fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 14:53 schreef hardlopen het volgende:
Het valt me trouwens op dat bekende vrouwen vaak eerst een mooie gezonde gewicht hebben en vervolgens met de jaren van roem veranderen in een skelet sexslet (jammer)
Victoria Justice; Leuk, maar echt een tieneruitstralingquote:Op maandag 7 mei 2012 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zal Victoria Justice ding doen
En Kate Upton, en ene tweeling van a double shot at love, Vicky en Ricky ofzo.
Dat vragen veel FOK!kers zich natuurlijk ook af.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:53 schreef hardlopen het volgende:
Ik vraag me af hoe het zou voelen om een mooie vrouw te sexen met een p.....,
Dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat vragen veel FOK!kers zich natuurlijk ook af.
Ariana Grande is lekkerder.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zal Victoria Justice ding doen
En Kate Upton, en ene tweeling van a double shot at love, Vicky en Ricky ofzo.
Nou en.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Victoria Justice; Leuk, maar echt een tieneruitstraling
Gewoon beetje bischierig toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vrouwen die op vrouwen vallen en dan zeggen dat ze hetero zijn.
Ik geloof echt dat alle vrouwen stiekem geilen op mooie vrouwen; denk ik niet dat ik buiten de norm valquote:Op maandag 7 mei 2012 15:02 schreef okiokinl het volgende:
ik denk dat je toch wel een klein beetje lesbo bent, maar dat is helemaal niet erg natuurlijk.
Wat hebben wij daaraan dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef Ole het volgende:
Die mannen in dit topic komen al klaar bij de gedachte dat TS het met een vrouw wil doen. De wens van elke man toch?
Een ander vrouw mooi en sexy vinden betekent niet dat je lesbisch bentquote:Op maandag 7 mei 2012 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb alleen moeite met het visualiseren van de TS met een piemel.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef Ole het volgende:
Die mannen in dit topic komen al klaar bij de gedachte dat TS het met een vrouw wil doen. De wens van elke man toch?
maar je ontkent het dus niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een ander vrouw mooi en sexy vinden betekent niet dat je lesbisch bent
Nee absoluut niet. Kate upton vind ik op sommige foto's echt niks (oogt te zwaar)quote:
Toch zo goed als.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
psies, gewoon een kastpotquote:Op maandag 7 mei 2012 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zoiets?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:07 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Kate upton vind ik op sommige foto's echt niks (oogt te zwaar)
Maar een gezond gewicht met een klein buikje vind ik gewoon veel mooier dan plank
Wel als je er zo hard over hebt nagedacht dat je er een topic over maaktquote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er komt wel eens een vrouw voorbij waarvan ik denk: zij is echt mooi en sexy.quote:
Lieve schat, we zijn in onz, doei.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wel als je er zo hard over hebt nagedacht dat je er een topic over maakt
Oogt te zwaar???? Serieus, ga eens bij de opticien langsquote:Op maandag 7 mei 2012 15:07 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Kate upton vind ik op sommige foto's echt niks (oogt te zwaar)
Maar een gezond gewicht met een klein buikje vind ik gewoon veel mooier dan plank
's Ochtends wel? Ah toe zeg ja. Ik wil even goed fantaseren.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er komt wel eens een vrouw voorbij waarvan ik denk: zij is echt mooi en sexy.
Maar ik ga 's avond niet aan een vrouw denken om vervolgens te gaan vingeren nee
Neuh, we zijn wel wat gewend. En nee, de wens van elke man is om dan ook mee te doen. Wat ze met z'n tweeën doen zonder extra inbreng is verder niet echt interessant.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef Ole het volgende:
eventjes om op te warmen natuurlijk wel!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neuh, we zijn wel wat gewend. En nee, de wens van elke man is om dan ook mee te doen. Wat ze met z'n tweeën doen zonder extra inbreng is verder niet echt interessant.
Jawel, maar ts is een troll, kijk maar in haar geschiedenis.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
En daarom kan het niet zijn dat zij haar biseksualiteit verdringt?
Ja, dan streel ik mezelf zachtjes..quote:Op maandag 7 mei 2012 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
's Ochtends wel? Ah toe zeg ja. Ik wil even goed fantaseren.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En kreun ik zachtjes jaa Dimens.
Oké genoeg nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |