Clasie niet dus?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 07-05-2012 om 12:22:51#Feyenoord spelers Stefan de Vrij, Erwin Mulder en Ron Vlaar zijn uitgenodigd voor een trainingsstage van het Nederlands Elftal. reageer retweet
Doet het goed maar lijkt me nog wat vroeg voor Oranje idd.quote:
Ontwikkelt zich erg snel en goed, ik had geen voorselectie verwacht maar toch een mooi compliment richting Mulderquote:
Gisteren ook weer erg belangrijk, die bal van Elm op de paal zaten de vingers van Mulder nog net aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Speelt heel degelijk hoor..
Beter dan Stekelenburg in ieder geval
Krul - Vorm - Mulder, toch geniaal
Hij doet het inderdaad prima, maar er is gewoon te veel concurrentie. Al moeten ze inderdaad een keeper achter te hand houden als 3e keeper, mochten er nog 2 uitvallen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Speelt heel degelijk hoor..
Beter dan Stekelenburg in ieder geval
Krul - Vorm - Mulder, toch geniaal
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 07-05-2012 om 12:22:51#Feyenoord spelers Stefan de Vrij, Erwin Mulder en Ron Vlaar zijn uitgenodigd voor een trainingsstage van het Nederlands Elftal. reageer retweet
Mijn Pa gaat ook mee, heb met vakkeuze rekening gehouden met hem. N kost wel 498 euro trouwens...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga op Z4 bij HMF als alles goed gaat. Zit alleen op m'n centen te wachten man.
Cilessen is niet zo'n goede keeper, gister ook weer paar keer te grabbelen en is niet voor niets 2e keeper achter Vermeer die ook niet bepaald goed is.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef Adames het volgende:
AL is het wel zo dat ze bij Ajax Jasper Cillessen hebben gevraagd om mee te doen, dan is Mulders keuze veel logischer
Mooi voetballertje met een goed seizoen achter de rug. Ben alleen een beetje bang voor het eriksen-effect. Hoop dat ie z'n potentie waar gaat maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef Calciumdude het volgende:
als iemand het verdiend is het Clasie wel..
Vlaar faalt altijd zo opzichtig bij Oranje, alsof hij te graag wil bewijzen dat hij er bij hoort...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
VlaarDe Vrij
Mulder nog te vroeg, maar die 2 verdedigers zijn zeker goede backups voor Heitinga en Mathijsen ().
Hij heeft ook altijd een te grote mond gehad voor zijn prestaties bij Feyenoord, behalve dit jaar dan. Misschien toch nu anders.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vlaar faalt altijd zo opzichtig bij Oranje, alsof hij te graag wil bewijzen dat hij er bij hoort...
2e seizoenshelft Bakkalquote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de belangrijkste Feijenoorder dit jaar? Ik kan daar namelijk niet helemaal over uitkomen. Ik twijfel tussen Vlaar, El Ahmadi, Guidettie en natuurlijk Koeman.
Vlaar om het wegstemmen van Mario, en hij is natuurlijk dit jaar een echte aanvoerder geworden die er ook altijd staat
El Ahmadi is de dirigent op het middenveld en ik ben er zeker van dat onder El Ahmadi ook Clasie niet zo'n ontiegelijke fantastische indruk had gemaakt.
Guidetti natuurlijk om de doelpunten, maar ook omdat hij persoonlijk Feijenoord weer durf heeft gegeven, een grote smoel. Zonder hem was het seizoen een stuk kleurlozer verlopen.
Koeman natuurlijk om zijn tactische inzicht en het neerzetten van het team, ook heeft hij er een echt team van gemaakt, al moet je daar misschien ook meer credits voor geven aan Van Gastel en Gio
Kortom wie vonden jullie het belangrijkst?
Mooi toch? Ik hoop het van harte... Worden beide partijen beter van.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef Paul-89 het volgende:
De Vrij gaat die Huntelaar en Van Persie op de training gewoon constant rustig uitkappen.
Dat wel. Toch vond ik hem wel erg matig, vooral in de niet-topduels.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2e seizoenshelft BakkalWat heeft die belangrijke goals gemaakt zeg..
Niet mee eens. Tegen Engeland waren zijn fouten niet. Zijn enige slippertjes waren tegen Italïe en dat wist Ron zelf ook. Hij was 20 jaar en dan kan dat gebeuren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vlaar faalt altijd zo opzichtig bij Oranje, alsof hij te graag wil bewijzen dat hij er bij hoort...
Het leek ook wel alsof hij beter speelde zonder Guidettiquote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2e seizoenshelft BakkalWat heeft die belangrijke goals gemaakt zeg..
Idd jammer van Clasie maar de andere drie hebben het dubbel en dwars verdientquote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
Wel mooi voor die jonge gasten, Mis alleen Clasie nog
Je kan ook niet zeggen dat hij lekker zelfverzekerd inviel. Maar who cares, laat hem maar lekker bij Oranje zitten --> zijn transferprijs gaat dan alleen maar omhoog.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet mee eens. Tegen Engeland waren zijn fouten niet. Zijn enige slippertjes waren tegen Italïe en dat wist Ron zelf ook. Hij was 20 jaar en dan kan dat gebeuren.
FFS, Bouma?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef Tarado het volgende:
De 36 namen:
Ibrahim Afellay (FC Barcelona), Vurnon Anita (Ajax), Mark van Bommel (AC Milan), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Wilfred Bouma (PSV), Jasper Cillessen (Ajax), Urby Emanuelson (AC Milan), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (FC Twente), Luuk de Jong (FC Twente), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV), Hedwiges Maduro (Valencia), Adam Maher (AZ), Joris Mathijsen (Málaga), Erwin Mulder (Feyenoord), Luciano Narsingh (sc Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal), Erik Pieters (PSV), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting Portugal), Wesley Sneijder (Internazionale), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Feyenoord), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax), Georginio Wijnaldum (PSV), Jetro Willems (PSV).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |