fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 14:53 schreef hardlopen het volgende:
Het valt me trouwens op dat bekende vrouwen vaak eerst een mooie gezonde gewicht hebben en vervolgens met de jaren van roem veranderen in een skelet sexslet (jammer)
Victoria Justice; Leuk, maar echt een tieneruitstralingquote:Op maandag 7 mei 2012 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zal Victoria Justice ding doen
En Kate Upton, en ene tweeling van a double shot at love, Vicky en Ricky ofzo.
Dat vragen veel FOK!kers zich natuurlijk ook af.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:53 schreef hardlopen het volgende:
Ik vraag me af hoe het zou voelen om een mooie vrouw te sexen met een p.....,
Dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat vragen veel FOK!kers zich natuurlijk ook af.
Ariana Grande is lekkerder.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zal Victoria Justice ding doen
En Kate Upton, en ene tweeling van a double shot at love, Vicky en Ricky ofzo.
Nou en.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Victoria Justice; Leuk, maar echt een tieneruitstraling
Gewoon beetje bischierig toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vrouwen die op vrouwen vallen en dan zeggen dat ze hetero zijn.
Ik geloof echt dat alle vrouwen stiekem geilen op mooie vrouwen; denk ik niet dat ik buiten de norm valquote:Op maandag 7 mei 2012 15:02 schreef okiokinl het volgende:
ik denk dat je toch wel een klein beetje lesbo bent, maar dat is helemaal niet erg natuurlijk.
Wat hebben wij daaraan dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef Ole het volgende:
Die mannen in dit topic komen al klaar bij de gedachte dat TS het met een vrouw wil doen. De wens van elke man toch?
Een ander vrouw mooi en sexy vinden betekent niet dat je lesbisch bentquote:Op maandag 7 mei 2012 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb alleen moeite met het visualiseren van de TS met een piemel.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef Ole het volgende:
Die mannen in dit topic komen al klaar bij de gedachte dat TS het met een vrouw wil doen. De wens van elke man toch?
maar je ontkent het dus niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een ander vrouw mooi en sexy vinden betekent niet dat je lesbisch bent
Nee absoluut niet. Kate upton vind ik op sommige foto's echt niks (oogt te zwaar)quote:
Toch zo goed als.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
psies, gewoon een kastpotquote:Op maandag 7 mei 2012 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zoiets?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:07 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Kate upton vind ik op sommige foto's echt niks (oogt te zwaar)
Maar een gezond gewicht met een klein buikje vind ik gewoon veel mooier dan plank
Wel als je er zo hard over hebt nagedacht dat je er een topic over maaktquote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er komt wel eens een vrouw voorbij waarvan ik denk: zij is echt mooi en sexy.quote:
Lieve schat, we zijn in onz, doei.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wel als je er zo hard over hebt nagedacht dat je er een topic over maakt
Oogt te zwaar???? Serieus, ga eens bij de opticien langsquote:Op maandag 7 mei 2012 15:07 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Kate upton vind ik op sommige foto's echt niks (oogt te zwaar)
Maar een gezond gewicht met een klein buikje vind ik gewoon veel mooier dan plank
's Ochtends wel? Ah toe zeg ja. Ik wil even goed fantaseren.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er komt wel eens een vrouw voorbij waarvan ik denk: zij is echt mooi en sexy.
Maar ik ga 's avond niet aan een vrouw denken om vervolgens te gaan vingeren nee
Neuh, we zijn wel wat gewend. En nee, de wens van elke man is om dan ook mee te doen. Wat ze met z'n tweeën doen zonder extra inbreng is verder niet echt interessant.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef Ole het volgende:
eventjes om op te warmen natuurlijk wel!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neuh, we zijn wel wat gewend. En nee, de wens van elke man is om dan ook mee te doen. Wat ze met z'n tweeën doen zonder extra inbreng is verder niet echt interessant.
Jawel, maar ts is een troll, kijk maar in haar geschiedenis.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
En daarom kan het niet zijn dat zij haar biseksualiteit verdringt?
Ja, dan streel ik mezelf zachtjes..quote:Op maandag 7 mei 2012 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
's Ochtends wel? Ah toe zeg ja. Ik wil even goed fantaseren.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En kreun ik zachtjes jaa Dimens.
Oké genoeg nu
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat ze niet op jou kreunt.
zij is inderdaad wel perfectquote:Op maandag 7 mei 2012 15:20 schreef hardlopen het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om de verhoudingen en de juiste hoeveelheid vet op de juiste plekken
valt wel meequote:Op maandag 7 mei 2012 15:20 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
zij is inderdaad wel perfect
Maar ik vraag me af in hoeverre hetero mannen the face belangrijk vindenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:20 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
zij is inderdaad wel perfect
proest ende lolquote:Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat vragen veel FOK!kers zich natuurlijk ook af.
zal per man verschillenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af in hoeverre hetero mannen the face belangrijk vinden
Want ik vind een mooi gezichtje bepalender dan een lichaam
gezicht-lichaam belangrijkheidsverhouding is 60-40quote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
daarom ben je ook een meisje en geen pukkelige it-nerd.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
ict'ers daarintegenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
daarom ben je ook een meisje en geen pukkelige it-nerd.
Voor pijpen the face, voor op z'n hondjes de kont, voor de rest de tieten. Mannen zijn niet zo eenzijdig als je misschien denkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef hardlopen het volgende:
Als het totaal plaatje er maar een beetje goed uitziet.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
kont vind ik toch het belangrijkstquote:Op maandag 7 mei 2012 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor pijpen the face, voor op z'n hondjes de kont, voor de rest de tieten. Mannen zijn niet zo eenzijdig als je misschien denkt.
ze is zeker niet dikquote:Op maandag 7 mei 2012 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oogt te zwaar???? Serieus, ga eens bij de opticien langs
Gezicht kan je nog altijd bedekken ofzo toch.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dit is gewoon lekker. Als ik een man was zou ik Kate upton gewoon een lekker ding vinden hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:27 schreef hardlopen het volgende:
[..]
ze is zeker niet dik
ik laat je even zien wat ik bedoel;
[ afbeelding ]
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gezicht kan je nog altijd bedekken ofzo toch.
Heb geen pukkelsquote:Op maandag 7 mei 2012 15:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
daarom ben je ook een meisje en geen pukkelige it-nerd.
Niets mis mee.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:27 schreef hardlopen het volgende:
[..]
ze is zeker niet dik
[ afbeelding ]
Ze is te dik vind ik toch hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit is gewoon lekker. Als ik een man was zou ik Kate upton gewoon een lekker ding vinden hoor.
dan verschillen we van meningquote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit is gewoon lekker. Als ik een man was zou ik Kate upton gewoon een lekker ding vinden hoor.
Check dat buikje dan, daar kun je glas mee snijden.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:27 schreef hardlopen het volgende:
[..]
ze is zeker niet dik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Check dat buikje dan, daar kun je glas mee snijden.
Dit is inderdaad wel een perfect figuurquote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het onderste gedeelte er niet opstaat maar ik zou het hier prima mee kunnen doen.
Kan best; maar definieer dikkere buik?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik denk wel dat ik een theorie heb.
Mensen die zichzelf minder mooi vinden gaan sneller een dikkere buik accepteren...
Klopt, 'want dan zijn ze toch lelijk'quote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Mensen die zichzelf minder mooi vinden gaan sneller een dikkere buik accepteren...
Ik deel je mening wel min of meer maar ik vind Cherly Cole wel net een goede buik hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:35 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Kan best; maar definieer dikkere buik?
Want ik vind cheryl cole's buik te mager en kate upton's buik (in bovenstaande foto) te ''dik''
volgens mij heeft ze echt een mooie lichaam; maar qua gezicht niet mijn dingquote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het onderste gedeelte er niet opstaat maar ik zou het hier prima mee kunnen doen.
SPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
dit noem ik dikGraatmager meisje.SPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, want aan een lichaam kun je werken maar aan een gezicht kun je weinig doenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, 'want dan zijn ze toch lelijk'
Maar goed, een mooie lichaam is moeilijker dan een mooi gezicht hea
Godverdomme, dit is nieuwe informatie. Mijn wereldbeeld, wat doe je?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik vind haar buik veelste strak;quote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik deel je mening wel min of meer maar ik vind Cherly Cole wel net een goede buik hebben
dit noem ik dikHaar gezicht ookSPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is best wel lelijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Vind Cheryl Cole's buik prima in verhouding met haar lichaam, ze is gewoon erg 'smal' en ook een beetje recht.
[ afbeelding ]
Zou dit gephotoshopped zijn?
Sorryquote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is nieuwe informatie. Mijn wereldbeeld, wat doe je?![]()
Ja, operaties enzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
nee, want aan een lichaam kun je werken maar aan een gezicht kun je weinig doen
ik vind die laatste een beter lichaam hebben dan die 2de,quote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sorry![]()
[ afbeelding ]
van links naar rechts, links te mager
middel: perfect!
rechts vind ik al dik!!!!
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik deel je mening wel min of meer maar ik vind Cherly Cole wel net een goede buik hebben
dit noem ik dikGeen mensen kleineren om hun uiterlijk in mijn topic aubSPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef je mening maar hou het netjes
Doe mij maar 2,5quote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sorry![]()
[ afbeelding ]
ik kleineer helemaal niemand ik geef mijn mening over iets en dat is mijn persoonlijke meningquote:Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef hardlopen het volgende:
[..]
[..]
Geen mensen kleineren om hun uiterlijk in mijn topic aub
Geef je mening maar hou het netjes
ze kijkt een beetje moeilijkquote:Op maandag 7 mei 2012 15:42 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang ze maar een leuk gezicht en grote tieten heeft toch?
Ik moet echt geen meid met grote tieten.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:42 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang ze maar een leuk gezicht en grote tieten heeft toch?
Je hoeft toch ook niet meteen te trouwen of zo? gewoon uitmaken als ze niet meer interessant is.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik moet echt geen meid met grote tieten.
Ik anticipeer namelijk op de toekomst, ze kunnen alleen maar gaan hangen!
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet meteen te trouwen of zo? gewoon uitmaken als ze niet meer interessant is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stel je voor dat je indirect schuld hebt aan de dood van een dikke vrouw? een vrouw die al jaren manisch depressief is en vervolgens net JOUW reacties leest en dat dat de druppel isquote:Op maandag 7 mei 2012 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kleineer helemaal niemand ik geef mijn mening over iets en dat is mijn persoonlijke mening
Malloot. Rechts is prima.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Sorry![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
ik vind dit wel een beetje te mager
[ afbeelding ]Als je goed kijkt, kun je zijn piemeltje uit zijn onderbroek zien hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat komt omdat ze geen tieten heeft. Zou deze vrouw dito tieten hebbe, zou die kont veel minder opvallen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kont is gewoon uit verhouding met het lichaam. Dit vind ik dus echt lelijk.
vervelend maar niks aan te doenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef hardlopen het volgende:
[..]
stel je voor dat je indirect schuld hebt aan de dood van een dikke vrouw? een vrouw die al jaren manisch depressief is en vervolgens net JOUW reacties leest en dat dat de druppel is
hoe zou je dat vinden?
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, kun je zijn piemeltje uit zijn onderbroek zien hangen.
moet je hem maar niet in je sig zettenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Heb jij daar toestemming voor jongeheer?
Dat is zoiets als ik moet echt geen meid met een knap gezicht want ze kan alleen maar lelijk worden. En daarom voor een hond gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik moet echt geen meid met grote tieten.
Ik anticipeer namelijk op de toekomst, ze kunnen alleen maar gaan hangen!
Even een plaatje erbij pakken.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ze geen tieten heeft. Zou deze vrouw dito tieten hebbe, zou die kont veel minder opvallen.
TS, ik wil weten wat voor lichaam jij hebt, geef eens antwoordquote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef hardlopen het volgende:
[..]
stel je voor dat je indirect schuld hebt aan de dood van een dikke vrouw? een vrouw die al jaren manisch depressief is en vervolgens net JOUW reacties leest en dat dat de druppel is
hoe zou je dat vinden?
Ze werkt er wel aan, getuige het gezonde eetpatroon.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kont is gewoon uit verhouding met het lichaam. Dit vind ik dus echt lelijk.
je weet toch wel beterquote:Op maandag 7 mei 2012 15:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]![]()
Deze discussie hebben we al eens gevoerd, het is een gouden embleem
En? Heb je wel eens sex gehad met een van bovenstaande types?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sorry![]()
[ afbeelding ]
Alleen denk ik niet dat het gaat helpen, want ze is verder heel slank en je kunt niet plaatselijk vet verliezenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze werkt er wel aan, getuige het gezonde eetpatroon.
Ik vermoed een photoshop....quote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
jij bent echt de irritante lid he; altijd stalkerig om antwoordenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
TS, ik wil weten wat voor lichaam jij hebt, geef eens antwoord
Plaats die foto's nou maar eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef hardlopen het volgende:
[..]
jij bent echt de irritante lid he; altijd stalkerig om antwoorden![]()
eerst wil ik van jou de belofte dat je mijn antwoord niet tegen mij gaat gebruiken
Ja maar je geeft ze nooitquote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef hardlopen het volgende:
[..]
eerst wil ik van jou de belofte dat je mijn antwoord niet tegen mij gaat gebruiken
tuurlijk niet,quote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef hardlopen het volgende:
[..]
zolang je niet net zo irritant gaat doen als friidayyquote:Op maandag 7 mei 2012 15:51 schreef hardlopen het volgende:
[..]
hoop dat dit de eerste mag zijn die niet verwijdert wordt
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:51 schreef hardlopen het volgende:
[..]
hoop dat dit de eerste mag zijn die niet verwijdert wordt
Ik fap nietquote:Op maandag 7 mei 2012 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk niet,
jij gaat natuurlijk rechtstreeks in de fapfolder van AJ
Dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ze geen tieten heeft. Zou deze vrouw dito tieten hebbe, zou die kont veel minder opvallen.
al die suikers menquote:Op maandag 7 mei 2012 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze werkt er wel aan, getuige het gezonde eetpatroon.
in t kort; normaal postuur maar wil graag een strakkere buikquote:Op maandag 7 mei 2012 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar je geeft ze nooit
Oké beloofd, vertel maar
Is dat een woord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo bitchy trut.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef hardlopen het volgende:
[..]
in t kort; normaal postuur maar wil graag een strakkere buik
nu opgetieft
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is dat een woord?VertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik vind dit eigenlijk nog best sexy, beetje Kim Kardashian achtig.quote:
Vind ik ook niet zo heel erg mooi.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh, ik vind dit eigenlijk nog best sexy, beetje Kim Kardashian achtig.
Wow, mysterieusquote:Op maandag 7 mei 2012 15:58 schreef Sekhmet het volgende:
OT:
Mila Kunis
Selita Ebanks
En...[ afbeelding ]
Aishwarya Rai
kijk eens naar mijn avatar!quote:
sorryquote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef hardlopen het volgende:
[..]
kijk eens naar mijn avatar!
hopelijk ben jij de laatste die mij nog op mijn dt fouten (op andere taalfouten) aanspreekt; ben al 23 dus ik denk niet dat er nog veel aan kan veranderen; eliteblanca
Niet zomaar random woorden neerzetten maar even nadenken voor je het typt.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef hardlopen het volgende:
[..]
hopelijk ben jij de laatste die mij nog op mijn dt fouten (op andere taalfouten) aanspreekt; ben al 23 dus ik denk niet dat er nog veel aan kan veranderen; eliteblanca
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar nu is de hamvraag: slik je ook ?
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef hardlopen het volgende:
[..]
je mag me wel bijles geven (virtueel; no dates!)
Ik vind haar figuur juist mooi, vruchtbaar. Mooier dan dat van Kate Upton bijvoorbeeld. Die heeft wel dikke tieten maar totaal geen zandloper.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef hardlopen het volgende:
[..]
je mag me wel bijles geven (virtueel; no dates!)
Of je faalt gewoon vaak met hosselen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om me gevoelens te tonen
Waarom niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet hier zeggen gekkies
Mietjequote:Op maandag 7 mei 2012 16:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om me gevoelens te tonen
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of je faalt gewoon vaak met hosselen.
Hoi!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Het kan ook teveel zandloper zijn. Dat is hier dus het geval.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind haar figuur juist mooi, vruchtbaar. Mooier dan dat van Kate Upton bijvoorbeeld. Die heeft wel dikke tieten maar totaal geen zandloper.
Het komt wel goed schatjequote:
werd nooit voorgelezen als kindquote:Op maandag 7 mei 2012 16:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet zomaar random woorden neerzetten maar even nadenken voor je het typt.
dit is met dtquote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef hardlopen het volgende:
[..]
werd nooit voorgelezen als kind
kreeg geen hulp bij het maken van huiswerk
mocht niet ''teveel'' lezen anders zou ik een bril nodig hebben
vragen die ik had werden amper beantwoordt
dit is dan het resultaat
Meid toch.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef hardlopen het volgende:
[..]
dit is dan het resultaat
doe ik; maar dat gaat niet zo natuurlijk als bij de gem poster hierquote:Op maandag 7 mei 2012 16:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meid toch.
Dan ga je nu leren hoe het wel moet.
Ik geef privé taalkampen, intresse PM.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef hardlopen het volgende:
[..]
dit is dan het resultaat
dan help ik julliequote:Op maandag 7 mei 2012 16:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nederlands krijgen van iemand met dyslexie.
oh...quote:Op maandag 7 mei 2012 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik verbeter zelfs mensen die op hoger niveau studeren zonder dyslexie.
Ik zal t noteren (vandaag te ziekquote:Op maandag 7 mei 2012 16:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik geef privé taalkampen, intresse PM.
Lelijke handen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Brooke Burke
[ afbeelding ]
Komt toch wel dicht bij de perfectie
Is niet erg, heeft iedereen wel es last vanquote:Op maandag 7 mei 2012 16:21 schreef hardlopen het volgende:
Maar mensen ontopic allemaal!!
Ik ben geil
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:21 schreef hardlopen het volgende:
Ik ben geil
ja dusquote:
Stop een vinger in je kut.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:21 schreef hardlopen het volgende:
Ik ben geil
pics van je taille?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:21 schreef hardlopen het volgende:
Ik ben geil
Vond ik een paar jaar geleden ookquote:Op maandag 7 mei 2012 16:25 schreef Robophatt het volgende:
Mila Kunis
Zij is echt ongelofelijk sexy.
Ja ik vind haar juist nu sexy. In That 70's Show is ze nog wat jong, maar ze is echt perfect opgedroogd.quote:
Toen was ik jonger en vond mensen sneller aantrekkelijkquote:Op maandag 7 mei 2012 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik vind haar juist nu sexy. In That 70's Show is ze nog wat jong, maar ze is echt perfect opgedroogd.
In Black Swan![]()
![]()
Best welquote:Op maandag 7 mei 2012 16:29 schreef hardlopen het volgende:
effe offtopic; vinden jullie mijn zinsvolgorde af en toe ook raar??
Ik val ook niet op vrouwen, maar als je het mij vraagt is zij toch wel een van de mooiste (bekende) vrouwen van het moment.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:28 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Toen was ik jonger en vond mensen sneller aantrekkelijk
Ze is mooi hoor; maar aangezien ik geen lesbi ben; moet een vrouw een 10 zijn wil het mij iets doen
Neequote:Op maandag 7 mei 2012 16:29 schreef hardlopen het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 16:29 schreef hardlopen het volgende:
Jullie zeggen het allebei toch zo expliciet, jullie moeten op z'n minst wel bi zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 16:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik val ook niet op vrouwen, maar als je het mij vraagt is zij toch wel een van de mooiste (bekende) vrouwen van het moment.
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:31 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Jullie zeggen het allebei toch zo expliciet, jullie moeten op z'n minst wel bi zijn
leg uit..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee
ik word er een beetje heet van :$:$:$:$;$
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:31 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Jullie zeggen het allebei toch zo expliciet, jullie moeten op z'n minst wel bi zijn
Freud zegt dat je geil bent.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:32 schreef hardlopen het volgende:
[..]
ja he; de Nederlandse taal is echt kut
die zou zn eigen moeder nog gevenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:34 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Freud zegt dat je geil bent.
freud was seksueel gefrustreerd daarom zag hij in alles sexquote:Op maandag 7 mei 2012 16:34 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Freud zegt dat je geil bent.
Ik zag net dat je bent ingeschreven op taalkampquote:Op maandag 7 mei 2012 16:37 schreef hardlopen het volgende:
[..]
freud was seksueel gefrustreerd daarom zag hij in alles sex
Heb het weleens geprobeerd; het voelde aan als een verkrachting waardoor ik afhaaktequote:Op maandag 7 mei 2012 16:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan best. Van een beetje bloed sterft je vinger niet af.
en dat heeft met sex te maken ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik zag net dat je bent ingeschreven op taalkamp
Waarom doe je dat nu dan niet? Of gewoon met je borstjes spelen terwijl je de rode gleuf tegen een object aan schuurt.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:40 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Heb het weleens geprobeerd; het voelde aan als een verkrachting waardoor ik afhaakte
Wat ik weleens doe; boven mn ondergoed wrijven![]()
Ik voel Jipii flashbacks van tijden waarin ik voor de fun inlogde als een 6 jarig meisjequote:Op maandag 7 mei 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu dan niet? Of gewoon met je borstjes spelen terwijl je de rode gleuf tegen een object aan schuurt.
je ziet ze vliegenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
was gewoon een gok maar ja dus?
omdat ik het hier leuk hebquote:Op maandag 7 mei 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu dan niet? Of gewoon met je borstjes spelen terwijl je de rode gleuf tegen een object aan schuurt.
of je lat FOK!ers je poesje verwennenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:44 schreef hardlopen het volgende:
[..]
omdat ik het hier leuk heb
ik besteed liever mijn tijd met fokleden dan dat ik mijn poesje verwen
waarom deed je dat?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik voel Jipii flashbacks van tijden waarin ik voor de fun inlogde als een 6 jarig meisje![]()
![]()
door 5 mannelijke leden gepakt worden; hardcore sex een week langquote:Op maandag 7 mei 2012 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of je lat FOK!ers je poesje verwennen
Wat?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik voel Jipii flashbacks van tijden waarin ik voor de fun inlogde als een 6 jarig meisje![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je praat in raadsels...
Maar wat vind je van haar dan?
[ afbeelding ]
Ik vind haar niet te dik
I'm in.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef hardlopen het volgende:
[..]
door 5 mannelijke leden gepakt worden; hardcore sex een week lang
kom maar langsquote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef hardlopen het volgende:
[..]
door 5 mannelijke leden gepakt worden; hardcore sex een week lang
doe het beide. Laat het spelen met de borsten zitten terwijl je met je gleuf tegen een object aan schuurt. Je handen zijn dan vrij om te FOK!ken.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:44 schreef hardlopen het volgende:
[..]
omdat ik het hier leuk heb
ik besteed liever mijn tijd met fokleden dan dat ik mijn poesje verwen
ik wel een beetje (haar buik dan); maar als man zou ik haar wel daten; met ''sporten'' wordt die buik vanzelf mooierquote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je praat in raadsels...
Maar wat vind je van haar dan?
[ afbeelding ]
Ik vind net iets te dik
Ik pas wel op.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
dimens doe jij ook mee dan zijn we al met zn 3tjes
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
5 mannen is wel een moedig doel, onwetend dat het gemiddeld FOK! lid in erectie 45cm meet
ha je geeft het toequote:Op maandag 7 mei 2012 16:51 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik had hem dan ook rond mijn middel vastgeknoopt, anders gaat ie echt waar alle kanten op
LOLLLL en wilden mannen met je afspreken toen? (zoja, dan hoop ik dat je toen de politie had ingeschakelt)quote:
Ja, was echt triest en smerig...quote:Op maandag 7 mei 2012 16:52 schreef hardlopen het volgende:
[..]
LOLLLL en wilden mannen met je afspreken toen? (zoja, dan hoop ik dat je toen de politie had ingeschakelt)
Bij ieder stoot wil ik een regel horen; je mag me verder alles leren wat je weetquote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je hebt dringend een les zinsontleding nodig
Ik ken heel veel regelsquote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Bij ieder stoot wil ik een regel horen; je mag me verder alles leren wat je weet
doe maar niet zo denkenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:01 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Waarom wil je dat ik reageer op asp?
Volgens mij heb je stiekem een crush op hem
Op wie?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:01 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Waarom wil je dat ik reageer op asp?
Volgens mij heb je stiekem een crush op hem
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef hardlopen het volgende:
[..]
je hebt gelijk; ik heb me misdragen
ga je me nu straffen?
je je moet nu over de knie en krijg je zwoele klapjes op je bilquote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef hardlopen het volgende:
[..]
je hebt gelijk; ik heb me misdragen
ga je me nu straffen?
zal ik haar straffenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:09 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
je je moet nu over de knie en krijg je zwoele klapjes op je bil
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:09 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
je je moet nu over de knie en krijg je zwoele klapjes op je bil
je wilt gewoon aandacht meidquote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef hardlopen het volgende:
[..]
neej die mogen wegblijven tenzij ze mooi zijn en pics plaatsen
natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 17:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
je wilt gewoon aandacht meid
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:20 schreef hardlopen het volgende:
[..]
natuurlijk
als t normaal was om te doden; was ik de enige levende vrouw op aarde
Maar je bent de enige toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:20 schreef hardlopen het volgende:
[..]
natuurlijk
als t normaal was om te doden; was ik de enige levende vrouw op aarde
jij bent mijn favoriete slaafje hier op fok!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Maar je bent de enige toch?
Plz no, alles behalve S Mquote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef hardlopen het volgende:
[..]
jij bent mijn favoriete slaafje hier op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |