Dat vrouwen ook zonder hoofddoek veilig over straat kunnen lijkt me een hogere waarde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Begrijp je nu waarom het belangrijk is dat een vrouw zich bedekt? Voor haar eigen bestwil.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Begrijp je nu waarom het belangrijk is dat een vrouw zich bedekt? Voor haar eigen bestwil.
Eunk?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
In het grootste deel van Europa kunnen vrouwen zonder hoofddoek veilig over straat hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:33 schreef Al-andalus het volgende:
Dat zal nooit lukken, er bestaan namelijk mannen.
heb je wel toestemming om hier te reageren?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:33 schreef Al-andalus het volgende:
Nee, zeker niet. Zelfs al draag je een hijab maken kufar opmerkingen over wat daar onder zal zitten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
In het grootste deel van Europa kunnen vrouwen zonder hoofddoek veilig over straat hoor.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
In het grootste deel van Europa kunnen vrouwen veilig over straat hoor.
Je verdiende het danquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:44 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Zelfs al draag je een hijab maken kufar opmerkingen over wat daar onder zal zitten.
Tja, seksueel gefrustreerde moslim mannen. Maar hoe komt dat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:33 schreef Al-andalus het volgende:
hyenas vallen alleen de langzame, zwakkere en zieke aan, niet de gezonde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Al-andalus het volgende:
Als jij een correcte hijab draagt (abaya, boezem haar en schouders bedekt) dan zou toch geen enkele man jou lastig moeten vallen? Alleen hyenas.
Je leeft in een enge boze wereld. Dat komt door het autoritaire karakter van de Islam. Het is tenslotte een religie bedacht door een man.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Al-andalus het volgende:
Als jij een correcte hijab draagt (abaya, boezem haar en schouders bedekt) dan zou toch geen enkele man jou lastig moeten vallen? Alleen hyenas.
Een hoer? Een zondenaar, geen hoer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:53 schreef Life2.0 het volgende:
concluderend kunnnen we stellen dat:
1) ze geen goede kleding draagt en dus een hoer is
2) ze zwak en ziek is, vergiftigd door haar religie
Pick your poison girl
Als het Christendom niet klopt, waarom de Islam dan wel? Ze beweren bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:54 schreef Al-andalus het volgende:
Media hersenspoelt jullie.
Veel bekeerlingen die ik persoonlijk ken vertelde mij dat ze hiervoor ook zo over de Islam dachten door de media terwijl ze zelf nooit de Koran of een ander boek hadden opengeslagen.
Hilarisch! Als ik op tv zie dat er zoveel Christenen pedos zijn dan ga ik toch ook niet gelove dat het normaal is binnen het Christendom?
Wat is er mis met een wereld waarin je als vrouw zonder hoofddoek veilig over straat kunt, en waarin mannen zich gewoon netjes gedragen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:54 schreef Al-andalus het volgende:
Media hersenspoelt jullie.
Veel bekeerlingen die ik persoonlijk ken vertelde mij dat ze hiervoor ook zo over de Islam dachten door de media terwijl ze zelf nooit de Koran of een ander boek hadden opengeslagen.
Dat het christendom op veel punten nauwelijks beter is geef ik zo toe. Maar wie zegt dat het of het 1 of het ander moet zijn?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:54 schreef Al-andalus het volgende:
Hilarisch! Als ik op tv zie dat er zoveel Christenen pedos zijn dan ga ik toch ook niet gelove dat het normaal is binnen het Christendom?
Daar hoef ik mij dan niets van aan te trekken, ik laat mij immers niet leiden door een oud fantasieverhaaltje, ik ben in staat mijn eigen morele keuzes te maken, heb ik geen ander voor nodig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:55 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Een hoer? Een zondenaar, geen hoer.
Een kuis meisje voor hoer uitmaken in een van de grootste zonden binnen de Islam.
Omdat in veel gevallen ze beide een eigen versie over X hebben, en het punt dat het niet dezelfde versies zijn moet er minimaal 1 fout zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat is er mis met een wereld waarin je als vrouw zonder hoofddoek veilig over straat kunt, en waarin mannen zich gewoon netjes gedragen?
[..]
Dat het christendom op veel punten nauwelijks beter is geef ik zo toe. Maar wie zegt dat het of het 1 of het ander moet zijn?
Ja, klopt. Ik heb er niet veel kennis over maar ik kan het je proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als het Christendom niet klopt, waarom de Islam wel. Ze beweren bijna hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |