ik heb mijn motor 3 weken geleden gekocht ongeveer, zit ook al over de 1000kmquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:40 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb 3700km gereden sinds ik de motor heb gekocht, 2 maanden geleden
Mwah, ik vind het niet erg hoor; zo vaak gebeurt het nou ook weer niet dat je echt helemaal doorregent, alleen het laatste stukkie werd het een beetje fripsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef whY... het volgende:
Balen man, ach ja nu zul je met goed weer dubbel kunnen genieten Sounddragon.
Sissyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
voor mij was het andersom... vanmorgen de hele weg (flinke) regen, terugweg alleen maar af en toe een wolk die de zon blokkeerdeMaar ja, ik zat natuurlijk wel in de auto
Dan ben je geen motorrijder, dan ben je een fakertquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Humberto-T het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen meter geredende accu is dood uit de winterslaap gekomen en ook nog steeds niet vervangen
![]()
![]()
Dat ga ik deze maand nog redden denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:40 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb 3700km gereden sinds ik de motor heb gekocht, 2 maanden geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Accu is al besteldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:46 schreef whY... het volgende:
[..]
Ga je schamen, hup een accu halen, of een acculader!![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet erg hoor; zo vaak gebeurt het nou ook weer niet dat je echt helemaal doorregent, alleen het laatste stukkie werd het een beetje frips
[..]
Sissy
[..]
Dan ben je geen motorrijder, dan ben je een fakert
[..]
Dat ga ik deze maand nog redden denk ikMaar jij rijdt ook je motor voor woon-werk verkeer, of niet? Dan zit je er snel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rij af en toe naar stage, voornamelijk plezierritjes
Nu 4 keer richting de Veluwe/Utrechtse heuvelrug geweest voor een ritje, dat is gelijk al 500km+ voor mij![]()
Heb m net afgekeken. Krijg stiekem toch weer heimwee naar zoiets.. Tis tenslotte al 2 jaar geleden dat wij een stukje europa hebben rondgereden. Tot aan Bosnië en dan een grote bocht tot aan polen terug, maar toch. Zoiets is wel heul stoer!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:40 schreef theKiD het volgende:
Die film!Straks thuis eens helemaal bekijken en opslaan
De nieuwe accu ligt nog een paar uurtjes aan de lader voor hij vanavond aan de bak mag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:46 schreef whY... het volgende:
[..]
Ga je schamen, hup een accu halen, of een acculader!![]()
Ook nog in Bosnië geweest? Ben ik erg benieuwd naar, dat landquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb m net afgekeken. Krijg stiekem toch weer heimwee naar zoiets.. Tis tenslotte al 2 jaar geleden dat wij een stukje europa hebben rondgereden. Tot aan Bosnië en dan een grote bocht tot aan polen terug, maar toch. Zoiets is wel heul stoer!
We hebben idd Bosnië gedeeltelijk gehad. Maar omdat onze reis eigenlijk via Montenegro/ Albanie/ Griekenland weer omhoog zou gaan, en mijn papieren niet in orde bleken te zijn. Hebben we geen risico genomen nadat we met gods gratie toch Bosnië in zijn gekomen. En hebben via een versnelde hoek, weer de "terugweg" genomen richting Kroatie naar Hongarije. Mocht ik nl bij Montenegro ook zo een vervelende douanier gehad hebben, EN ik evt weer een moeilijke bij Bosnie zou hebben, zou iktussen 2 landen gestrand zijn, en dat was mij een te groot risico. (Groene kaart stond Bosnie op doorgestreept, mijn vervangende groene kaart had ik wel aangevraagd bij de verzekeringsman, maar die heeft hij vergeten op te sturen, en ik ben vergeten om er nog naar te vragen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ook nog in Bosnië geweest? Ben ik erg benieuwd naar, dat land
Idd, da's alleen woon-werk, extra kilometers zitten daar nog niet bijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar jij rijdt ook je motor voor woon-werk verkeer, of niet? Dan zit je er snel aan
Ik rij af en toe naar stage, voornamelijk plezierritjes
Nu 4 keer richting de Veluwe/Utrechtse heuvelrug geweest voor een ritje, dat is gelijk al 500km+ voor mij
focked op...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
En wederom heeft mijn brommer een serieuze olie-allergie; ik had onderweg naar huis al een beetje het gevoel dat mijn achterrem een beetje lame reageerde, en toen ik na de afrit van de snelweg een haakse bocht maakte, glibberde mijn achterwiel onder mijn kont vandaan, met een hendige slip ten gevolg, gelukkig kon ik hem mooi opvangen en hield ik hem rechtop, maar was wel even schrikken![]()
Effe gestopt aan de kant van de weg en snel gekeken maar ik zag zo snel niks, kon daar ook niet echt blijven stilstaan en afstappen. Daarna maar een paar km doorgereden naar huis, en toen ik mijn jiff uittrapte hier beneden voelde ik al dat die bagger vet was![]()
Wederom heel de teringzooi onder de olie, carterbeschermer lag vol, middenbok droop van de olie, achterbrug, spatbord, band, kentekenplaat, onder- en achterkant van mijn koffer, en uiteraard ook de remschijf![]()
Na in de afgelopen anderhalf jaar tot 2 keer toe een uitgaande aslager (rep. van 900¤ netto) aan vellen te hebben gehad, kreeg ik een beetje een deja-vu gevoel en kreeg ik de onweerstaanbare neiging om mijn Zippo in de carterbeschermer te mikken![]()
![]()
Me maar ingehouden, en boven wat gereedschap gehaald om te checken of het nu wéér zo ver was.
Godzijdank, toen ik het kapje van het voortandwiel eraf had, bleek het daar niet vandaan te komen, kleine beetje schoongemaakt waar ik bij kon, en even laten draaien, bleek ergens bij de aansluiting van de oliekoeler vandaan te komen, daar zitten rubber ringetjes in, die ik bij de laatste keer opbouwen vervangen heb. Nog steeds erg apart dus, maar gelukkig niet wéér een blok operatie.
Morgen en overmorgen ben ik vrij, dus dan de boel maar eens uit elkaar trekken; misschien is één van de boutjes wel los gelopen ofzo.. kon ik zo niet bij, en ik had ook even geen zin om de boel nu meteen uitelkaar te halen, want ik heb hier sowieso geen o-ringetjes, en er zullen ook wel een paar bussen remmenreiniger doorheen gaan ben ik bang, dus dat doe ik overmorgen wel..
schijtzooi
Afkloppen dan, had veel erger kunnen aflopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
En wederom heeft mijn brommer een serieuze olie-allergie; ik had onderweg naar huis al een beetje het gevoel dat mijn achterrem een beetje lame reageerde, en toen ik na de afrit van de snelweg een haakse bocht maakte, glibberde mijn achterwiel onder mijn kont vandaan, met een hendige slip ten gevolg, gelukkig kon ik hem mooi opvangen en hield ik hem rechtop, maar was wel even schrikken![]()
Zakken gevuld, en nu weer iets gaan doen wat hij leuker vindt.. geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:44 schreef ikookhier het volgende:
Stoner is er klaar meehttp://m.fok.nl/sport/543063
Morgen weet ik meerquote:
Rossi volgend jaar wellicht dan weer bij Honda.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:44 schreef ikookhier het volgende:
Stoner is er klaar meehttp://m.fok.nl/sport/543063
O ringen zitten er 99 van de 100 keer meteen goed in. Die ene keer isquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
Komt wel weer goed, redelijk easy fix. Ik was allang blij dat ik niet wéér het lager aan baklappen heb, maar het is wel vaagjes dat hij lekt op een setje nieuwe o-ringen.. ik hoop dat er domweg iets is los getrild.
Dit zijn statische, ik heb ze vervangen toen ik een maandje of wat geleden mijn blok heb laten doen, de oude waren niet meer je-van-het, dus meteen nieuwe in gefrommeld om dit soort gekloot te voorkomen.. nou... dat helpt best goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
O ringen zitten er 99 van de 100 keer meteen goed in. Die ene keer is
het prut en ook echt niet meer te doen. Zelfs
mijn duikautomaten laat ik ze liever zitten dan onnodig risico nemen door ze te vervangen. En die krengen staan onder 225 bar
Statische vervang ik sowieso nooit
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef Mirgeam het volgende:
Heb m'n motor opgehaald, geweldig ding
http://imgur.com/a/fDNFJ
Wat is daar zo link aan? Op straat kan je hem ook gewoon zienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gefeliciteerdwel oppassen met je kenteken online zetten he
Wat vinden jullie een goede prijs voor een er-5 bij een dealer, uit 1997 en met 40k op de teller, met 3mnd garantie, zonder inruil?quote:
Denk dat ie voor 1750 - 1900 te koop staat? Moet je wel voor max. 1600 mee kunnen krijgen, eventueel zelfs 1500. Of 1600 incl accesoires, bijv. een goed slotquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:05 schreef thenxero het volgende:
[..]
Wat vinden jullie een goede prijs voor een er-5 bij een dealer, uit 1997 en met 40k op de teller, met 3mnd garantie, zonder inruil?
Hmm oké.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Denk dat ie voor 1750 - 1900 te koop staat? Moet je wel voor max. 1600 mee kunnen krijgen, eventueel zelfs 1500. Of 1600 incl accesoires, bijv. een goed slot
Ah, staat op 25kw. Ja, dan wordt het wel iets duurder.. Maar dan zou ik gaan voor 1700-1750 incl. 'afleveringskosten' als die verder in goede staat is. Dus niet dat er slijtagedelen binnenkort vervangen moeten worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef thenxero het volgende:
[..]
Hmm oké.
Hij staat voor ¤1950 te koop (+¤250 afleveringskosten). Hij staat wel al op 25kw, dus daarom mag ie van mij ietsje duurder zijn (anders ben ik er ook ¤200 aan kwijt).
Het leek me ook aan de hoge kant want ik zag een vergelijkbare motor staan voor ¤1750, maar ik weet niet of daar garantie bij zat en of het inclusief afleveringskosten was (en die is nu weg).
Ik ga in ieder geval een proefritje maken om te kijken of ik het uberhaupt wat vind, en dan kijken of ik de afleveringskosten eraf en een helm erbij kan praten.
Ja haha, dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ah, staat op 25kw. Ja, dan wordt het wel iets duurder.. Maar dan zou ik gaan voor 1700-1750 incl. 'afleveringskosten' als die verder in goede staat is. Dus niet dat er slijtagedelen binnenkort vervangen moeten worden.
Wat gaan ze voor die 250 euro doen eigenlijk? Kleine beurt? Poetsen?
Repostquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef Mirgeam het volgende:
Heb m'n motor opgehaald, geweldig ding
http://imgur.com/a/fDNFJ
Heb je een upvote gegeven heurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef Mirgeam het volgende:
Betraptdie ene keer forums spammen dan maar meteen goed doen
Goh, hij heeft ineens FOK! weer gevondenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgende week KTM Orange Day, houdt je kinderen binnen want ik stap iig op de Duke 690, maar wsl ook op de SuperDuke en RC8
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nehh k heb gewoon even net iets belangrijkere dingen aan men hoofd
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgende week KTM Orange Day, houdt je kinderen binnen want ik stap iig op de Duke 690, maar wsl ook op de SuperDuke en RC8
Ja haha, daar dacht ik net ook aan maar dat is nu te laatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:10 schreef Tankiej het volgende:
Gaatje afdekken en luisteren of het er dan nog steeds is?
Nee. Niet nodigquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]omdat het kan, ga ze toch nie kopen nie. Als ik helemaal niet meer post hier weet je hoe laat het was.
blijft hij goed zitten als je tegen de 200 komt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:55 schreef Yreal het volgende:
Net voor 47 euro een kekke tanktas gescoord bij de motoport
Mijn motor kan geen 200quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:57 schreef densmee het volgende:
[..]
blijft hij goed zitten als je tegen de 200 komt?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:57 schreef densmee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet die tas van mij klappen de magneten los bij 180quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:57 schreef densmee het volgende:
[..]
Maar bij mij zit de hele tas onder het ruitje. Zal wel los lopen toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet die tas van mij klappen de magneten los bij 180
Dan heb je een slechte tas. Die van mij bleef perfect stil met 250+ op een naked.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet die tas van mij klappen de magneten los bij 180
Richa tas Ik krijg die zij flapppen gewoon niet strak aan de tank bij ongeveer 180 komt er lucht onder en klappen ze losquote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte tas. Die van mij bleef perfect stil met 250+ op een naked.
Ik hoop het niet voor je .quote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar bij mij zit de hele tas onder het ruitje. Zal wel los lopen toch?
Nope. Op de FZR vloog ie er een keer vanaf door de zijwind. Boven de 200 liet ie los vanachter het ruitje. Busa iets beter, dat ging tot 220 goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:04 schreef Dekatria het volgende:
Als'ie achter de ruit zit ben je wel safe, lijkt me. Al heb ik geen flauw idee of de mijne blijft zitten bij 180
Als zo'n tanktas met 200 op de klok los raakt denk ik dat je eerst ook nog even je motor mag gaan terugzoeken in de bermquote:Op maandag 21 mei 2012 00:08 schreef whY... het volgende:
Ben je hem dan ook echt kwijt Stinkie? Of kan je hem dan nog snel weer opdrukken? Anders ben je vast al een paar keer aan het zoeken geweest naar je tanktas in de berm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |