http://www.consuwijzer.nl(...)zwijgende_verlengingquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ook wanneer je het abbonnement aanging laten we zeggen 3jaar terug? Of met ingang van nu?
Ik zie die kerel hier wel eens posten jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:42 schreef Weissman het volgende:
Mirin hard
Fotoboek van aspirantspierbundel
gespierd123 kloon?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:42 schreef Weissman het volgende:
Mirin hard
Fotoboek van aspirantspierbundel
Ja nu dus wel, aangezien de overgangsregeling nu verstreken is. Maar in eerste instantie niet iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef seto het volgende:
Ja ook voor oude regelingen geldt dat, zou een beetje oneerlijk zijn niet?
Edit: blijkbaar niet dus
Oh, je hebt me verkeerd geinterpreteerd, of wellicht heb ik het een beetje raar verwoord. Ik denk zeker niet dat NASM an sich troep is, maar ik refereerde naar 'die NASM troep'.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Weissman het volgende:
Luchtkoker; waarom denk je dat NASM troep is ?
Vooral dat laatste is opvallend inderdaad. Maar niet iedereen is op zoek naar meer gains natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Ze staan dan ook al tijden stil qua fysiek.
.
Ik denk niet dat ze iets van BB of BB'rs begrijpen. De doelen die ze aan zichzelf stellen en de trainingen die ze geven is een compleet ander verhaal. Zij zien alleen maar iemand trainen en denken in hun straatje waarbij ze blind en doof zijn voor wat die persoon wil.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:08 schreef Luchtkoker het volgende:
Precies. Bij ons ook, die NASM jongens proberen je hun shit non-stop op te leggen. Nee, ik wil niet eerst 8 weken alles met 8 kg dumbbells doen op een medicine/bosu ball. Nee, ik wil niet met alles core erbij pakken.
Yer I know. M'n verbinding lag er even uit waardoor ik nogal traag was.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik had die edit al gemaakt voordat jij je post had gemaakt, hoor
Mr Nippletoe maakte hier laatst een leuke comment overquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:08 schreef Luchtkoker het volgende:
Precies. Bij ons ook, die NASM jongens proberen je hun shit non-stop op te leggen. Nee, ik wil niet eerst 8 weken alles met 8 kg dumbbells doen op een medicine/bosu ball. Nee, ik wil niet met alles core erbij pakken.
http://startingstrength.com/articles/core_stability_rippetoe.pdfquote:These types of extremely submaximally-loaded odd movements are roughly equivalent to the stresses encountered when taking the groceries out of the back seat, or walking through a crowded bar without spilling your beer.
Let me ask all you core stability people a question (okay, a few questions): why dont you just squat? What the hell is wrong with your reasoning ability here? Are the effects of deadlifts, cleans, presses, and squats too complicated for you to appreciate? Do you not see that an athlete with a 200 lb. press, a 300 lb. clean, a 400 lb. squat, and a 500 lb. deadlift has a stronger core than your runner who can just manage to do a Standing Reverse Wood-chop with a 2 kg medicine ball? Where did you manage to find a 2 kg medicine ball anyway?
Yep. Ze zijn bij ons ook helemaal fan van alles supersetten, circuitjes, noem het maar op. En dan maar proberen op te leggen hoe goed het wel niet is. "Lekker hoog in de verbrandingszone blijven", etc.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iets van BB of BB'rs begrijpen. De doelen die ze aan zichzelf stellen en de trainingen die ze geven is een compleet ander verhaal. Zij zien alleen maar iemand trainen en denken in hun straatje waarbij ze blind en doof zijn voor wat die persoon wil.
Goed, duidelijk stuk. Dat ga ik printen en in m'n sporttas doen voor de eerste de beste vervelende PT die me lastig valt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Mr Nippletoe maakte hier laatst een leuke comment over
[..]
http://startingstrength.com/articles/core_stability_rippetoe.pdf
Ik zie het al voor me en daar lijkt het inderdaad op![]()
Mnee, parallel. Als ik al dieper ga gaat dat per ongeluk. Heeft het nut om dieper te gaan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef Warsaw het volgende:
Met dips, gaan jullie dan below parallel? Dips met accent op triceps
Oké thanks, zo doe ik ze ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mnee, parallel. Als ik al dieper ga gaat dat per ongeluk. Heeft het nut om dieper te gaan?
Zo dus. http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/ASTriDip.html
Maar dan niet assisted.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |