Tot de vrouw gaat liggen wippen met een kerel die wel gewoon gezond eet en zich goed verzorgd.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Bananenbar het volgende:
[..]
unlimited spare ribs met de vrienden, halve krat bier voor de wedstrijd is afgelopen, broodje shoarma, nog drie pints in de Irish pub.. I guess we just don't careWe kunnen dan toch in bed gaan liggen en klagen over de korte kapsels van onze vriendinnen!
het punt was dat we niet zoveel moeten klagen. Maar goed dat heb jij tot een kunst verheven volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2012 14:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tot de vrouw gaat liggen wippen met een kerel die wel gewoon gezond eet en zich goed verzorgd.
Mij hoor je niet klagen, eten jullie je maar vol dan doe ik dat bij jullie vrouwen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tot de vrouw gaat liggen wippen met een kerel die wel gewoon gezond eet en zich goed verzorgd.
Mij hoor je niet klagen, eten jullie je maar vol dan doe ik dat bij jullie vrouwen.
Waar dan? In Hollywood?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.
Van een kilometer afstand al.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:25 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke tas, kekke armband en vast een lekker kort koppie.
Eigen schuld als man zijnde als je dit niet ziet aankomen
En het dan gek vinden als je vriendin vreemd gaatquote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Bananenbar het volgende:
[..]
unlimited spare ribs met de vrienden, halve krat bier voor de wedstrijd is afgelopen, broodje shoarma, nog drie pints in de Irish pub.. I guess we just don't careWe kunnen dan toch in bed gaan liggen en klagen over de korte kapsels van onze vriendinnen!
Als iemand ons nou even vertelt WAAR je die leuke oudere mannen kunt vinden?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waar dan? In Hollywood?
Ik zie zie niet hoor.
Misschien moet je dan wat minder op de bank zitten en taartpunten naar binnen schuiven.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar dan? In Hollywood?
Ik zie zie niet hoor.
Ja, het is heerlijk taart te kunnen eten én slank te kunnen blijven.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder op de bank zitten en taartpunten naar binnen schuiven.
Zebulon, S.A., & Quinsey, V.L. (2000). Sexual Partner Age Preferences of Homosexual and Heterosexual Men and Women. Archives of Sexual Behavior 29(1), 67-76.quote:The men, independent of their age or culture, consistently perceived women aged 15–25 years to be most physically attractive. Alley (1993) performed the same study with heterosexual female respondents by presenting women of different cultures and ages with pictures of men categorically
arranged by age. Alley found that the women, independent of their age or culture, perceived men aged 30–45 years to be of greatest physical attractiveness.
Vreemd toch dat je niet massaal ziet dat 18-jarige meiden op 35 plussers vallen en er mee daten. Meestal zoeken ze het toch in hun eigen leeftijd.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Zebulon, S.A., & Quinsey, V.L. (2000). Sexual Partner Age Preferences of Homosexual and Heterosexual Men and Women. Archives of Sexual Behavior 29(1), 67-76.
Algemeen bekend behalve bij vrouwen van fok uiteraard.
Ik ken er wel een aantal die liever een oudere man willen. "Rustiger, volwassener en hebben geld."quote:Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vreemd toch dat je niet massaal ziet dat 18-jarige meiden op 35 plussers vallen en er mee daten. Meestal zoeken ze het toch in hun eigen leeftijd.
Wel dat steeds meer oudere dames graag een toyboy willen en krijgen. Ja, ja, de tijden veranderen Speknek.
Ik denk dat het vooral het geld is en niet de uiterlijke aantrekkingskracht die een oudere man aantrekken.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken er wel een aantal die liever een oudere man willen. "Rustiger, volwassener en hebben geld."
Wat een onzin, ik ga echt niet met een lelijk oud vel liggen wippen, die mannen sporen niet, geef mijn maar jong, fris en strak.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://www.nu.nl/man/2802(...)en-wil-toy-boy.html
Hi, hi.
Ach kind lul nietquote:Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vreemd toch dat je niet massaal ziet dat 18-jarige meiden op 35 plussers vallen en er mee daten. Meestal zoeken ze het toch in hun eigen leeftijd.
Wel dat steeds meer oudere dames graag een toyboy willen en krijgen. Ja, ja, de tijden veranderen Speknek.
Een derde wel betekent twee derde niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://www.nu.nl/man/2802(...)en-wil-toy-boy.html
Hi, hi.
Ja, dan hebben we het over enkele jaartjes, wat ik zie als in dezelfde leeftijdsklasse. Meeste meiden van 18 zoeken het echt niet bij 30 plussers. Dat is een minderheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:42 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ach kind lul niet
De enige 18 jarige meiden die het in hun eigen leeftijdsklasse zoeken zijn de meiden die vallen op die magere slappe happen. De rest zoekt het doorgaans bij oudere jongens.
Be that as it may, schijnbaar worden mannen rond de 40 nog aantrekkelijk gevonden door een groot gedeelte van de vrouwelijke bevolking, maar vrouwen van die leeftijd niet, het ging hier niet echt om partnerkeuze per groep.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we het over enkele jaartjes, wat ik zie als in dezelfde leeftijdsklasse. Meeste meiden van 18 zoeken het echt niet bij 30 plussers. Dat is een minderheid.
Ik heb het over drie, vier jaar ouder.
5 tot 10 jaar, zelfde verhaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we het over enkele jaartjes, wat ik zie als in dezelfde leeftijdsklasse. Meeste meiden van 18 zoeken het echt niet bij 30 plussers. Dat is een minderheid.
Ik heb het niet over drie, vier jaar ouder.
Nee ok, maar zo zien ook niet alle mannen van tussen de 35-45 eruit. Een stijlvolle man van die leeftijd die zijn lichaam ook goed op orde heeft kan ze per bosjes krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral het geld is en niet de uiterlijke aantrekkingskracht die een oudere man aantrekken.
Ik word in ieder geval niet warm van grijze haren, kaalheid en bierbuik.
Jammer dan dat zoveel de boel niet zo goed op orde hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ok, maar zo zien ook niet alle mannen van tussen de 35-45 eruit. Een stijlvolle man van die leeftijd die zijn lichaam ook goed op orde heeft kan ze per bosjes krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |