Het heeft natuurlijk wel z'n grenzenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Dizorn het volgende:
Maar 't lijkt me wel handig als je niet vies bent van elkaar eigenlijk
ik hoogstens vloeistof.. maar meestal zelfs dat niet. gelukkig heb ik dag/nachtdingenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef Silenus het volgende:
Ik neem wel vaak m'n lenzendoosje mee op een date.
"Oh kijk nou eens, dát is even toevallig dat ik die net bij me heb!"
Je likt toch ook dr doos. Dan kan je ook wel een borstel delen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Dizorn het volgende:
Maar 't lijkt me wel handig als je niet vies bent van elkaar eigenlijk
Ja, leg dat maar eens uit aan Freshy en zijn makker.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je likt toch ook dr doos. Dan kan je ook wel een borstel delen.
Wel als het standaard altijd is.. maar die ene keer / paar keren. Kan ik me er niet druk om makenquote:
Dat zie ik dus even echt niet, maarja. Anders maar een avondje geen tanden poetsen.quote:
Ieder zn ding ofcquote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef freshy98 het volgende:
Het zal mij allemaal een worst wezen wat jullie er van denken, ik gebruik iig niet iemand anders z'n tandenborstel.
Daaris geen discussie voor nodig.
Dat heeft niets met hygiëne te maken. Je betaalt maar voor je eigen drankjequote:Op maandag 7 mei 2012 18:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ieder zn ding ofc
Ooit eens op een derde date een slokje van zijn drankje genomen, werd hij pissig haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dat heeft niets met hygiëne te maken. Je betaalt maar voor je eigen drankjeNo soup for you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ieder zn ding ofc
Ooit eens op een derde date een slokje van zijn drankje genomen, werd hij pissig haha
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef freshy98 het volgende:
Het zal mij allemaal een worst wezen wat jullie er van denken, ik gebruik iig niet iemand anders z'n tandenborstel.
Daaris geen discussie voor nodig.
Really...wat een faalhaas....quote:Op maandag 7 mei 2012 18:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ieder zn ding ofc
Wel beffen maar niet elkaar tandenborstel lenen? Alhoewel, je gaat niet tandenpoetsen als je geil bent haha.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef Pien85 het volgende:
Ieuw... Je gaat toch niet met iemand anders z'n tandenborstel... ieuw, gewoon ieuw
Ik neem gewoon mijn tandenborstel mee als ik ergens heen ga. Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef Dizorn het volgende:
Pien en HJ, jullie zijn dan ook allang zo ver dat je je eigen tandenborstel bij de ander thuis hebt?
Je spuugt het daarna toch weer uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat is nog van een ander kaliber dan elkanders brokken oud voedsel langs de huig, lijkt me.
ach laat ze toch bekrompen zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je spuugt het daarna toch weer uit."Brokken oud voedsel", die paar kleine dingetjes die eventueel nog ergens zitten...haha damn.
Ja daarom, en.... neuh, laat maar.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach laat ze toch bekrompen zijn.
He zal ik jouw leuter ff in het mondje nemen? Ja geil! Ben ff naar boven: even wassen met ph-neutraal.
Nope, that's where you're wrong. Maar als dat jouw definitie van bekrompen is, soit.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach laat ze toch bekrompen zijn.
He zal ik jouw leuter ff in het mondje nemen? Ja geil! Ben ff naar boven: even wassen met ph-neutraal.
Nee meestal al na de eerste date toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:37 schreef Dizorn het volgende:
Niet iedereen blijft meteen slapen na een derde date hoor
Nee. Gewoon Nee.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:48 schreef marcokloon het volgende:
Als je elkaar flink hebt onderzocht in bed, moet een tandenborstel toch ook geen probleem zijn? Of is het wel oke als je al een paar weken met elkaar omgaat
Er zijn blijkbaar mensen die brokken voedsel in hun tandenborstel bewaren ofzo. Dan wel natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:48 schreef marcokloon het volgende:
Als je elkaar flink hebt onderzocht in bed, moet een tandenborstel toch ook geen probleem zijn? Of is het wel oke als je al een paar weken met elkaar omgaat
ALs jij denkt dat jouw tandenborstel schoon is ben je niet goed in je hoofdquote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen die brokken voedsel in hun tandenborstel bewaren ofzo. Dan wel natuurlijk.
ja oke, dan snap ik het wel (heb daar zelf nooit last van)quote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen die brokken voedsel in hun tandenborstel bewaren ofzo. Dan wel natuurlijk.
Dat ben ik ook niet; dat weet jequote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ALs jij denkt dat jouw tandenborstel schoon is ben je niet goed in je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |