Maar dan betaal je nog steeds belasting.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je nog nooit gehoord van mensen die arbeids ongeschikt zijn verklaard?Moet je toch eens van die zolder komen, als dat het geval is.
Wie heeft er nu een massieve plaat voor zijn kop. Leeft onder een steen en is in diepe diepe diepe hibernatie.quote:
Ligt eraan waar het vandaan komt en welke op bronnen die artikelen zich beroepen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Betrapt. Jij kijkt dus nimmer naar de bronnen die ik geregeld spui.
Jijquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een massieve plaat voor zijn kop. Leeft onder een steen en is in diepe diepe diepe hibernatie.
Natuurlijk, maar minder dan iemand die meer inkomen heeft. En dan beginnen we nog niet eens over dingen als uitkeringen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar dan betaal je nog steeds belasting.
Wat een onzin. TBC kwam voor vaccinatie echt vaak voor na vaccinatie kwam het niet meer voor. Pas toen mensen zich niet meer gingen inenten kwam TBC weer voor. De enige uitzondering hierop zijn de streng christelijke gemeenschappen waar af en toe een uitbraak was. Mag je een keer raden hoe dat nu kwam.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is dus pertinent niet waar. Door vaccins zijn gevaarlijk ziektes weer wat gestegen dan voor introductie van een vaccin.
Zou je misschien eens aan snuggere Harry kunnen uitleggen hoe ze in 1916 de techniek hadden om moleculaire veranderingen aan te brengen. Zeker gezien een virus een DNA streng is en voor 1951 niemand van het bestaan van DNA afwist. Maar geef gewoon eens bronnen met echt wetenschappelijk bewezen bewijs voor alle onzin die je uitkraamt. Ik wacht het geduldig af.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarom was het ook in een militair complex ontwikkeld. Snuggere harry.
[..]
En weer een uit de duim gezogen verhaal.quote:Er sterven meer door voorgeschreven medicatie op juiste wijze ingenomen. Dus overdossissen en onjuiste medicijnen niet mee gerekend.
Ah daarom was er al kanker in de egyptische oudheid. Daarom zijn er in muggen die al miljoenen jaren in hars zitten ook schadelijke ziekteverwekkende bacterien en virussen gevonden. Best knap van die mensen van toen aangezien de moderne mens pas 600000 jaar bestaat. Heb jezelf echt niet door hoeveel klinklare onzin je schrijft?quote:De natuur is leven, niet van verderf. Als er ziektes zijn dan is het puur en alleen omdat mensen onkundig te werk gaan met chemicalen in een lab.
Het heeft altijd te maken met een onveilige lab. Of doorwerking van oorlogsgeweld als Agent Orange.
Dommer dan dit zie je echt zelden. Als je ziek bent wordt je loon na twee dagen uit de staatskas betaald. Ja natuurlijk betaal je daar ook belasting over maar je kost de staat gewoon geld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Quatsch. Als je ziek bent verdien je niet opeens minder.
Belasting.
Je hebt nog nooit een wetenschappelijk verifieerbare bron gegeven. Probeer dat nu eerst eens een keer. Een website is geen bron. Dat is het nu niet en dat zal het in de toekomst ook niet zijn. Ik kijk er wel altijd naar. Maar tussen het lachen door zie ik nooit iets staan dat serieus te nemen valt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Betrapt. Jij kijkt dus nimmer naar de bronnen die ik geregeld spui.
Zeg je dat ook tegen een AIDS patient? Die zal lachen zeg. HIV is een ziekte veroorzaakt door een enkel virus. AIDS is de verzamelnaam van de symptomen die door dit virus veroorzaakt worden. En dat zijn er veel meer dan 29. Dat is ook logisch want HIV valt je immuunsysteem aan en dan ben je toch echt voor alles vatbaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
AIDS is geen ziekte. AID$ is een verzamelnaam voor 29 symptomen waarvan de helft niets met het im muunsteem te maken heeft. Elk van de 29 symptomen zijn goed te behandelen.
Ja inderdaad. Diabetus komt steeds vaker voor. Maar denk je nu zelf ook niet dat dat toch niet meer te maken heeft met de ongezonde leefstijl van mensen. Waarbij 25% van de kinderen in Nederland gewoon veel te dik is. Natuurlijk denk je dat niet. Jij ziet liever een onmogelijk scenario, waarbij de helft ter plekke door je wordt verzonnen, voor de waarheid aan ipv gewoon eens een keer je logische verstand te gebruiken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Beter? Het is chronische onderdrukking. Bejaarden ziektes onstaan nu bij kinderen en jongvolwassenen.
Hoe is het dan ontwikkeld? In die tijd bestonden er nog vrijwel geen enkele van de technieken die nodig zijn om onderzoek te doen naar griepvirussen, laat staan DNA technieken om ze te manipuleren en kweken. Sterker nog, zelfs nu is nog niet alle kennis aanwezig om (opzettelijk) een griepvirus te maken die tot een pandemie kan uitgroeien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarom was het ook in een militair complex ontwikkeld. Snuggere harry.
Dus omdat er ergens anders ook mensen doodgaan aan andere oorzaken, zijn griepdoden ineens niet belangrijk? Rare kijk op de wereld heb jij.. (maar dat was al langer bekend hierquote:[..]
Er sterven meer door voorgeschreven medicatie op juiste wijze ingenomen. Dus overdosissen en onjuiste medicijnen niet mee gerekend.
De natuur is helemaal niet leven, maar juist overleven. Dat is bijvoorbeeld geweldig mooi terug te zien aan het Epstein-Barr virus dat al minimaal 2 miljoen jaar lang met de mens (en haar voorlopers) een co-evolutie ondergaat. Zowel virus als het menselijk immuunsysteem hebben ingewikkelde manieren ontwikkeld om gelijktijdig te kunnen bestaan. Daarom kan ons lichaam virussen zoals EBV nooit helemaal kan opruimen en blijven ze na infectie levenslang in het lichaam aanwezig. Soms gaat er door factoren van buitenaf echter iets mis en kunnen bijvoorbeeld kankers ontstaan.quote:[..]
De natuur is leven, niet van verderf. Als er ziektes zijn dan is het puur en alleen omdat mensen onkundig te werk gaan met chemicalen in een lab.
Aha, hoe verklaar jij dan Chinese en Egyptische medische beschrijvingen en tekeningen van vele duizenden jaren oud die wijzen op endemische polio? Om maar een voorbeeld te noemen, maar er zijn veel meer bewijzen. Bijvoorbeeld onderzoek op mummies laat zien dat ze aan virusinfecties dood zijn gegaan.quote:Het heeft altijd te maken met een onveilige lab. Of doorwerking van oorlogsgeweld als Agent Orange.
Op de leeftijd dat jij je eerste shots kreeg had je daar totaal geen weet van laat staan 'n keuze in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:17 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik sta achter vaccinaties en laat me ook voor alles vaccineren.
Ja ik heb kinderen en ja die worden gewoon gevaccineerdquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Op de leeftijd dat jij je eerste shots kreeg had je daar totaal geen weet van laat staan 'n keuze in.
Heb jij kinderen ?
Maar geldt dat niet voor alles? Je smeert je kinderen ook in met babyolie, wast hun haren met shampoo, geeft ze medicijnen als ze ziek zijn, geeft ze te eten uit de supermarkt, enz. enz. enz.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Op de leeftijd dat jij je eerste shots kreeg had je daar totaal geen weet van laat staan 'n keuze in.
Heb jij kinderen ?
Met de nadruk op gewoon.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:02 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja ik heb kinderen en ja die worden gewoon gevaccineerd
Precies wat ik dacht.quote:
Oh en waar valt je dat op?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef splendor het volgende:
[..]
Maar geldt dat niet voor alles? Je smeert je kinderen ook in met babyolie, wast hun haren met shampoo, geeft ze medicijnen als ze ziek zijn, geeft ze te eten uit de supermarkt, enz. enz. enz.
Dat valt me wel vaker op, mensen maken zich heel erg druk om een paar vaccinaties, maar niet of vrijwel niet over veel andere dingen die minstens net zo schadelijk kunnen zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bevindelijk_gereformeerdenquote:In 1978 was er in Nederland een polio-epidemie op de Veluwe (vooral in de dorpen Elspeet, Nunspeet, Uddel en Staphorst) waarbij meer dan 100 personen besmet raakten. De laatste polio-epidemie in Nederland was in 1992 in Streefkerk. Bij alle recente polio-uitbraken in Nederland waren de lijders om religieuze redenen niet ingeënt. Doordat de mensen die niet gevaccineerd zijn regionaal geclusterd zijn, wordt de kans op epidemieën vergroot. Tijdens de laatste kleine polio-epidemie in 1992, werden daarom alle bewoners in de Bijbelgordel opgeroepen om zich (eventueel opnieuw) toch tegen deze gevaarlijke ziekte te laten inenten.
In 1999 vond er een epidemie van mazelen plaats onder niet-gevaccineerden in de Bijbelgordel. In 2008 heerste voor het eerst in twintig jaar een bofepidemie. Het virus werd in april 2008 gesignaleerd in de streek tussen Zeeland en de Veluwe, waar veel orthodox-protestanten wonen die zich niet laten inenten.[
Ja inderdaad. Gewoon. Ik geloof niet in al die onzin die hier verteld word. Ik heb zelf een wetenschappelijke achtergrond en kan de rapporten over vaccinatie ook inhoudelijk begrijpen. Dat is iets dat ik bij heel veel discussie partners hier nog niet ben tegengekomen. De grafiekjes boven deze post laten toch heel duidelijk zien dat niet vaccineren een risico meebrengt. Als jij je kinderen daar aan wilt blootstellen prima. Als je dochter dan later vraag waarom ze geen kinderen kan krijgen zeg jij dan eerlijk omdat ze de rode hond heeft gehad in haaar puber jaren en jij haar niet wilde vaccineren omdat je dacht dat het slecht was? Of als je kind met stokken moet lopen de rest van zijn leven vertel je dan eerlijk dat het komt omdat hij polio heeft gehad omdat papa niet wilde vaccineren.quote:
Daar staat toch exact hetzelfde als mijn quote?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:45 schreef Resonancer het volgende:
http://www.google.com/url(...)0j7-035z3ZVqyq1iUvZQ
pag 14 over de bijbelbelt. Ligt wel iets genuanceerder dus.
IMO zowiezo wel 'n aardig uitgebreid artikel, met (foei toch) 'n anoniem biased onderzoekje erin.
Daar staat dus ook expliciet dat niet ingeente beschermd worden door mensen die wel ingeent zijn.quote:De mensen die niet ingeënt zijn krijgen een kinderziekte vaak niet omdat er groepsimmuniteit is. Maar
wanneer de niet ingeënte mensen in een groep bij elkaar leven, kan er toch een epidemie uitbreken. Dit is
onder andere gebeurd in 1978 en 1992/1993 met polio en met mazelen in 1999.
Er staat veel meer. (Steiner Scholen) . Lees ook over de mazelen virussen aanwezig in de maag.pag 28 e.v.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:06 schreef Knarf het volgende:
[..]
Daar staat toch exact hetzelfde als mijn quote?
[..]
Daar staat dus ook expliciet dat niet ingeente beschermd worden door mensen die wel ingeent zijn.
Internet, mensen in mijn omgeving. Het zijn altijd de "hot topics" waar mensen zich in "verdiepen", zoals inderdaad ook aspartaam, gsm straling, fijnstof, enz. Het komt op mij nogal selectief over. Waarom niet over verfstof X in je ondergoed of conserveerstof Y uit je dagcreme? Om zo maar een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Oh en waar valt je dat op?
Ik maak me wel om meer dingen " druk ".
Ook om hun babyolie, shampoo's en andere cosmeticatroep, hun medicijnen, hun eten (soms ook uit de supermarkt idd), hun lichaamsbeweging, hun " opleiding " hun omgang met de media, enz...
Mag ik mu nu ook druk maken om hun vaccinaties?
Of is dan het argument weer, mensen die zich "druk maken " om vaccinaties zien achter elke boom 'n beer. ?
Aspartaam, E621, WIFI/GSM straling/ Fijnstof/ Kernenergie/Verarmd Uranium/ Groeihormonen/ Antibiotica/ Pesticiden/ GMO's / etc
Waar en wat lees je over mazelenvirussen in de maag? Ik zie het niet staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Er staat veel meer. (Steiner Scholen) . Lees ook over de mazelen virussen aanwezig in de maag.pag 28 e.v.
ik zou er schizofreen van worden als ik me om al die dingen zorgen zou maken dat er bilderbergjes en andere instanties op uit zijn om jou te controleren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:54 schreef Resonancer het volgende:
Aspartaam, E621, WIFI/GSM straling/ Fijnstof/ Kernenergie/Verarmd Uranium/ Groeihormonen/ Antibiotica/ Pesticiden/ GMO's / etc
Ik vind het heel logisch om me om om sommige zaken " drukker te maken."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:33 schreef splendor het volgende:
[..]
Internet, mensen in mijn omgeving. Het zijn altijd de "hot topics" waar mensen zich in "verdiepen", zoals inderdaad ook aspartaam, gsm straling, fijnstof, enz. Het komt op mij nogal selectief over.
Rot voor je..kop in het zand en "gewoon" doorgaan dat doen de meesten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou er schizofreen van worden als ik me om al die dingen zorgen zou maken dat er bilderbergjes en andere instanties op uit zijn om jou te controleren.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het vandaan komt en welke op bronnen die artikelen zich beroepen.
Maar de stelling die je daar plaatst is zo radicaal dat deze best onderbouwd mag worden, zelfs vaker. Tot die tijd heb ik geen andere keus dan de stelling te verwerpen, aangezien ik je niet op je kleine zwarte oogjes geloof.
Bullshit het was al in een sterk dalende lijn voordat de misdadigers begonnen met vaccineren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:04 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat een onzin. TBC kwam voor vaccinatie echt vaak voor na vaccinatie kwam het niet meer voor.
Dat zou kunnen dat ze niets van DNA afwisten. Dat maakt het alleen maar erger.quote:Pas toen mensen zich niet meer gingen inenten kwam TBC weer voor. De enige uitzondering hierop zijn de streng christelijke gemeenschappen waar af en toe een uitbraak was. Mag je een keer raden hoe dat nu kwam.
[..]
Zou je misschien eens aan snuggere Harry kunnen uitleggen hoe ze in 1916 de techniek hadden om moleculaire veranderingen aan te brengen. Zeker gezien een virus een DNA streng is en voor 1951 niemand van het bestaan van DNA afwist.
Wat zijn in jouw echte bronnen? Bigpharma gesponsorde nep-vaktijdschriften waar ghostwriting te scepter zwaait ?!!quote:Maar geef gewoon eens bronnen met echt wetenschappelijk bewezen bewijs voor alle onzin die je uitkraamt. Ik wacht het geduldig af.
http://www.alternet.org/h(...)_companies_get_rich/quote:[..]
En weer een uit de duim gezogen verhaal.
http://www.livescience.co(...)al-study-claims.htmlquote:[..]
Ah daarom was er al kanker in de egyptische oudheid.
We verklaren bacteriën als slecht. En dat is het niet. Gros is onschuldig en juist noodzakelijk.quote:Daarom zijn er in muggen die al miljoenen jaren in hars zitten ook schadelijke ziekteverwekkende bacterien en virussen gevonden. Best knap van die mensen van toen aangezien de moderne mens pas 600000 jaar bestaat. Heb jezelf echt niet door hoeveel klinklare onzin je schrijft?
Echt niet. Wat een hoop rompslomp zou dat geven. En als dat wel zo zou zijn dan is Nederland een dood en doodzieke bureaucratisch monster.quote:[..]
Dommer dan dit zie je echt zelden. Als je ziek bent wordt je loon na twee dagen uit de staatskas betaald.
Als ik er ooit eens zie. Dan zou ik zeggen wat ben je voor de gek gehouden door je liegende en bedriegende arts.quote:Ja natuurlijk betaal je daar ook belasting over maar je kost de staat gewoon geld.
[..]
Je hebt nog nooit een wetenschappelijk verifieerbare bron gegeven. Probeer dat nu eerst eens een keer. Een website is geen bron. Dat is het nu niet en dat zal het in de toekomst ook niet zijn. Ik kijk er wel altijd naar. Maar tussen het lachen door zie ik nooit iets staan dat serieus te nemen valt.
[..]
Zeg je dat ook tegen een AIDS patient?
Als dat virus uberhaupt wel bestaat. Het is naar mijn idee een georacistisch nep-virus. Zelfs binnen de EU gedraagt het virus zich anders als je pardoes de grens overgaat.quote:Die zal lachen zeg. HIV is een ziekte veroorzaakt door een enkel virus.
Meer dan de helft heeft niets met het immuun te maken.quote:AIDS is de verzamelnaam van de symptomen die door dit virus veroorzaakt worden. En dat zijn er veel meer dan 29. Dat is ook logisch want HIV valt je immuunsysteem aan en dan ben je toch echt voor alles vatbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |