O ringen zitten er 99 van de 100 keer meteen goed in. Die ene keer isquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
Komt wel weer goed, redelijk easy fix. Ik was allang blij dat ik niet wéér het lager aan baklappen heb, maar het is wel vaagjes dat hij lekt op een setje nieuwe o-ringen.. ik hoop dat er domweg iets is los getrild.
Dit zijn statische, ik heb ze vervangen toen ik een maandje of wat geleden mijn blok heb laten doen, de oude waren niet meer je-van-het, dus meteen nieuwe in gefrommeld om dit soort gekloot te voorkomen.. nou... dat helpt best goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
O ringen zitten er 99 van de 100 keer meteen goed in. Die ene keer is
het prut en ook echt niet meer te doen. Zelfs
mijn duikautomaten laat ik ze liever zitten dan onnodig risico nemen door ze te vervangen. En die krengen staan onder 225 bar
Statische vervang ik sowieso nooit
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef Mirgeam het volgende:
Heb m'n motor opgehaald, geweldig ding
http://imgur.com/a/fDNFJ
Wat is daar zo link aan? Op straat kan je hem ook gewoon zienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gefeliciteerdwel oppassen met je kenteken online zetten he
Wat vinden jullie een goede prijs voor een er-5 bij een dealer, uit 1997 en met 40k op de teller, met 3mnd garantie, zonder inruil?quote:
Denk dat ie voor 1750 - 1900 te koop staat? Moet je wel voor max. 1600 mee kunnen krijgen, eventueel zelfs 1500. Of 1600 incl accesoires, bijv. een goed slotquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:05 schreef thenxero het volgende:
[..]
Wat vinden jullie een goede prijs voor een er-5 bij een dealer, uit 1997 en met 40k op de teller, met 3mnd garantie, zonder inruil?
Hmm oké.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Denk dat ie voor 1750 - 1900 te koop staat? Moet je wel voor max. 1600 mee kunnen krijgen, eventueel zelfs 1500. Of 1600 incl accesoires, bijv. een goed slot
Ah, staat op 25kw. Ja, dan wordt het wel iets duurder.. Maar dan zou ik gaan voor 1700-1750 incl. 'afleveringskosten' als die verder in goede staat is. Dus niet dat er slijtagedelen binnenkort vervangen moeten worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef thenxero het volgende:
[..]
Hmm oké.
Hij staat voor ¤1950 te koop (+¤250 afleveringskosten). Hij staat wel al op 25kw, dus daarom mag ie van mij ietsje duurder zijn (anders ben ik er ook ¤200 aan kwijt).
Het leek me ook aan de hoge kant want ik zag een vergelijkbare motor staan voor ¤1750, maar ik weet niet of daar garantie bij zat en of het inclusief afleveringskosten was (en die is nu weg).
Ik ga in ieder geval een proefritje maken om te kijken of ik het uberhaupt wat vind, en dan kijken of ik de afleveringskosten eraf en een helm erbij kan praten.
Ja haha, dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ah, staat op 25kw. Ja, dan wordt het wel iets duurder.. Maar dan zou ik gaan voor 1700-1750 incl. 'afleveringskosten' als die verder in goede staat is. Dus niet dat er slijtagedelen binnenkort vervangen moeten worden.
Wat gaan ze voor die 250 euro doen eigenlijk? Kleine beurt? Poetsen?
Repostquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef Mirgeam het volgende:
Heb m'n motor opgehaald, geweldig ding
http://imgur.com/a/fDNFJ
Heb je een upvote gegeven heurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef Mirgeam het volgende:
Betraptdie ene keer forums spammen dan maar meteen goed doen
Goh, hij heeft ineens FOK! weer gevondenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgende week KTM Orange Day, houdt je kinderen binnen want ik stap iig op de Duke 690, maar wsl ook op de SuperDuke en RC8
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nehh k heb gewoon even net iets belangrijkere dingen aan men hoofd
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgende week KTM Orange Day, houdt je kinderen binnen want ik stap iig op de Duke 690, maar wsl ook op de SuperDuke en RC8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |