Nou top, je hebt mij keihard geconfronteerd met mijn vergissing. Ik heb het verbeterd, mijn zegje is gedaan. Jouw taak is volbracht. Nu kunnen we hand in hand richting de regenboog wandelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:49 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dit wordt een gebed zonder eindeMaar hoe moet ik weten dat je het over adjuvanten hebt als je het kruimels noemt. Ik zag de naam thimerosal namelijk al voor de tweede keer langskomen in deze discussie en ik zag dat er dingen stonden die niet klopte, dus dat probeer ik recht te zetten.
Ik vind het riskanter om je niet in te enten. Durf jij je in een gebied te begeven waar open TBC heerst zonder vaccinatie? Of gele koorts? Of Polio?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval ?
Het was om je een hart onder je riem steken bij jouw door jou zelf geinitieerde riskante experimenten op je eigen lichaam die je van moeder natuur hebt gekregen......
Jij zou zelfs een prik aanvragen om je te beschermen tegen bliksem en hagel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik vind het riskanter om je niet in te enten. Durf jij je in een gebied te begeven waar open TBC heerst zonder vaccinatie? Of gele koorts? Of Polio?
Laat jij jezelf door een straathond bijten en ga je dan geen Tetanus prik te halen?
En ja ik weet dat de kans dat je bepaalde dingen kunt krijgen klein is. Alleen de natuur zelf doet niet aan kansberekeningen. Je krijgt iets of niet. In mijn geval heb ik weinig keus. Als ik de griep krijg dan ga ik gewoon dood. Zo simpel is het. Als ik dat kan voorkomen door een griepprik te halen dan doe ik dat graag. Ook al is de kans dat ik de griep krijg maar 2%
Aanname nummer zoveel van je. Ga jij buiten staan met een staf van staal als het bliksemt? Maar zoals gewoonlijk geen antwoord op de vragen die ik stelde. Jammer maar het is niet anders.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jij zou zelfs een prik aanvragen om je te beschermen tegen bliksem en hagel.
Griep?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Omdat er een flinke kans was dat het een gevaarlijk virus zou blijken. Als we niet zo veel geluk hadden gehad, en ze hadden die vaccins niet ingeslagen, had je nu moord en brand geschreeuwd dat ze ons allemaal dood willen hebben.
en een zieke persoon kan je aan de dure medicijnen zetten uit de toverdoos van de pharmaceutische industrie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een gezonde persoon werkt, betaald belastingen, trekt minder uitkeringen etc. Klinkt toch echt alsof de overheid daar meer aan verdiend.
En hoe verdient de overheid daar geld aan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef new_moon het volgende:
[..]
en een zieke persoon kan je aan de dure medicijnen zetten uit de toverdoos van de pharmaceutische industrie.
Ja griep ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef new_moon het volgende:
[..]
Griep?![]()
oh ja, miljoenen doodgegaan, spaanse griep, indianen, etc etc bla bla.
en de bangmakerij voor een zogenaamde wereldwijde griepepidemie was trouwens al in de jaren 70 begonnen
Was geen bangmakerij, maar vertolking van wetenschappelijke onderzoeken die lieten zien dat het griepvirus zich om de 30 jaar onvoorspelbaar muteert.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef new_moon het volgende:
[..]
Griep?![]()
en de bangmakerij voor een zogenaamde wereldwijde griepepidemie was trouwens al in de jaren 70 begonnen
Zie bijv ook dat recente Nederlandse onderzoek, over hoe gevaarlijk die griep kon worden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Was geen bangmakerij, maar vertolking van wetenschappelijke onderzoeken die lieten zien dat het griepvirus zich om de 30 jaar onvoorspelbaar muteert.
Ja griep.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef new_moon het volgende:
[..]
Griep?![]()
dat is dus pertinent niet waar. Door vaccins zijn gevaarlijk ziektes weer wat gestegen dan voor introductie van een vaccin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:31 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ah dus degene die zich laat vaccineren is een gevaar. Laat jezelf eens snel nakijken. De enige die echt een gevaar zijn zijn de mensen die de anti vaccinatie sites maken. Die allerlei onzin verkondigen over vaccinaties zonder ook maar een wetenschappelijk verifieerbaar onderzoek. Dankzij deze mensen zijn gevaarlijke ziektes die bijna uitgeroeid waren al weer jaren aan een opmars bezig.
Heb je al de 3 shots tegen baarmoederhalskanker genomen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:17 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ga een open TBC kliniek bezoeken!!!!! Jij kunt daar toch prima tegen. Jij gelooft toch niet in al die vaccinatie onzin. Wees gewoon een een man en voeg de daad bij het woord. Laat ons zien dat het echt onzin is. Anders ben je gewoon een lafaard die vanuit zijn luie stoel dingen post waar die niet achter staat.
Ik sta achter vaccinaties en laat me ook voor alles vaccineren. Laat jij nu maar eens zien dat je achter wat jij zegt staat!!!!
Zoals aids bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is dus pertinent niet waar. Door vaccins zijn gevaarlijk ziektes weer wat gestegen dan voor introductie van een vaccin.
Cijfers, bronnen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is dus pertinent niet waar. Door vaccins zijn gevaarlijk ziektes weer wat gestegen dan voor introductie van een vaccin.
Belasting.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe verdient de overheid daar geld aan?
Dat kan niet kloppen. Iemand die ziek is, werkt minder, verdient daardoor minder (if any) geld, en betaald dus meer belasting.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Belasting.
Zo zullen files nooit opgelost worden.
En meestal worden ze dan nog beter ook. Is dat niet prachtig?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef new_moon het volgende:
[..]
en een zieke persoon kan je aan de dure medicijnen zetten uit de toverdoos van de pharmaceutische industrie.
Daarom was het ook in een militair complex ontwikkeld. Snuggere harry.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:03 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja griep.
De spaanse griep bijvoorbeeld. Heerste van 1916-1918. Aantal slachtoffers 10-100 miljoen. Maar laten we gewoon 50 miljoen aanhouden als gemiddelde. Het vreemde van de spaanse griep was dat het niet de zieke of zwakkere trof maar mensen van 20-40 jaar waarvan wordt aangenomen dat die over het algemeen het gezondst zijn.
Er sterven meer door voorgeschreven medicatie op juiste wijze ingenomen. Dus overdossissen en onjuiste medicijnen niet mee gerekend.quote:Dat jij de geschiedenis niet kent doet niks af aan het werkelijke gevaar van griep. In Nederland alleen sterven ieder jaar opnieuw 2000 mensen aan de gevolgen van griep.
De natuur is leven, niet van verderf. Als er ziektes zijn dan is het puur en alleen omdat mensen onkundig te werk gaan met chemicalen in een lab.quote:Het heeft ook niks met bangmakerij te maken. Het zijn gewoon simpele feiten. Dat jij daar blijkbaar angstig van wordt zegt meer over jou en je onvermogen om de realiteit van de gevaren van griep te zien dan het zegt over iets anders. De natuur doet namelijk niet aan bangmakerij. De natuur doet gewoon zonder zich te bekommeren over 1 of 1 miljard doden.
AIDS is geen ziekte. AID$ is een verzamelnaam voor 29 symptomen waarvan de helft niets met het im muunsteem te maken heeft. Elk van de 29 symptomen zijn goed te behandelen.quote:
Betrapt. Jij kijkt dus nimmer naar de bronnen die ik geregeld spui.quote:
Quatsch. Als je ziek bent verdien je niet opeens minder.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen. Iemand die ziek is, werkt minder, verdient daardoor minder (if any) geld, en betaald dus meer belasting.
Dus ik vraag het nog maar eens. Hoe verdient de overheid hier aan?
Beter? Het is chronische onderdrukking. Bejaarden ziektes onstaan nu bij kinderen en jongvolwassenen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En meestal worden ze dan nog beter ook. Is dat niet prachtig?
Heb je nog nooit gehoord van mensen die arbeids ongeschikt zijn verklaard?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Quatsch. Als je ziek bent verdien je niet opeens minder.
Belasting.
Waarom blijf je expres zo naief?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
AIDS is geen ziekte. AID$ is een verzamelnaam voor 29 symptomen waarvan de helft niets met het im muunsteem te maken heeft. Elk van de 29 symptomen zijn goed te behandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |