quote:
Het is jammer dat die "bron" die grafiek verder helemaal niet bespreekt en dus de context volledig ontbreekt. Ook hoe die grafiek is gemaakt, dus welke bronnen daarvoor zijn gebruikt, wordt niet vermeld. Volstrekt onbetrouwbaar dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is dus pertinent niet waar. Door vaccins zijn gevaarlijk ziektes weer wat gestegen dan voor introductie van een vaccin.
Het diabetes is met gelijk tred toegenomen met introductie van de smerige light-producten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Diabetus komt steeds vaker voor. Maar denk je nu zelf ook niet dat dat toch niet meer te maken heeft met de ongezonde leefstijl van mensen. Waarbij 25% van de kinderen in Nederland gewoon veel te dik is. Natuurlijk denk je dat niet. Jij ziet liever een onmogelijk scenario, waarbij de helft ter plekke door je wordt verzonnen, voor de waarheid aan ipv gewoon eens een keer je logische verstand te gebruiken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden#Willekeurige_correlatiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het diabetes is met gelijk tred toegenomen met introductie van de smerige light-producten.
Nee. dan zeg je eerlijk dat papa zo achterlijk was om jouw als 12-jarige dochter het onzinnige HPV-vaccin heeft laten injecteren. De iPod was z;n leuk gadget.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gewoon. Ik geloof niet in al die onzin die hier verteld word. Ik heb zelf een wetenschappelijke achtergrond en kan de rapporten over vaccinatie ook inhoudelijk begrijpen. Dat is iets dat ik bij heel veel discussie partners hier nog niet ben tegengekomen. De grafiekjes boven deze post laten toch heel duidelijk zien dat niet vaccineren een risico meebrengt. Als jij je kinderen daar aan wilt blootstellen prima. Als je dochter dan later vraag waarom ze geen kinderen kan krijgen zeg jij dan eerlijk omdat ze de rode hond heeft gehad in haaar puber jaren en jij haar niet wilde vaccineren omdat je dacht dat het slecht was?
Dat komt niet voor in Nederland. En het vaccin heeft er niets mee te maken.quote:Of als je kind met stokken moet lopen de rest van zijn leven vertel je dan eerlijk dat het komt omdat hij polio heeft gehad omdat papa niet wilde vaccineren.
Zoals de bof nu in Gent waarbij blijkt dat gros gewoon netjes (ooit) gevaccineerd was.quote:Ik weet dat de kans op die ziektes klein is. Maar ik heb liever dat die kans nul is. En dat is nu precies wat vaccineren doet. Zeker aangezien meer mensen nu niet vaccineren en je ook ziet dat alle zeer gevaarlijke ziektes gewoon weer de kop opsteken.
Oh vandaar dat ze het 'spaanse' griep virus hebben opgegraven en druk geëxperimenteerd hebben to creatie van een supervirus. Waar de rest van de wereld tegen Nederland zegt. Jullie gaan helemaal niets publiceren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:10 schreef splendor het volgende:
[..]
Hoe is het dan ontwikkeld? In die tijd bestonden er nog vrijwel geen enkele van de technieken die nodig zijn om onderzoek te doen naar griepvirussen, laat staan DNA technieken om ze te manipuleren en kweken. Sterker nog, zelfs nu is nog niet alle kennis aanwezig om (opzettelijk) een griepvirus te maken die tot een pandemie kan uitgroeien.
[..]
Natuurlijk gaan er mensen dood aan de griep. Maar als je dood ging aan de griep dat was je net zo goed doodgegaan aan een longontsteking of iets anders. Het immuun van een dergelijk persoon is dermate verzwakt.quote:Dus omdat er ergens anders ook mensen doodgaan aan andere oorzaken, zijn griepdoden ineens niet belangrijk? Rare kijk op de wereld heb jij.. (maar dat was al langer bekend hier). Maar mogen we bij deze dus aannemen dat je eindelijk toegeeft dat er inderdaad wel doden vallen ten gevolge van griep?
Kanker is een overlevings-strategie van het lichaam. En is het laatste station waarmee je lichaam wilt aangeven dat er iets niet goed gaat. Een persoon die kanker heeft heeft tientallen eerder signalen van het lichaam genegeerd.quote:[..]
De natuur is helemaal niet leven, maar juist overleven. Dat is bijvoorbeeld geweldig mooi terug te zien aan het Epstein-Barr virus dat al minimaal 2 miljoen jaar lang met de mens (en haar voorlopers) een co-evolutie ondergaat. Zowel virus als het menselijk immuunsysteem hebben ingewikkelde manieren ontwikkeld om gelijktijdig te kunnen bestaan. Daarom kan ons lichaam virussen zoals EBV nooit helemaal kan opruimen en blijven ze na infectie levenslang in het lichaam aanwezig. Soms gaat er door factoren van buitenaf echter iets mis en kunnen bijvoorbeeld kankers ontstaan.
Ja wel.quote:Maar laat me raden, je "gelooft" ook niet in evolutie?
Wat mij opvalt is dat in het dierenrijk wordt diegene die ziek is genegeerd of afgestoten in de groep.quote:[..]
Aha, hoe verklaar jij dan Chinese en Egyptische medische beschrijvingen en tekeningen van vele duizenden jaren oud die wijzen op endemische polio? Om maar een voorbeeld te noemen, maar er zijn veel meer bewijzen. Bijvoorbeeld onderzoek op mummies laat zien dat ze aan virusinfecties dood zijn gegaan.
Zoiets ja.quote:
Je haalt hier twee zaken door elkaar. Het Spaanse griepvirus opgraven weet ik verder niks van, maar dat heeft niks te maken het onderzoek van Fouchier waar jij naar verwijst. Dat is uitgevoerd in fretten en wordt binnen enkele maanden gepubliceerd. De andere studie over hetzelfde onderzoek is vorige week gepubliceerd. Verdiep je er eens in voor je onzin uitkraamt:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ze het 'spaanse' griep virus hebben opgegraven en druk geëxperimenteerd hebben to creatie van een supervirus. Waar de rest van de wereld tegen Nederland zegt. Jullie gaan helemaal niets publiceren.
http://www.wanttoknow.nl/(...)elijk-bioterrorisme/
Ten eerste kun je dat helemaal niet zo generaliseren, dat weet je simpelweg niet.quote:[..]
Natuurlijk gaan er mensen dood aan de griep. Maar als je dood ging aan de griep dat was je net zo goed doodgegaan aan een longontsteking of iets anders. Het immuun van een dergelijk persoon is dermate verzwakt.
Zoek de drogredenen.. hier alvast de duidelijkste:quote:Afgelopen winter heeft mijn 91 jarige opa de griepprik gehad. 2 dagen erna had hij hoge koorts en daarweer overheen een longontstekking en een TIA. Terwijl het vlak voor de prik nog op en top ging.
Gelukkig heeft ie het allemaal overleeft maar hij zit nu wel in tehuis en was voor de prik woonde hij nog gewoon thuis in eigen huis. Lekker aan het rond studderen.
Iedereen die de griepprik promoot is slecht bezig of heeft echt geen flauw idee wat voor misdadig instituut onze gezondheidszorg is.
Jeetje.. je zal maar kanker hebben en dit lezen zeg. Dus kankerpatiënten hadden gewoon beter naar hun lichaam moeten luisteren? Is dat wat je bedoelt?quote:[..]
Kanker is een overlevings-strategie van het lichaam. En is het laatste station waarmee je lichaam wilt aangeven dat er iets niet goed gaat. Een persoon die kanker heeft heeft tientallen eerder signalen van het lichaam genegeerd.
Het is geen antwoord op mijn vraag en gaat bovendien de discussie over vaccins ver te buiten, maar lees dit eens door en zie dat het onzin is wat je zegt: http://en.wikipedia.org/wiki/Altruism_in_animalsquote:[..]
Wat mij opvalt is dat in het dierenrijk wordt diegene die ziek is genegeerd of afgestoten in de groep.
Wij mensen willen met alle macht iemand in leven houden. Wij maken met dit gedrag ons soort zwak. En ja ik weet het is volgens on ethische normen ongewenst. Maar qua natuur is het onwenselijk gedrag.
Kerel... leer eens lezen. Ik zie weer meerdere punten waar je dingen gewoon niet goed gelezen hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bullshit het was al in een sterk dalende lijn voordat de misdadigers begonnen met vaccineren.
[..]
Dat zou kunnen dat ze niets van DNA afwisten. Dat maakt het alleen maar erger.
Maar de reguliere wetenschap weet nog geen ene flikker van DNA. En met RNA blijkt men ook al verkeerd bezig te zijn. Het blijkt toch anders te werken dan men tientallen jaren dacht aan te nemen.
[..]
Wat zijn in jouw echte bronnen? Bigpharma gesponsorde nep-vaktijdschriften waar ghostwriting te scepter zwaait ?!!
[..]
http://www.alternet.org/h(...)_companies_get_rich/
[..]
http://www.livescience.co(...)al-study-claims.html
uitzondering bevestigd de regel.
[..]
We verklaren bacteriën als slecht. En dat is het niet. Gros is onschuldig en juist noodzakelijk.
We zijn veel ouder.
[..]
Echt niet. Wat een hoop rompslomp zou dat geven. En als dat wel zo zou zijn dan is Nederland een dood en doodzieke bureaucratisch monster.
[..]
Als ik er ooit eens zie. Dan zou ik zeggen wat ben je voor de gek gehouden door je liegende en bedriegende arts.
[..]
Als dat virus uberhaupt wel bestaat. Het is naar mijn idee een georacistisch nep-virus. Zelfs binnen de EU gedraagt het virus zich anders als je pardoes de grens overgaat.
HIV is een een smerig en corrupt verzinsel van bigpharma.
[..]
Meer dan de helft heeft niets met het immuun te maken.
Ik antwoord niet eens meer op hem. Hij zal dit wel als een overwinning zien. Ik zie antwoorden op hem gewoon als verspilde moeite.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kerel... leer eens lezen. Ik zie weer meerdere punten waar je dingen gewoon niet goed gelezen hebt.
Ja slecht voedsel, stress, chronisch te weinig slapen. Balans met geestelijke en lichamelijk is ernstig verstoord.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:35 schreef splendor het volgende:
Jeetje.. je zal maar kanker hebben en dit lezen zeg. Dus kankerpatiënten hadden gewoon beter naar hun lichaam moeten luisteren? Is dat wat je bedoelt?
Ja. het is omkeerbaar, misschien niet voor elk type kanker. Maar waarschijnlijk zullen bepaalde tumoren onder kanker geschaard worden terwijl het feitelijk iets anders is. Het moet niet in een erg ver gevorderd stadium zijn maar ook daar zijn uitzonderingen in.quote:En kanker is dus omkeerbaar? Zonder kunstmatige ingrepen bedoel ik? Het is immers een overlevings-strategie en laatste waarschuwing zeg je zelf.
Waar staat dat er mazelen in de maag zitten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Er staat veel meer. (Steiner Scholen) . Lees ook over de mazelen virussen aanwezig in de maag.pag 28 e.v.
Ik ben benieuwd hoe de holbewoners dat deden, wonend in een grot continu de rook van het vuurtje inademend, gestresst door het voortdurende gevaar voor beren, andere stammen en voedseltekort. Onderhevig aan de grillen van het weer, gedwongen om het water waar alle andere dieren in pissen en schijten te drinken. Bang dat de hemel op hun neer zou komen. Verhongerend in de winter.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja slecht voedsel, stress, chronisch te weinig slapen. Balans met geestelijke en lichamelijk is ernstig verstoord.
Ik geef niemand de daadwerkelijk de schuld dat het hun eigen toedoen is maar mensen blijven door jakkeren tegen een burnout aan. Roken, drinken nog meer roken. Aspartaam drinken. Magnetronmaaltijden. Mensen weten niet wat ze aan het doen zijn. En weten niet wat er allemaal voor ongein over ons heen wordt gegooid.
Medicijn-vervuild drinkwater. We poetsen onze tanden met nucleaire afval. Verwarmen ons voedsel in magnetron waarmee structuur van 't voedsel verpest wordt. We ademen constant zware metalen in middels chemtrails. Straling van umts, wifi, dect. Eten ons helemaal ongans aan E-nummers en dan voornamelijk E951
[..]
Ja. het is omkeerbaar, misschien niet voor elk type kanker. Maar waarschijnlijk zullen bepaalde tumoren onder kanker geschaard worden terwijl het feitelijk iets anders is. Het moet niet in een erg ver gevorderd stadium zijn maar ook daar zijn uitzonderingen in.
Hoe de medische wetenschap nu kanker behandeld is echt te misdadig, te schandelig, te schofterig.
Onetische gewoon.
Met al die miljarden die jaarlijks wordt geincaseerd heeft tot nu toe alleen maar meer kanker opgeleverd. Een dergelijk stichting is dus ook een kankergezwel. Oja werkende methodes worden systematisch de nek omgedraaid. De kankerkassa moet wel flink blijven rinkelen.
Kanker is big big big business. Kanker wordt niet opgelost kanker wordt geëxploiteerd.
En uiteraard heeft nog nooit van Agenda 21 decimatie project gehoord.
blz 36 laatste allinea:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waar staat dat er mazelen in de maag zitten?
quote:Recent onderzoek is gedaan door Uhlmann et al waarbij Wakefield als coauteur optrad. In dit onderzoek werd in het darmweefsel van patiënten die lijden aan de nieuwe variant van IBD (zie eerste artikel van Wakefield) het mazelenvirus aangetoond.
Wat voor type mensen worden directeur bij een pharmaceutisch bedrijf ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef new_moon het volgende:
[..]
en een zieke persoon kan je aan de dure medicijnen zetten uit de toverdoos van de pharmaceutische industrie.
Hier wil ik wel ff op reageren ik ben een vrouw van 38 en heb een zoon van 15 , toen ik zwanger was werd mij gevraagt of ik rode hond heb gehad en dat had ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gewoon. Ik geloof niet in al die onzin die hier verteld word. Ik heb zelf een wetenschappelijke achtergrond en kan de rapporten over vaccinatie ook inhoudelijk begrijpen. Dat is iets dat ik bij heel veel discussie partners hier nog niet ben tegengekomen. De grafiekjes boven deze post laten toch heel duidelijk zien dat niet vaccineren een risico meebrengt. Als jij je kinderen daar aan wilt blootstellen prima. Als je dochter dan later vraag waarom ze geen kinderen kan krijgen zeg jij dan eerlijk omdat ze de rode hond heeft gehad in haaar puber jaren en jij haar niet wilde vaccineren omdat je dacht dat het slecht was? Of als je kind met stokken moet lopen de rest van zijn leven vertel je dan eerlijk dat het komt omdat hij polio heeft gehad omdat papa niet wilde vaccineren.
Ik weet dat de kans op die ziektes klein is. Maar ik heb liever dat die kans nul is. En dat is nu precies wat vaccineren doet. Zeker aangezien meer mensen nu niet vaccineren en je ook ziet dat alle zeer gevaarlijke ziektes gewoon weer de kop opsteken. Het is niet voor niets dat de levensverwachting in de laatste eeuwen zo drastisch is gestegen. Dat komt door twee dingen. De betere hygyene en de betere ziektebescherming. Ik wil dat graag zo houden. Jij blijkbaar niet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:11 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Hier wil ik wel ff op reageren ik ben een vrouw van 38 en heb een zoon van 15 , toen ik zwanger was werd mij gevraagt of ik rode hond heb gehad en dat had ik.
Dat was prima in orde want zo kreeg mn kind ook gelijk antistoffen. Dus wat jij beweert is bullshit rode hond heeft niks met wel of geen kinderen kunnen krijgen te maken.
Je verward het zeker met de rhesus factor ofzo
Ik heb mn formulier voor me liggen en er staat: rubella : beschermd.
Dus jouw wetenschappelijk achtergrond zegt niet dat jij het feiloos weet dat zie je hier dus maar weer. Je lult maar wat.
Je moet geen rode hond krijgen als je zwanger bent dat kan wel gevaarlijk zijn maar niet als je het als kind gehad hebt.
Ik heb als kind een enting gemist omdat ik toen ziek was en mn moeder toen de enting moest laten schieten. Ik heb gewoon de bof en de rode hond gehad en er is niets mis met me.
Ik heb mn zoon echter wel laten enten, ik wist vroeger niets over of het wel of niet goed was en je deed gewoon wat het consultatie bureau aanraade.
Maar hij is echter na zn enting op zn 2e erg verandert, van de ene op de andere dag en heeft ODD dat is autischtisch verwant en ik ben er stellig van overtuigd dat het van de enting komt, het zit nl niet bij mij in de familie en ook aan vaders kant niet. En zn verandering was opmerkelijk van een rustig naar een heel druk kind. Hij was als baby ook erg rustig en huilde haast nooit echter na zn entingen werd hij een moielijker en drukker kind. En t rottige is dat ik nu ik meer weet denk , had ik hem maar niet laten enten.
Zelf ooit 1x de griep spuit gehaald , gevolg 3 weken strond ziek. Wist toen pas wat echt de griep hebben is. Laat me nooit meer enten en heb ook nooit geen griep meer.
En ik behoor tot de risicogroep volgens mn huisarts. Zou me een worst zijn en mocht ik overlijden aan griep dan is het gewoon mn tijd. kan morgen ook onder een auto komen als ik op straat loop.
Ik wil hier ook wel even op reageren. Zoals ik al gezegd heb is het je eigen keus of je wel of niet vaccineert. Maar ik zet me af tegen mensen die leugens verspreiden zonder ook maar een onderzoek. Figuren zoals Lambiekje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:11 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Hier wil ik wel ff op reageren ik ben een vrouw van 38 en heb een zoon van 15 , toen ik zwanger was werd mij gevraagt of ik rode hond heb gehad en dat had ik.
Dat was prima in orde want zo kreeg mn kind ook gelijk antistoffen. Dus wat jij beweert is bullshit rode hond heeft niks met wel of geen kinderen kunnen krijgen te maken.
Dus jouw wetenschappelijk achtergrond zegt niet dat jij het feiloos weet dat zie je hier dus maar weer. Je lult maar wat.
Je moet geen rode hond krijgen als je zwanger bent dat kan wel gevaarlijk zijn maar niet als je het als kind gehad hebt.
Ik heb als kind een enting gemist omdat ik toen ziek was en mn moeder toen de enting moest laten schieten. Ik heb gewoon de bof en de rode hond gehad en er is niets mis met me.
Ik heb mn zoon echter wel laten enten, ik wist vroeger niets over of het wel of niet goed was en je deed gewoon wat het consultatie bureau aanraade.
Maar hij is echter na zn enting op zn 2e erg verandert, van de ene op de andere dag en heeft ODD dat is autischtisch verwant en ik ben er stellig van overtuigd dat het van de enting komt, het zit nl niet bij mij in de familie en ook aan vaders kant niet. En zn verandering was opmerkelijk van een rustig naar een heel druk kind. Hij was als baby ook erg rustig en huilde haast nooit echter na zn entingen werd hij een moielijker en drukker kind. En t rottige is dat ik nu ik meer weet denk , had ik hem maar niet laten enten.
Zelf ooit 1x de griep spuit gehaald , gevolg 3 weken strond ziek. Wist toen pas wat echt de griep hebben is. Laat me nooit meer enten en heb ook nooit geen griep meer.
En ik behoor tot de risicogroep volgens mn huisarts. Zou me een worst zijn en mocht ik overlijden aan griep dan is het gewoon mn tijd. kan morgen ook onder een auto komen als ik op straat loop.
quote:Rond de jaarwisseling 2004-2005 trad ook in Nederland in de zgn. Bijbelgordel, waar relatief veel mensen wonen die zich uit religieuze motieven niet laten inenten, weer een dergelijk epidemietje op met minstens 128 serologisch bevestigde gevallen. Meer dan 90% van hen (118) was om religieuze redenen niet gevaccineerd. Geen van de bevestigde gevallen was wel gevaccineerd. Het werkelijke aantal zal vele malen hoger gelegen hebben aangezien er vaak geen serologisch onderzoek wordt verricht en de ziekte vaak ook onopgemerkt verloopt. Naderhand berichtte het RIVM dat er tot juli 2005 29 bevestigde gevallen bij zwangeren waren gemeld met minstens 1 geval van congenitaal rubellasyndroom als resultaat.
Sinds wanneer is de darm gelijk aan de maag?quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:15 schreef simpelintje het volgende:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread839494/pg1.
Of je laat vaccineren of niet is voor iedereen een eigen keuze. Ik vind wel dat je je eerst goed moet inlezen voordat je een keuze maakt. Je kind gewoon maar gaan vaccineren omdat iedereen het doet en de regering het ook echt stimuleert vind ik geen goede reden om dat bij je kind te gaan doen. Ik zou willen dat ik me jaren geleden ook zo goed kon informeren. dat gebeurt helemaal niet als je een kind krijgt. Je krijgt een boekje met daarin de afspraken voor de vaccinaties. Er wordt nergens over gepraat terwijl je genoeg stukjes op internet leest die het tegendeel beweren dat ze goed voor je zijn
Niet, my bad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de darm gelijk aan de maag?
[..]
Hoe pijnlijk het ook is als ouder, het blijft om losse gevallen gaan. Zeker met autisme heb je de situatie dat de tijd waar die symptomen zich beginnen te uiten samenvalt met een tijd van vaccinaties. Ik heb een keer een stukje van een statisticus gezien die uit had gerekend hoeveel gevallen van 'ontwikkelen van autisme kort na vaccinatie' puur door toeval zouden ontstaan. Of met andere woorden, als je er van uit gaat dat er niets aan de hand is, hoeveel van die gevallen zie je dan. Dat waren er (in Engeland) net wat meer dan er daadwerkelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:11 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik weet dat het aan de enting ligt ik heb mn kind van de een op de andere dag zien veranderen. Moeders gebruikten vroeger ook het des hormoon en hoe schdelijk bleek dat wel niet. Het wil echt niets zeggen dat het enten al vanaf 1963 gebeurt dat het dan niet schadelijk zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:33 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik wil hier ook wel even op reageren. Zoals ik al gezegd heb is het je eigen keus of je wel of niet vaccineert. Maar ik zet me af tegen mensen die leugens verspreiden zonder ook maar een onderzoek. Figuren zoals Lambiekje.
Over je kind. Het is spijtig dat die ODD heeft maar ligt dat werkelijk aan de vaccinatie. We vaccineren sinds 1963 kinderen in en pas de laatste jaren stijgt het aantal kinderen met ODD of verwante aandoeningen. Ik kan nog wel 1000 zaken verzinnen die dan een mogelijke oorzaak kunnen zijn. Bijvoorbeeld de toevoegingen aan baby poedermelk de laatste decenia? Ook als je moedermelk geeft, geef je stoffen door aan je baby dus misschien is het wel iets in je eigen voeding geweest. Hiermee beschuldig ik je natuurlijk nergens van maar wil ik je gewoon wijzen op de gevaren van maar meteen te roepen dat het wel aan de inenting moet liggen. Immer we enten baby's als sinds 1963 in tegen allerlei ziektes en pas de laatste decenia zien we een stijging in bepaalde gedrags gerelateerde aandoeningen
Diabetes is een lichamelijk afwijking en wel wat anders als ODD dus niet vergelijkbijaar.quote:Ikzelf heb diabetus en ook bij mijn vader en moeder kwam dat niet voor. Het is dus erg kortzichtig om dan maar meteen te denken dat het door iets moet komen en een schuldige aan te wijzen. Ik heb het sinds mijn geboorte dus kan ik niks de schuld geven. Het enige dat mijn moeder deed tijdens de zwangerschap was veel sinasappels eten dus volgens jou logica moet het wel daar aan liggen. Ik zie het gewoon zoals het waarschijnlijk is. Ik had gewoon pech. Niets meer en niets minder. Bespaard mijzelf ook een hoop stress.
Ja en die beschermt maar tegen een paar soorten hetzelfde bij het HPV vaccin er zijn 100den soorten en de prik beschermt maar tegen 2 soorten geloof ik. Wat ik bedoel is dat toen ik eens een keer de griep prik haalde daarna gelijk doodziek werd had nog nooit echte griep gehad en was 3 weken strond ziek. Voor mij een teken die spuit is niet goed k word er ziek van.quote:Ik haal ook ieder jaar de griepspuit en voel me gewoon prima, Wat is nu precies je punt. Dat je niet meer ziek kunt worden als je de griepspuit haalt. Dat kun je namelijk wel. Het beschermt je tegen de verwachte gangbare soorten van griep van dat seizoen maar je kunt gewoon pech hebben dat het virus is gemuteerd. Ik heb een keer de griep gehad (de echte griep) en heb dat ternauwernood overleeft. Dat kwam omdat mijn vrouw een variant uit China had meegebracht waar tegen niet gevacineerd werd. Ik kan je vertellen dat de echte griep geen pretje is. Als ademen zelfs teveel pijn doet is het heel makkelijk om op te geven. Voor mij was het in ieder geval een stimulans om gewoon ieder jaar de griepprik te halen.
Yep dus wat je beweerde klopte niet dus ik twijfel of je wetenschappelijk achtergrond wel zo goed is, dit over rubella is nogal simpel en jij begon gelijk over dat je kind dan misschien geen kinderen meer kon krijgen, terwijl dit helemaal niet aan de orde is met rubella.quote:Over de rode hond. Je had gelijk. De rode hond is vooral gevaarlijk als je zwanger bent. Je kind heeft een grote kans om dan een oogafwijking te krijgen. Het bekenste voorbeeld daarvan is princes Christina waarbij Juliana tijdens de zwangerschap rode hond kreeg. De laatste uitbraak dateerd uit 2004
[..]
Ik weet toch wat ik gezien en gemerkt heb aan mn kind na de enting. Zelfs mocht het waar zijn wat je zegt dat er bijna geen aanwijzingen zijn daarvoor, uitsluiten kunnen ze het ook niet, dus ieder kind dat autistisch word of aanverwante stoornissen krijgt van entingen is er 1 te veel. Mn zoon zit er wel de rest van zn leven mee.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe pijnlijk het ook is als ouder, het blijft om losse gevallen gaan. Zeker met autisme heb je de situatie dat de tijd waar die symptomen zich beginnen te uiten samenvalt met een tijd van vaccinaties. Ik heb een keer een stukje van een statisticus gezien die uit had gerekend hoeveel gevallen van 'ontwikkelen van autisme kort na vaccinatie' puur door toeval zouden ontstaan. Of met andere woorden, als je er van uit gaat dat er niets aan de hand is, hoeveel van die gevallen zie je dan. Dat waren er (in Engeland) net wat meer dan er daadwerkelijk zijn.
Dat vormt voor mij iig een zeer sterk punt dat er dus geen link is tussen de twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |