jullie kennen dit verhaal, het was nooit meer als praten.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree je kletst
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #304 Skype is tof!
Jonge daar gaat het toch niet op. Jij beweert dat mfn de moeite van het reageren niet waard was. Ik zeg, je kletst.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
jullie kennen dit verhaal, het was nooit meer als praten.
Klaaaar.
Je bent nu gewoon keihard gedisst hè, jammer joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
jullie kennen dit verhaal, het was nooit meer als praten.
Klaaaar.
voor de 2x vandaag..quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon keihard gedisst hè, jammer joh.
Ok ja :Squote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jonge daar gaat het toch niet op. Jij beweert dat mfn de moeite van het reageren niet waard was. Ik zeg, je kletst.
Hooghoudt dubbele jonge graan jenever 0,5 liter en een krat bier hierzo lijkt me genoeg voor vannachtquote:
Jenever bah. Wordt altijd standaard door bier geflikkerd om mensen zat te krijgenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hooghoudt dubbele jonge graan jenever 0,5 liter en een krat bier hierzo lijkt me genoeg voor vannacht
Nee?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat moet jij toch snappen, rellertje.
Licor 43 moet je niet mixen joh, alleen ijs erbij.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet. Maar ik vind zoete meuk met cola altijd wel lekker
amaretto oeh of wodka+bloody mary'squote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hooghoudt dubbele jonge graan jenever 0,5 liter en een krat bier hierzo lijkt me genoeg voor vannacht
Je verbaast me oprecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee?
Ik snap er niks van eerlijk gezegd.
Ach heb wel zin om vanavond half zat achter me pc te zitte word helemaal gek hier deze weekquote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jenever bah. Wordt altijd standaard door bier geflikkerd om mensen zat te krijgen
Tieteeeeeen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Niet weten dat MFN bij het interieur van dit topic hoort
En niet weten hoe haar tieten eruit zien
Haiquote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee?
Ik snap er niks van eerlijk gezegd.
Brofist!quote:
dat weet ik ook nietquote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik weet ook niet hoe haar tieten eruit zienquote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit post je omdat?quote:
Exactquote:
Jij bent een vrouw, jou boeit dat ook niet zo veel tochquote:
Nou MFN komop met die tieten.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Niets dan liefde voor jouw tieten.
rot eens op man. dit is toch niet eens meer grappig?quote:
Die chick van jou gaat anders ook niet met een vent. Echte venten doen niet aan 'hihi'quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
En dit post je omdat?
Je faalt toch nog harder als ik met versieren blijkbaar.
Niet lullig bedoelt trouwens.
Maar kreetje gaat wel met een meid naar een musical
hihi jij niet met een vent
barthoquote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die chick van jou gaat anders ook niet met een vent. Echte venten doen niet aan 'hihi'
omdat ik zie dat je terugkomt voor meerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
En dit post je omdat?
Je faalt toch nog harder als ik met versieren blijkbaar.
Niet lullig bedoelt trouwens.
Maar kreetje gaat wel met een meid naar een musical
hihi jij niet met een vent
zeur niet mens, ze wil zelf rellen, zei ze ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
rot eens op man. dit is toch niet eens meer grappig?
Er gaan wel mannen mee, maar dat is niet kree.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die chick van jou gaat anders ook niet met een vent. Echte venten doen niet aan 'hihi'
Goed gebruik gemaakt van het woord "venten"!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
alleen vandaag?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
zeur niet mens, ze wil zelf rellen, zei ze ook.
Anders was ik al opgehouden.
En gelukkig is dit niet TC, You have no power. hahaha oeh wat ben ik vervelend vandaag zeg.
Youquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
En gelukkig is dit niet TC, You have no power. hahaha oeh wat ben ik vervelend vandaag zeg.
Zit je al met een erectie in je power trip?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Kansloos en vervelendquote:
Alleen omdat mfn het gewoon wil nu.quote:
Weet ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Licor 43 moet je niet mixen joh, alleen ijs erbij.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uberhaupt sterke drank mixen of drinken met ijsquote:
Hmm goed punt, vooruit maar weer.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen echte mannendrank he. Ik drink wel Baylish
Doe dan die nep ijsblokjes, zodra het smelt is het verdunt, drank moet gewoon puurquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jaweeel, dan is het lekker koud!
On the rocks.
Zet het even in de diepvries problem solvedquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jaweeel, dan is het lekker koud!
On the rocks.
Baylish? Je bedoelt toch niet Baileys he?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen echte mannendrank he. Ik drink wel Baylish
Limoencello, fles en glas in de vriezerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Zet het even in de diepvries problem solved
Een dame met verstandquote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Doe dan die nep ijsblokjes, zodra het smelt is het verdunt, drank moet gewoon puur
Die heb ik niet, wel goed idee.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Doe dan die nep ijsblokjes, zodra het smelt is het verdunt, drank moet gewoon puur
Dan klapt mijn glas straks nog.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Zet het even in de diepvries problem solved
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik wist dat het met een i en een y was
Ubeerhaupt drank verdund drunken is voor mietjesquote:
Back to schoolquote:
Ja en nee het is kut.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
Weten jullie dat het morgen al maandag is? Tof he.
Meisjes mogen mietjes zijn, dat scheelt weer.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ubeerhaupt drank verdund drunken is voor mietjes
Da kloptquote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Meisjes mogen mietjes zijn, dat scheelt weer.
Je takelt af.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je pakt me nu echt veel te vaak op taalfouten
kut!school,zonlicht zuchtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
Ik let er extra veel op bij jequote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je pakt me nu echt veel te vaak op taalfouten
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
School was beter als werken.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
Alleen die rum van 65% en hoger krijg ik nooit door me strot heen dan slaat ie dicht dus dan eerst indrinke dan gaat et welquote:
Mixdrankjesquote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Saskia?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Fuck maandagen, eerder van huis om bij Saskia langs te gaan, daarna door naar school en daarna door naar een TV programma.
Wat een kutdag.
quote:
Als vrouw zijnde? JAquote:
Verdomme de enige kutjes die bij mij op mn werk rondlopen zijn er 2 van administratie en die zijn 40+ en getrouwd.quote:
Wie is Saskia, ga je haar regelen?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Fuck maandagen, eerder van huis om bij Saskia langs te gaan, daarna door naar school en daarna door naar een TV programma.
Wat een kutdag.
Of als je screwloose bent, dan mag het ook. Altijd. Alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde? JA
Als man zijnde? NEE tenzij je een kater hebt en moet werken dan is het bij uitzondering toegestaan om de kater te verlichten en toch niet direkt weer half dronke te zijn
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde? JA
Als man zijnde? NEE tenzij je een kater hebt en moet werken dan is het bij uitzondering toegestaan om de kater te verlichten en toch niet direkt weer half dronke te zijn
rum? nooit gedronken wel absinth de neppe versie rode port wodka, etcquote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Alleen die rum van 65% en hoger krijg ik nooit door me strot heen dan slaat ie dicht dus dan eerst indrinke dan gaat et wel
Ik vind cola met malibu, safari, vieux, bacardi, berenburg, whiskey allemaal lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde? JA
Kheb ooit eens stro rum gehad die van 80% alleen das af te raden dat spul brand door je strot heen als een gek maar je word er wel lekker warm vanquote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
rum? nooit gedronken wel absinth de neppe versie rode port wodka, etc
Maak ik een programma mee.quote:
Je hebt haar gezien vrijdag.quote:
Amen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Echte mannen zuipen gewoon wat ze willen.
dat is voor de ekte russen je weetquote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kheb ooit eens stro rum gehad die van 80% alleen das af te raden dat spul brand door je strot heen als een gek maar je word er wel lekker warm van
Ohja, ik vond haar wel tof. Vind je haar echt lelijk?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak ik een programma mee.
[..]
Je hebt haar gezien vrijdag.
Nee ik zei alleen dat ze niet echt knap was. Ze is wel tof ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, ik vond haar wel tof. Vind je haar echt lelijk?
Alleen honingrum gaat erin hier.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef Joysa het volgende:
Gisteren weer eens rum geproefd maar ik krijg dat echt niet weg
Een pak druivensap in je koelkast te lang laten staan?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef kree het volgende:
ik heb zelf drank gestookt ooit, was nou niet echt een succes.
Joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef kree het volgende:
ik heb zelf drank gestookt ooit, was nou niet echt een succes.
Dan heb ik 4 pakken zelfgestookte drank in de koelkast staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een pak druivensap in je koelkast te lang laten staan?
Nee ik had het redelijk pro aangepakt (zoek maar op snelkookpan en drank stoken enzo)quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'K heb ooit zelfgestookte palm arak gehad in Indonesie. Tweeglazen gehaf, gemixed met 7up. Nooit zo'n koppijn gehadquote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef debeterebob het volgende:
Zelfgestookte vodka is ook geen aanrader. Zeker als het in een plastic fles zit![]()
Een rosetje dan?quote:
Ik doelde op zijn post.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
HAHAHAHA WETJE HOEGEEL IK GEDRANKEN HEP1!!!!!1!!11!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
Nog helemaal niks vanavond?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
WAAR IS MIJN WIJNTJE?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
Als je woont waar ik woon wil dat primaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef kipknots het volgende:
Ik kan de lol van dronken achter de pc zitten ook niet echt zien. Sowieso, dronken zijn is kut.
Hoezo?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Als je woont waar ik woon wil dat prima
Dat was wel echt awesome, telkens als iemand een beetje bewoog en ik de bar of tafel weer kon zien kwam ik erachter dat ik nog een wijntje had.quote:
Met de dichtsbijzijnde kroeg op een afstand van 10 kilomeeter in een zwaar christelijk dorpquote:
Verhuizen geen optie?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Met de dichtsbijzijnde kroeg op een afstand van 10 kilomeeter in een zwaar christelijk dorp
Op je 18e waarheen en waar betaal ik dat van terwijl ik een opleiding doe?quote:
Jouw voorraadje:quote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was wel echt awesome, telkens als iemand een beetje bewoog en ik de bar of tafel weer kon zien kwam ik erachter dat ik nog een wijntje had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een vraag, ken je situatie niet. Tis wel kut ja, ook geen mogelijkheid omcopckamers te gaan dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Op je 18e waarheen en waar betaal ik dat van terwijl ik een opleiding doe?
Zijn we mee bezig omdat ik een lichtelijke autistische stoornis heb ga ik min of meer op begeleid wonen achtig iets en nu nog hopen dat dat door gaat in september. Maar de weekenden ben ik wel thuis. Ook omdat ik hier nog wel een baantje in de horeca heb.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het was een vraag, ken je situatie niet. Tis wel kut ja, ook geen mogelijkheid omcopckamers te gaan dan?
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Jouw voorraadje:Als ik dat zou hebben. Dan zou ik gewoon met een rietje boven al die glazen gaan hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes daar , goed dat je het doet!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Zijn we mee bezig omdat ik een lichtelijke autistische stoornis heb ga ik min of meer op begeleid wonen achtig iets en nu nog hopen dat dat door gaat in september. Maar de weekenden ben ik wel thuis. Ook omdat ik hier nog wel een baantje in de horeca heb.
Ach het leven hier is saai en kut. Je word hier gek in dit pokke dorp als je zelf niet al te heilig meer gelooft in het christendom om maar te zwijgen als je er nie meer in gelooftquote:
Zie UIquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Alexander Pechtold, hij verwacht je over een kwartier onder z'n bureau.
Mensen die niet elke 5 minuten in mijn fobo kijken omdat ze me te lang niet meer hebben gezienquote:
Kree en mfn zijn ter gelijkertijd gaan slapen heh.quote:
Wrong.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kree en mfn zijn ter gelijkertijd gaan slapen heh.
Ah dat zal het zijn... xD damn ik verveel me suf hierquote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kree en mfn zijn ter gelijkertijd gaan slapen heh.
Ach, dan schuiven we het nog een eindje door in de toekomst.quote:
Ik moet je aanbod afslaan, sorry man.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ach, dan schuiven we het nog een eindje door in de toekomst.
Is da mogelijk en snel ook? Ben ik hopelijk van mijn koppijn van vanmorgen afquote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ach, dan schuiven we het nog een eindje door in de toekomst.
i just didquote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet elke 5 minuten in mijn fobo kijken omdat ze me te lang niet meer hebben gezien
Did what?quote:
Mensen die geen screenshot van droms fobo als background gebruikenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet elke 5 minuten in mijn fobo kijken omdat ze me te lang niet meer hebben gezien
Wat is daarmee?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mensen die geen screenshot van droms fobo als background gebruiken
trustequote:Op zondag 6 mei 2012 23:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mfn zit je nog steeds online.. die relatie van je is ook niets waard he
Slaap lekker allen!
Oh snappp, beter ga ik even aan hem zitten dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mfn zit je nog steeds online.. die relatie van je is ook niets waard he
Slaap lekker allen!
Kom ook ff hierlangs als je toch bezig bentquote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh snappp, beter ga ik even aan hem zitten dan.![]()
Terusten!
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kom ook ff hierlangs als je toch bezig bent
hahaquote:
Ik kijk elke twee minutenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik kijk elke twee minutenmannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
hebben jullie nog wat te vertellen,dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kijk m'n eigen fb bijna nooit
blindegeleidepiem0lquote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
MAAR HOE ZORG JE DAN DAT JE NERGENS TEGEN AAN LOOPT !!?!1?1
jullie?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hebben jullie nog wat te vertellen,dan?
swaggerjagger xDquote:Op maandag 7 mei 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
iets diepere zucht dan die van straw
Ik heb al het boeiende al verteld.quote:
Geen flauw idee.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is 't met die inweiding van feyenoord afgelopen? Was 't nog leuk?
Ja maar ik had FOK! gelukkig nog.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die moest je toch kijken omdat je moeder de afstandsbediening had?
meestal slaap ik dan nog. de zon komt echt vroeg op deze tijd van het jaar. ik ben een beetje moe aan het wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:16 schreef strawberry_hill het volgende:
oh gekweld zijn de levenlozen
de lege starende blik.
met het computerscherm als enige metgezel
denken aan de lapohunt
in plaats van de de dag van morgen
huiverend de eerste zonnestralen voelen opkomen
in de zolderkamer
ik blijf in de vakanties/weekends op nadat het licht wordquote:Op maandag 7 mei 2012 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
meestal slaap ik dan nog. de zon komt echt vroeg op deze tijd van het jaar. ik ben een beetje moe aan het worden
Of gewoon lekker niet slapen of bedoelde je dat?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:21 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik blijf in de vakanties/weekends op nadat het licht word
pretty much, mijn benen slapen denk ik voel ze niet echt meerquote:Op maandag 7 mei 2012 00:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Of gewoon lekker niet slapen of bedoelde je dat?
Ach meissie tochquote:Op maandag 7 mei 2012 00:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
pretty much, mijn benen slapen denk ik voel ze niet echt meer
Dan kan je net zo goed naar bed gaanquote:Op maandag 7 mei 2012 00:32 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ach meissie toch![]()
Zucht verveel me suf hier.. niks te doen
Ja en met een gebrek aan melatonine heb da geen zinquote:Op maandag 7 mei 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar bed gaan
Owja, dat kan ik morgen doen!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja en met een gebrek aan melatonine heb da geen zin
??huh??quote:
kom maar halequote:
hahaquote:
wa?quote:
Awesome nee zo ver kom ik niet die van mij stopt bij een schamele 2,5 meterquote:Op maandag 7 mei 2012 00:58 schreef strawberry_hill het volgende:
ik heb een grotere piemel dan jij,de mijne is 6 meter!
tja baas boven baas hehquote:Op maandag 7 mei 2012 00:59 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Awesome nee zo ver kom ik niet die van mij stopt bij een schamele 2,5 meter
Ach nog nooit een vrouwelijk persoon horen klagen over die van mij dus tja..quote:
ik verstop hem altijd ik hoef geen vrouwen dat kan ik zelf wel met 6 meterquote:Op maandag 7 mei 2012 01:01 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ach nog nooit een vrouwelijk persoon horen klagen over die van mij dus tja..
Gaat da makkelijk dan die 6 meter achterin in doen?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik verstop hem altijd ik hoef geen vrouwen dat kan ik zelf wel met 6 meter
ja man het is net een tuinslang,quote:Op maandag 7 mei 2012 01:03 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Gaat da makkelijk dan die 6 meter achterin in doen?
Don't make me jealousquote:Op maandag 7 mei 2012 01:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja man het is net een tuinslang
Zucht komt ook allemaal niet goed hierzoquote:
Geen idee voor mijn gevoel gaat ie downquote:
de jostiband zal de macht pakken!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Geen idee voor mijn gevoel gaat ie down
Haha dan mag je mij opnemen in het gestichtquote:Op maandag 7 mei 2012 01:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
de jostiband zal de macht pakken!
down met nederland !
ja heb ik ook ik negeer het altijd totdat ik het niet meer kan inhouden en dan..quote:Op maandag 7 mei 2012 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
Vinden jullie dat ook zo irritant? Lig je lekker in bed.., ja hoor moet je weer plassen!
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:13 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha dan mag je mij opnemen in het gesticht
Jaquote:Op maandag 7 mei 2012 01:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja heb ik ook ik negeer het altijd totdat ik het niet meer kan inhouden en dan..
rennen naar de wc!
Lol standaard zondag avond me vriendin een poosje nie gezien die probeerd me dus half op te geilen. Teveel drank op en totaal niet moe zijn depri worden dusquote:
ga je vriendin dan neuqenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Lol standaard zondag avond me vriendin een poosje nie gezien die probeerd me dus half op te geilen. Teveel drank op en totaal niet moe zijn depri worden dus
me vriendin zit 2 uur reizen hier vandaanquote:Op maandag 7 mei 2012 01:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ga je vriendin dan neuqen btw het is ZONdag
oh das kut oh nee juist nietquote:Op maandag 7 mei 2012 01:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
me vriendin zit 2 uur reizen hier vandaan
??explainquote:
dubbelzinnig dat is kut je krijgt geen kut dus toch niet ofzo..quote:
Stukje worst met ratte gif geven helpt goedquote:Op maandag 7 mei 2012 01:20 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dubbelzinnig dat is kut je krijgt geen kut dus toch niet ofzo..
god die honden van mijn buurman houden niet op met blaffen
daar doe ik niet aanquote:Op maandag 7 mei 2012 01:21 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Stukje worst met ratte gif geven helpt goed
Alleen gebruiken in uiterste noodquote:Op maandag 7 mei 2012 01:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan
wat sadistisch!![]()
da wie?quote:
Nee slechts bij vlagen depressief sorryquote:
tis okayquote:Op maandag 7 mei 2012 01:26 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee slechts bij vlagen depressief sorry
Kzit gewoon nie echt happy in me vel eigenlijks de laatste paar jaarquote:
Nee ik welquote:
hoe komt dat zo?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kzit gewoon nie echt happy in me vel eigenlijks de laatste paar jaar
Okee ik ook alleen vanavond though.quote:
hoe ging je avonturen date?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:34 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb gewoon een jacuzzi in m'n kamer...
Maar geen Peruaanse...
je hebt nu een sprankelend sociaal leven toch? komen die meisjes dan niet iets later?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik ook alleen vanavond though.
Alles gaat geweldig en ik snap niet waarom het op dat ene vlak volkomen ruk gaat.
Er zijn gewoon dingen die kan ik niet kwijt daarom ben ik af en toe tevinden of fora waar et wel kan etc.quote:
Sociaal leven nou niet echt wel een tof "werkleven". Ik weet niet of ze later komen of uberhaupt.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:35 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je hebt nu een sprankelend sociaal leven toch? komen die meisjes dan niet iets later?
Avonturen date?quote:
Iedere date is een avontuur op zich.quote:
oh je had het over feestjes enzo via je werk.. wat voor werk doe je?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Sociaal leven nou niet echt wel een tof "werkleven". Ik weet niet of ze later komen of uberhaupt.
Die heb ik helaas niet elke week.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oh je had het over feestjes enzo
Ik maak radio en werk op evenementen.quote:
Valt wel mee.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
das vet man! dan ontmoet je vast veel mensen!
Misschien wel. Ik hoop van wel.quote:
Alleen het bevrijdingsfestival gisteren.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
naar welke festivals ben je al geweest?
ah, mijn voetbaldate? haha, er is nogal wat gebeurd sindsdien...quote:Op maandag 7 mei 2012 01:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je date op heel veel meter hoogte
welke ga je naartoe deze zomer?quote:Op maandag 7 mei 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen het bevrijdingsfestival gisteren.
projectje..quote:Op maandag 7 mei 2012 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ah, mijn voetbaldate? haha, er is nogal wat gebeurd sindsdien...
projectje zien kleffen met een ander is een van de mindere dingen van de latinocultuur.
maar goed, genoeg andere opties en projectje ga ik toch nog zien. sowieso op mijn feestje thuis...
Lowlands is geweldig.quote:
Dat moet ik allemaal nog bespreken morgen maar eens doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
welke ga je naartoe deze zomer?
Zat jij dat gedrag laatst niet op te hemelen? ....quote:Op maandag 7 mei 2012 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ah, mijn voetbaldate? haha, er is nogal wat gebeurd sindsdien...
projectje zien kleffen met een ander is een van de mindere dingen van de latinocultuur.
maar goed, genoeg andere opties en projectje ga ik toch nog zien. sowieso op mijn feestje thuis...
Ik heb mijn baas ook verteld dat ik er heeeeeeeeeeel graag wil werken.quote:
ja, of dansmeisje. Of gewoon colombiaanse met dikke tieten en ditto kont.quote:
Natuurlijk, het is lekker, maar ook confrontrerend, zo af en toe...quote:Op maandag 7 mei 2012 02:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zat jij dat gedrag laatst niet op te hemelen? ....
nog nooit zoveel drugsgebruik gezien als daar.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn baas ook verteld dat ik er heeeeeeeeeeel graag wil werken.
Wel jammer dat ik daar nuchter moet blijven. Maar goed daarvoor zijn er teveel extra's.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nog nooit zoveel drugsgebruik gezien als daar.
wat een sfeer
nog een keer gaan als bezoeker...quote:Op maandag 7 mei 2012 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik daar nuchter moet blijven. Maar goed daarvoor zijn er teveel extra's.
ah okayquote:Op maandag 7 mei 2012 08:24 schreef kipknots het volgende:
Ja, vond de bewegende toch wat te. Is nog steedsGeorge Clinton
Dan moet je eens naar Teknival gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nog nooit zoveel drugsgebruik gezien als daar.
wat een sfeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |