Op de eerste date al ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:32 schreef El_Matador het volgende:
Niks mis met terughoudend. Te passief is niet handig.
Tips:
- op "het" moment (je merkt zelf wanneer dat is), trek haar naar je toe en zoen d'r
Als het een goeie date is wel ja.quote:
Als het moment er is, waarom niet..quote:
Ik weet niet of ik dat zou willen.. Als jij al met je vriendin date 1 in bed duikt, nummertje hoeveel ben je dan wel niet..? Dat zou ik me afvragen. Maar goed. Heb die situatie nog niet meegemaakt, dus misschien is het beetje hypocriet..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het een goeie date is wel ja.
Met mijn 4 ex-relaties belandde ik de eerste date al in bed.
Alsjeblieft niet dat 'zeg dat ze lekker ruikt'. Dat moet je staan hoor, zo'n opmerking. Geforceerd klinkt dat verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:32 schreef El_Matador het volgende:
Niks mis met terughoudend. Te passief is niet handig.
Tips:
- luchtige onderwerpen, focus niet teveel op serieuze zaken als werk of studie
- doe iets actiefs, wat je allebei leuk vindt
- veel humor
- raak haar 'spontaan' aan, bijvoorbeeld als je naar de wc gaat; vrouwen zijn daar gevoelig voor
- als je dichtbij haar bent, zeg dat ze lekker ruikt
- let op signalen van haar kant en probeer daarop in te spelen
- blijf cool
- op "het" moment (je merkt zelf wanneer dat is), trek haar naar je toe en zoen d'r
"Uhm.. *kugh*. ... Zeg; wat ruik jij lekker!"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet dat 'zeg dat ze lekker ruikt'. Dat moet je staan hoor, zo'n opmerking. Geforceerd klinkt dat verschrikkelijk.
Ja precies ja. Brrrr.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
"Uhm.. *kugh*. ... Zeg; wat ruik jij lekker!"
je kunt het wel zeggen als je haar wat langer kent en ze ineens een nieuw geurtje op heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
"Uhm.. *kugh*. ... Zeg; wat ruik jij lekker!"
Of als je het sarcastisch bedoelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt het wel zeggen als je haar wat langer kent en ze ineens een nieuw geurtje op heeft.
Alles klinkt verschikkelijk als het geforceerd is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet dat 'zeg dat ze lekker ruikt'. Dat moet je staan hoor, zo'n opmerking. Geforceerd klinkt dat verschrikkelijk.
quote:
Ik zou tips gewoon wat oppervlakkiger houden en niet zeggen wat iemand 'prima kan zeggen'. Het moment moet zich daarvoor lenen, dat kun je van tevoren niet plannen. Dan is de kans dat het geforceerd klinkt toch een heel stuk groter.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:38 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Alles klinkt verschikkelijk als het geforceerd is.
Wat mij betreft kun je het prima zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |