Ach, hij is hier al een aantal dagen bezig. Toen was er zeker ook niks aan de hand? Zal ik straks ook wel even een bezoekje brengen aan het Feyenoord-topic, eens kijken of ik daar ook alles mag zeggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dit specifieke geval was er weinig mis.
HMF is ook geen heilige nee, maar dit komt van 2 kanten dat gezeik hier elke keer. Zou fijn zijn als dat eens doorbroken werd.
Doe dat, held.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, hij is hier al een aantal dagen bezig. Toen was er zeker ook niks aan de hand? Zal ik straks ook wel even een bezoekje brengen aan het Feyenoord-topic, eens kijken of ik daar ook alles mag zeggen.
Der post bijna nooit een PSVer in het Feyenoord topic, maar hier komen ze dagelijks. Stiekem zijn het PSV fansquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, hij is hier al een aantal dagen bezig. Toen was er zeker ook niks aan de hand? Zal ik straks ook wel even een bezoekje brengen aan het Feyenoord-topic, eens kijken of ik daar ook alles mag zeggen.
En dan krijg je weer dat gebabbel van, ik kom ff trollen in jullie topic etc en andersom. Dan vallen de bans als rijpe appelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte heeft hij gelijk, ja. Zal allicht provocerend bedoeld zijn, maar dit patroon kan ook door jullie doorbroken worden. Zoveel mensen die overal op happen maakt het fantastisch om hier te komen trollen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, HMF zit hier elke dag te trollen en te trollen. Met dat berichtje van de begroting probeert hij weer discussie te beginnen over Feyenoord die hoger staat en dat PSV faalde met 30 miljoen. Daar fapt hij graag op blijkbaar. Maarja, ik zit er niet zo mee. Maar anderen wel die er zich aan ergeren.
Zou ik niet doen nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij begon niet over Feyenoord, dat deed Tauchmeister.
Neuh, de Gr. Gr. Marcel Brands was ook lief bedoeldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; het komt van 2 kanten. HMF zal genoeg getrollt hebben, heb ook tientallen reacties verwijderd ik de afgelopen paar topics. Ook van HMF, maar in dit specifieke geval was er niks aan de hand geweest als je normaal gereageerd had.
Nee hoor, dat ging over het aankoopbeleid. Maar z'n bericht was lang niet 'erg' genoeg om te verwijderen, dat is het punt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Neuh, de Gr. Gr. Marcel Brands was ook lief bedoeld
Ik zeg niet dat de pst verwijderd moet worden, maar het was duidelijk WEER bedoeld om te trollen. Niks aankoopbeleid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ging over het aankoopbeleid. Maar z'n bericht was lang niet 'erg' genoeg om te verwijderen, dat is het punt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens moeten jullie nou niet gaan doen alsof jullie een zielloos land zijn dat getroffen is door een aardbeving, na zulke baggerseizoenen kan je dat verwachten
Maar als het niet verwijderd hoeft te worden, waarom dan wel een flame starten over Feyenoord?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de pst verwijderd moet worden, maar het was duidelijk WEER bedoeld om te trollen. Niks aankoopbeleid.
Het is prima als hij voor de 34765ste keer een discussie wilt beginnen over het aankoopbeleid. Die willen genoeg mensen hier ook met hem aangaan, als die eens normaal komt reageren. Plus wanneer hij eens leert om dingen toe te geven als een man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als het niet verwijderd hoeft te worden, waarom dan wel een flame starten over Feyenoord?
Zankaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Mathias Zanka @Mzanka
“@MarceloGuedes02: IDIOTA!!!!!!! http://pic.twitter.com/4z9tXXAq” Disrespectful indeed! Next year!
NEXT YEAR ZANKA WILL BREAK HIS LEG!!
Wat een jankerd zeg, die Marcelo. Misschien had hij dit seizoen niet zo vaak moeten blunderenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Mathias Zanka @Mzanka
“@MarceloGuedes02: IDIOTA!!!!!!! http://pic.twitter.com/4z9tXXAq” Disrespectful indeed! Next year!
Zankaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Mathias Zanka @Mzanka
Volgend jaar staan we op jullie shirtjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een jankerd zeg, die Marcelo. Misschien had hij dit seizoen niet zo vaak moeten blunderen
Ik las ook nog dat die redacteur van ED (Rik Elfrink) benieuwd was of de KNVB hier wat op zou zettenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een jankerd zeg, die Marcelo. Misschien had hij dit seizoen niet zo vaak moeten blunderen
Wat zou de reden daarvoor zijn dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgend jaar staan we op jullie shirtjeNiet zeuren dan he.
Kan me die kwaadheid dan best voorstellen hoor, weer een jaartje onder Feyenoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgend jaar staan we op jullie shirtjeNiet zeuren dan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |