Serieus? Was er vrij zeker van dat hij na dit seizoen klaar is.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus? Was er vrij zeker van dat hij na dit seizoen klaar is.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orlando_Engelaar
En Thijsje zei dat ook.
Nog een jaar, maar verwacht dat hij transfervrij mag vertrekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus? Was er vrij zeker van dat hij na dit seizoen klaar is.
Ik denk dat Engelaar een Winston Bogarde'tje gaat doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog een jaar, maar verwacht dat hij transfervrij mag vertrekken.
Is dat niet de broer van Strootman?quote:
quote:Van Raaij: "Wijnaldum en Matavz niet goed"
Oud-voorzitter van PSV Harry van Raaij is niet te spreken over zijn club. De voormalig bestuurder heeft flinke kritiek op enkele aankopen.
"De spelers die zijn gehaald hebben niet gebracht wat we ervan verwachtten. Dan doel ik met name op Tim Matavz en in mindere mate Georginio Wijnaldum", zegt de 75-jarige Van Raaij tegen 040TV. "Over Dries Mertens en Kevin Strootman hoeven we niet te klagen, daar mochten we ook geen wonderen van verwachten."
De oud-preses weet wel waarom PSV dit jaar niet aan de doelstellingen kon voldoen. "Het lag uiteindelijk aan de niet harmonieuze samenstelling van het elftal. Daar is het technische apparaat onder leiding van Marcel Brands verantwoordelijk voor."
Komend seizoen zal het beter moeten, weet ook Van Raaij. "Ik ben blij met de komst van die Deense verdediger en Van Bommel, maar ben bang voor een vertrek van Lens. Sinds hij in de spits staat, is er veel verbeterd bij PSV. Het zit me niet lekker."
Ook in de nieuwe trainer Dick Advocaat heeft Van Raaij vertrouwen. "Waarom Dick Advocaat naar PSV komt? Daar kan ik niet goed de vinger achter leggen, maar ik denk dat hij als interim-trainer is gehaald. Om zo Ernest Faber en Phillip Cocu nog het een en ander mee te geven, waarna zij het weer over kunnen nemen."
Hij heeft natuurlijk gelijk maar ik vind het altijd prettiger dat oude clubprominenten zich niet te kritisch uitlaten over de gang van zaken. Tenzij het echt schandalig slecht is natuurlijk. Maar ik denk dat bij PSV ook iedereen wel weet wat er wel en niet goed is gegaan dit seizoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Brigand het volgende:
Van Raaij heeft ook weer wat open deuren in getrapt..
[..]
Inderdaad, hij mag doen en laten wat hij wil natuurlijk. Ik heb alleen bij Harry altijd het idee dat er iets meer achter zit, dat hij nog een rol van betekenis wil spelen binnen de club. Net als toen hij v Bommel belde in de live uitzendingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk gelijk maar ik vind het altijd prettiger dat oude clubprominenten zich niet te kritisch uitlaten over de gang van zaken. Tenzij het echt schandalig slecht is natuurlijk. Maar ik denk dat bij PSV ook iedereen wel weet wat er wel en niet goed is gegaan dit seizoen.
Aan de andere kant, Harry kan nu natuurlijk als gewone supporter zijn mening geven en doet feitelijk niks anders dan wij
Leuk voor de korte termijn natuurlijk, maar bij PSV staat er een kapitaal op het veld en bij Feyenoord niet. Volgend jaar staan jullie gewoon weer op de vijfde plek zonder huurlingen als Bakkal en Guidetti.quote:
Neuh, dat heb ik niet. Hij wil gewoon lekker over PSV buurten volgens mij en heeft gewoon niet door (of hij heeft er schijt aan, ook wel iets voor hemquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Brigand het volgende:
[..]
Inderdaad, hij mag doen en laten wat hij wil natuurlijk. Ik heb alleen bij Harry altijd het idee dat er iets meer achter zit, dat hij nog een rol van betekenis wil spelen binnen de club. Net als toen hij v Bommel belde in de live uitzending
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk voor de korte termijn natuurlijk, maar bij PSV staat er een kapitaal op het veld en bij Feyenoord niet.
Kijk ze hopen dan.quote:Volgend jaar staan jullie gewoon weer op de vijfde plek zonder huurlingen als Bakkal en Guidetti.
En kapitaal zegt natuurlijk dat PSV het heeeeeel goed gaat doen? Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren qua verdediging bij PSV komende zomerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk voor de korte termijn natuurlijk, maar bij PSV staat er een kapitaal op het veld en bij Feyenoord niet. Volgend jaar staan jullie gewoon weer op de vijfde plek zonder huurlingen als Bakkal en Guidetti.
Ik vrees ook nog steeds voor het Feyenoord-scenario voor PSV. Die club presteert ook al 2 decennia onder het niveau wat je op basis van hun begroting mag verwachten door wanbeleid....quote:
Kapitaal op het veld kan in één klap verdampen natuurlijk. Een beenbreuk is voldoende. En verder zal van dat zogenaamde kapitaal heel wat transfervrij de deur uitlopen omdat ze niet goed genoeg zijn om voor de hoofdprijs verkocht te worden en ook niet bij willen tekenen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk voor de korte termijn natuurlijk, maar bij PSV staat er een kapitaal op het veld en bij Feyenoord niet. Volgend jaar staan jullie gewoon weer op de vijfde plek zonder huurlingen als Bakkal en Guidetti.
Ben jij PSV'er? WAT een kwaliteitsuser. Gasten als jij en Geo4kant moeten het niveau in deze reeks eens opkrikken samen, dan wordt het op het FORUM óók een echte topclub dat PSV.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kapitaal op het veld kan in één klap verdampen natuurlijk. Een beenbreuk is voldoende. En verder zal van dat zogenaamde kapitaal heel wat transfervrij de deur uitlopen omdat ze niet goed genoeg zijn om voor de hoofdprijs verkocht te worden en ook niet bij willen tekenen.
Grappig. El Ahmadi weet nog helemaal niet of hij blijft; Drenthe (je kunt z'n naam niet eens schrijven) is ook nog lang niet zeker. Op Clasie en misschien De Vrij (valt nog te bezien) na is het verder naar mijn mening middelmaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Komend jaar bij Feijenoord langdurig onder contract waar véél, véél restwaarde aan zit:
Vrij
Vlaar
Ahmadi
Clasie
Drente
Bruno Martins Indi
BITCH PLEASE, lul niet uit je nek.
Laat ik de vraag omdraaien: waarom zit jij in het PSV-topic?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat dit het PSV topic was, waarom gelijk brullen over de mooiste club van de wereld?
Lees je in. Contractbesprekingen zijn bijna klaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grappig. El Ahmadi weet nog helemaal niet of hij blijft;
Gaat gewoon gebeuren.quote:Drenthe (je kunt z'n naam niet eens schrijven) is ook nog lang niet zeker.
Dan blijft er nog maar één over en dat is Vlaar, en die is inderdaad mdidelmaat. Net als de hele selectie van PSV op Mertens na.quote:Op Clasie en misschien De Vrij (valt nog te bezien) na is het verder naar mijn mening middelmaat.
Openbaar forum. Probleem? Forum@fok.nlquote:Laat ik de vraag omdraaien: waarom zit jij in het PSV-topic?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees je in. Contractbesprekingen zijn bijna klaar.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Ahmadi-en-Bakkal.htmquote:Ook met Karim El Ahmadi (foto) praat Van Geel binnenkort verder. De eerste gesprekken met de middenvelder verliepen in een goede sfeer, benadrukt Van Geel. 'Ik spreek me niet uit over verwachtingen, maar wil wel zeggen dat we elkaar langzaam naderen.'
[..]
Dan blijft er nog maar één over en dat is Vlaar, en die is inderdaad mdidelmaat. Net als de hele selectie van PSV op Mertens na.
[..]
Openbaar forum. Probleem? Forum@fok.nl
Je haalt het niveau anders zelf alleen maar naar beneden met die kutposts van je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben jij PSV'er? WAT een kwaliteitsuser. Gasten als jij en Geo4kant moeten het niveau in deze reeks eens opkrikken samen, dan wordt het op het FORUM óók een echte topclub dat PSV.
Nu is het echt een ":')" topic.
Het is grappig dat jij zegt "Lees je in." Bitch pleasequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees je in. Contractbesprekingen zijn bijna klaar.
Hij begon niet over Feyenoord, dat deed Tauchmeister.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
Rot gewoon op HMF, ga lekker trollen in een ander topic ofzo. We hebben het hier nu wel genoeg over dat kut clubje van je gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |