Ben niet kwaad hoor, maar wanneer dit andersom had gebeurd had het Feyenoord topic nog staan schuimbekkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me die kwaadheid dan best voorstellen hoor, weer een jaartje onder Feyenoord.
'Weer'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me die kwaadheid dan best voorstellen hoor, weer een jaartje onder Feyenoord.
Dat zijn weer van die 'als en als' dingen waar je geen flikker aan hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben niet kwaad hoor, maar wanneer dit andersom had gebeurd had het Feyenoord topic nog staan schuimbekken
Die Belg van jullie kreeg ook een schorsing voor zijn uitspraak na winst van KNVB beker!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las ook nog dat die redacteur van ED (Rik Elfrink) benieuwd was of de KNVB hier wat op zou zetten
Doe nou niet zo bijdehand, daar heb je ook geen flikker aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn weer van die 'als en als' dingen waar je geen flikker aan hebt
Compleet vergelijkbaar ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Belg van jullie kreeg ook een schorsing voor zijn uitspraak na winst van KNVB beker!
Ik vind dat maar zulk kattengejankquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Belg van jullie kreeg ook een schorsing voor zijn uitspraak na winst van KNVB beker!
Oprechte blijdschap > arrogantiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef MRN89 het volgende:
Feyenoord Amsterdam klinkt beter![]()
Altijd klagen dat de Amsterdammers arrogant zijn..maar die Rotterdammers nadat ze kampioe..eh 2e zijn geeindigd kunnen er ook wat van hoor
Ik doe niet bijdehand hoor?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Doe nou niet zo bijdehand, daar heb je ook geen flikker aan.
Hoe dan. Er wordt een shirtje het veld op gegooid (wat dan wel triest is) en Cissé maakt even één seconde een grap.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je beledigt op beide manieren de club.
Een ligt provocerende reactie, zoals in dit geval het geval was moet kunnen vind ik eerlijk gezegd. Waar het me gaat is dat ik al 3 dagen gezeur krijg via TR's dat het hier alleen maar over Feyenoord gaat, nu kijk ik mee en zie ik dat dat vanuit "jullie" gestart wordt. En kijk waar het hele topic nu naar toe gelopen is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is prima als hij voor de 34765ste keer een discussie wilt beginnen over het aankoopbeleid. Die willen genoeg mensen hier ook met hem aangaan, als die eens normaal komt reageren. Plus wanneer hij eens leert om dingen toe te geven als een man.
Gaat alleen om dat Cissé dingetje man, hoe is dat niet relevant dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
Verder is dat gezeik over Feyenoord vs. PSV weer klaar nu. Reactie op bovenstaande kan verder in FB. Hier weer over PSV.
Aad de Mos zou wat dat betreft goed bij PSV passenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Leuk al die twitterende PSVers..
Nu vBommel nog
Ben erg benieuwd naar deze speler. Hij kan zelf volgens mij niet wachten op volgend seizoentwitter:Mzanka twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 18:52:54“@MarceloGuedes02: IDIOTA!!!!!!! http://t.co/4z9tXXAq” Disrespectful indeed! Next year! reageer retweet
'Even de boys toespreken en dan de 3 punten pakken!'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:22 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Aad de Mos zou wat dat betreft goed bij PSV passen
Alleen Labyad, de rest is gewoon leuk om te volgenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:23 schreef Cara het volgende:
de spelers laten zich niet echt van de beste kant zien op twitter, mee eens?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
'Even de boys toespreken en dan de 3 punten pakken!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |