jullie kennen dit verhaal, het was nooit meer als praten.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree je kletst
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #304 Skype is tof!
Jonge daar gaat het toch niet op. Jij beweert dat mfn de moeite van het reageren niet waard was. Ik zeg, je kletst.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
jullie kennen dit verhaal, het was nooit meer als praten.
Klaaaar.
Je bent nu gewoon keihard gedisst hè, jammer joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
jullie kennen dit verhaal, het was nooit meer als praten.
Klaaaar.
voor de 2x vandaag..quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon keihard gedisst hè, jammer joh.
Ok ja :Squote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jonge daar gaat het toch niet op. Jij beweert dat mfn de moeite van het reageren niet waard was. Ik zeg, je kletst.
Hooghoudt dubbele jonge graan jenever 0,5 liter en een krat bier hierzo lijkt me genoeg voor vannachtquote:
Jenever bah. Wordt altijd standaard door bier geflikkerd om mensen zat te krijgenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hooghoudt dubbele jonge graan jenever 0,5 liter en een krat bier hierzo lijkt me genoeg voor vannacht
Nee?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat moet jij toch snappen, rellertje.
Licor 43 moet je niet mixen joh, alleen ijs erbij.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet. Maar ik vind zoete meuk met cola altijd wel lekker
amaretto oeh of wodka+bloody mary'squote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hooghoudt dubbele jonge graan jenever 0,5 liter en een krat bier hierzo lijkt me genoeg voor vannacht
Je verbaast me oprecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee?
Ik snap er niks van eerlijk gezegd.
Ach heb wel zin om vanavond half zat achter me pc te zitte word helemaal gek hier deze weekquote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jenever bah. Wordt altijd standaard door bier geflikkerd om mensen zat te krijgen
Tieteeeeeen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Niet weten dat MFN bij het interieur van dit topic hoort
En niet weten hoe haar tieten eruit zien
Haiquote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee?
Ik snap er niks van eerlijk gezegd.
Brofist!quote:
dat weet ik ook nietquote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik weet ook niet hoe haar tieten eruit zienquote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit post je omdat?quote:
Exactquote:
Jij bent een vrouw, jou boeit dat ook niet zo veel tochquote:
Nou MFN komop met die tieten.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Niets dan liefde voor jouw tieten.
rot eens op man. dit is toch niet eens meer grappig?quote:
Die chick van jou gaat anders ook niet met een vent. Echte venten doen niet aan 'hihi'quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
En dit post je omdat?
Je faalt toch nog harder als ik met versieren blijkbaar.
Niet lullig bedoelt trouwens.
Maar kreetje gaat wel met een meid naar een musical
hihi jij niet met een vent
barthoquote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die chick van jou gaat anders ook niet met een vent. Echte venten doen niet aan 'hihi'
omdat ik zie dat je terugkomt voor meerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
En dit post je omdat?
Je faalt toch nog harder als ik met versieren blijkbaar.
Niet lullig bedoelt trouwens.
Maar kreetje gaat wel met een meid naar een musical
hihi jij niet met een vent
zeur niet mens, ze wil zelf rellen, zei ze ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
rot eens op man. dit is toch niet eens meer grappig?
Er gaan wel mannen mee, maar dat is niet kree.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die chick van jou gaat anders ook niet met een vent. Echte venten doen niet aan 'hihi'
Goed gebruik gemaakt van het woord "venten"!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
alleen vandaag?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
zeur niet mens, ze wil zelf rellen, zei ze ook.
Anders was ik al opgehouden.
En gelukkig is dit niet TC, You have no power. hahaha oeh wat ben ik vervelend vandaag zeg.
Youquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
En gelukkig is dit niet TC, You have no power. hahaha oeh wat ben ik vervelend vandaag zeg.
Zit je al met een erectie in je power trip?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Kansloos en vervelendquote:
Alleen omdat mfn het gewoon wil nu.quote:
Weet ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Licor 43 moet je niet mixen joh, alleen ijs erbij.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |