Klopt. Eerst tegen Brugge en dan tegen Braga/Panathinaikos. Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:10 schreef Caland het volgende:
Het zou voor Feyenoord dus best gunstig zijn als Chelsea de CL wint. Om het maar even nog moeilijker te maken.
Wil je anders die kut moffen aanmoedigenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
FUUU, dat wordt Chelsea aanmoedigen dan.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Wil je anders die kut moffen aanmoedigen!!??
Duidelijke uitleg idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het goed heeft uitgevogeld.
http://www.xead.nl/mogeli(...)ns-league-voorronden
quote:Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit, en we verwachten de club, net als Ajax, op 30 augustus in Monaco bij de loting voor de groepsfase CL.
Ik was voor Bayern maar nu natuurlijk niet meer..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Doe even rustig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Zeker nu hij deze zomer op voetbalkamp gaat met z'n Willy Coerver boekjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:42 schreef Cara het volgende:
ik ben er vanovertuigd dat we CL halen ja. Schaken tikt de backs van elke club wel zoek.
We're Kingsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:41 schreef Helpmefok het volgende:
Ik hoor jullie wel weer als we poule CL spelen.
Iedereen verklaart mij en TGHD voor gek... Well fuck you too.
Nog met moffen scheldenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een papzak.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik ging idd Bayern aanmoedigen ja. Robben
Maar nu wordt het met lichtelijke onpasselijkheid Chelsea
[..]
We're Kings
Alleen jammer dat Ritmo zijn ware identiteit bekend is, anders was hij ook een king![]()
![]()
quote:
quote:Bij VVV-Venlo, dat via de play-offs degradatie moet voorkomen, is Yanic Wildschut dit seizoen de grote revelatie. Geert-Jan Jakobs sprak met hem. Een stap hogerop is aanstaande voor Wildschut, maar: ‘Hopelijk meldt Feyenoord zich niet voor mij.’
Pics?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]LOOOL
Echt zo fuckin' verassend hoe hij eruit zag xD
Verifieerde gelijk het beeld van een Fokker
Er is een verschil tussen indekken en een nuchtere kansenafweging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:19 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gaan we weer.
Fuck jullie allemaal. We pakken iedereen in de voorronde. Opzouten met dat indekken. Pussy's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |