Jij dacht: "Ik weet ook nog een moeilijk CUL woord."quote:Op maandag 7 mei 2012 12:48 schreef borisz het volgende:
Bij gebrek aan TTinspiratie schoot dit te binnen.
Ik vind ze wel eetbaar, maar daar is alles mee gezegd.
Vandaag bij de Lidl het paniniboek voor het EK gehaald + een multipack pakjes met die stickers..quote:Op maandag 7 mei 2012 13:04 schreef borisz het volgende:
Zo lijkt het alsof we hier over eten praten. Maar kunnen we weer gewoon door over voetbal en politiek
Heel klein prijsje.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, jullie putjesauto is weg?Weggegeven of nog een prijsje voor gekregen?
Leuk, wil ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag bij de Lidl het paniniboek voor het EK gehaald + een multipack pakjes met die stickers..![]()
![]()
Bij wie nietquote:Op maandag 7 mei 2012 14:19 schreef Bos81 het volgende:
Bijstand vervelend. hopelijk ben je er snel uit. Ik zit er al te lang in, maar bij mij zit er wel nog een verhaal achter enzo...
Dat zou mooi zijn. Ik zit er nu al iets van 3 jaar in, dacht ik. Maar goed ik had al psychische problemen voordat ik in de bijstand kwam en ben goed ziek geworden waardoor ik dus moeilijk aan de slag kan komen. Full time dienstverband zal zelfs nooit meer lukken, maar goed hopelijk kan ik aan het eind van het jaar ergens aan de slag betaald. Nu werk ik ergens 16 uur in de week onbetaald.\, maar daar is het erg beschermd en afgebakend, dus kan ik niet zomaar overal beginnen. Wel sta ik op de lijst voor een sociale werkplaatsvoorziening. Maar ja lange wachtlijst...quote:Op maandag 7 mei 2012 14:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij wie niet
Als ik zie wat voor gedonder het is, snap ik uitkeringstrekkers echt niet.
Maar waarschijnlijk duurt het niet lang hierzo
Wordt dat niet geheel ingehouden op je uitkering nu?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef freecell het volgende:
Oja, dat zijn onhandige dingen inderdaad.
Hier is het knullig dat ik normaal 1 middag in de maand werk, maar op mijn werk kan ik het echt niet maken om ineens kotsend weg te rennen (meestal ook geen WC in de buurt) en kan ik het ook zeker niet maken om flauw te vallen.
Dus ik zit in de ziektewet voor 1 middag per maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Klote FC!
Nog maar ffies en ik zit er ook....Hoelang is de WW tegenwoordig/voor jou dan? Ik heb echt geen idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoorde wel gisteren dat je als ex-militair onbeperkt in de WW kan blijven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Is afhankelijk van leeftijd en arbeidsduur uit het verleden.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang is de WW tegenwoordig/voor jou dan? Ik heb echt geen idee!
Hoorde wel gisteren dat je als ex-militair onbeperkt in de WW kan blijven
ok! Ik dacht dat het een jaar was, maar het is dus afhankelijk van arbeidsduur en zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
9 maanden. Nog maar 2 maandjes dus.
Dat meen je niet!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:12 schreef freecell het volgende:
Aantal jaren gewerkt=aantal maanden WW
En inderdaad, mijn ziektewet wordt ingehouden, maar dat is geen drama. We gaan er 200,- in de maand op vooruit nu we de bijstand ingaan
Een beetje een omgekeerde armoedeval.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat meen je niet!200 euro op voor uit gaan als je geen werk hebt tov wel werk hebben?
Ik vind dat soort dingen echt te zot! Je moet toch 'beter' uit zijn met werk tov de bijstand?quote:
nee, ongeveer 100,- vooruit op werk, maar we zaten al een tijdje in de WW en die was iets lager dan zijn loonquote:Op maandag 7 mei 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat meen je niet!200 euro op voor uit gaan als je geen werk hebt tov wel werk hebben?
Seks?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Goede sex gaat met ouderdom minder een rol spelen. [ afbeelding ]
Wat leuk, Lielie!quote:
Blijft het bij éen of worden het er twee?quote:
Alle vuile vaat gewoon in de kasten proppen!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blijft het bij éen of worden het er twee?![]()
Even op zoek naar recept voor witte vis, met venkel mmmmm
en gebakken aard.
En dan de woonkeuken clean voordat volk komt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |