abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:20:01 #201
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_111295854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:44 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Engelaar heeft nog een jaar contract.
Serieus? Was er vrij zeker van dat hij na dit seizoen klaar is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:22:40 #202
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_111295971
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Orlando_Engelaar
En Thijsje zei dat ook.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_111295983
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nog een jaar, maar verwacht dat hij transfervrij mag vertrekken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:08:33 #204
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_111297776
:'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_111298747
Wie kent hem nog?

pi_111298777
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nog een jaar, maar verwacht dat hij transfervrij mag vertrekken.
Ik denk dat Engelaar een Winston Bogarde'tje gaat doen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_111298833
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Wie kent hem nog?

[ afbeelding ]
Mazaaaaaaaaaaaaaa
pi_111298899
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Wie kent hem nog?

[ afbeelding ]
Is dat niet de broer van Strootman?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_111299242
Van Raaij heeft ook weer wat open deuren in getrapt..

quote:
Van Raaij: "Wijnaldum en Matavz niet goed"
Oud-voorzitter van PSV Harry van Raaij is niet te spreken over zijn club. De voormalig bestuurder heeft flinke kritiek op enkele aankopen.

"De spelers die zijn gehaald hebben niet gebracht wat we ervan verwachtten. Dan doel ik met name op Tim Matavz en in mindere mate Georginio Wijnaldum", zegt de 75-jarige Van Raaij tegen 040TV. "Over Dries Mertens en Kevin Strootman hoeven we niet te klagen, daar mochten we ook geen wonderen van verwachten."
De oud-preses weet wel waarom PSV dit jaar niet aan de doelstellingen kon voldoen. "Het lag uiteindelijk aan de niet harmonieuze samenstelling van het elftal. Daar is het technische apparaat onder leiding van Marcel Brands verantwoordelijk voor."

Komend seizoen zal het beter moeten, weet ook Van Raaij. "Ik ben blij met de komst van die Deense verdediger en Van Bommel, maar ben bang voor een vertrek van Lens. Sinds hij in de spits staat, is er veel verbeterd bij PSV. Het zit me niet lekker."

Ook in de nieuwe trainer Dick Advocaat heeft Van Raaij vertrouwen. "Waarom Dick Advocaat naar PSV komt? Daar kan ik niet goed de vinger achter leggen, maar ik denk dat hij als interim-trainer is gehaald. Om zo Ernest Faber en Phillip Cocu nog het een en ander mee te geven, waarna zij het weer over kunnen nemen."
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:03:03 #210
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_111300014
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Brigand het volgende:
Van Raaij heeft ook weer wat open deuren in getrapt..

[..]

Hij heeft natuurlijk gelijk maar ik vind het altijd prettiger dat oude clubprominenten zich niet te kritisch uitlaten over de gang van zaken. Tenzij het echt schandalig slecht is natuurlijk. Maar ik denk dat bij PSV ook iedereen wel weet wat er wel en niet goed is gegaan dit seizoen.

Aan de andere kant, Harry kan nu natuurlijk als gewone supporter zijn mening geven en doet feitelijk niks anders dan wij :P
pi_111300849
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk gelijk maar ik vind het altijd prettiger dat oude clubprominenten zich niet te kritisch uitlaten over de gang van zaken. Tenzij het echt schandalig slecht is natuurlijk. Maar ik denk dat bij PSV ook iedereen wel weet wat er wel en niet goed is gegaan dit seizoen.

Aan de andere kant, Harry kan nu natuurlijk als gewone supporter zijn mening geven en doet feitelijk niks anders dan wij :P
Inderdaad, hij mag doen en laten wat hij wil natuurlijk. Ik heb alleen bij Harry altijd het idee dat er iets meer achter zit, dat hij nog een rol van betekenis wil spelen binnen de club. Net als toen hij v Bommel belde in de live uitzending
pi_111301188

Gr. Gr. Marcel Brands.
pi_111301354
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Gr. Gr. Marcel Brands.
Leuk voor de korte termijn natuurlijk, maar bij PSV staat er een kapitaal op het veld en bij Feyenoord niet. Volgend jaar staan jullie gewoon weer op de vijfde plek zonder huurlingen als Bakkal en Guidetti.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:28:50 #214
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_111301392
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Brigand het volgende:

[..]

Inderdaad, hij mag doen en laten wat hij wil natuurlijk. Ik heb alleen bij Harry altijd het idee dat er iets meer achter zit, dat hij nog een rol van betekenis wil spelen binnen de club. Net als toen hij v Bommel belde in de live uitzending
Neuh, dat heb ik niet. Hij wil gewoon lekker over PSV buurten volgens mij en heeft gewoon niet door (of hij heeft er schijt aan, ook wel iets voor hem :P ) dat je er enige onrust mee creëert als je vroeger zo'n hoge post hebt bekleed.

We moeten er ook niet dramatisch over doen. Harry doet niks meer voor PSV dus kan in principe ook niks verkloten :)
pi_111301442
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Leuk voor de korte termijn natuurlijk, maar bij PSV staat er een kapitaal op het veld en bij Feyenoord niet.
_O-.

Komend jaar bij Feijenoord langdurig onder contract waar véél, véél restwaarde aan zit:

Vrij
Vlaar
Ahmadi
Clasie
Drente
Bruno Martins Indi

BITCH PLEASE, lul niet uit je nek.

quote:
Volgend jaar staan jullie gewoon weer op de vijfde plek zonder huurlingen als Bakkal en Guidetti.
Kijk ze hopen dan. :'). Feijenoord wordt kampioen.

Maar ik dacht dat dit het PSV topic was, waarom gelijk brullen over de mooiste club van de wereld?
pi_111301536
quote:

[..]

Leuk voor de korte termijn natuurlijk, maar bij PSV staat er een kapitaal op het veld en bij Feyenoord niet. Volgend jaar staan jullie gewoon weer op de vijfde plek zonder huurlingen als Bakkal en Guidetti.
En kapitaal zegt natuurlijk dat PSV het heeeeeel goed gaat doen? Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren qua verdediging bij PSV komende zomer :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:32:09 #217
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_111301550
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Gr. Gr. Marcel Brands.
Ik vrees ook nog steeds voor het Feyenoord-scenario voor PSV. Die club presteert ook al 2 decennia onder het niveau wat je op basis van hun begroting mag verwachten door wanbeleid.... :{ De laatste jaren doet PSV daar erg aan mee :{
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:33:54 #218
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_111301654
quote:

[..]

Kapitaal op het veld kan in één klap verdampen natuurlijk. Een beenbreuk is voldoende. En verder zal van dat zogenaamde kapitaal heel wat transfervrij de deur uitlopen omdat ze niet goed genoeg zijn om voor de hoofdprijs verkocht te worden en ook niet bij willen tekenen.
pi_111301859
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kapitaal op het veld kan in één klap verdampen natuurlijk. Een beenbreuk is voldoende. En verder zal van dat zogenaamde kapitaal heel wat transfervrij de deur uitlopen omdat ze niet goed genoeg zijn om voor de hoofdprijs verkocht te worden en ook niet bij willen tekenen.
Ben jij PSV'er? WAT een kwaliteitsuser. Gasten als jij en Geo4kant moeten het niveau in deze reeks eens opkrikken samen, dan wordt het op het FORUM óók een echte topclub dat PSV.

Nu is het echt een ":')" topic.
pi_111301929
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O-.

Komend jaar bij Feijenoord langdurig onder contract waar véél, véél restwaarde aan zit:

Vrij
Vlaar
Ahmadi
Clasie
Drente
Bruno Martins Indi

BITCH PLEASE, lul niet uit je nek.
Grappig. El Ahmadi weet nog helemaal niet of hij blijft; Drenthe (je kunt z'n naam niet eens schrijven) is ook nog lang niet zeker. Op Clasie en misschien De Vrij (valt nog te bezien) na is het verder naar mijn mening middelmaat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Maar ik dacht dat dit het PSV topic was, waarom gelijk brullen over de mooiste club van de wereld?
Laat ik de vraag omdraaien: waarom zit jij in het PSV-topic?
pi_111301995
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:38 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Grappig. El Ahmadi weet nog helemaal niet of hij blijft;
Lees je in. Contractbesprekingen zijn bijna klaar.

quote:
Drenthe (je kunt z'n naam niet eens schrijven) is ook nog lang niet zeker.
Gaat gewoon gebeuren.
quote:
Op Clasie en misschien De Vrij (valt nog te bezien) na is het verder naar mijn mening middelmaat.
Dan blijft er nog maar één over en dat is Vlaar, en die is inderdaad mdidelmaat. Net als de hele selectie van PSV op Mertens na.

quote:
Laat ik de vraag omdraaien: waarom zit jij in het PSV-topic?
Openbaar forum. Probleem? Forum@fok.nl
pi_111302262
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

quote:
Ook met Karim El Ahmadi (foto) praat Van Geel binnenkort verder. De eerste gesprekken met de middenvelder verliepen in een goede sfeer, benadrukt Van Geel. 'Ik spreek me niet uit over verwachtingen, maar wil wel zeggen dat we elkaar langzaam naderen.'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Ahmadi-en-Bakkal.htm

Lijkt me toch heel wat anders dan "contractbesprekingen die bijna klaar zijn".

quote:

[..]

Dan blijft er nog maar één over en dat is Vlaar, en die is inderdaad mdidelmaat. Net als de hele selectie van PSV op Mertens na.
_O-

quote:

[..]

Openbaar forum. Probleem? Forum@fok.nl
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben jij PSV'er? WAT een kwaliteitsuser. Gasten als jij en Geo4kant moeten het niveau in deze reeks eens opkrikken samen, dan wordt het op het FORUM óók een echte topclub dat PSV.

Nu is het echt een ":')" topic.
Je haalt het niveau anders zelf alleen maar naar beneden met die kutposts van je.
pi_111302537
Rot gewoon op HMF, ga lekker trollen in een ander topic ofzo. We hebben het hier nu wel genoeg over dat kut clubje van je gehad.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:50:11 #224
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_111302563
quote:

[..]

Het is grappig dat jij zegt "Lees je in." Bitch please :')

Sowieso denken dat je met spelers als Vlaar, de Vrij en Martins Indi meer kapitaal op het veld hebt staan dan bij PSV :')

Alleen Strootman gaat al meer opleveren dan die 3 samen _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Forum Admin dinsdag 8 mei 2012 @ 19:50:15 #225
35723 crew  GGMM
pi_111302565
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
Rot gewoon op HMF, ga lekker trollen in een ander topic ofzo. We hebben het hier nu wel genoeg over dat kut clubje van je gehad.
Hij begon niet over Feyenoord, dat deed Tauchmeister.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')