Dan waren er vast nog meer digitale rellen uitgebroken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef sp3c het volgende:
wat als er een Marokkaan achter het stuur van de camper zat?
Terwijl die gehandicapt en homofiel is?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef sp3c het volgende:
Ik heb nog nooit een Marokkaan in een camper gezien. Tenzij je een oud busje met oranje zeil als camper zou zien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef sp3c het volgende:
ergens wil ik picsquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Terwijl die gehandicapt en homofiel is?
Dan bel je de politie en zeg je dat er een camper gejat wordt.....quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef sp3c het volgende:
Prachtig, wat een moeite voor zo'n stuk. Maar de hypothese deugt voor geen meter. Het is namelijk eenvoudig te parreren doordat elementen uit andere masculiene culturen (VS, Japan, Ierland, Duitsland, Oostenrijk, Italië, Zwitserland) zich niet op dezelfde manier ge/misdragen, in een feminiene maatschappij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:09 schreef Marlan het volgende:
Marokkaans racisme? Welnee, machocultuur!
-knip-
http://www.dejaap.nl/wp-content/uploads/2012/05/devlieger.jpg
http://www.dejaap.nl/2012(...)welnee-machocultuur/
Situatie is uiteraard niet zo simplistisch dat een masculiene cultuur de enige factor is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:43 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Prachtig, wat een moeite voor zo'n stuk. Maar de hypothese deugt voor geen meter. Het is namelijk eenvoudig te parreren doordat elementen uit andere masculiene culturen (VS, Japan, Ierland, Duitsland, Oostenrijk, Italië, Zwitserland) zich niet op dezelfde manier ge/misdragen, in een feminiene maatschappij.
Ik heb het gevoel dat dit afschuiven van verantwoordelijkheid is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |