Het heeft natuurlijk wel z'n grenzenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Dizorn het volgende:
Maar 't lijkt me wel handig als je niet vies bent van elkaar eigenlijk
ik hoogstens vloeistof.. maar meestal zelfs dat niet. gelukkig heb ik dag/nachtdingenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef Silenus het volgende:
Ik neem wel vaak m'n lenzendoosje mee op een date.
"Oh kijk nou eens, dát is even toevallig dat ik die net bij me heb!"
Je likt toch ook dr doos. Dan kan je ook wel een borstel delen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Dizorn het volgende:
Maar 't lijkt me wel handig als je niet vies bent van elkaar eigenlijk
Ja, leg dat maar eens uit aan Freshy en zijn makker.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je likt toch ook dr doos. Dan kan je ook wel een borstel delen.
Wel als het standaard altijd is.. maar die ene keer / paar keren. Kan ik me er niet druk om makenquote:
Dat zie ik dus even echt niet, maarja. Anders maar een avondje geen tanden poetsen.quote:
Ieder zn ding ofcquote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef freshy98 het volgende:
Het zal mij allemaal een worst wezen wat jullie er van denken, ik gebruik iig niet iemand anders z'n tandenborstel.
Daaris geen discussie voor nodig.
Dat heeft niets met hygiëne te maken. Je betaalt maar voor je eigen drankjequote:Op maandag 7 mei 2012 18:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ieder zn ding ofc
Ooit eens op een derde date een slokje van zijn drankje genomen, werd hij pissig haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dat heeft niets met hygiëne te maken. Je betaalt maar voor je eigen drankjeNo soup for you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ieder zn ding ofc
Ooit eens op een derde date een slokje van zijn drankje genomen, werd hij pissig haha
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef freshy98 het volgende:
Het zal mij allemaal een worst wezen wat jullie er van denken, ik gebruik iig niet iemand anders z'n tandenborstel.
Daaris geen discussie voor nodig.
Really...wat een faalhaas....quote:Op maandag 7 mei 2012 18:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ieder zn ding ofc
Wel beffen maar niet elkaar tandenborstel lenen? Alhoewel, je gaat niet tandenpoetsen als je geil bent haha.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef Pien85 het volgende:
Ieuw... Je gaat toch niet met iemand anders z'n tandenborstel... ieuw, gewoon ieuw
Ik neem gewoon mijn tandenborstel mee als ik ergens heen ga. Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef Dizorn het volgende:
Pien en HJ, jullie zijn dan ook allang zo ver dat je je eigen tandenborstel bij de ander thuis hebt?
Je spuugt het daarna toch weer uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat is nog van een ander kaliber dan elkanders brokken oud voedsel langs de huig, lijkt me.
ach laat ze toch bekrompen zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je spuugt het daarna toch weer uit."Brokken oud voedsel", die paar kleine dingetjes die eventueel nog ergens zitten...haha damn.
Ja daarom, en.... neuh, laat maar.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach laat ze toch bekrompen zijn.
He zal ik jouw leuter ff in het mondje nemen? Ja geil! Ben ff naar boven: even wassen met ph-neutraal.
Nope, that's where you're wrong. Maar als dat jouw definitie van bekrompen is, soit.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach laat ze toch bekrompen zijn.
He zal ik jouw leuter ff in het mondje nemen? Ja geil! Ben ff naar boven: even wassen met ph-neutraal.
Nee meestal al na de eerste date toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:37 schreef Dizorn het volgende:
Niet iedereen blijft meteen slapen na een derde date hoor
Nee. Gewoon Nee.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:48 schreef marcokloon het volgende:
Als je elkaar flink hebt onderzocht in bed, moet een tandenborstel toch ook geen probleem zijn? Of is het wel oke als je al een paar weken met elkaar omgaat
Er zijn blijkbaar mensen die brokken voedsel in hun tandenborstel bewaren ofzo. Dan wel natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:48 schreef marcokloon het volgende:
Als je elkaar flink hebt onderzocht in bed, moet een tandenborstel toch ook geen probleem zijn? Of is het wel oke als je al een paar weken met elkaar omgaat
ALs jij denkt dat jouw tandenborstel schoon is ben je niet goed in je hoofdquote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen die brokken voedsel in hun tandenborstel bewaren ofzo. Dan wel natuurlijk.
ja oke, dan snap ik het wel (heb daar zelf nooit last van)quote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen die brokken voedsel in hun tandenborstel bewaren ofzo. Dan wel natuurlijk.
Dat ben ik ook niet; dat weet jequote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ALs jij denkt dat jouw tandenborstel schoon is ben je niet goed in je hoofd
Eh..klopt. En wat wil je daar nu mee zeggen dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:37 schreef Dizorn het volgende:
Niet iedereen blijft meteen slapen na een derde date hoor
Dacht dat je dat wilde benadrukken om zo je tandenborstel-meenemen te beargumenten.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..klopt. En wat wil je daar nu mee zeggen dan?
Ha ha, ik vond de discussie wel erg lollig om te lezen. Nooit bij stilgestaan. Enne..nee hoor, daar was dat niet voor. Het loopt ook allemaal wat door elkaar in dit topic.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dacht dat je dat wilde benadrukken om zo je tandenborstel-meenemen te beargumenten.
Discussies over een tandenborstel..
cruciaal onderwerp, jeweettochquote:Op maandag 7 mei 2012 22:54 schreef Silenus het volgende:
Ik denk, ik kijk op het einde van de avond nog even in dit topic en jawel...
...Het gaat nog steeds over tandenborstelgate.
Omdat dat soort types het nooit op een ontmoeting aan laten komen en alleen maar kicken op de aandacht....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:37 schreef Sekhmet het volgende:
Mmmm...misschien een beetje off-topic.Althans, niet in de lijn van het tandenborstel verhaal...
Maar vroeg mij af wat jullie ervaringen/meningen zijn wat betreft mannen/vrouwen op de datingsites die niet eerlijk zijn. Zelf was ik op Paiq iemand tegen gekomen (Tim, 29 uit Tilburg), twee weken lang elke avond zitten chatten en bellen. Foto's uitgewisseld. Kom ik er via een vriendin achter dat de foto's die ik van hem had gekregen (die ik al niet vertrouwde, maar omdat de gesprekken zo leuk waren trok ik mij daar weinig van aan) gewoon op internet staan. Ik heb hem ernaar gevraagd en vervolgens laat hij natuurlijk niks meer van zich horen, reageert niet meer op berichtjes ed.
Het valt mij ook op dat veel mannen hun leeftijd en lengte steeds veranderen.En dat er veel gelogen wordt over roken en gewicht.
Ik snap het nut niet zo goed, als je wilt afspreken val je uiteindelijk toch door de mand, waarom al die leugens??
Dat..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Omdat dat soort types het nooit op een ontmoeting aan laten komen en alleen maar kicken op de aandacht....
Nee man, wat Cue zegt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Omdat dat soort types het nooit op een ontmoeting aan laten komen en alleen maar kicken op de aandacht....
Bij vrouwen ongetwijfeld, maar ik kan het me iets moeilijker voorstellen bij mannenquote:
ik kijk anno 2012 nergens meer van opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij vrouwen ongetwijfeld, maar ik kan het me iets moeilijker voorstellen bij mannen
Zo een heb ik ook jaren geleden gehad. Krijg er nog de bibbers van.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:04 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen er best een paar zijn, maar ik denk dat het voornamelijk wel is dat ze hopen al binnen te zijn voordat hun date hun 130kg ziet.
Er zijn genoeg oude eenzame mannen die genoegen nemen met enkel online contact en de fantasie die erbij vrijkomt hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:59 schreef Harajuku. het volgende:
Bij vrouwen ongetwijfeld, maar ik kan het me iets moeilijker voorstellen bij mannen
iemand die totaal anders was dan de foto's?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook jaren geleden gehad. Krijg er nog de bibbers van.
Ja, ze had alleen foto's van haar (op zich wel aantrekkelijke) gezicht, ware het niet dat er nog een lichaam van meer dan 100 kilo onder zat. Ze kon niet eens een normale broek aan, maar meer zo'n 'stretch-broek'. Bweh, ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren en dat heb ik niet vaak.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
iemand die totaal anders was dan de foto's?
Dat lijkt me echt horrorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, ze had alleen foto's van haar (op zich wel aantrekkelijke) gezicht, ware het niet dat er nog een lichaam van meer dan 100 kilo onder zat. Ze kon niet eens een normale broek aan, maar meer zo'n 'stretch-broek'. Bweh, ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren en dat heb ik niet vaak.
Maar heeft ze gelogen ofzo? Heb je ooit naar haar postuur of gewicht gevraagd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, ze had alleen foto's van haar (op zich wel aantrekkelijke) gezicht, ware het niet dat er nog een lichaam van meer dan 100 kilo onder zat. Ze kon niet eens een normale broek aan, maar meer zo'n 'stretch-broek'. Bweh, ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren en dat heb ik niet vaak.
Nee, ik vraag normaliter niet aan een vrouw 'ohja, voor we gaan afspreken...hoe zwaar ben je precies?'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Maar heeft ze gelogen ofzo? Heb je ooit naar haar postuur of gewicht gevraagd?
Maar bij haar twijfelde je eig nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ik vraag normaliter niet aan een vrouw 'ohja, voor we gaan afspreken...hoe zwaar ben je precies?'
Was gewoon een beginnersfoutje van mijn kant, kan gebeuren.Nu probeer ik subtiel foto's van haar figuur los te weken als ik ook maar enigszins twijfel.
alsof je de lengte van hem niet kon vragen....als het zo'n big deal is dan vraag je dat toch vtv?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:46 schreef Simonepone het volgende:
Zo heb ik ook een keer een date gehad met een man die er op de foto lekker uitzag, goed gespierd en zo... In t echt was hij een kop kleiner dan ik, best wel een afknappertjevooral toen hij de fles wijn ging openmaken en heb toen liet vallen, overal rode wijn.
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ook veel liever mijn eigen tandenborstelEn anders eet ik wel wat tandpasta
Ik heb altijd een haffeltje nieuwe tandenborstels in de badkamer liggen voor gasten enzo. Wel zo handig toch? Net als lenzenbakjes en vloeistof, de-makeup etc. stukje service.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
Ikzelf heb er weinig problemen mee.
En ik ga ook echt geen tandenborstel meenemen op de eerste x dates. Of het moet daadwerkelijk een afspraak zijn geweest ofzo dat ik zou blijven slapen.
Het is geen big deal, ik ging er alleen vanuit dat hij mijn lengte of langer was. Alsof TS niet naar de omvang van zijn date kon vragen, dat doe je niet als je ervan uitgaat dat iemand zoiets uit zichzelf meld. ( bij uitzonderingen )quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alsof je de lengte van hem niet kon vragen....als het zo'n big deal is dan vraag je dat toch vtv?
ergens van uit gaan...tja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:17 schreef Simonepone het volgende:
[..]
Het is geen big deal, ik ging er alleen vanuit dat hij mijn lengte of langer was. Alsof TS niet naar de omvang van zijn date kon vragen, dat doe je niet als je ervan uitgaat dat iemand zoiets uit zichzelf meld. ( bij uitzonderingen )
Ook als je er naar vraagt zijn ze niet altijd eerlijk. En ik zie ook regelmatig op knuz en badoo lengtes en leeftijden wisselen. De ene dag staat er dat ze 35 zijn en 189, de week daarna zijn ze 29 en 180.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alsof je de lengte van hem niet kon vragen....als het zo'n big deal is dan vraag je dat toch vtv?
Het voorbeeld wat ik noemde was een leugen. Ik heb hem tig keer gevraagd of hij dat echt was op de foto's...en maar blijven volhouden. En het stomme is dat als hij later toch nog eerlijk was geweest ik ws idd nog voor hem gegaan zou zijn. (nav alle telefoongesprekken). Maar doordat hij niks meer van zich liet horen vermoed ik dat er veel meer gelogen is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:07 schreef rival het volgende:
ik lees nog niks over dat iemand gelogen heeft oid....
ik lees alleen dat mensen niet voldeden aan het door jullie gecreeerde beeld
klopt, ik bedoelde ook eigenlijk de verhalen onder jou.....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het voorbeeld wat ik noemde was een leugen. Ik heb hem tig keer gevraagd of hij dat echt was op de foto's...en maar blijven volhouden. En het stomme is dat als hij later toch nog eerlijk was geweest ik ws idd nog voor hem gegaan zou zijn. (nav alle telefoongesprekken). Maar doordat hij niks meer van zich liet horen vermoed ik dat er veel meer gelogen is.
Ik val wel op slanke mannen, had mij niet uitgemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ben eigenlijk 68/69kg maar heb 70kg op mijn profiel staan omdat ik denk dat dat een psychologische grens is voor vrouwen: "woat, nog geen 70kg, laat maar"![]()
Maar ik vraag me af of het wat uitmaakt
1) 2001 is vrij lang geledenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:29 schreef freshy98 het volgende:
Ik weet niet hoe lang AlmightyArjen is, maar 70kg is wel heel licht.
Toen ik, tot en met 2001, slank was woog ik 79/80kg. En dat is bij 1m82.
Het is idd in combinatie met lengte. Ik zit ook over de 70kg, maar ben wel 1,78 (en de 30 gepasseerd). Ik zou 70 kg voor een man echt te licht vinden. Maar goed, smaken verschillen en verschil moet er wezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:29 schreef freshy98 het volgende:
Lol jouw hele verhaal klinkt alsof je gedate hebt met mijn exquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het voorbeeld wat ik noemde was een leugen. Ik heb hem tig keer gevraagd of hij dat echt was op de foto's...en maar blijven volhouden. En het stomme is dat als hij later toch nog eerlijk was geweest ik ws idd nog voor hem gegaan zou zijn. (nav alle telefoongesprekken). Maar doordat hij niks meer van zich liet horen vermoed ik dat er veel meer gelogen is.
Tim toevallig?!...het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij boos was op zijn ex omdat zij dan ws die foto's van hem op internet had geplaatstquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lol jouw hele verhaal klinkt alsof je gedate hebt met mijn ex
Gelukkig! Niet mijn exquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Tim toevallig?!...het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij boos was op zijn ex omdat zij dan ws die foto's van hem op internet had geplaatst
1) Ik ging eind 2001 op mijzelf wonen. Ben een grote eter en dat ging dus los. Helaas.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef macondo het volgende:
[..]
1) 2001 is vrij lang geleden
2) 80 kg bij 1.82 is volgens mij niet "slank" maar hooguit "gewoon"
Hoe zwaar ben je nu dan?
Ik ben 1m82, slank gebouwd. Maar aangezien ik veel sport ben ik ook geen schemielquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:29 schreef freshy98 het volgende:
Grow a pairquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:49 schreef freshy98 het volgende:
[..]
1) Ik ging eind 2001 op mijzelf wonen. Ben een grote eter en dat ging dus los. Helaas.
2) Ik weeg nu zo'n 98 kilo. Afvallen wil niet echt lukken. Lastig volhouden.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:24 schreef Simonepone het volgende:
Ik val wel op slanke mannen, had mij niet uitgemaakt.
Daten?quote:
andere slanke man was je voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
[..]
Daten?![]()
sorry, ik kon het niet laten![]()
Ik heb liever een buikje dan zo'n smalle vent.quote:
Gelukkig wel! Wilde alleen even de niet-slanke man een hart onder de riem stekenquote:
haha, dat noem jij veel eten? Komt ie: havermout, melk, 4 eieren, 150 gram kipfilet, 6 crackers, blikje tonijn. Dan moet de middag nog beginnen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:03 schreef marcokloon het volgende:
Ben 1.84 en weeg 70/71 kg. En ik eet alles wat ik tegen kom. Voetbal denk ik gewoon teveel. Eet minimaal 6/8 boterhammen per dag plus avondeten. Misschien even de gym induiken voor wat spiersels :p
Heb jij zo'n speciaal eetschema wat bij je sport past?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
haha, dat noem jij veel eten? Komt ie: havermout, melk, 4 eieren, 150 gram kipfilet, 6 crackers, blikje tonijn. Dan moet de middag nog beginnen...
Dat is geen sport, dat is bodybuilding idd...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb jij zo'n speciaal eetschema wat bij je sport past?
Verschil in leeftijd? Toen jij bij je ouders woonde was het vast ook gewoon een boterham tenzij echt sportgerelateerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
haha, dat noem jij veel eten? Komt ie: havermout, melk, 4 eieren, 150 gram kipfilet, 6 crackers, blikje tonijn. Dan moet de middag nog beginnen...
Is ie wel! Nu is die term misschien wat rigoureus, maar wel die richting iig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:38 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij issie geen bodybuilder... en er zijn veel meer sporten denkbaar waarbij je goed op moet/wil letter wat je eet.
Ow. Wat woest aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is ie wel! Nu is die term misschien wat rigoureus, maar wel die richting iig.
Niet iedereen kan even snel/makkelijk afvallen. Denk ik, geen idee eigenlijk.quote:
Goede samenvatting denk ik. Ben 34 en inderdaad toen ik thuis woonde dacht ik ook veel te eten. Maar als je je verdiept in voeding dan kom je er wel achter. Volledig off-topic trouwens.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is ie wel! Nu is die term misschien wat rigoureus, maar wel die richting iig.
Nee, maar "lukt helemaal niet boohoo" is een kutexcuus. Dan eet je gewoon teveel en te slecht en kom je niet van je luie reet af.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even snel/makkelijk afvallen. Denk ik, geen idee eigenlijk.
Even voor de goede orde: ik heb geen boohoo geroepen. Ik weet zelf prima waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar "lukt helemaal niet boohoo" is een kutexcuus. Dan eet je gewoon teveel en te slecht en kom je niet van je luie reet af.
Jouw eetpatroon zou voor iedereen gezonder zijn. Terug naar de basis, geen witmeel ed. meer, veel zelf maken en geen pakjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Goede samenvatting denk ik. Ben 34 en inderdaad toen ik thuis woonde dacht ik ook veel te eten. Maar als je je verdiept in voeding dan kom je er wel achter. Volledig off-topic trouwens.
Havermout héquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:56 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik heb geen boohoo geroepen. Ik weet zelf prima waar het aan ligt.
Verder volg ik ook geen dieet. Probeer gewoon minder te eten, met name.
Sport doe ik wel, maar mag meer. Sowieso voor mijn onderrug om die te trainen.
Daar weet jij helemaal niets van! Ik eet ongetwijfeld gezonder dan de gemiddelde mens.quote:
Ik gebruik daar meestal een telefoon voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
On topic: bellen voor een date, doen jullie dat?
Ik kan je zeggen dat je daarvoor echt geen Sonja Béékkerr hoeft te zijn hoor, om dat te weten. 13 kilo in twee maanden is te snel en niet zo goed voor je stofwisseling. Je zult ongetwijfeld heel gezond eten, daar twijfelde ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van! Ik eet ongetwijfeld gezonder dan de gemiddelde mens.
Hoe bedoel je bellen voor een date ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jouw eetpatroon zou voor iedereen gezonder zijn. Terug naar de basis, geen witmeel ed. meer, veel zelf maken en geen pakjes.
ah, daarom lukte het niet, bedanktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik gebruik daar meestal een telefoon voor.
Weeg 97 kg en dat staat ook op mijn profiel. Lekker belangrijk wat ze ervan denken. Met 1m93 weeg je gewoon niet 80 kg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ben eigenlijk 68/69kg maar heb 70kg op mijn profiel staan omdat ik denk dat dat een psychologische grens is voor vrouwen: "woat, nog geen 70kg, laat maar"![]()
Maar ik vraag me af of het wat uitmaakt
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:24 schreef Simonepone het volgende:
Ik loog er altijd een kilo of 5 af...
Met goeie reden ! Mn borsten wegen zeker 5 kg en daar staan ze niet bij stil en om dat erbij te zeggen komt weer zo raar over.
Komt deze post raar over ?
Soms wel, soms niet. Als iemand niet in de buurt woont kan er wel wat tijd overheen gaan voordat je kan afspreken. Dan kan bellen (of zelfs skype) een leuke eerste stap zijn. Je krijgt toch weer een ander idee over iemand dan wanneer je veilig vanachter een schermpje blijft chatten. Maar zelfs dan dus leugens. Ik ben er nog niet achter wat ik van dat hele internetdaten moet vinden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
Als je het goed doet en veel sport eet je juist meer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar "lukt helemaal niet boohoo" is een kutexcuus. Dan eet je gewoon teveel en te slecht en kom je niet van je luie reet af.
Klopt, Skypen geeft al vaak weer een wat beter beeld, letterlijk. Ja, leugens zullen vast veel voorkomen. Leugentjes om bestwil ook. Het is ook zo gemakkelijk, via internet, denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Als iemand niet in de buurt woont kan er wel wat tijd overheen gaan voordat je kan afspreken. Dan kan bellen (of zelfs skype) een leuke eerste stap zijn. Je krijgt toch weer een ander idee over iemand dan wanneer je veilig vanachter een schermpje blijft chatten. Maar zelfs dan dus leugens. Ik ben er nog niet achter wat ik van dat hele internetdaten moet vinden.
Ik heb nu 3 dates geregeld via internet en ik heb veel lol gehad. Morgenavond zie ik date nr 2 voor de 2e keerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Als iemand niet in de buurt woont kan er wel wat tijd overheen gaan voordat je kan afspreken. Dan kan bellen (of zelfs skype) een leuke eerste stap zijn. Je krijgt toch weer een ander idee over iemand dan wanneer je veilig vanachter een schermpje blijft chatten. Maar zelfs dan dus leugens. Ik ben er nog niet achter wat ik van dat hele internetdaten moet vinden.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je het goed doet en veel sport eet je juist meer.
Dat gaat nooit werken. Een dieet alsin Sonja Bakker ook niet. Het enige wat gaat helpen is een dieet van lekker veel en in de juiste verhoudingen eten (KH, Vetten, Eiwitten). Met minder eten wordt je alleen maar vetter.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:56 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik heb geen boohoo geroepen. Ik weet zelf prima waar het aan ligt.
Verder volg ik ook geen dieet. Probeer gewoon minder te eten, met name.
Sport doe ik wel, maar mag meer. Sowieso voor mijn onderrug om die te trainen.
Ik heb dan ook lowcarb gegeten en veel gesport.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat gaat nooit werken. Een dieet alsin Sonja Bakker ook niet. Het enige wat gaat helpen is een dieet van lekker veel en in de juiste verhoudingen eten (KH, Vetten, Eiwitten). Met minder eten wordt je alleen maar vetter.
Het werkt dus niet, je valt niet af.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef freshy98 het volgende:
Ik eet wat ik normaal eet, en als ik dan afval vind ik het prima.
Het werkt voor mij, dus wat is het probleem?
Toch interessant hoe jij altijd dingen over mij weet te vertellen die niet kloppen voor mij.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:49 schreef freshy98 het volgende:
[..]
1) Ik ging eind 2001 op mijzelf wonen. Ben een grote eter en dat ging dus los. Helaas.
2) Ik weeg nu zo'n 98 kilo. Afvallen wil niet echt lukken. Lastig volhouden.
bulten langs je nekquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:26 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe kijken de vrouwen hier eigenlijk tegen gespierd/atletisch lichaam? Ik merk dat ze in het begin het allemaal interessant en leuk vinden, maar dat ze al heel snel zoiets hebben van: he, het moet niet veel meer/groter worden bla bla. Die bulten langs je nek bla bla...
Dan denk ik echt Omfg, je wist dat dit mijn hobby was.
De meeste vrouwen die ik ken zijn het hier mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bulten langs je nek![]()
Die vind ik ook niets![]()
Tja het ligt gewoon aan welke mate en wat de uiteindelijke doelstellingen zijn. Zo'n erg groot bodybuilderlichaam vind ik niet echt bijzonder leuk/aantrekkelijk.
Gewoon lekker gespierd vind ik wel mooi.
Maargoed, dergelijke termen zijn subjectief natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan prima.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook lowcarb gegeten en veel gesport.
Athletisch vind ik mooi, dat super gespierde hoeft van mij idd ook niet. Vooral in de nek idd en de "apenarmpjes houding" vind ik niet echt mooi. De verhoudingen moeten goed zijn, en denk dat mijn perceptie van goed daarin verschilt van een bodybuilder iig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:26 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe kijken de vrouwen hier eigenlijk tegen gespierd/atletisch lichaam? Ik merk dat ze in het begin het allemaal interessant en leuk vinden, maar dat ze al heel snel zoiets hebben van: he, het moet niet veel meer/groter worden bla bla. Die bulten langs je nek bla bla...
Dan denk ik echt Omfg, je wist dat dit mijn hobby was.
*zucht* dat zegt wat over mij. meer niet.quote:
bodybuilder is gewoon een rukterm. Bedankt Haraquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Athletisch vind ik mooi, dat super gespierde hoeft van mij idd ook niet. Vooral in de nek idd en de "apenarmpjes houding" vind ik niet echt mooi. De verhoudingen moeten goed zijn, en denk dat mijn perceptie van goed daarin verschilt van een bodybuilder iig.
Je wilt graag afvallen, maar je houding is: Ik eet af en toe minder (is dat ook dan gezonder eten?) en mocht ik afvallen dan is dat leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:37 schreef freshy98 het volgende:
[..]
*zucht* dat zegt wat over mij. meer niet.
begrijpend lezen is moeilijk, hè?
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je wilt graag afvallen, maar je houding is: Ik eet af en toe minder (is dat ook dan gezonder eten?) en mocht ik afvallen dan is dat leuk.
Wat wil je nou?
Dan gaat het prima toch?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:37 schreef freshy98 het volgende:
[..]
*zucht* dat zegt wat over mij. meer niet.
begrijpend lezen is moeilijk, hè?
Ik zei al snel "die richting iig"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bodybuilder is gewoon een rukterm. Bedankt Hara
Die grote jongens vind ik ook lelijk.
Die eerste kan ook niet aan de kinderwens voldoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:39 schreef Sekhmet het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dank je!
[ afbeelding ]
(andere foto deed het niet, maar deze is ook goed...qua lichaam dan, verder vind ik Marky niks)
ja lekker![]()
Maar met met wat spieren minder en/of een kilootje meer of minder neem ik ook genoegen hoor
Je bedoelt BoL.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:48 schreef Silenus het volgende:
Bodybuilders hebben ook vaak kleine pikkies. Wat logisch is, want juist omdat ze een klein pikkie hebben zijn ze gaan bodybuilden. Compensatiedrang. Of ze compenseren hun gebrek aan intellect. (Daarom zijn het ook vaak van die proleterige types)
(Arjen, niet persoonlijk!)
BoL probeert ons juist duidelijk te maken dat hij geen bodybuilder is...meer iets in die richting.quote:
Ik zou niet eens bovenop hem kruipen, laat staan hem bovenop willen hebben...Kinderwens wordt lastig te vervullen tenzij hij op z'n hondjes erbij zou kunnen (maar daar is z'n pikkie dus schijnbaar te kort voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Die eerste kan ook niet aan de kinderwens voldoen.
Jaahaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
BoL probeert ons juist duidelijk te maken dat hij geen bodybuilder is...meer iets in die richting.
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:28 schreef Silenus het volgende:
Ik ben lekker zacht, en kom alleen maar vrouwen tegen die niet tegen een of ander harde plank willen liggen.
Maar dat zeggen ze natuurlijk alleen maar om me niet onzeker te maken.
Ik ga maandag met een date naar de Eftelingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:00 schreef Silenus het volgende:
Meestal dat wel ja. Al ben ik ook ooit de eerste keer naar de Efteling gegaan of naar de opening van het nieuwe DelaMar.
Originaliteit bewaar ik voor sinterklaas surprises.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:58 schreef Sekhmet het volgende:
Terug OT:
Wat doen jullie vaak voor een eerste date? Drankje, hapje eten, stappen of ook wel iets wat originelers?
Ohja, ook een keer een eerste date op 5 december. Inclusief surprise en gedichtje. En natuurlijk "alles is liefde" kijken met flessen wijn en veel hapjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Originaliteit bewaar ik voor sinterklaas surprises.
Ik heb 2 keer een etentje gedaan als eerste date...was wel heel gezellig. Maar meestal idd een drankje ergens. Alhoewel ik een 'activiteit' ook leuk vind, leer je elkaar een beetje anders kennenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Drankje inderdaad. Het is normaal gesproken toch de eerste keer dat je elkaar ziet, dus kan het altijd tegenvallen. Etentjes etc zijn prima voor een eventuele tweede date.
Probeer iets te gaan doen, een paar uur op een terras hangen met iemand die je niet zo heel goed kent werkt niet altijd even goed. Als je wat gaat doen heb je meer te ouwehoeren omdat je meer ziet/doet...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:58 schreef Sekhmet het volgende:
Terug OT:
Wat doen jullie vaak voor een eerste date? Drankje, hapje eten, stappen of ook wel iets wat originelers?
Wat had hij dan moeten zeggen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef Perzephone het volgende:
"Je lijkt niet heel dik"
Erg subtiel.. en bedankt
Ach dat geeft gewoon aan dat hij best wel grappig is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef Perzephone het volgende:
"Je lijkt niet heel dik"
Erg subtiel.. en bedankt
Of een enorme hork...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach dat geeft gewoon aan dat hij best wel grappig is.
Nee en nee. Oke ik faal. Nextquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dat kan je niet zelf verzinnen?
Zeker als je weet hoe dun perz is
Ze ziet er inderdaad niet verkeerd uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dat kan je niet zelf verzinnen?
Zeker als je weet hoe dun perz is
Leuk idee. Hoeveelste date is het? Mag de tandenborstel al mee?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ga maandag met een date naar de Efteling
Vooral omdat ik er nog nooit geweest ben en hij erbij in de buurt woont!
Weet ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ze ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Eerste date...en ja, tandenborstel gaat mee. Maar in eerste instantie omdat ik de nachten ervoor bij vriendinnen logeerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk idee. Hoeveelste date is het? Mag de tandenborstel al mee?
Met een eerste date meestal een drankje. Maar ook al tapas gedaan en een strandwandeling bedacht.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:07 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Weet ikEen stoer-kijkende gozer als jij is toch niet zo onzeker van zijn zaak als hij nu over laat komen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Misschien dacht ik iets teveel bij 'omdat hij er dichtbij woont'. Maar toch wel een flink iets voor een eerste date (maar wel erg leuk!).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Eerste date...en ja, tandenborstel gaat mee. Maar in eerste instantie omdat ik de nachten ervoor bij vriendinnen logeer
Ik woon zelf in het noorden. Om even voor een drankje op en neer te rijden is ook geen porem.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien dacht ik iets teveel bij 'omdat hij er dichtbij woont'. Maar toch wel een flink iets voor een eerste date (maar wel erg leuk!).
Eh... zeg je dat over het eerste of het tweede deel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik woon zelf in het noorden. Om even voor een drankje op en neer te rijden is ook geen porem.
Kijk ik zo stoer ja?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Een stoer-kijkende gozer als jij is toch niet zo onzeker van zijn zaak als hij nu over laat komen toch?
Het is een foto, het kan ook zijn dat je heel vrouwelijk met je wimpers probeerde te knipperen...quote:
waarom kijk ik nu pas op dat fotoboek? ben het inderdaad niet met je oneensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ze ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
Ik zou het alleen al doen omdat je er zo leuk op reageert.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef Dizorn het volgende:
Laat ik het dan zo zeggen, jullie maken toch geen kans![]()
quote:
Ik zou niet eens durven...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:50 schreef Dizorn het volgende:
Fijn dat iedereen het daar over eens is.
Maar ze is nog steeds MINE ja
Maar verder ben je niet bezitterig toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:50 schreef Dizorn het volgende:
Fijn dat iedereen het daar over eens is.
Maar ze is nog steeds MINE ja
Maar je probeert af te vallen door je adem in te houden toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:44 schreef Perzephone het volgende:
I'm still here he...
Oude foto hoor, inmiddels ben ik natuurlijk al 100 kilo verder.
Ze was alweer vergeten dat we 3 dates hebben gehad. Dus dat is zeker te betwijfelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef freshy98 het volgende:
Dus het is nu officieel? Anders valt het natuurlijk te betwijfelen ;-)
De 4e?! Dan is het toch wel tijd om deze mee te nemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:57 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ze was alweer vergeten dat we 3 dates hebben gehad. Dus dat is zeker te betwijfelen
Maar toch, morgen 4e date duss...
Nah, Dizorn is mijn leuke 3e.. blijkbaar 4e datequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef freshy98 het volgende:
Dus het is nu officieel? Anders valt het natuurlijk te betwijfelen ;-)
Als je het het typen van hier naar de datingsite verplaatst dan komt dat vast wel goed.quote:
Kwestie van goed zoeken... Niet alle sites kosten klauwen vol geld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
is dit het topic waar djeez rondhangt met zijn nieuwe scharrel?
maar effe serieus. ik ben niet zoekende alleen nieuwsgierig en klikte net een van die sites aan.
zijn dat dan niet van die maffe sites waar je met een kluitje in het riet gestuurd wordt en alleen maar geld kosten?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:11 schreef Dizorn het volgende:
Djeez is na 1-2 posts alweer weggejaagd geloof ik
Ja, die stelletjes zijn daar vast om te genieten van de gebouwen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zit voor mijn werk in Budapest en was gaan hardlopen langs de Donau. Aan de ene kant leuk om al die stelletjes samen te zien genieten van alle mooi verlichte gebouwen maar aan de andere kant weet ik ook weer waarom ik me bij een datingsite heb ingeschreven
Knuzquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef tinoburg het volgende:
Lurk al een tijdje mee, maar is er meer behalve paiq wat de moeite van t aanmelden waard is?
gewoon vrijblijvend wat chatten zonder meteen aan een jaarabo vast te zitten?
Ligt eraan wat je zoekt. RP en e-matching schenen ook wel voor sommigen te werkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef tinoburg het volgende:
Lurk al een tijdje mee, maar is er meer behalve paiq wat de moeite van t aanmelden waard is?
gewoon vrijblijvend wat chatten zonder meteen aan een jaarabo vast te zitten?
OKCupid is ook gratis, maar als je ECHT wilt daten (het serieuzere werk) en je bent 25+ en geen Silenus, dan werkt voor de meeste mensen een betaalde site toch het best. En je hoeft echt niet direct een jaarabbo te nemen hoor. Vaak is een proefabbo gratis of kun je een maandabbo nemenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:48 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een aanwas ineens
Bij teruglezen van dit topic blijkt Splash precies aan mijn vroegere eisenlijstje te voldoen
Man, jij hosselt chicks per dozijn op paiqquote:
Niksquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
Je vroegere eisenlijstje? Wat is er veranderd dan?
Dus het is nog steeds het huidige eisenlijstje. Nou... vindt je het wel goed als ik het een en ander niet afwacht en gewoon door ga met daten?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NiksHet is nu alleen niet relevant meer
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus het is nog steeds het huidige eisenlijstje. Nou... vindt je het wel goed als ik het een en ander niet afwacht en gewoon door ga met daten?
Zolang ie zijn toekomstige date/relatie maar laat vallen op het moment dat jij hem wil, is er niets aan de handquote:
quote:
Ik denk dat dates begrip ervoor hebben als je het van te voren aangeeft: "Je weet dat ik iets zoek voor een tijdelijke aanstelling?"quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ie zijn toekomstige date/relatie maar laat vallen op het moment dat jij hem wil, is er niets aan de hand
Dat moet je niet zeggen, want jij weet het ook niet zekerquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:04 schreef -Splash- het volgende:
Ik denk dat dates begrip ervoor hebben als je het van te voren aangeeft: "Je weet dat ik iets zoek voor een tijdelijke aanstelling?"
Mwoah, ik ken iemand die in slaap voel toen ik een date met haar had. Gewoon in de kroeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Man, jij hosselt chicks per dozijn op paiqEn ik kon zo snel geen ander voorbeeld bedenken van iemand anders ouder dan 25 die dat ook lukt
Die was niet van paiqquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mwoah, ik ken iemand die in slaap voel toen ik een date met haar had. Gewoon in de kroeg.
Ik noem geen namen, Spirit82.
Ik wil hem ongeschonden jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ie zijn toekomstige date/relatie maar laat vallen op het moment dat jij hem wil, is er niets aan de hand
Heb paiq heel even geprobeerd, maar vond het niks. Doe mij maar RP! Wij kennen elkaar van dit topicquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar zat jij destijds toch ook gewoon op.Of was je nou van RP?
Ohja! Homies 4 life.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb paiq heel even geprobeerd, maar vond het niks. Doe mij maar RP! Wij kennen elkaar van dit topic
Dat begrijpen ze vast wel.quote:
wat saaiquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zal wel vertellen dat ze niet mogen bijten enzo
een compromis bij het daten ??? neuhquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik probeer ook maar een compromis te sluiten
Voor die backupfunctie voor Spiritquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:20 schreef m1st1g het volgende:
een compromis bij het daten ??? neuhdat gaat het dan echt niet worden
Te serieusquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
een backup is al een compromis op zich... dan wil je daar toch niet nog meer op afdingen
Maar Spirit wil wel zeker zijn van een backup dus er zijn twee mogelijkheden:quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
een backup is al een compromis op zich... dan wil je daar toch niet nog meer op afdingen
IK BEN HET WACHTEN WAARD JAquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Maar Spirit wil wel zeker zijn van een backup dus er zijn twee mogelijkheden:
1. splash nemen zoals hij uit de relatie komt met de gok dat hij geschonden is
2. onderhandelen voor een ongeschonden splash met als risico dat het hele backupverhaal niet door gaat...
Wat gaat het worden spirit?
Dat is mijn stijlquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
afgewezen zonder een sollicitatie gestuurd te hebben... dat is erg
Hebben we idd vaker gezien.. L+quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mentaal of fysiek ongeschonden? Waarom zeggen jullie steeds backup terwijl het toch duidelijk is dat als Spirit met haar voorgerecht klaar is dat ze aan het hoofdgerecht mag beginnen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Maar Spirit wil wel zeker zijn van een backup dus er zijn twee mogelijkheden:
1. splash nemen zoals hij uit de relatie komt met de gok dat hij geschonden is
2. onderhandelen voor een ongeschonden splash met als risico dat het hele backupverhaal niet door gaat...
Wat gaat het worden spirit?
Huilende mannenquote:
Dus je wacht op me??quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mentaal of fysiek ongeschonden? Waarom zeggen jullie steeds backup terwijl het toch duidelijk is dat als Spirit met haar voorgerecht klaar is dat ze aan het hoofdgerecht mag beginnen.
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mentaal of fysiek ongeschonden? Waarom zeggen jullie steeds backup terwijl het toch duidelijk is dat als Spirit met haar voorgerecht klaar is dat ze aan het hoofdgerecht mag beginnen.
Laat je het hoofdgerecht in een restaurant ook koud worden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Huilende mannen
[..]
Dus je wacht op me??
Maar ik ga alleen naar restaurants als ik honger heb...quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Laat je het hoofdgerecht in een restaurant ook koud worden?
Dus dan gaat splash ook niet zo veel seks krijgen dus?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik ga alleen naar restaurants als ik honger heb...
Niet totdat ze honger heeft gekregen en doorgaat voor het hoofdgerechtquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dus dan gaat splash ook niet zo veel seks krijgen dus?
Heb nu al medelijden met Splashquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik ga alleen naar restaurants als ik honger heb...
Not me... ik ben te oudquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Maar als spash het hoofdgerecht is.. wie zal dan het toetje zijn?
Je weet zeker hoe dat voelt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dus dan gaat splash ook niet zo veel seks krijgen dus?
Het moet wel een verdomd lekker hoofdgerecht zijn dan.. maarja als het toetje ook net verdomde goed is enzo.. tja dan wil j ehet toch wel even proevenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef -Splash- het volgende:
Net of je na dit hoofdgerecht nog zin hebt in het toetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |