Sorry maar dat is voor mij Chinees, geen flauw idee wat bulking, squatten en reps is/zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar zwaarder geworden. Maar dat is uiteraard onderdeel van mijn bulkingschema, zodat ik beter kan benchpressen en squatten, 20 reps van 30 beide zijden dit dat.
Uhmzz, gewoon makkelijk rijd veel motor, gelukkig geen dikke buik enja lompe kisten maja lekker stevig en gebruik ik ook voor de motor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:34 schreef Karina het volgende:
Toevallig kom ik net op de gang een aantal mannen tegen (die op weg waren naar een meeting denk ik), in de leeftijd van ca. 40-50 jaar, die eigenlijk precies beantwoordden aan het uiterlijk genoemd in de OP:
Allemaal (bijna) kaalgeschoren hoofd, onverzorgde kleding, dikke buiken, grote, logge schoenen, oftewel: geen aandacht aan hun uiterlijk besteed. Allemaal afkomstig van een ICT afdeling denk ik, omdat in dit gebouw bijna alleen maar ICT'ers zitten.
Zou het dus niet ook met je beroep/werk te maken hebben? Als het op je werk ook geen moer uitmaakt hoe je eruit ziet, waarom zou je er dan aandacht aan besteden? De managers zien er over het algemeen wel verzorgd uit namelijk. Misschien niet allemaal even slank, maar bij hen valt het minder op, door de kleding die ze dragen.
Heb je het boek gelezen? Dan weet je dat er nog veel meer achter zit, en waarom.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is de schuld van vrouwen dat mannen vaak geen confrontatie aandurven met ze, dat ze liever blijven hangen bij iemand waarop ze geen kritiek durven te hebben ipv opzoek gaan naar iemand die dat wel kan hebben(wat vaak zat voorkomt).
Die mannen zeggen niets, maar toch is het de schuld van de vrouw, want die moet instaat zijn gedachten te lezen
Dat is dezelfde redenering die ik af en toe bij vrouwen tegen kom die graag willen dat hun man iets doet, bv iets romantisch. Dat ze dan teleurgesteld zijn dat iemand dat niet doet terwijl ze nooit hebben aangegeven er prijs op te stellen. Dan die reactie altijd, ja maar dat moet hij spontaan doen, anders telt het niet. Ja, tjee zeg, als hij het niet weet zal hij het niet gaan doen!!!!
Mannen, zo nu en dan bekijk ik ze wat beter en blijken ze de ergste wijven te zijn die ik ken
Het viel me op dat ze dat allemaal hadden. En de lompe schoenen waren van die Timberlake achtige dingen. Plus gare spijkerbroeken en floddershirts, het geheel gaf geen verzorgd idee, maar meer van: ik trek maar wat uit de kast, kan mij het schelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz, gewoon makkelijk rijd veel motor, gelukkig geen dikke buik enja lompe kisten maja lekker stevig en gebruik ik ook voor de motor.
Gewoon netjes poetsen niks aan de hand:
Timberlandquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het viel me op dat ze dat allemaal hadden. En de lompe schoenen waren van die Timberlake achtige dingen. Plus gare spijkerbroeken en floddershirts, het geheel gaf geen verzorgd idee, maar meer van: ik trek maar wat uit de kast, kan mij het schelen.
Die ja, ik draag ze zelf niet, vandaar de foutquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Timberland
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als je geen hiphop maakt, mag je die dingen niet dragen!
Logisch dat je ze niet draagtquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ja, ik draag ze zelf niet, vandaar de fout
Je hebt tegenwoordig ook van die laarsjes, ziet er niet uitquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Timberland
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als je geen hiphop maakt, mag je die dingen niet dragen!
All-stars vind ik wel leuk, ligt er wel aan wat je verder draagt en hoe je er uitziet. Als je een veertiger bent met dikke pens, ouwe spijkerbroek en all-starsquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Logisch dat je ze niet draagt
Ik draag vaak all-starszal ook wel fout zijn
Omdat je er zelf dan beter uit blijft zien? Helaas ken ik ook zat vrijgezelle mannen die zich na hun veertigste hebben laten gaan en er niet uit zienquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic geeft toch wel motivatie om voorlopig weer even single te blijven
Laten gaan qua uiterlijk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat je er zelf dan beter uit blijft zien? Helaas ken ik ook zat vrijgezelle mannen die zich na hun veertigste hebben laten gaan en er niet uit zien
Eigenlijk was ik een grotere slons toen ik nog geen relatie had en naar alle waarschijnlijkheid zal ik ook weer een grotere slons worden als ik weer vrijgezel benquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic geeft toch wel motivatie om voorlopig weer even single te blijven
Nee, vanwege de meningen van sommige vrouwen hier. Ik zit echt niet te wachten om een relatie met een vreemdsoortige, afwijkende mening aan te gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat je er zelf dan beter uit blijft zien? Helaas ken ik ook zat vrijgezelle mannen die zich na hun veertigste hebben laten gaan en er niet uit zien
Welke meningen bedoel je in dit geval?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, vanwege de meningen van sommige vrouwen hier. Ik zit echt niet te wachten om een relatie met een vreemdsoortige, afwijkende mening aan te gaan
OKquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan krijgen we daar weer een discussie over, en over wat ik wel of niet afwijkend vind gaat dit topic niet
Moet zeggen, nu let ik nog wel redelijk op wat ik eet maar naar 25jaar alleen krijg ik beetje gedachte van boeit het ook ik neem dat broodje kroket en halve liter colaquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is weer een hele andere discussie, dat wil ik zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:51 schreef Id_do_her het volgende:
Ok, maar ik zou eigenlijk niet aan iemand vast willen zitten. Het idee.
Wat moet ik in de keuken? Ik kan niet eens kokenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klopt, vrouwen moeten niet aan een man, maar aan een ketting in de keuken vastzitten.
Dat maakt niet uit, als je ons mannen maar niet stoort tijdens de voetbalquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet ik in de keuken? Ik kan niet eens koken
Wat eet jij zoal in de week?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet ik in de keuken? Ik kan niet eens koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |