft ie wel, en dat gaat goed zolang hij niet vanaf de kant in het water hoeft te springen. Dan komt er dus water in zijn oortjes...
Nou wil ik niet de negatieveling uithangen maar hier dus les in zo'n zoutwisselhuppeldepupgedoetje hielp (hier iig) geen klap.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef trui het volgende:
spannend yppy!
en rocka, als het inderdaad om de reactie op chloor gaat, is er misschien in de buurt een zwembad te vinden waar geen/minder chloor gebruikt wordt? die bestaan nl wel.
oh, jammer!quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou wil ik niet de negatieveling uithangen maar hier dus les in zo'n zoutwisselhuppeldepupgedoetje hielp (hier iig) geen klap.
Ja ik ga iedere dag. Als ik vandaag geen boodschappen ga doen eten we vanavond droog brood. Of chinees/pizza en dat past ook al niet bij mijn voornemens.quote:
Dat lukt alleen als ik Pinkelotje was.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:17 schreef trui het volgende:
spuuglokje, tussen de regendruppels door fietsen!
Ik hoop altijd dat ik smelt van de regen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Regen regen regen, hoe moet ik me nou aan mijn goede voornemen houden door boodschappen voortaan op de fiets te doen?En nee, ik ga me niet in een regenpak hijsen.
Ik ga wel met de auto.
Ik denk dat mijn bloeddruk de hele trip ongeveer 100000 was ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef Troel het volgende:
Dat meen je niet amaranta. Ik zou al eerder met de kinderen in mijn auto vertrokken zijn
Ik kan daar zo zo zo zo zo slecht tegen
Ha, ik ook!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht wel 'wat schuift dáár nou voorbij?' en ik had ook nog eens goed geteld. Wat heb ik nu gewonnen?
Vliegen vanaf Eindhovenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn bloeddruk de hele trip ongeveer 100000 was ofzo
En ja, eerder vertrekken had gekund ja, maar ik had ze al rond half zes uit bed getrokken dus daar zat ook een beetje het probleem...eer we weg waren was het al zes uur geweest....
Toen dacht mijn man dat het handiger was om binnendoor te rijden. Dat wil zeggen, door de stad. Werkelijk alle stoplichten op rood en als klap op de vuurpijl 2 keer achter een vrachtwagen op op eenbaansweg.
Mja, de navigatie gaf steeds een latere aankomsttijd aan, 7;38 op zn vroegst ofzo, gelukkig daarna nog wat kms kunnen maken en waren we er om half 8. En ik
Nouja, daar aagekomen maar de auto op p1 gezet( 88 euro) en daarna naar douane gerend. Gelukkig hadden we alleen handbagage, want de incheckbalie was al gesloten.
Toen rennen naar het vliegtuig en dus echt nét op tijd binnen.
Volgende keer wachten we dus mooi 1 uur op het vliegveld. Of we overnachten daar ofzo...
rotterdamquote:
En dan waren we nog te laat geweest, onder het mom van, we kunnen wel rond zeven uur van huis gaan... ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |