Ajax is vooral bezig met het versterken van de bank. Poulsen en Schone zullen allebei niet in de basis staan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed genoeg voor Nederland, geen topper
Dat ze Poulsen willen is door de blessure gevoeligheid van Boilesen, dus wel begrijpelijk, Schone zal inderdaad ook wat zitvlees krijgenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ajax is vooral bezig met het versterken van de bank. Poulsen en Schone zullen allebei niet in de basis staan.
Tot nu toe zijn er nog niet echt versterkingen gehaald. Als Vertonghen en vd Wiel vertrekken zijn ze er alleen maar zwakker op geworden. Ben benieuwd welke spelers ze ter vervanging aantrekken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:44 schreef Cara het volgende:
krijg het haast niet mn strot uit maar ajax is goed bezig op dit moment
Over Vertonghen ben ik wel met je eens maar Van Rhijn is niet een enorme verzwakking tov v/d Wiel, is afwachten wie er voor Vertonghen komtquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er nog niet echt versterkingen gehaald. Als Vertonghen en vd Wiel vertrekken zijn ze er alleen maar zwakker op geworden. Ben benieuwd welke spelers ze ter vervanging aantrekken.
Rhijn voor Crackquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er nog niet echt versterkingen gehaald. Als Vertonghen en vd Wiel vertrekken zijn ze er alleen maar zwakker op geworden. Ben benieuwd welke spelers ze ter vervanging aantrekken.
vd Wiel is niet echt een verzwakking, zonder hem ging het prima achterin. van Rhijn is minstens evengoed verdedigend en die is veel minder beinvloedbaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja belachelijk, we zijn het hier en in het Feyenoordtopic te vaak eens met elkaar. Ik ga maar weer eens een paar topics verderop roepen dat ze een subsidieclubje zijn...quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
ok, we zijn het er wel over eens geloof ik.
Dat is wel zeker jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:03 schreef krokdown het volgende:
is het al zeker dat vertonghen weggaat?
Mwah, verdedigend niet sterk en heeft ook weinig snelheidquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:59 schreef Tarado het volgende:
Misschien een vreemde gedachte maar Janssen eventueel op de plek van Vertonghen als vrije man volgend seizoen?
Goed plan, die lampjes hebben echt totaal geen zelfspotquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja belachelijk, we zijn het hier en in het Feyenoordtopic te vaak eens met elkaar. Ik ga maar weer eens een paar topics verderop roepen dat ze een subsidieclubje zijn...
Verdedigen heb je de mandekkers voor, hoe vaak staat Ajax onder druk in NL? Het gaat mij meer om de aanvallende impulsenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:23 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mwah, verdedigend niet sterk en heeft ook weinig snelheid
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb liever büttner als verdediger dan poulsen die maar opkomt.
Büttner zou de ontwikkeling van Boilessen en Koppers in de weg staan. Al is Boilessen volgens mij van origine een centrale verdediger.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Smoofie het volgende:
kloptquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:42 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Büttner zou de ontwikkeling van Boilessen en Koppers in de weg staan. Al is Boilessen volgens mij van origine een centrale verdediger.
Poulsen is een backup voor de linksbackpositie.
Op termijn kan dat wel, eventueel zelfs Blind maar daar is het nu wel te vroeg voorquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:46 schreef Guidetti het volgende:
Ik heb het idee dat Boilessen de vervanger van Vertonghen wordt.
Is ook de bedoeling ja, alleen komt het nu net wat vroeg. Vandaar dat Chivu zo'n droomkandidaat was. Boilesen heeft daarnaast te veel last van blessures, is de vraag of hij hij daardoor een hoog niveau kan halen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:46 schreef Guidetti het volgende:
Ik heb het idee dat Boilessen de vervanger van Vertonghen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |