Jij dacht: "Ik weet ook nog een moeilijk CUL woord."quote:Op maandag 7 mei 2012 12:48 schreef borisz het volgende:
Bij gebrek aan TTinspiratie schoot dit te binnen.
Ik vind ze wel eetbaar, maar daar is alles mee gezegd.
Vandaag bij de Lidl het paniniboek voor het EK gehaald + een multipack pakjes met die stickers..quote:Op maandag 7 mei 2012 13:04 schreef borisz het volgende:
Zo lijkt het alsof we hier over eten praten. Maar kunnen we weer gewoon door over voetbal en politiek
Heel klein prijsje.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, jullie putjesauto is weg?Weggegeven of nog een prijsje voor gekregen?
Leuk, wil ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag bij de Lidl het paniniboek voor het EK gehaald + een multipack pakjes met die stickers..![]()
![]()
Bij wie nietquote:Op maandag 7 mei 2012 14:19 schreef Bos81 het volgende:
Bijstand vervelend. hopelijk ben je er snel uit. Ik zit er al te lang in, maar bij mij zit er wel nog een verhaal achter enzo...
Dat zou mooi zijn. Ik zit er nu al iets van 3 jaar in, dacht ik. Maar goed ik had al psychische problemen voordat ik in de bijstand kwam en ben goed ziek geworden waardoor ik dus moeilijk aan de slag kan komen. Full time dienstverband zal zelfs nooit meer lukken, maar goed hopelijk kan ik aan het eind van het jaar ergens aan de slag betaald. Nu werk ik ergens 16 uur in de week onbetaald.\, maar daar is het erg beschermd en afgebakend, dus kan ik niet zomaar overal beginnen. Wel sta ik op de lijst voor een sociale werkplaatsvoorziening. Maar ja lange wachtlijst...quote:Op maandag 7 mei 2012 14:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij wie niet
Als ik zie wat voor gedonder het is, snap ik uitkeringstrekkers echt niet.
Maar waarschijnlijk duurt het niet lang hierzo
Wordt dat niet geheel ingehouden op je uitkering nu?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef freecell het volgende:
Oja, dat zijn onhandige dingen inderdaad.
Hier is het knullig dat ik normaal 1 middag in de maand werk, maar op mijn werk kan ik het echt niet maken om ineens kotsend weg te rennen (meestal ook geen WC in de buurt) en kan ik het ook zeker niet maken om flauw te vallen.
Dus ik zit in de ziektewet voor 1 middag per maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Klote FC!
Nog maar ffies en ik zit er ook....Hoelang is de WW tegenwoordig/voor jou dan? Ik heb echt geen idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoorde wel gisteren dat je als ex-militair onbeperkt in de WW kan blijven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Is afhankelijk van leeftijd en arbeidsduur uit het verleden.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang is de WW tegenwoordig/voor jou dan? Ik heb echt geen idee!
Hoorde wel gisteren dat je als ex-militair onbeperkt in de WW kan blijven
ok! Ik dacht dat het een jaar was, maar het is dus afhankelijk van arbeidsduur en zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
9 maanden. Nog maar 2 maandjes dus.
Dat meen je niet!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:12 schreef freecell het volgende:
Aantal jaren gewerkt=aantal maanden WW
En inderdaad, mijn ziektewet wordt ingehouden, maar dat is geen drama. We gaan er 200,- in de maand op vooruit nu we de bijstand ingaan
Een beetje een omgekeerde armoedeval.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat meen je niet!200 euro op voor uit gaan als je geen werk hebt tov wel werk hebben?
Ik vind dat soort dingen echt te zot! Je moet toch 'beter' uit zijn met werk tov de bijstand?quote:
nee, ongeveer 100,- vooruit op werk, maar we zaten al een tijdje in de WW en die was iets lager dan zijn loonquote:Op maandag 7 mei 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat meen je niet!200 euro op voor uit gaan als je geen werk hebt tov wel werk hebben?
Seks?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Goede sex gaat met ouderdom minder een rol spelen. [ afbeelding ]
Wat leuk, Lielie!quote:
Blijft het bij éen of worden het er twee?quote:
Alle vuile vaat gewoon in de kasten proppen!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blijft het bij éen of worden het er twee?![]()
Even op zoek naar recept voor witte vis, met venkel mmmmm
en gebakken aard.
En dan de woonkeuken clean voordat volk komt !
Twee sowieso!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blijft het bij éen of worden het er twee?![]()
Even op zoek naar recept voor witte vis, met venkel mmmmm
en gebakken aard.
En dan de woonkeuken clean voordat volk komt !
En komt dat een beetje uit met juliie vakantie?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Twee sowieso!
Er zijn drie geboren vannacht
Op de bank, dat had van mijn moeder weer niet gehoeven..
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:03 schreef AnneX het volgende:
Vanavond komen 5 vreemden hier vergaderen.![]()
Mn.X helemaal zenuwachtig ...over hapjes en zo
Het is wel te zienquote:Op maandag 7 mei 2012 18:33 schreef AnneX het volgende:
En kun je zo jong al zien of het katers of poesjes zijn / worden.
Ja, als we terug zijn zijn ze 14 weken, dus dat is wel een goede leeftijd om ze op te halen.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
En komt dat een beetje uit met juliie vakantie?
En kun je zo jong al zien of het katers of poesjes zijn / worden.
/ lang gelee 2 poezen...
Die Kaas: alleen de kasten zijn al zó vol !
/ zoekt kastruimte...
Wisten we toch al lang?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/man/2804(...)t-bevriend-zijn.html![]()
Ik denk dat ik er weinig tegen in kan brengenquote:
niet als je de juiste persoon treftquote:Op maandag 7 mei 2012 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
verliefdheid verschlieftheid![]()
Maar ben blij voor je uiteraard![]()
![]()
Ga door ga doorquote:Op maandag 7 mei 2012 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet als je de juiste persoon treft
ok ok ik houd al op
Lapjes!!quote:
Oh , zijn dat altijd meisjes?quote:
Het kunnen wel jongetjes zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 20:31 schreef AnneX het volgende:
Oh , zijn dat altijd meisjes?![]()
/ weer wat geleerd.
En ik klikte ook op de man/vrouw vriendschap link en kwam deze tegen
http://www.nu.nl/man/2799(...)ller-platteland.html
Ja, maar we gaan nog even niet uit van een genetische afwijkingquote:Op maandag 7 mei 2012 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het kunnen wel jongetjes zijnMet XXY configuratie.
Het leven blijft leren ! Culinair en biologischquote:Op maandag 7 mei 2012 20:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan nog even niet uit van een genetische afwijking
Anne, kleur zit op X-chromosonen, dat is dan of rood, of zwart. Meisjes hebben 2 X-en, dus die kunnen zwart en rood hebben (wit kan altijd).
Slimline wil toch zeggen " slankgesneden" op de torso / coupenaden.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef z80 het volgende:
of mijn nek is dunner geworden, of de kraag van een maat 41 overhemd is groter geworden.
en er stond op de verpakking slimline. nu weet ik niet wat ze hiermee bedoelen maar slank is anders.
de overhemden kunnen dus weer retour.
Sorry ik weet alleen maar quiches voor de dinsdagenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:18 schreef AnneX het volgende:
Minilot heeft toch een periode in de Cul Sc meegepost.![]()
Ben nog op zoek naar een groente hartige taart/ quiche voor de
woensdag...
Wie denkt er mee ? en heeft een advies ?
You made me snickerquote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Sorry ik weet alleen maar quiches voor de dinsdagen
ik zwem niet meer. maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer train.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Slimline wil toch zeggen " slankgesneden" op de torso / coupenaden.
En spieren zijn geslonken nu je niet meer traint?
Ha, deze week is de dinsdag verschoven naar de woensdagquote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sorry ik weet alleen maar quiches voor de dinsdagen
Met betrekking tot je nekspieren ? misschien afgeslankt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zwem niet meer. maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer train.
ik sport 3 a 4 keer per week en ik kan niet zeggen dat ik minder spieren heb gekregen.
wel minder spek. omdat ik niet meer 3x per week in een bak water lig is dat ook niet meer nodig.
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:24 schreef AnneX het volgende:
Ha, deze week is de dinsdag verschoven naar de woensdag
En dank.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.devegetarier.n(...)-en-kaas/pestoquiche
Ja, je bent toch gstopt met zwemmen Z?
fietsen valt wel mee. het is er nog niet echt weer voor.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met betrekking tot je nekspieren ? misschien afgeslankt.
Doe je nog veel fietsen?
ik ben inderdaad gestopt met zwemmen. laatst wel een keer wat baantjes gezwommen maar meteen ook weer last.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.devegetarier.n(...)-en-kaas/pestoquicheLaat maar staan geen hoeveelheden bij... of een groene aspergetaart? Heb ik ooit gemaakt uit de VK geloof ik... was erg lekker, even zoeken.
Ja, je bent toch gstopt met zwemmen Z?
Wat bedoel je toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Als je een mannenlap hebt zijn ze toch onvruchtbaar?
Oh, dat klinkt goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef golfer het volgende:
Morgen gaan we naar Schubbekutterveen Schuddebeurs in Zeeland voor een Oosterscheldediner-arrangement en een overnachting plus ontbijt.![]()
Zin an!
Nu nog even Masterchef Aussie van vandaag bekijken.
Klinkt leuk zeg, spontaan geboekt?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef golfer het volgende:
Morgen gaan we naar Schubbekutterveen Schuddebeurs in Zeeland voor een Oosterscheldediner-arrangement en een overnachting plus ontbijt.![]()
Zin an!
Nu nog even Masterchef Aussie van vandaag bekijken.
Ik heb ep 2 gewoon gedownload via torrent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt leuk zeg, spontaan geboekt?
En fijn dat t jou is gelukt met MC, mij helaas niet dus maar weer een jaar wachten tot t op tv komt
Had nog wat kcals over vandaag dus heb dat opgevuld met een McFlurry Snickers een paar uur geledenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dat lukt mij als noob helaas nog niet echt, allemaal kleine probleempjes
Ik heb trek in McDonald's
Die wil ik ook nog een keer proeven. Snickersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had nog wat kcals over vandaag dus heb dat opgevuld met een McFlurry Snickers een paar uur geleden
En ... Ben je vandaag drooggebleven?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik had geen kcals over vandaag (want die tel ik uit zxelfbescherming niet) maar tóch een bodempje Black Label ingeschonken. En er dan achter komen dat je toch liever de Red Label hebt. * Leintjeuh whiskybarbaar is
Barbaar!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik had geen kcals over vandaag (want die tel ik uit zxelfbescherming niet) maar tóch een bodempje Black Label ingeschonken. En er dan achter komen dat je toch liever de Red Label hebt. * Leintjeuh whiskybarbaar is
pinda's jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Is dat niet een mcflurry met stukjes chocola, van die sundae nootjes (bah!) en caramel?
Nee, al weken geleden.quote:
Isse niet zo moeilijk hoor.quote:En fijn dat t jou is gelukt met MC, mij helaas niet dus maar weer een jaar wachten tot t op tv komt
Volgens mij is Red iets scherper.quote:
Ja, helemaal droog overgekomen. Boodschappentassen aan het stuur, vind je dat niet eng?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:17 schreef AnneX het volgende:
En ... Ben je vandaag drooggebleven?
In de zonneschijn gefietst met zware boodschapppentas aan het stuur!
Wat is het verschil in red en black, dan ?
Dat is toch het belangrijkst!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, helemaal droog overgekomen. Boodschappentassen aan het stuur, vind je dat niet eng?
En wat het verschil precies is, weet ik niet maar die andere vind ik lekkerder
chocoladesaus, caramelsaus, hele pinda's en stukjes chocolaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Is dat niet een mcflurry met stukjes chocola, van die sundae nootjes (bah!) en caramel?
ik wil!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
chocoladesaus, caramelsaus, hele pinda's en stukjes chocola
Ja we hebben een zomer vakantie geboekt, wist je dat al?quote:
Medeira my dear? How wonderfull indeed!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja we hebben een zomer vakantie geboekt, wist je dat al?8 dagen naar Madeira
in september
En nu gaan we op kreeften vissen in de regen in Zierikzee en Schuddebeurs.
Lappie gaat mee, er is gratis WiFi in de kamer.
Doeg
Als ik whiskey drink, is het Irish.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, helemaal droog overgekomen. Boodschappentassen aan het stuur, vind je dat niet eng?
En wat het verschil precies is, weet ik niet maar die andere vind ik lekkerder
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Nog een vergadering om 15:00 uur en daarna naar huis en direct mijn bed in. Ik voel me toch niet zo heel tof geloof ikVanavond bestuursvergadering VvE maar afgezegd.
Jij bent ook wel vaak ziek de laatste tijd hé?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Nog een vergadering om 15:00 uur en daarna naar huis en direct mijn bed in. Ik voel me toch niet zo heel tof geloof ikVanavond bestuursvergadering VvE maar afgezegd.
in de liefde of met je jobhunt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb mn 3e 'afwijzing' deze week alweer gehad
op zich wel handig om te weten waarin alleenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Matige jobmarkt, ben benieuwd, denk dat ik volgende maand ook wat actiever moet gaan zoeken.
Maar eigenlijk weet ik compleet niet wat ik wilDenk dat ik wat self-assessments ga aanvragen op de uni.
Nouja, eigenlijk wil ik wel voor mezelf beginnen, maar misschien durf ik dat niet en weet ik ook niet waarin.
Maar ik denk dat veel mensen dit hebben en ik vind het een slechte reden om het dan niet te doen.
Handig![]()
/dagboek
Op zich welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op zich wel handig om te weten waarin alleen
Ik zeg niets hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Onderweg naar Zierikzee kwamen we langs Middelharnis, daar woont een nichtje (dochter van mn zus) dus even een bliksembezoek, daarna lekker gewandeld in Zierikzee, nu ingecheckt en online zijn de oudjes... voor het eerst van hun leven in een hotel gewoon je eigen lap en tab mee![]()
Knus kamertje zo he?
We gaan nog even een wandelingetje in de buurt maken
Nou, zo erg is het ook weer niet. Ik merk alleen dat het slaapgebrek van vannacht (en alle andere nachtenquote:
Huhquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij bent ook wel vaak ziek de laatste tijd hé?
Kijk uit...dan moet je gaan bellenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
En met mensen omgaan en niet alleen in een lab opgesloten zitten.
Gezelligquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Onderweg naar Zierikzee kwamen we langs Middelharnis, daar woont een nichtje (dochter van mn zus) dus even een bliksembezoek, daarna lekker gewandeld in Zierikzee, nu ingecheckt en online zijn de oudjes... voor het eerst van hun leven in een hotel gewoon je eigen lap en tab mee![]()
Knus kamertje zo he?
Jullie voelen je al helemaal digitaal thuis, zie ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Knus kamertje zo he?
Wel een paar dagen bijtijds naar bed dan ! anders is het niétquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en het leuke nieuws van vandaag: ik krijg een leuke opleiding voor SQL serverOver twee weken al
Hullie hebben al gefilmd tíjdens de laatste marathon.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ze gaan hier een paar deuren verder volgende week shots voor een speelfilm draaien van Eyeworks.
"De Marathon"heet 't met o.a. Martin van Waardenberg.
Ok wist ik niet, ik kijk never dwdwdw de w.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hullie hebben al gefilmd tíjdens de laatste marathon.
/DWDD - feitje.
Ja, hier een paar deuren verder. We hadden een circulaire in de bus.quote:Of bedoel je bij jullie op de kade?
IJmuiden wordt ook vaak gebruikt voor opnames.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ok wist ik niet, ik kijk never dwdwdw de w.
[..]
Ja, hier een paar deuren verder. We hadden een circulaire in de bus.
Een onderbetaald baantje waar ik zonder plezier en waardering zit, en niet (voor een groot deel) mijn eigen ding mag bepalen.quote:
Als dit op volgorde van belangrijkheid is zou ik hem iets aanpassenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een onderbetaald baantje waar ik zonder plezier en waardering zit, en niet (voor een groot deel) mijn eigen ding mag bepalen.
Hm, dus op een rijtje wat belangrijk is:
- Salaris
- Plezier
- Waardering
- Zelfstandigheid
Als je het over salaris hebt: mijn beroepsgroep staat er in Nederland om bekend totaal niet te kunnen onderhandelen over salaris en vergeleken met andere landen onderbetaald te worden. Daar heb ik weinig zin in.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dit op volgorde van belangrijkheid is zou ik hem iets aanpassen
Je werkt in beginsel voor de pegels. Het is ook belangrijk dat daar plezier en waardering bijkomt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dit op volgorde van belangrijkheid is zou ik hem iets aanpassen
Ik ben de laatste maanden wat meer aan het lezen op persoonlijke blogs over werk, passie (en adriaan) etc. maar behalve domweg 'je passies volgen' is er ook een keerzijde: je kunt diep ongelukkig worden als je wel je passie volgt maar er vervolgens onvoldoende overblijft om je hoofd boven water te houden. Niet alles eindigt in een sprookje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je werkt in beginsel voor de pegels. Het is ook belangrijk dat daar plezier en waardering bijkomt.
Iedereen werkt voor de pegels, maar de hoogte van het salaris is voor mij dus echt niet zo belangrijk. Ik lig er wakker van als ik een klotebaan heb, niet als ik een paar honderd euro minder zou verdienen. Uiteraard met een ondergrens, ik wil wel goed rond kunnen komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je werkt in beginsel voor de pegels. Het is ook belangrijk dat daar plezier en waardering bijkomt.
Zou je hetzelfde zeggen als je maar de helft verdiende als wat je nu doet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Iedereen werkt voor de pegels, maar de hoogte van het salaris is voor mij dus echt niet zo belangrijk.
Ja, dit.quote:k lig er wakker van als ik een klotebaan heb, niet als ik een paar honderd euro minder zou verdienen. Uiteraard met een ondergrens.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Etentje was weer geslaagd!![]()
Had helemaal niet zo erg mn best hoeven doen maar toch gedaan, kan t niet laten simpel te doen.
Ze hebben gesmuld zeiden ze
Ja, dat is zeker prettig , om alles/ veel voor te bereiden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik denk dat ik het menu voor vrijdag nu compleet heb. Bijna alles kan ik van tevoren voorbereiden, dus dat is wel prettig!
Hoelaat mogen we aanschuiven?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik denk dat ik het menu voor vrijdag nu compleet heb. Bijna alles kan ik van tevoren voorbereiden, dus dat is wel prettig!
Het wordt wel lekker though, italiaansquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef borisz het volgende:
Je hebt mazzel dat ik wat anders heb. Ik moet, nou ja niets moet, vrijdagavond richting Lelystad. Daarbij is het ook pittige kapsel week
. Dat wordt weer feest in de trein
.
*belt vast met een zieleknijper.
Libelle zomerweekquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het wordt wel lekker though, italiaans
Wat voor week?
En vertel je ons wat het allemaal wordt...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het wordt wel lekker though, italiaans
Wat voor week?
Vooralsnog denk ik:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
En vertel je ons wat het allemaal wordt...
En voor wie ? 9 pp is niet niks.![]()
Dat doe ik alleen met Kerst bijv.
Borisz in de trein met de Libelle lezeressen... Pas maar op !
/ stond een paar jaar op de Margrietbeurs. Geenvrije keus.
Ha daar hadden we het tijdens het eten nog overquote:
Heel lekker menu en zeker handig dat je veel van tevoren klaar kunt maken, dat kon ik gelukkig vanmiddag ook al. Hoefde nog maar een half uurtje te koken vanavond.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vooralsnog denk ik:
- bruscetta, twee of drie variaties (tomaat/basilicum, doperwt/munt, artisjokhart/mayonaise)
- ravioli, een of twee variaties (ricotta/spinazie, paddestoelen/truffelolie)
- paddestoelenrisotto, langzaam gegaard rundvlees, venkel/sinaasappel-salade
- glaasje koffiepannacotta, stukje citroentaart met aardbei (en meringuecrumble?)
- kaneelkoekjes bij de koffie
Sjonge , wat ambitieusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vooralsnog denk ik:
- bruscetta, twee of drie variaties (tomaat/basilicum, doperwt/munt, artisjokhart/mayonaise)
- ravioli, een of twee variaties (ricotta/spinazie, paddestoelen/truffelolie)
- paddestoelenrisotto, langzaam gegaard rundvlees, venkel/sinaasappel-salade
- glaasje koffiepannacotta, stukje citroentaart met aardbei (en meringuecrumble?)
- kaneelkoekjes bij de koffie
Juicht meequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Korte update: Ik ben weer voor een half jaar goedgekeurd!![]()
En die pijnarts, daar heb ik nog een appel mee te schillen!
Hey, jij kan echt wel een goeie baan krijgen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou je hetzelfde zeggen als je maar de helft verdiende als wat je nu doet?Natuurlijk maakt het na 'een bepaald bedrag' niet meer uit. Ik zeg niet dat mijn doel is binnen vijf jaar bruto 5000 EUR per maand binnen te harken. Boven een bepaalde grens zou het me ook worst wezen.
[..]
Ja, dit.
Ze is jong en ze heeft gezegd dat ze niet heel veel ervaring heeft.quote:
Tijdens het tafelen? Gezelligquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Weet ze meer dan ik
Wij hebben best lekker gegeten, de kok kwam uitgebreid aan tafel napraten omdat ie had getwittert met g
Ja, maar dat gaat ze nog horen. Ik ben niet bang aangelegd, maar kanker maakt je bang. En dit kan ik er niet bij hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Het ligt dus heel erg aan de communicatie van deze arts, ben je mooi klaar mee (
Was even weg...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
De appel is dat ze vrijdag iets zei op grond van een oude lab uitslag. Mijn nierfunctie zou slechter zijn.
Gister bleek dat alle waarden prima zijn. Maar dat weekend was voor mij een hel.
Het kwam ter sprake omdat ik vroeg of de medicijnen opgehoogd moesten worden..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was even weg...
Laten ze dan hun bek houden, en nix zeggen.![]()
Ook al vraagt / vist een pt ernaar.
Nou, hopelijk is de fruitmand vol nu.
/ vind twee van die rotte appels voldoende.
Die g. (en B.) die weten iedere keer de kok te verleiden....
Dat bitcomet? Ja ik denk dat je opslaan had moeten klikkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh ik had trouwens dat programma gedownd wat je me gaf en MC gedownload maar na mn lappie opnieuw opgestart te hebben kan ik dat programma niet meer vinden. Komt dat omdat ik op 'uitvoeren' i.p.v. opslaan heb geklikt toen ik em wilde downen?
Door jou lees ik tegenwoordig elk recept van de Volkskeuken, zo leuk!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was even weg...
Laten ze dan hun bek houden, en nix zeggen.![]()
Ook al vraagt / vist een pt ernaar.
Nou, hopelijk is de fruitmand vol nu.
/ vind twee van die rotte appels voldoende.
Die g. (en B.) die weten iedere keer de kok te verleiden....
Ok. Maak je het ook?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Door jou lees ik tegenwoordig elk recept van de Volkskeuken, zo leuk!
Laatst heb ik een recept gemaakt met ossestaart in tomatensaus. En het was goddelijk! Ik had er ook runderlapjes bij gedaan voor degenen die niet wilden kluiven.Maar de ossestaart was heerlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok. Maak je het ook?
Soms doe ik het wel óf knip het vast uit.
Nu met Ramsay in Thailand.
Giga oesters vangen.
Ooooja ik heb em weer, thanksquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Bluezz het volgende:
En je moet de dingen die je d/l wel in een map opslaan die je zelf aangeeft, als het goed is vraagt ie dat.
Goed dat je het zegt, tijd voor mijn Valdispertje!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Hee prinsesje FFT!
Ga maar lekker slapen, ik denk aan je!
Heb je die vacature via het UWV? En willen ze echt wel een vaste kracht?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, tijd voor mijn Valdispertje!
Ik heb trouwens net geprobeerd een test te maken voor een evt baan maar ik heb nog nooit zoiets raars meegemaakt, na 45 minuten ben ik er mee gestopt. Ze vragen gewoon ff of je 10 testen wilt doen met in totaal zo'n 400 verschillende vragen/testen voor je op gesprek mag komen bij een doodnormaal bedrijf met verschrikkelijk laag salaris. Doen ze alleen omdat ze in het verleden mensen hebben aangenomen die na een week weer weg wilden. Nou met deze test jaag je mensen al weg voor ze het een week hebben uitgehouden.
Voorbeeld: wat hoort er niet in het rijtje (deze stond er echt tussen!):
- peper
- zout
- nootmuskaat
- kaneel
Serieus.... en het is een transportbedrijf... heb 280 vragen beantwoordt (kubussen, rekenen, woordenschat, persoonlijkheidstest (188 vragen!).....Wat een bedrijf!
Volgens mij heeft FFT daar dus nul ervaring mee!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef borisz het volgende:
10?
Ik heb al diverse keren een een assesment en persoonlijkheidstesten moeten invullen. Assessments haal ik meestal wel. En ook die pers. test bestond wel uit zoveel vragen.
De assessments met taal en rekenen was 2x een half uurtje krap tijd, maar de grap is juist dat je het goed moet doen ipv afraffelen.
Nope via een uzb.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je die vacature via het UWV? En willen ze echt wel een vaste kracht?
Voor een baan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef borisz het volgende:
10?
Ik heb al diverse keren een een assesment en persoonlijkheidstesten moeten invullen. Assessments haal ik meestal wel. En ook die pers. test bestond wel uit zoveel vragen.
De assessments met taal en rekenen was 2x een half uurtje krap tijd, maar de grap is juist dat je het goed moet doen ipv afraffelen.
Bij de grote 4(accountantskantoren) horen die tests er bij ja.quote:
Niet bij een klein nog maar net bestaand transportbedrijfjequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de grote 4(accountantskantoren) horen die tests er bij ja.
Moest hier toch ff 5 seconden over nadenkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Voorbeeld: wat hoort er niet in het rijtje (deze stond er echt tussen!):
- peper
- zout
- nootmuskaat
- kaneel
9 uur geslapen is toch prima? Of voel je je nog niet optimaal?quote:Op woensdag 9 mei 2012 04:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalsinds gisteravond 1 uur op de bank en 8 uur in bed geslapen. Nog niet optimaal, maar verdorie.....wat is dat lekker zeg
en nu ben ik klaar wakker
Zout is het enige wat niet van een plant afkomstig is. De rest komt allemaal van een plant/boom.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moest hier toch ff 5 seconden over nadenken![]()
Op zich meerdere mogelijkheden, wie doet er bijvoorbeeld kaneelop
z'n
piepers
![]()
Op een gegeven moment niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de grote 4(accountantskantoren) horen die tests er bij ja.
Dus het loopt niet, wat doe je dan? De prijzen verhogenquote:Sodexo verhoogt horecaprijzen Floriade
Sodexo Prestige, het bedrijf dat de catering op de Floriade in Venlo verzorgt, heeft de prijzen van diverse producten verhoogd. Een woordvoerster ontkent dat dit te maken heeft met tegenvallende bezoekersaantallen.
Sodexo heeft vijf restaurants op de Floriade. Daarnaast beheert het bedrijf een twintigtal kiosken, her en der verspreid over het park.
De prijsverhogingen zijn vorige week ingevoerd. Onder meer de broodjes, warme maaltijden, thee, cappuccino en espresso zijn duurder geworden, varierend van tien tot dertig procent.
De prijsverhogingen staan los van het aantal bezoekers van de restaurants en kiosken, aldus een woordvoerster van Sodexo. "Daar zijn we juist erg tevreden over. Het was vanaf het begin de bedoeling om na een maand de horecaprijzen op de Floriade te verhogen. We zijn bewust ‘laag' begonnen. In de eerste paar weken hebben we zo goed kunnen zien welke producten veel verkocht worden en welke niet. ” Volgens de woordvoerster zijn de huidige prijzen die op de Floriade worden gehanteerd definitief. Op de vraag waarom Sodexo niet vanaf de opening van de wereldtuinbouwtentoonstelling de actuele prijzen telde, moet ze het antwoord schuldig blijven.
Ik ook en misschien straks ook wel even een dutje, want alles bij elkaar 3 uur geslapen op een slecht bed in een lawaaiige kamer in Schuddebeurs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit en niet zo lang geleden begon ik in Cul met lurken en de tomaatjes in de oven nav een
recept van Dark Elf. Die liet ze dan ook nog een hele nacht in de oven staan...
Hoe is het met je ?![]()
Assen! Net 19 km gefietst, heerlijk zonnetjequote:
Grappig van het hoge totaalcijfer in relatie tot de ervaringen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef golfer het volgende:
Recensie van ons eten van gisteravond: Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #7
Bart vond Grouponaanbieding erg geslaagd. Ze zitten al weken achter elkaar elke avond vol en dat zou de komende weken nog zo blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:32 schreef AnneX het volgende:
Grappig van het hoge totaalcijfer in relatie tot de ervaringen.
Fraaie kleurrijke onderborden, een 8 + wmb.
En wat vond Bart van de social media en de groupon aanbieding.
Failure of succes ?
Ik voelde me vanmorgen beter dan nuquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
9 uur geslapen is toch prima? Of voel je je nog niet optimaal?
Goedemorgen allemaal! Het regent hier
Je recensies zijn altijd leuk om te lezen en met goede foto's maar je cijfer is wat mild als je eigenlijk geen enkel gerecht goed vond.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef golfer het volgende:
Recensie van ons eten van gisteravond: Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #7
Hij staat hier ook op! Heeft ie het synchroon met het filmpje gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:48 schreef AnneX het volgende:
Oh Bluezz, het is écht vermakelijk: hij zit nu tegen deze meneer op zijn scherm aan te praten.![]()
Terwijl de zijne uit elkaar ligt.
/ tuurlijk zijn er tut's
Ik was in een milde bui vanwege de Grouponprijsaanbieding en er staat dus een prijs/kwaliteitscijfer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef Tarado het volgende:
Je recensies zijn altijd leuk om te lezen en met goede foto's maar je cijfer is wat mild als je eigenlijk geen enkel gerecht goed vond.
Ahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was in een milde bui vanwege de Grouponprijsaanbieding en er staat dus een prijs/kwaliteitscijfer.
Als ik voor dit arrangement de volle mep had moeten betalen dan was het niet meer dan een 6 geweest.
Mag niet klagenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Hey Saar, hoe is het? Met de poezen, huis en werk/school en buikdansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was al begonnen en ging daarna tut zoeken...quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij staat hier ook op! Heeft ie het synchroon met het filmpje gedaan?
Duidelijk trouwns ook meteen hoe de schuif werkt! Best handy dat uit elkaar halen!!
En om een 2e hands goed schoon te krijgen... doet ie het wel met 91% alcohol
En zodra mn bluezzharpie binnen is ga ik als de wiede weerga de solo oefenen van Shape/Sting
Zonder dat ik dat tegen mn koor zeg.. eerst ff kijken of het lukt voor 8 juli.
Dat komt inderdaad wel beter overeen met de commentaren jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was in een milde bui vanwege de Grouponprijsaanbieding en er staat dus een prijs/kwaliteitscijfer.
Als ik voor dit arrangement de volle mep had moeten betalen dan was het niet meer dan een 6 geweest.
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef Tarado het volgende:
Dat komt inderdaad wel beter overeen met de commentaren ja, ik heb nog steeds een ander restaurant van @kreeftenkring op mijn lijstje staan: http://www.visaandemarkt.nl/ in Scherpenisse, zijn jullie daar al geweest?
quote:
Dat moet gevierd worden tochquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef borisz het volgende:
Heb wel zin in zaterdag. Eindelijk weer eens uit eten.
Weleenswaar bij de buurman. Maar goed heb er wel zin in.
Nee. Voorlopig blijven we weer een beetje in de buurt van onze woonplaats uit eten gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef Tarado het volgende:
Dat komt inderdaad wel beter overeen met de commentaren ja, ik heb nog steeds een ander restaurant van @kreeftenkring op mijn lijstje staan: http://www.visaandemarkt.nl/ in Scherpenisse, zijn jullie daar al geweest?
twitter:Hostellerie01 twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:59:37@'golfer' dank u voor uw bezoek en uw positief/kritische recensie. Het restant darm hoort zeker niet thuis in uw kreeft. Gr Bart reageer retweet
Oe die dadeltaartquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef borisz het volgende:
. Verslag van vorig jaar teruggelezen. Ben benieuwd hoe het eten nu is. Vorig jaar was het vlees wel goed, maar verder jaren 70 voor Christus stijl.
Sperziebonen in spek ernaast. Maar goed we hebben wel weer fatsoenlijke buren naast ons en dat is ook wel weer prettig. Hopelijk is het eten nu beter.
. Menukaart april/mei 2012
En nu we er twee keer hebben gegeten is dat al meer dan bij onze vorige buren,in die tien jaar slechts 1x op hun kosten wezen eten. Pa en ma ook nog een keertje toen ze net open waren. (een eeuw geleden)
quote:De VPRO is de winnaar van de Nipkowschijf voor het programma O'Hanlons Helden. Giel Beelen van de VARA wint de Zilveren Reissmicrofoon. Van God Los van BNN krijgt een eervolle vermelding. Het VPRO-kinderprogramma Taarten van Abel krijgt de Ere Nipkowschijf. Later meer op deze site. De jury heeft zojuist deze besluiten genomen en schrijft momenteel een rapport.
Groupon schijnt erg onvoordelig te zijn voor de deelnemende restaurants e.d. Leuk voor de naamsbekendheid, maar het schijnt dat ze er weinig geld aan overhouden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef freecell het volgende:
Goedenavond!
Groupon, daar moet ik ook eens weer induikenZitten leuke aanbiedingen bij.
Er zijn ook vrij veel sauna-acties van groupon.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Groupon schijnt erg onvoordelig te zijn voor de deelnemende restaurants e.d. Leuk voor de naamsbekendheid, maar het schijnt dat ze er weinig geld aan overhouden.
!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:27 schreef freecell het volgende:
Er zijn ook vrij veel sauna-acties van groupon.
En als ze er helemaal niks aan overhouden doen ze helemaal niet meer mee gok ik zo.
Groupon krijgt de helft van de prijs het aankoopbedrag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Groupon schijnt erg onvoordelig te zijn voor de deelnemende restaurants e.d. Leuk voor de naamsbekendheid, maar het schijnt dat ze er weinig geld aan overhouden.
Dat heb ik niet gevraagdquote:
Dat is toch een nette reactiequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Voorlopig blijven we weer een beetje in de buurt van onze woonplaats uit eten gaan.
Overigens had ik de recensie ook nog even naar de chefkok gestuurd en die twitterde terug:twitter:Hostellerie01 twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:59:37@'golfer' dank u voor uw bezoek en uw positief/kritische recensie. Het restant darm hoort zeker niet thuis in uw kreeft. Gr Bart reageer retweet
Waarom?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevraagd
Er kwamen nog kennissen van mijn ouders binnen en ik schaam me altijd een beetje als ze dan heel luid 'maar jij deed toch geneeskunde?' zeggen
' ja,dat kloptquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Dat is veel te veel uitleg voor een beleefd kort gesprekje met een volle wachtkamer
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef AnneX het volgende:
Voor Bluezz-organ:geef die vent eens een keer echt gereedschap. en vertel hem dat je niet scoonmaakt met wd40.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor dit soort klusjes werkt st.mark veel beter en geeft minder zooi. en als bonus smaakt het ook een stuk lekkerder. zelfs met bijna puur alcohol krijg je de olie smaak niet weg.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
verbeterd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef borisz het volgende:
Obama. Een Amerikaan op een hoge positie die zegt dat homo's gewoon moeten kunnen trouwen stemmen
http://www.businessinsider.com/obama-endorses-gay-marriage-2012-5
Een beetje verstandige Amerikaan
Als je de VS een beetje kent weet je dat je met zo'n uitspraak waarschijnlijk meer stemmen kwijtraakt dan wint.quote:
Precies. De anti-homo funda-gristenen in de USA hebben nog steeds een enorme inbreng.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Als je de VS een beetje kent weet je dat je met zo'n uitspraak waarschijnlijk meer stemmen kwijtraakt dan wint.
Er zijn jammer genoeg ook vele "gewone" Amerikanen die ertegen zijn. Zoiets kan je misschien de verkiezingsoverwinning kosten in Amerika.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. De anti-homo funda-gristenen in de USA hebben nog steeds een enorme inbreng.
IB Groep heet toch tegenwoordig DUO of zoquote:
Shipsquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
Gotverdomme nog aan toe
Vanaf 16 april documenten van de IB groep proberen te verkrijgen: eerste 2x naar verkeerd adres gestuurd, 3e keer eindelijk ontvangen maar mis pagina 2 van elk document![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje ^*@#* hersenloze callcentermiepjes/gasten
Morgen 4e poging
Ow die is leukquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag overigens een man die had ingevuld dat hij werd geopereerd aan zijn thermostaat
Ja ëén pot nat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IB Groep heet toch tegenwoordig DUO of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |