Klopt. Eerst tegen Brugge en dan tegen Braga/Panathinaikos. Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:10 schreef Caland het volgende:
Het zou voor Feyenoord dus best gunstig zijn als Chelsea de CL wint. Om het maar even nog moeilijker te maken.
Wil je anders die kut moffen aanmoedigenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
FUUU, dat wordt Chelsea aanmoedigen dan.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Wil je anders die kut moffen aanmoedigen!!??
Duidelijke uitleg idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het goed heeft uitgevogeld.
http://www.xead.nl/mogeli(...)ns-league-voorronden
quote:Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit, en we verwachten de club, net als Ajax, op 30 augustus in Monaco bij de loting voor de groepsfase CL.
Ik was voor Bayern maar nu natuurlijk niet meer..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Doe even rustig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Zeker nu hij deze zomer op voetbalkamp gaat met z'n Willy Coerver boekjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:42 schreef Cara het volgende:
ik ben er vanovertuigd dat we CL halen ja. Schaken tikt de backs van elke club wel zoek.
We're Kingsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:41 schreef Helpmefok het volgende:
Ik hoor jullie wel weer als we poule CL spelen.
Iedereen verklaart mij en TGHD voor gek... Well fuck you too.
Nog met moffen scheldenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een papzak.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik ging idd Bayern aanmoedigen ja. Robben
Maar nu wordt het met lichtelijke onpasselijkheid Chelsea
[..]
We're Kings
Alleen jammer dat Ritmo zijn ware identiteit bekend is, anders was hij ook een king![]()
![]()
quote:
quote:Bij VVV-Venlo, dat via de play-offs degradatie moet voorkomen, is Yanic Wildschut dit seizoen de grote revelatie. Geert-Jan Jakobs sprak met hem. Een stap hogerop is aanstaande voor Wildschut, maar: ‘Hopelijk meldt Feyenoord zich niet voor mij.’
Pics?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]LOOOL
Echt zo fuckin' verassend hoe hij eruit zag xD
Verifieerde gelijk het beeld van een Fokker
Er is een verschil tussen indekken en een nuchtere kansenafweging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:19 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gaan we weer.
Fuck jullie allemaal. We pakken iedereen in de voorronde. Opzouten met dat indekken. Pussy's.
Onzin. Aan het begin van het seizoen was iedereen precies zo aan het denken. Wij waren niet beter dan een Ajax, PSV, Twente, AZ, Heerenveen, volgens mij werd zelfs Vitesse nog erbij genoemdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen indekken en een nuchtere kansen afweging.
De kans dat Feyenoord de CL groepsfase haalt is gewoon heel klein, simpelweg omdat de kans groot is dat er tegen veel betere teams geloot wordt. En dan moet je geluk hebben, moet alles meezitten, wil je het redden.
Zo'n Braga ook, ik lees hier regelmatig dat die wel te pakken zijn. Nou, ook dan moet je alle geluk van de wereld hebben.
Als Feyenoord écht uitstekende zaken doet op de transfermarkt, Kuijt komt en Guidetti blijft, plus nog een goede vleugelaanvaller erbij, dan wordt de kans natuurlijk wel wat groter op succes.
En Braga wordt hier ook stelselmatig onderschat. Wat een kutploeg, hopen maar dat je daar niet tegen loot. Hup Chelsea.
WIldschut willen hebbenquote:
Ritmo ontmaskerd, stokstaart en aryamehr permban.quote:
Nee hoor, zes weken vakantie per jaar, nog afgezien van de winterstop, is echt niet veul hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga het je niet eens uitleggen. We beginnen begin Juli al hé.
Dat betekent vanaf nu 6 weken vrij, daar ze nog een weekje trainen.
Dat is echt niet héél veel hoor.
Je kan zeggen wat je wil, maar voor een topsporter is het 'oppompen' van het lichaam naar écht 100% fit iets wat in zes weken tijd nauwelijks te redden is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee hoor, zes weken vakantie per jaar, nog afgezien van de winterstop, is echt niet veul hoor.
Dit soort posts ook, wat wil je nou? Dat we allemaal net doen alsof we de CL gaan winnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Onzin. Aan het begin van het seizoen was iedereen precies zo aan het denken. Wij waren niet beter dan een Ajax, PSV, Twente, AZ, Heerenveen, volgens mij werd zelfs Vitesse nog erbij genoemd
We heben gewoon een goed team. Met Clasie en El Ahmadi als een perfect op elkaar aansluitend middenveld. Een sterk blok van verdediging met Stefan en Ron, snelle aanvallers. Dus voor de 20e x. Fuck Off!
Dus donder op met dat gezeik en indekken, tis gewoon triest.
Daarom krijgen ze ook schema's mee in de vakantie. De vakantie is meer voor uitlopen en conditie wat op pijl houden. Ze zitten echt niet 6 weken te niksen en alleen te vreten zoals Van Beukering.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar voor een topsporter is het 'oppompen' van het lichaam naar écht 100% fit iets wat in zes weken tijd nauwelijks te redden is.
Dat jullie eens wat meer geloof hebben in je club man. Ga anders lekker in een hoekje zitten huilen dat we helemaal niks kunnen en volgend jaar weer 14e worden ofzo. Kanslozen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit soort posts ook, wat wil je nou? Dat we allemaal net doen alsof we de CL gaan winnen.
Dat wordt hier helemaal niet geroepen, huilie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat jullie eens wat meer geloof hebben in je club man. Ga anders lekker in een hoekje zitten huilen dat we helemaal niks kunnen en volgend jaar weer 14e worden ofzo. Kanslozen.
Lijkt het verdacht veel op. Bezem.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt hier helemaal niet geroepen, huilie.
bedankt voor je mening.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Onzin. Aan het begin van het seizoen was iedereen precies zo aan het denken. Wij waren niet beter dan een Ajax, PSV, Twente, AZ, Heerenveen, volgens mij werd zelfs Vitesse nog erbij genoemd
Dus donder op met dat gezeik en indekken, tis gewoon triest.
Begrijpend lezen is niet bepaalt je sterkste punt hè?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat jullie eens wat meer geloof hebben in je club man. Ga anders lekker in een hoekje zitten huilen dat we helemaal niks kunnen en volgend jaar weer 14e worden ofzo. Kanslozen.
Valt reuze mee man. We kunnen gewoon de CL poulefase inkomen. En ja, zonder geluk of meezitdingen, gewoon kracht en strijd. Volgend jaar ook gewoon weer voor het kampioenschapquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
TGHD, je slaat door.
Kijk, de lat moet komend jaar gewoon omhoog. Ik verwacht wel dat Koeman komend seizoen zegt "MINIMAAL 2e". Daarentegen eis ik van de AD en FD weer dat hij in de begroting niet eens UITGAAT van vEL.
Dat weet ik schat. Alleen is er niemand meer hier die roept dat we komend seizoen 12e worden. Dat was vorig seizoenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Valt reuze mee man. We kunnen gewoon de CL poulefase inkomen.
Helemaal mee eens.quote:En ja, zonder geluk of meezitdingen, gewoon kracht en strijd.
Jep. Maar in de begroting LEKKER VOORZICHTIG blijven. Niet a la PSV.quote:Volgend jaar ook gewoon weer voor het kampioenschap
Leg de lat dan weer eens wat hoger. Nu staan we met 1 been in de CL. Nu moeten we hem ook pakken, en niet gelijk indekken dat het alweer fout kan gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat weet ik schat. Alleen is er niemand meer hier die roept dat we komend seizoen 12e worden. Dat was vorig seizoen.
Niet anders verwachtquote:[..]
Helemaal mee eens.
Goeie. Vind ik nou ook. Gewoon uitgaan dat je gen Europees haalt, jaa op jaar. Dan halen we CL poulefase en kan je 10 miljoen bijschrijven, kunnen we een mooi potje maken.quote:[..]
Jep. Maar in de begroting LEKKER VOORZICHTIG blijven. Niet a la PSV.
Wat dat betreft doet IKEA dat altijd briljant, APPLE ook. "Onze winstverwachting is 8 miljard". "O GOD WE HEBBEN 12 MILJARD GEHAALD".
Alle aandeelhouders; yeeeeey.. Gewoon stelselmatig gaan zitten onder de échte verwachtingen, kan het altijd meevallen.
.
Wel een beetje jamemr dat een speler die bijna nooit meer had gespeeld hem wint.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
Wel tof dat dat Gillette Pro Clasiement gewoon 3 Feijenoorders heeft trouwens.
Die bokaal was dan ook een kankergezwel van staal en aluminium, denk dat Clasie BLIJ is dat hij 'm niet gepakt heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wel een beetje jamemr dat een speler die bijna nooit meer had gespeeld hem wint.
So true xDquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die bokaal was dan ook een kankergezwel van staal en aluminium, denk dat Clasie BLIJ is dat hij 'm niet gepakt heeft.
Hij's viessssssss man. Overstap van Ajax naar ons.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
So true xD
Trouwens Sno een Feyenoorder geweest voor een jaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |