Wat was er dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 02:07 schreef Bizznitch het volgende:
Probleem opgelost.. vriend is terecht.. miljoen sorry whatsappjes stromen binnen...
An apple a day...quote:Op maandag 7 mei 2012 02:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb al lang geen fruit meer gegeten, misschien moet ik dat maar eens gaan doen
Dat is hij NU aan het typen.. Ik kan nu eindelijk boos wordenquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 02:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat is hij NU aan het typen.. Ik kan nu eindelijk boos worden..
De gebruikelijke woorden als botte lul en lompe klootzak zijn de revue inmiddels gepasseerd.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 02:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
De gebruikelijke woorden als botte lul en lompe klootzak zijn de revue inmiddels gepasseerd.
Daar denken die mongolen toch niet aan... laat je wijf lekker thuis het weekend... lekker skyrimmen en diablo.. en weet ik veel wat voor troep ze doen...quote:Op maandag 7 mei 2012 02:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En er waren geen computers met internet om zo via die weg iets te laten weten?
quote:Op maandag 7 mei 2012 02:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Daar denken die mongolen toch niet aan... laat je wijf lekker thuis het weekend... lekker skyrimmen en diablo.. en weet ik veel wat voor troep ze doen...
quote:Op zondag 6 mei 2012 03:46 schreef monkyyy het volgende:
Altijd zeggen dat ik ga slapen, maar dan vind ik weer iets dat interessant is
Ik heb geen geluidquote:Op maandag 7 mei 2012 02:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit keer is het Sulfur Hexafluoride filmpjes.
Ik ga als dovahkiinquote:Op maandag 7 mei 2012 02:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een skyrim outfit aan tijdens de seks?
Dat is jammer, want het is garpig geluidquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 02:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is jammer, want het is garpig geluid
Afgelopen tijd een erg verrot ritme opgebouwd door de laatste 2 weekenden o.a. en alles tussendoorquote:
Join the clubquote:Op maandag 7 mei 2012 02:48 schreef mrazura het volgende:
[..]
Afgelopen tijd een erg verrot ritme opgebouwd door de laatste 2 weekenden o.a. en alles tussendoor
Komt wel goed als je later groot bentquote:Op maandag 7 mei 2012 02:50 schreef mrazura het volgende:
Ja is echt waardeloos en morgen ben ik ook nog is vrij dus zal wel weer uitslapen worden![]()
Wat een drama ik leer het ook nooit
Beter.. Ik voel me net een oud wijf somsquote:Op maandag 7 mei 2012 02:52 schreef mrazura het volgende:
Haha laat ik het hopen maar dat duurt nog wel eventjes denk ik.Voel me nog een kind
Klaar met de studie.. fulltime werken.. In het weekend het niet meer trekken tot 6 uur in de kroeg..quote:
Ja dit zijn echt momenten waarop ik blij ben dat ik nog studeer haha. Maar dat fulltime werken lijkt me ook wel lekker. Eindelijk lekker zelf centjes verdienen en kunnen doen wat je wilt.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Klaar met de studie.. fulltime werken.. In het weekend het niet meer trekken tot 6 uur in de kroeg....
Zo zag ik mijn studie tijdquote:Op maandag 7 mei 2012 03:04 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ja dit zijn echt momenten waarop ik blij ben dat ik nog studeer haha. Maar dat fulltime werken lijkt me ook wel lekker. Eindelijk lekker zelf centjes verdienen en kunnen doen wat je wilt.
Studeren is financieel best wel duur en met die langstudeerboete en zo voel ik mezelf verplicht soms om dingen die ik wil doen te laten gaan. Uitgaan op donderdagen enzoquote:
IDDquote:
Ik werkte naast mijn studie eigenlijk ook fulltime als crewtrainer bij burgerkingquote:Op maandag 7 mei 2012 03:09 schreef mrazura het volgende:
[..]
Studeren is financieel best wel duur en met die langstudeerboete en zo voel ik mezelf verplicht soms om dingen die ik wil doen te laten gaan. Uitgaan op donderdagen enzo
Spannendquote:Op maandag 7 mei 2012 03:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet eigenlijk weer in het ritme komen, morgen rij examen
Haha ik werk er ook bij en ik kom ook wel rond hoor maar een avondje stappen zit je al gauw op de 50 a 70 euro en ja die vakanties zijn inderdaad geweldigquote:Op maandag 7 mei 2012 03:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
IDD!
[..]
Ik werkte naast mijn studie eigenlijk ook fulltime als crewtrainer bij burgerkingDe vakanties waren episch
. en 0 studieschuld. SAY WHUUT.
Dankjequote:Op maandag 7 mei 2012 03:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Spannend!
Ik wens je alvast succes, het gaat vast goed komen.
Als meisje heb je het een stuk simpeler met uitgaan.. begrijp me niet verkeerd ik deed geen rare dingen.. maar mijn ervaring vaak als vrouw kom je met 20 euro en ga je met 20 euro weer lam de kroeg uitquote:Op maandag 7 mei 2012 03:16 schreef mrazura het volgende:
[..]
Haha ik werk er ook bij en ik kom ook wel rond hoor maar een avondje stappen zit je al gauw op de 50 a 70 euro en ja die vakanties zijn inderdaad geweldig
Ik zou wel een drankje voor je kopen hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 03:31 schreef mrazura het volgende:
Haha ik merk het ik blijf hier maar pratenJa die luxe heb ik helaas niet dat dames drankjes voor me kopen
. Ik heb overigens nog bijna nooit een drankje voor een meisje gekocht. Ik heb altijd het gevoel dat elke gozer dat wel doet en dan ben ik net zo triest als de rest die voor dr in de rij staat.
Hey Schenkie ouwe photobucket hackerquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 mei 2012 03:48 schreef mrazura het volgende:
Maare lieve Bizz ik ga een poging slapen doen ht was gezellig.![]()
Weltrusten
quote:Op maandag 7 mei 2012 03:48 schreef mrazura het volgende:
Maare lieve Bizz ik ga een poging slapen doen ht was gezellig.![]()
Weltrusten
Ik word helemaal wild als ik door de stad loop en een kebab tent tegenkomquote:
Trouw met een turkquote:Op maandag 7 mei 2012 03:56 schreef Bizznitch het volgende:
Kebab is waar je me voor uit bed mag jenken.
quote:Op maandag 7 mei 2012 03:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, + ik moet nodig eens gaan slapen ipv aan eten denken
Hij zou me compleet vet mogen mestenquote:
Trustequote:
Zondequote:Op maandag 7 mei 2012 04:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hij zou me compleet vet mogen mesten. Trek ik zo'n burka aan merk je niks van
.
Oke slaap lekkerquote:Op maandag 7 mei 2012 04:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oh.. Nou dan ga ik alvast.. M'n kind is wakker
..
Jij ook en succes met je examenquote:
Bedankt!quote:Op maandag 7 mei 2012 04:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jij ook en succes met je examen!
Rechts heeft voorrang!
De diverse soorten van management.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Roburtt het volgende:
shiiiiiiiiiiit ik moet vandaag een verslag inleveren van 2000 woorden of een managment vorm
wat is een managment vorm
ja dat snap ik maar veder houdt het opquote:
Ik weet verder ook niet wat de opdracht is, is het de bedoeling dat je meerdere managementvormen beschrijft?quote:
Nee, gewoon één. in 2000 woorden.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet verder ook niet wat de opdracht is, is het de bedoeling dat je meerdere managementvormen beschrijft?
Goeiemorgenquote:
ook goeiemorgen roboquote:Op maandag 7 mei 2012 09:32 schreef Robophatt het volgende:
Oh ik HAAT haat haat dit voorjaar. Had het ijskoud toen ik wakker werd
Dat is ongeveer 3 A4'tjes? Lijkt me niet echt een probleem.quote:
Ja maar ik heb echt geen idee wat er allemaal in moet, ik was er niet tijdens de les en de rest heeft niet opgeletquote:Op maandag 7 mei 2012 09:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 3 A4'tjes? Lijkt me niet echt een probleem.
Neem dan een managementvorm, google wat rond erover, verzamel informatie en verwerk dat in een lulverhaal. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt geen idee wat er allemaal in moet, ik was er niet tijdens de les en de rest heeft niet opgelet.
Lerares ook nergens te vinden.
Ja dat snap ik, maar er zijn echt van die specifieke punten genoemt die erin moeten, en het is 50% van m'n eindcijferquote:Op maandag 7 mei 2012 09:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neem dan een managementvorm, google wat rond erover, verzamel informatie en verwerk dat in een lulverhaal. Zo moeilijk is het toch niet?
Dan denk ik dat de rest van je klas wel opgelet heeft maar gewoon geen zin heeft om het uit te leggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar er zijn echt van die specifieke punten genoemt die erin moeten, en het is 50% van m'n eindcijfer
Nee, je kent mijn klas nietquote:Op maandag 7 mei 2012 09:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de rest van je klas wel opgelet heeft maar gewoon geen zin heeft om het uit te leggen.
Goede voorbereiding, succes met je verslag.quote:
Bedankt, ik ga er maar eens aan beginnen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goede voorbereiding, succes met je verslag.
Haiquote:
dan doe je het niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
HaiLekker humeurig zo, maar ik kan echt niet tegen die klote kou
Kan me er niet toe zetten om me om te kleden.
ach ja, een zomerjas heb ik niet, dat scheelt weerquote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef Robophatt het volgende:
Ja ik ben altijd blij als ik die thuis kan laten, maar het ziet er naar uit dat ik hem zo meteen weer lekker aan mag trekken
viez?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:56 schreef Robophatt het volgende:
Ja ik heb geen zomerjas maar wel een viez adidas windjack
vraag het TS..quote:
doeiquote:Op maandag 7 mei 2012 10:04 schreef Robophatt het volgende:
Ja het is echt een beetje een fout jasjeMaar draag het graag
Zo ik ga ervoor, omkleden en sporten
Hey lekker schatje van mequote:
Omdat je waarschijnlijk erg kansloos bent en verder niets met je leven kan doen dat waardevoller is; en bedenk eens hoe triest dát isquote:
hoi, wat heb je gelezen?quote:
nu ga ik ook teruglezenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat bizz gruwelijke sex gaat hebben, dat wilde ik echt niet weten
zullen we ruzie maken?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:43 schreef Robophatt het volgende:
En dan in werkelijkheid nu pas gaan![]()
Zo krijg ik mijn dag wel om ja.
Hoerquote:Op maandag 7 mei 2012 10:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hahah deze foto http://puu.sh/lCOnzo schattig
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand op mijn facebook![]()
Dankjewel lieve schatten voor de prachtige cadeaus! (voor de geïnteresseerden, kleine potje is een kattenfoetus op sterk water, grote pot is een doodgeboren pup op sterk water)
dan had ik deze week 2 begrafenissenquote:
live streamen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal heel fok uitnodigen op mijn begrafenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk ja.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat een debielenipv even een rooster te maken in excel pleuren ze dit allemaal gewoon op de schoolsite;
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk ja.![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat een debielenipv even een rooster te maken in excel pleuren ze dit allemaal gewoon op de schoolsite;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk ja.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Goed he?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wacht, monkyyy zo vroeg wakker op fok?
quote:
Omdat je een huismoeder bent met kort pittig kapsel.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:18 schreef heloef het volgende:
Ik de klas uitgestuurd.
Die vrouw liet mijn zaad afsterven met haar dodelijke saaie verhaal.
Oja dat was ik even vergeten.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je een huismoeder bent met kort pittig kapsel.
denken dat ik hier filmpjes kan kijken/luisteren..quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denken dat ik hier filmpjes kan kijken/luisteren..
Nope.quote:
Daarnaast alles wat die muts vertelt staat in de opdrachtuitleg.quote:
Wat heb je gedaan dan? Zei je iets ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast alles wat die muts vertelt staat in de opdrachtuitleg.
Ik zocht de opdrachtuitleg op.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Zei je iets ofzo?
Mbo?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht de opdrachtuitleg op.
Toen beweerde zij dat ik Facebook snel had weggeklikt toen mocht ik vertrekken.
Sneuquote:Op maandag 7 mei 2012 11:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht de opdrachtuitleg op.
Toen beweerde zij dat ik Facebook snel had weggeklikt toen mocht ik vertrekken.
Uhuh.quote:
ik durf niet te klikkenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Fotoboek van Orcus
Haha de vriend van Kore
nee, omdat erbij staat:vriend van kore..quote:
Oh my, stalkerquote:Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging al DV's foto's op facebook kijken
wat?quote:
al gedaanquote:Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
toegeven dat je dat kuntquote:Op maandag 7 mei 2012 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet alle BSB liedjes mee kunnen zingen
Doe ik ook soms.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
TR gemachtquote:Op maandag 7 mei 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
I NEVER WANNA HEAR YOU SAYY
II WAANNTT IT THAAT WAAYYYYY
Gun Ria ook haar pleziertje om half 4 zijn de kinderen weer thuis.quote:
ik haat jequote:Op maandag 7 mei 2012 10:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hahah deze foto http://puu.sh/lCOnzo schattig
Ik moest hard op lachenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Gun Ria ook haar pleziertje om half 4 zijn de kinderen weer thuis.
+1quote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik schrik me altijd dood als dit gebeurd. Ik weet niet hoe snel ik op de klok moet kijken
je bent ongesteld, ja?quote:
die is eigenlijk al ouder dan het internetquote:
Nog nooit gehoordquote:Op maandag 7 mei 2012 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is eigenlijk al ouder dan het internet
Watquote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nog nooit gehoordik gebruik altijd 'het is weer zo ver' of 'tante betsie is op bezoek'
Hai Dromer.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja je moet wat als je 11 bentsinds dien is het blijven hangen.
ik heb ook na mn 11de niks meer bijgeleerdquote:Op maandag 7 mei 2012 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja je moet wat als je 11 bentsinds dien is het blijven hangen.
Ik ook op zo ongeveer die leeftijd want toen ik 13 was ging het niet meer omdat ziek en ging ik van brugklas havo-vwo noodgedwongen naar Zmok.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook na mn 11de niks meer bijgeleerd
Watquote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef Dientje12 het volgende:
Zouden ze in lapland bij dat stukje waar het 24/7 donker is ook op de tijd letten?
Daar doe ik het voor.quote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In nederland is teveel stress en haast
Op mijn eiland zijn geen klokken.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In nederland is teveel stress en haast
ook geen horloge?quote:
Doe niet zo P_zquote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ohboy, het is vandaag 7 mei, chemtrail
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chemtrail#_
www.thuisbezorgd-voor-eilanden.nlquote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alleen een kalender toch?
Want je bevoorrading hoe word die verwacht
Bren jij meestal de regeltante?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zou helemaal gek worden als ik geen tijd kan bijhoudenik ben echt iemand die dagschema's maakt.
forever autist
wil jij mijn secretaresse worden?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zou helemaal gek worden als ik geen tijd kan bijhoudenik ben echt iemand die dagschema's maakt.
forever autist
ziekquote:NWO praktijken, de bedoeling is om een wereldbevolking van maximaal 500 miljoen mensen te behouden zodat er 1 wereld regering kan zijn;) en daar zijn ze nu hard mee bezig om dat voor elkaar te krijgen dmv chemtrails, smaakversterkers in ons eten, fluoride is drinkwater en tandpasta en ga zo maar door
hmm, aanlokkelijk wel.quote:
Wanneer willen ze dat invoeren dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En iedereen een chip geven om iedereen altijd te kunnen controleren.
Watquote:Op maandag 7 mei 2012 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien in die van jou? Aangezien daar veel dingen gebeuren.
hipstersquote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat voor onderbroekjes draag jij dan DV?
quote:
Geen idee, ik denk over een paar jaar.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer willen ze dat invoeren dan?
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, je was toch benoemd tot het nieuwe udowu sletje ofz
Beter wachten ze tot ik dood benquote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk over een paar jaar.
Space got the funk!quote:
Oke... ik heb je een keer gezien weet jequote:
mja utrecht was eenmalig togquote:Op maandag 7 mei 2012 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke... ik heb je een keer gezien weet jeIk d8 16 dus laat maar al die voorgaande dingen wegens illegale strooptocht
Wel kant toch en half dorschijnendquote:
Als zij niks zegt en jij niks zegt.....quote:Op maandag 7 mei 2012 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke... ik heb je een keer gezien weet jeIk d8 16 dus laat maar al die voorgaande dingen wegens illegale strooptocht
Oh myquote:Op maandag 7 mei 2012 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OH ja ik durfde niet te praten want je was te mooi
Ja toen had ik nog een chickie...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh mymar jehad tog chikie by je? wie was dat dn
Ik loop liever geen enkel risico.. vooral niet met zo'n hormonenbomquote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als zij niks zegt en jij niks zegt.....
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik loop liever geen enkel risico.. vooral niet met zo'n hormonenbom
player deze.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja toen had ik nog een chickie...
Geef er beltegoed en een breezer en ze is weer zoet?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik loop liever geen enkel risico.. vooral niet met zo'n hormonenbom
Ik rekruteer voor in level 1 van de hosselgids, snap jequote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
HE'S JUST ANOTHER PLAYAAAHHH, PLAYING IN THE NAME OF LOVE
Ik had op de middelbare school een 13jarige die beltegoed voor me kocht een paar keer...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Geef er beltegoed en een breezer en ze is weer zoet?
Some people call me Maurice.. (fiet fiew)quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
HE'S JUST ANOTHER PLAYAAAHHH, PLAYING IN THE NAME OF LOVE
niks dat een honkbalknuppel niet kan oplossenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil weer naar dat concert wat is mis met mij
Huh een playette. Heeft ze je nog kunnen hosselenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school een 13jarige die beltegoed voor me kocht een paar keer...![]()
Mijn mooie gezicht wat doe jequote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks dat een honkbalknuppel niet kan oplossen
Nee ze was niet helemaal 100 ofzo, ze praatte alleen op msn dat ik leuk was en ik zei een x dat ik geen beltegoed haalde en toen gaf ze dat zomaar op school en rende daarna wegquote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh een playette. Heeft ze je nog kunnen hosselen
je straffen omdat jij bsb zingt, terwijl nkotb ook daar waren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |