SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierI don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Kleffie en beffiesalleen leuk als je het zelf ook bent
Hmmmquote:
Ik heb de scheermesjes en zakdoekjes er alweer bij gepakt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Kleffie en beffiesalleen leuk als je het zelf ook bent
Dat flik je mij ook altijdquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm
Dan moet ik maar verliefd worden en dan gaan praten via Skype met iemand die dat ook op mij is (wat een humor op dit tijdstip), maar ik Skype liever niet, op MSN kan je gewoon een stilte laten vallen.
Je kunt op skype ook chatten met beeld erbij...quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm
Dan moet ik maar verliefd worden en dan gaan praten via Skype met iemand die dat ook op mij is (wat een humor op dit tijdstip), maar ik Skype liever niet, op MSN kan je gewoon een stilte laten vallen.
Oh, in dat geval. Maarja, je hebt naat al in actie gezien. In je eigen achtertuin nota benequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het kleffie beffie tussen 2 FOK!kers altijd nog boeiender dan die wijven die maar bezig blijven over hun vriend terwijl ik hem toch niet ken.
Hihiquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je kunt op skype ook chatten met beeld erbij...
Hoort niet iedereen waar je het over hebt
Naat was schattig toen die over jou sprak.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, in dat geval. Maarja, je hebt naat al in actie gezien. In je eigen achtertuin nota bene
Toen wel, nu weet ik niet of die het nog wil zienquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naat was schattig toen die over jou sprak.
Over actie gesproken, baalt die dat die ons niet had gezien?
Wat die stilte op MSN?quote:
www.zerocondooms.nlquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Trouwens, voor het aanstaande stelletje: www.condoomfabriek.nl
Glow in the dark, die zijn leuk
Heb je ze al dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
www.zerocondooms.nl
Zijn nog gratis ook. En je hoeft alleen maar een paar marketing dingetjes in te vullen.
Maar dat zijn normale, die wil ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
www.zerocondooms.nl
Zijn nog gratis ook. En je hoeft alleen maar een paar marketing dingetjes in te vullen.
Ik ben toch van het ouderwets halen bij de drogisterij... niet dat ik er ooit gebruikt heb; heb just in case gewoon 3 pakjes thuis staan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
www.zerocondooms.nl
Ze zijn wel eens grappig, gewoon wat andersquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
Waarom denk ik bij glow in the dark condooms als eerst 'zou dat overal licht geven, hihihi'.
lol.quote:
Je kunt ook geen normale doen wacht ik kijk ff welke ik heb liggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar dat zijn normale, die wil ik niet
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Maar ik voel me weer eens zoals wel vaker enorm kut, eenzaam en alles. Kortom voordat ik de scheermesjes er bij pak: ik ga slapen. Tschuss!
Hou je hoofd koel; komt goed jongen! Blijven werken aan jezelf, dan kom je er wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Maar ik voel me weer eens zoals wel vaker enorm kut, eenzaam en alles. Kortom voordat ik de scheermesjes er bij pak: ik ga slapen. Tschuss!
Welterustenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Dit, kom op heloef!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hou je hoofd koel; komt goed jongen! Blijven werken aan jezelf, dan kom je er wel.
Je bent 16, kommopquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het sneue is dat ik ze al een half jaar lang heb.
Maak je geen zorgen morgen waait het wel over.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hou je hoofd koel; komt goed jongen! Blijven werken aan jezelf, dan kom je er wel.
Ik heb ze nooit gekocht omdat ik al jaren vrees eeuwig maagd te blijvenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het sneue is dat ik ze al een half jaar lang heb.
Ohja.quote:
are you shittin' me?....quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gekocht omdat ik al jaren vrees eeuwig maagd te blijven
Kutje, moet ik op MSN komen, dan kan ik je even helpen zoals je mij vanochtend hielpquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen morgen waait het wel over.
En anders kan ik Faye er nog wel mee lastig vallen.
Is gewoon een midnight dip die heb ik af en toe.
nee serieus hoor.quote:
Ik zag het nut er niet van in om ze te kopen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gekocht omdat ik al jaren vrees eeuwig maagd te blijven
Stoer, ik heb pina colada besteldquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohja.
Ik heb gekeken: ribbed, ultra fine, delay, aardbeiensmaak, normaal en 2 met een smiley erop waarvan ik me niet meer kan herinneren wat ze zijn, maar volgens mij zijn die glow in the dark.
vetquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohja.
Ik heb gekeken: ribbed, ultra fine, delay, aardbeiensmaak, normaal en 2 met een smiley erop waarvan ik me niet meer kan herinneren wat ze zijn, maar volgens mij zijn die glow in the dark.
dus jullie zijn beide maagd en gaan woensdag afspreken.... en hebben het steeds over seks en condooms.... wow; maken hier nog wat mee!quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stoer, ik heb pina colada besteld
Hoeft niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kutje, moet ik op MSN komen, dan kan ik je even helpen zoals je mij vanochtend hielp
Grote bek, weinig actie . Denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
dus jullie zijn beide maagd en gaan woensdag afspreken.... en hebben het steeds over seks en condooms.... wow; maken hier nog wat mee!
mh mh... ik vind die Newbie wel iemand die graag actie onderneemt op allerlei vlakken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Grote bek, weinig actie . Denk ik
Het zou wel ernstig zijn als ze meteen gaan neuken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
dus jullie zijn beide maagd en gaan woensdag afspreken.... en hebben het steeds over seks en condooms.... wow; maken hier nog wat mee!
Ik herinner van edar iets met panisch worden van aanrakingen, dus dat wordt cockblockenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
mh mh... ik vind die Newbie wel iemand die graag actie onderneemt op allerlei vlakken.
Iets op tegen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou wel ernstig zijn als ze meteen gaan neuken.
Een neukdate.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou wel ernstig zijn als ze meteen gaan neuken.
Waarom voel ik me hier beter door?quote:
Nee hoor.quote:
Je bent gewoon blij voor me, laten we het daarop houdenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom voel ik me hier beter door?
Ik ben ook een verbitterd joch he.
Ben ik al anderhalf jaar aan aan het werken, en ben inmiddels best wel vooruit gegaan, maar ik werd inderdaad panisch dan. Is nu erg verminderd al, ik heb zelfs een keer bij iemand in bed gelegen van het zomer, al was het dan onder invloedquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik herinner van edar iets met panisch worden van aanrakingen, dus dat wordt cockblocken
Ik heb ze.quote:
Nu de datum nog.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ze.
Locatie staat zelfs al vast.
Geilquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ze.
Locatie staat zelfs al vast.
Nee ik ben toch verbitterd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je bent gewoon blij voor me, laten we het daarop houden
Dus in plaats daarvan post je dit maar omdat?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef kree het volgende:
Ik wilde nog wat typen over 15 jarig meisje, maar ik doe het maar niet voordat ik weer helemaal afgebrand wordt
Mijn spidey-sense begint te kietelen en ik moet me afvragen: wat heb je tegen mij?quote:
Ik wil het wel weten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef kree het volgende:
Ik wilde nog wat typen over 15 jarig meisje, maar ik doe het maar niet voordat ik weer helemaal afgebrand wordt
Ik ben gewoon in een kutbui en ik voel aan dat ik jou leuk op de kast kan jagen. Je bent wel een tof jong, met wiet naast zn ballen op appelpopquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn spidey-sense begint te kietelen en ik moet me afvragen: wat heb je tegen mij?
Of is dit gewoon mijn halfautistische kant die de verkeerde signalen leest?
Wat heb je nu dan weer tegen haar gezegd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef kree het volgende:
Ik was al aan het typen maar toen bedacht ik mequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus in plaats daarvan post je dit maar omdat?
Wtf 15 zo jong blablaba lalalala.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef kree het volgende:
Dat kan. En nu ga ik echt slapen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in een kutbui en ik voel aan dat ik jou leuk op de kast kan jagen. Je bent wel een tof jong, met wiet naast zn ballen op appelpop
En je drukte op; verzendenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was al aan het typen maar toen bedacht ik me
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat kan. En nu ga ik echt slapen.
Doei, weltrustenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat kan. En nu ga ik echt slapen.
Volgende keer beter niet op invoeren klikken als je het niet wil vertellen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was al aan het typen maar toen bedacht ik me
Wat zei je dan: ik geef je een blackberry als je aan mijn kledder zuigt. ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:26 schreef kree het volgende:
zucht ik wordt echt afgekraakt als ik dit ga vertellen
Je hebt haar ontmaagd achter de kassa van de AH; terwijl je eigenlijk alleen maar condooms kwam kopen...quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:26 schreef kree het volgende:
zucht ik wordt echt afgekraakt als ik dit ga vertellen
Dat komt aan bod in de vorige bespreking.quote:
Ik hoor het al een natte boel dus daar.quote:
Heb het eerste verhaal gemist, maar goedzo. Met jouw leeftijd is het sowieso een beetje twijfelachtig om te gaan chatten met 15 jarige meisjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:30 schreef kree het volgende:
Haha, nouja waarom zou ik het niet zeggen eigenlijk.
Ze was nog even aan het chatten met mij, (over niks raars seks relatie) ofzo mochten jullie dat denken.
Maar ze wilde met mij naar het strand morgen.
Heb het maar even afgehouden want ik vindt dat toch niet echt toepasselijk.
Toen kwam ze met ik neem mijn "potentiele" vriendje mee (die ook 7 jaar ouder is als haar)
Nou was effe een nogo dus ik heb het maar vriendelijk afgewezen dat ik het te druk had.
En ga me nou niet afkraken hieromik heb juist gehandeld naar mijn idee.
Chatten niet wat mij betreft, flirten wel en dat doe ik ook niet, maar zij wel met mijquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb het eerste verhaal gemist, maar goedzo. Met jouw leeftijd is het sowieso een beetje twijfelachtig om te gaan chatten met 15 jarige meisjes.
Nou ja chatten, hangt er een beetje vanaf waarover en hoe het chatcontact tot stand is gekomen inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Chatten niet wat mij betreft, flirten wel en dat doe ik ook niet, maar zij wel met mij![]()
Maar ik hou het af en bij gewoon praten.
Het is mislukt, het zou mooi zijn geweest maar ik kan toch niet slapen, kutslapeloosheidquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:32 schreef Edarrawen het volgende:
Ik ga ook slapen nu, ik luister lig nu en bed en luister mooie muziek, en ik voel me relaxt en gelukkig denk ik
Tot morgen allemaal!
Nou hoe het tot contact kwam, kwam haar tegen op een bruiloft van een maat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja chatten, hangt er een beetje vanaf waarover en hoe het chatcontact tot stand is gekomen inderdaad.
klopt, maar als ze 10 jaar ouder was geweest dan was het nu mijn vriendinquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar je hebt nee gezegd. Dus je doet niet echt wat fout.
Dat komt volgens mij door het mooie weer. vrijwel iedereen is super aardig en relaxed. Kleine meisjes die op de stoep fietsen zeggen Hoi!. Straatjongeren kijken goedkeurend als je langsloopt in the ghetto. En de kassajuf achter de TNT balie biedt me een koekje aan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook niet hoe ik dat nu ineens in een week tijd meerdere keren goed doe, meestal lukt het mij niet om oogcontact te maken. Meer geluk dan wijsheid dus.
Het komt met jou ook nog wel goed joh!
Ha! En Flepke maar zeuren dat het weer geen grote invloed heeft toen ik dat zei.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij door het mooie weer. vrijwel iedereen is super aardig en relaxed. Kleine meisjes die op de stoep fietsen zeggen Hoi!. Straatjongeren kijken goedkeurend als je langsloopt in the ghetto. En de kassajuf achter de TNT balie biedt me een koekje aan.
yoghurt met honing werkt bij mij als een b.... gewoon roeryoghurt en een flinke scheut honing. dan ga ik slapen en slapen.. en sla..quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is mislukt, het zou mooi zijn geweest maar ik kan toch niet slapen, kutslapeloosheid
Ik ga nu chocolade eten, denk ik.
Als de de lente aanbreekt merk ik dat ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ha! En Flepke maar zeuren dat het weer geen grote invloed heeft toen ik dat zei.
Dat is vrouwentaal. Ze wil weten hoe je er zonder shirt uitziet denk ik.. Heel subtiel..quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou hoe het tot contact kwam, kwam haar tegen op een bruiloft van een maat.
Kon haar verder niet, maargoed ik werd in ene toegevoegd op facebook.
En ze kan echt heel leuk lullen moet ik zeggen voor die leeftijd (zou haar ook een stuk ouder inschatten als ik haar leeftijd niet had geweten)
Maargoed beetje blabla en toen ging ze mij tips geven over hoe iemand te vinden(klinkt best wel erg hè?)
Nouja geen probleem ik wilde toch al niks met haar, hoewel ik het leuk vindt om met haar te praten zo via msn. (en ik had een beetje een fout logje neergezet een paar topics terug en daarin kwam het over of ik haar wilde versieren, mijn fout)
En nu wil ze met me naar strand
Hoe gespierd zijn jouw bovenarmen kree?quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is vrouwentaal. Ze wil weten hoe je er zonder shirt uitziet denk ik.. Heel subtiel..
Nouja, zelfs als je haar wel wou versieren zou het niet vet zijn om met haar en haar potentiële vriendje naar het strand te gaan, dus ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:30 schreef kree het volgende:
Ze was nog even aan het chatten met mij, (over niks raars seks relatie) ofzo mochten jullie dat denken.
Toen kwam ze met ik neem mijn "potentiele" vriendje mee (die ook 7 jaar ouder is als haar)
Nou was effe een nogo dus ik heb het maar vriendelijk afgewezen dat ik het te druk had.
Volgens mij vind je het leuk om reacties te krijgen als ik kijk naar je vorige bericht, daar lok je al 'n beetje uit. Als je geen negatieve reacties wil, zou je dat niet neerzetten, sterker nog; dan zet je helemaal niks neer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:30 schreef kree het volgende:
Flupke is gelukkig afwezig hierquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ha! En Flepke maar zeuren dat het weer geen grote invloed heeft toen ik dat zei.
Ach zolang wij ouder en wijzer zijn om zulke dingen niet te doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het leuk om reacties te krijgen als ik kijk naar je vorige bericht, daar lok je al 'n beetje uit. Als je geen negatieve reacties wil, zou je dat niet neerzetten, sterker nog; dan zet je helemaal niks neer.
In ieder geval ben je triest, op jouw leeftijd met veertien jarige meisjes chatten getuigt wel van wanhopigheid (en al helemaal als ik kijk naar die seksueel getinte chatsessie). En als zij met jou naar het strand wilt, geef je haar toch wel een verkeerd beeld van wat je nou precies met haar wilt, anders had ze het simpelweg niet gevraagd.
Volgende week geeft mijn zusje een feest en dan zijn hier een stuk of dertig meisjes van veertien/vijftien jaar, zou jij helemaal geweldig vinden zeker.
Goedemorgenquote:
Goedemorgen.quote:
Maar jij denkt het wel, je wenste immers dat ze 10 jaar ouder was. Ik denk dat jij je beter kan richten op het krijgen van aandacht van vrouwen die op z'n minst de 20 gepasseerd zijn, die zijn iets minder naïef, iets minder beïnvloedbaar en gewoon bruikbaarder als persoon.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:52 schreef kree het volgende:
Goede morgen allemaal weer.
Ja ik weet het niet, ze kan gewoon leuk lullen.
mrk.n, jij ziet dat als seksueel, maar ik denk dat zij dat helemaal er niet achter dacht.
En nee ik ga niet naar het strand vandaag met haar.
Ik denk dat je nu iets wat aan het overdrijven bent.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik het niet een heel prettige gedachte vind dat jij zo opgaat in een gewoon chatcontact met iemand van 15. Probeer het een beetje te relativeren man!
Je bent ook geen pedofiel als je opgewonden raakt van een meisje van 15. Die kan ik ook lekker vinden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu iets wat aan het overdrijven bent.
Als het bij lullen blijft zonder extra dingen is er niks aan de hand.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Moeders en vaders van Nederland, hou uw dochters binnen, Kree is bij de zandbak aan het hosselen.
Wait what ? Als je een 15 jarige er leuk uit vind zien oke, maar opgewonden raken... dat is toch echt niet gezond. Of je moet zo oud als heloef zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent ook geen pedofiel als je opgewonden raakt van een meisje van 15. Die kan ik ook lekker vinden.
Maar ik heb wel sterk de indruk dat hij de seksuele connotaties niet weg kan duwen. Vergeet niet dat hij sowieso gefrustreerd overkomt omdat hij niet snapt waarom hij niet in de smaak valt. Dan is het risico groot dat je teveel opgaat in contacten met elk exemplaar van het vrouwelijk geslacht.
Als hij het iets meer in perspectief had geplaatst dan was dit hele contact niet eens de moeite van het vermelden waard geweest.
Het ligt er aan wat je er mee doet en hoe volgroeid een vrouw (of meisje) lichamelijk is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Wait what ? Als je een 15 jarige er leuk uit vind zien oke, maar opgewonden raken... dat is toch echt niet gezond. Of je moet zo oud als heloef zijn.
Wat Myraela zegt, je wordt niet ineens niet opgewonden als ze 16 is omdat dat niet legaal is. Als het lichamelijk volgroeid is kan je er opgewonden van raken. Klaar. Dat betekent niet dat ik daar mijn tampeloeris in wil proppen, ik kan het namelijk wel relativeren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Wait what ? Als je een 15 jarige er leuk uit vind zien oke, maar opgewonden raken... dat is toch echt niet gezond. Of je moet zo oud als heloef zijn.
Wel lullig als je als volwassen vrouw niet de vrouwelijke curves hebt danquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:09 schreef Myraela het volgende:
Pedofilie is overigens ook niet puur leeftijdsafhankelijk, maar als je opgewonden wordt van kinderlijke trekken.
Ik zeg ook niet dat je een pedofiel bent, maar voor mij is er toch een verschil als je opgewonden raakt of het een lekkerding vind.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:09 schreef Myraela het volgende:
Pedofilie is overigens ook niet puur leeftijdsafhankelijk, maar als je opgewonden wordt van kinderlijke trekken.
Als ik iemand een lekker ding vind, kan ik daar gewoon opgewonden van raken hoor. Iemand met een nog niet volgroeid vrouwenlichaam vind ik sowiezo niet zo opwindendquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:14 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je een pedofiel bent, maar voor mij is er toch een verschil als je opgewonden raakt of het een lekkerding vind.
Achjah met kijken is niks mis.
Precies. Je hebt ook 18-jarigen die er uit zien alsof ze 14 of 15 zijn, inclusief matig ontwikkelde vrouwelijke vormen. Sorry, maar daar word ik niet warm van.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik iemand een lekker ding vind, kan ik daar gewoon opgewonden van raken hoor. Iemand met een nog niet volgroeid vrouwenlichaam vind ik sowiezo niet zo opwindend
Ach, dat roepen ze op paiq ook. Ik kan in ieder geval zonder blikken of blozen zeggen dat de vrouwen middelmatig of minder zijn daar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef kedge het volgende:
Gistermiddag op het terras gezeten in Enschede en heerlijk aapjes gekeken, maar die 15 jarigen vallen me niet eens op tussen al die mooie meiden van 20/25.
Wat ik ook wel grappig vind; was dat een meid zei dat wij mannen veel meer te kijken hebben, dan de vrouwen. Want mooie mannen en mooie vrouwen ligt niet in verhouding. Er zijn veel meer mooie vrouwen, dan mannen.
Zo had ik het nog niet eens bekeken, maar moet haar wel gelijk geven.( iig in de momentopname van gisteren )
Niet echt nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:39 schreef kedge het volgende:
Paiq vind ik persoonlijk ook geen meetpunt voor mooie mannen of vrouwen.
Op straat zie ik niets anders, als ik door een drukke winkelstraat loop en ik woon dichtbij een heel groot winkelcentrum dan zie ik niet zoveel soeps hoor. Veel middelmaat en lelijke meiden en op een drukke dag 1 of 2 meiden dat je denkt...zowwwww..quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:39 schreef kedge het volgende:
Paiq vind ik persoonlijk ook geen meetpunt voor mooie mannen of vrouwen.
Hollandse vrouwen vallen niet bij je in de smaak.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Op straat zie ik niets anders, als ik door een drukke winkelstraat loop en ik woon dichtbij een heel groot winkelcentrum dan zie ik niet zoveel soeps hoor. Veel middelmaat en lelijke meiden en op een drukke dag 1 of 2 meiden dat je denkt...zowwwww..
Maar goed, ik ben denk ik wat kieskeuriger ofzo of meer een wijf
Gast, doe niet zo overdreven. Het is niet alsof hij haar neukt ofzo. Hij zegt toch dat hij niks met haar wil? Meisjes van die leeftijd vallen wel vaker op iets te oude gasten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het leuk om reacties te krijgen als ik kijk naar je vorige bericht, daar lok je al 'n beetje uit. Als je geen negatieve reacties wil, zou je dat niet neerzetten, sterker nog; dan zet je helemaal niks neer.
In ieder geval ben je triest, op jouw leeftijd met veertien jarige meisjes chatten getuigt wel van wanhopigheid (en al helemaal als ik kijk naar die seksueel getinte chatsessie). En als zij met jou naar het strand wilt, geef je haar toch wel een verkeerd beeld van wat je nou precies met haar wilt, anders had ze het simpelweg niet gevraagd.
Volgende week geeft mijn zusje een feest en dan zijn hier een stuk of dertig meisjes van veertien/vijftien jaar, zou jij helemaal geweldig vinden zeker.
Ik heb op zich ook niets tegen op blond hoor, maar dan moet het wel mooi zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hollandse vrouwen vallen niet bij je in de smaak.
Ik schijn te vallen op hoogblonde poldermeisjes.![]()
Ik leef in het paradijs dus.
Ik ben wel mollig en ik heb wel een knotje inquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb op zich ook niets tegen op blond hoor, maar dan moet het wel mooi zijn.![]()
Maar mollige hollandse blonde meisjes met knotjes e.d. ... nee dank je. Dat klopt.
Maar als je nu ook naar het aantal mooie mannen kijkt, staat dit dan in verhouding met het aantal mooie vrouwen ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Op straat zie ik niets anders, als ik door een drukke winkelstraat loop en ik woon dichtbij een heel groot winkelcentrum dan zie ik niet zoveel soeps hoor. Veel middelmaat en lelijke meiden en op een drukke dag 1 of 2 meiden dat je denkt...zowwwww..
Maar goed, ik ben denk ik wat kieskeuriger ofzo of meer een wijf
Mwa ligt eraan hoe mollig en verzorgd ze zijn. Ben net 25 geworden, dan gaat je aantal eisen weer wat naar beneden en is er ruimte voor spelingquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb op zich ook niets tegen op blond hoor, maar dan moet het wel mooi zijn.![]()
Maar mollige hollandse blonde meisjes met knotjes e.d. ... nee dank je. Dat klopt.
Lang leve de middelmaat man!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
Er zijn wel veel meer "middelmaat" mannen, terwijl het bij vrouwen snel onwijs mooi of gewoon lelijk is. Vind ik persoonlijk.
Ik val schijnbaar op een pony en slank.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Mollig heb ik echt geen probleem mee, zolang het hoofd maar niet heel dik is. Vrouwen met een ontzettend bolle kop vind ik niet aantrekkelijk. Als ze een enigszins normaal hoofd hebben maar een wat dikker lijf ben ik nog steeds dik tevreden. Pun intended.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
Dat is sowieso altijd toch, een hoofd zegt alles.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Moeders en vaders van Nederland, hou uw dochters binnen, Kree is bij de zandbak aan het hosselen.
Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
Er zijn wel veel meer "middelmaat" mannen, terwijl het bij vrouwen snel onwijs mooi of gewoon lelijk is. Vind ik persoonlijk.
Nederlandse mannen en vrouwen zijn gewoon erg middelmatig. Het verschil is dat de vrouwen daarover klagen en de mannen over het algemeen niet. Die zijn al blij dat ze wat te neuken hebben. Maar door de beugel genomen zijn er evenveel mooie vrouwen als mannen in Nederland, niet veel. Ik ben zelf ook een middelmaatje, maar dat is prima.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Maar als je nu ook naar het aantal mooie mannen kijkt, staat dit dan in verhouding met het aantal mooie vrouwen ?
[..]
Mwa ligt eraan hoe mollig en verzorgd ze zijn. Ben net 25 geworden, dan gaat je aantal eisen weer wat naar beneden en is er ruimte voor speling
Je kan uiterlijke eisen ook helemaal niet bijstellen. Als je smoorverliefd wordt op een dikkerdje, dan heb je dikkerdjes altijd al leuk gevonden. Als je voor een dikkerdje gaat terwijl je haar uiterlijk niks vindt, dan voldoet ze nog steeds niet aan je eisen, dan ben je gewoon dom.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar mijn eisen gaan nooit naar beneden.
Leeftijd is niet maar een getal, zeker niet rond de 15 jaar. Het getal geeft een levensfase aan die ze onmogelijk al ontgroeid is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef ook_gek het volgende:
Leeftijd is maar een getal, en ze worden van zelf 18
Trouwens wel opmerkelijk dat je zo leuk kan praten met een 15 jarige. Loop je wat achter op je eigen leeftijd?
Exact en ik val alleen op extreem lekkere wijven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan uiterlijke eisen ook helemaal niet bijstellen. Als je smoorverliefd wordt op een dikkerdje, dan heb je dikkerdjes altijd al leuk gevonden. Als je voor een dikkerdje gaat terwijl je haar uiterlijk niks vindt, dan voldoet ze nog steeds niet aan je eisen, dan ben je gewoon dom.
Je zal altijd alleen blijven. Accepteer het.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Exact en ik val alleen op extreem lekkere wijven.
Daar ga je, als middelmaatje...
Allang gedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je zal altijd alleen blijven. Accepteer het.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Topickill.
Ander onderwerp.
Drank tijdens het versieren. Drinken of nuchter op de vrouw af?Gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik zeg drinken, maar wel met mate.quote:
Nee zij voorquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef ook_gek het volgende:
Leeftijd is maar een getal, en ze worden van zelf 18
Trouwens wel opmerkelijk dat je zo leuk kan praten met een 15 jarige. Loop je wat achter op je eigen leeftijd?
Zou ik ook zeggen.quote:
Dat is ook gewoon zo, maarja jullie hebben niet met haar gepraat natuurlijk.quote:
Maar we lezen wel jouw posts.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, maarja jullie hebben niet met haar gepraat natuurlijk.
Nou heb toch niet het idee dat ik overkom als een 15 jarige, maar anders bedankt voor het compliment voel me toch al oudquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar we lezen wel jouw posts.
Mja, drugs zou ik ook niet nemen bij het uitgaan, maar wat drankjes kan makkelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zeg drinken, maar wel met mate.
Drugs is een handicap als je met vrouwen wil praten.
Ik drink altijd enigszins met mate.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zeg drinken, maar wel met mate.
Drugs is een handicap als je met vrouwen wil praten.
Je bent zo oud als je jezelf voelt enzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb toch niet het idee dat ik overkom als een 15 jarige, maar anders bedankt voor het compliment voel me toch al oud
Hoe zit dat dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik drink altijd enigszins met mate.
Maar daar worden vrouwen alleen maar onbelangrijker door bij mij.
Het ligt eraan waar je tegenaan gaat hangen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Wel een beetje drank. Stomdronken werkt natuurlijk niet
Ik let niet op ze.quote:
Jij hebt natuurlijk swagger met die natuurlijke moves van je. Diepgaande gesprekken tijdens het uitgaan? Eng.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik let niet op ze.
Ik ben bezig met mijn kekke dansmoves en goede diepgaande gesprekken met vrienden.
Ik zeg ook niet dat je zo jong overkomt, maar ik denk wel dat het niet alleen zo is dat zij ouder overkomt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb toch niet het idee dat ik overkom als een 15 jarige, maar anders bedankt voor het compliment voel me toch al oud
Diepgaande gesprekken was sarcastisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk swagger met die natuurlijke moves van je. Diepgaande gesprekken tijdens het uitgaan? Eng.
aandacht van de vrouwen, weinig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je zo jong overkomt, maar ik denk wel dat het niet alleen zo is dat zij ouder overkomt.
Maar goed, hoeveel aandacht krijg je verder van vrouwen? Je lijkt je nogal vast te klampen aan haar interesse.
Thank you ma'am! Dacht al dat ik de enige was die het opviel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je zo jong overkomt, maar ik denk wel dat het niet alleen zo is dat zij ouder overkomt.
Maar goed, hoeveel aandacht krijg je verder van vrouwen? Je lijkt je nogal vast te klampen aan haar interesse.
Haha, ik krijg ook een beetje die indruk inderdaad. Vooral omdat het bij kree of over de 15jarige gaat, of over het psychose meisje. Allebei dames die wat interesse toonden, maar niet echt als een ideale partner klinken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Thank you ma'am! Dacht al dat ik de enige was die het opviel.
Psychose meisje wel opzich, als ze die psychose niet gehad zou hebben dan was het wel wat geworden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, ik krijg ook een beetje die indruk inderdaad. Vooral omdat het bij kree of over de 15jarige gaat, of over het psychose meisje. Allebei dames die wat interesse toonden, maar niet echt als een ideale partner klinken.
Ja en als 15 jarig meisje geen 15 was maar 25 dan ook wel. Zo ken ik er ook wel een paar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
Psychose meisje wel opzich, als ze die psychose niet gehad zou hebben dan was het wel wat geworden.
Ja natuurlijk, want een dag niet in psychose is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:52 schreef kree het volgende:
Het verschil is (en dat heb ik al vanaf het begin af aan gezegd)
Dat het met die 15 jarige *nooit* wat zou kunnen worden.
Met psychose meisje wel
Echt, het lijkt de aanbiedingenbak bij de Wibra wel. Allemaal ongewilde exemplaren of productiefouten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat klinkt bijna net zo aanlokkelijk als iemand van 15, het psychosemeisje
Misschien trek ik dat soort wel aan, weet ik veel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echt, het lijkt de aanbiedingenbak bij de Wibra wel. Allemaal ongewilde exemplaren of productiefouten.
Iedereen kan een psychose krijgen, daar ligt het niet aan. Maar als jij al aangeeft vaak alleen maar aardig te worden gevonden, en vooral heel vriendelijk bent en niet heel erg sexy...Tsja, dan kan ik me voorstellen dat labiele types zich tot je aangetrokken voelen. Maar ik denk niet dat dat is omdat ze jou woest aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien trek ik dat soort wel aan, weet ik veel.
M'n broertje heeft ook een relatie met iemand die een psychose heeft gehad.
Humor +5quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echt, het lijkt de aanbiedingenbak bij de Wibra wel. Allemaal ongewilde exemplaren of productiefouten.
Het punt is dat er bij beide een als geldt. Als het psychosemeisje je niet afgewimpeld had of gewoon geen psychose had gehad was het wat geworden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:52 schreef kree het volgende:
Het verschil is (en dat heb ik al vanaf het begin af aan gezegd)
Dat het met die 15 jarige *nooit* wat zou kunnen worden.
Met psychose meisje wel
ja nogal. periodes om te vergeten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ach, ik heb ook zo'n periode meegemaakt van dat soort figuren: borderline, pathologisch leugenaar, etc etc. Doodvermoeiend.
Woest aantrekkelijk ben ik niet, lelijk ook niet. Ik zit gewoon in de middenmoot.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iedereen kan een psychose krijgen, daar ligt het niet aan. Maar als jij al aangeeft vaak alleen maar aardig te worden gevonden, en vooral heel vriendelijk bent en niet heel erg sexy...Tsja, dan kan ik me voorstellen dat labiele types zich tot je aangetrokken voelen. Maar ik denk niet dat dat is omdat ze jou woest aantrekkelijk vinden.
Nee kijk dat hele verhaal van die 15 jarige is verdraait hier in het topic alsof ik een relatie met haar zou willen. (wat ik al vanaf het begin niet wilde)quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het punt is dat er bij beide een als geldt. Als het psychosemeisje je niet afgewimpeld had of gewoon geen psychose had gehad was het wat geworden.
Als 15 jarig meisje 10 jaar ouder was zag je haar ook wel zitten.
Misschien iemand zoeken die geen grote als/maar heeft?
Dat zeg ik ook wel eens, maar eigenlijk snap ik het prima want ik hoef die kerel ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk ben ik niet, lelijk ook niet. Ik zit gewoon in de middenmoot.
Maar ik hoor toch vaak van meiden dat ze niet snappen dat ik nog niemand gevonden heb.
Aardig / lief / meelevend ben maargoed
Ik ben jou.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:58 schreef kree het volgende:
Maar ik hoor toch vaak van meiden dat ze niet snappen dat ik nog niemand gevonden heb.
Dat is het failliet van je mannelijkheid als vrouwen dat roepen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:58 schreef kree het volgende:
Waarom denk je zelf eigenlijk waarom je nog niemand gevonden hebt, of waarom je types aantrekt die niet geschikt zijn om een relatie mee te beginnen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk ben ik niet, lelijk ook niet. Ik zit gewoon in de middenmoot.
Zijn ook prima eigenschappen. Maar niet als je alleen maar aardig, lief en meelevend bent. Je moet wel kunnen bewijzen dat je ook een beetje ballen hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook gelijk het antwoord voor Edarrawen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zijn ook prima eigenschappen. Maar niet als je alleen maar aardig, lief en meelevend bent. Je moet wel kunnen bewijzen dat je ook een beetje ballen hebt.
Oh in dat geval gooi ik de handdoek alvast in de ring.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is het failliet van je mannelijkheid als vrouwen dat roepen.
Je bent een handtas dan.
Nee, je zei zelf dat als ze 10 jaar ouder was geweest je wel interesse had. Ik zeg dus niet dat je haar wil nu ze 15 is, enkel dat je wel aangaf haar interessant te vinden als ze ouder was geweest. Dusja, haar leeftijd lijkt voor jou de enige maar te zijn. Ik zeg niet dat je een 15jarige als vriendin wil.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nee kijk dat hele verhaal van die 15 jarige is verdraait hier in het topic alsof ik een relatie met haar zou willen. (wat ik al vanaf het begin niet wilde)
Maargoed misschien heb ik er teveel over gezegd en nu kom ik raar over.
En voor het laatste heb je wellicht gelijk.
Wat ga je proberen te veranderen de komende tijd, want je weet nu wat het probleem is, en als jij zelf al zegt dat je keuze steeds minder wordt, moet je eigenlijk zo snel mogelijk beginnen met het ontwikkelen van je lef. Heb je daar al plannen voor?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook gelijk het antwoord voor Edarrawen.
Dat heb ik dus niet (en niet gehad vroeger toen het wellicht makkelijker was om iemand te vinden)
Tussen de regels door zeggen ze:quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh in dat geval gooi ik de handdoek alvast in de ring.
*instert foreveralone.gif*
Klopt maar dat is toch niet zo raar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, je zei zelf dat als ze 10 jaar ouder was geweest je wel interesse had. Ik zeg dus niet dat je haar wil nu ze 15 is, enkel dat je wel aangaf haar interessant te vinden als ze ouder was geweest. Dusja, haar leeftijd lijkt voor jou de enige maar te zijn. Ik zeg niet dat je een 15jarige als vriendin wil.
je kunt ze ook kweken heb ik eens gehoord.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook gelijk het antwoord voor Edarrawen.
Dat heb ik dus niet (en niet gehad vroeger toen het wellicht makkelijker was om iemand te vinden)
Daarom zit ik hier dus.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zijn ook prima eigenschappen. Maar niet als je alleen maar aardig, lief en meelevend bent. Je moet wel kunnen bewijzen dat je ook een beetje ballen hebt.
Ik denk dat het bij jou echt wel meevalt. Jij moet jezelf volgens mij gewoon nog leren kennen. Als ik denk aan jongens die té aardig worden gevonden dan denk ik niet aan jou, je wekt niet de indruk jezelf de friend zone in te praten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh in dat geval gooi ik de handdoek alvast in de ring.
*instert foreveralone.gif*
Wat ik eraan moet veranderen, zal meer moeten ondernemen naar vrouwen en ook vooral harder op zoek moeten gaan in plaats van afwachten totdat er iemand naar mij toe komt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat ga je proberen te veranderen de komende tijd, want je weet nu wat het probleem is, en als jij zelf al zegt dat je keuze steeds minder wordt, moet je eigenlijk zo snel mogelijk beginnen met het ontwikkelen van je lef. Heb je daar al plannen voor?
Precies, want als het echt zo onvoorstelbaar was dat die jongen single is zou hij geen single zijn, tenzij het zijn eigen keuze is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tussen de regels door zeggen ze:
'ik zou je echt niet moeten en niks kunnen voorstellen wat je aantrekkelijk maakt, maar objectief gezien ben je heel aardig, meelevend en lief. Maar daar word ik niet geil van. Misschien een andere vrouw wel? Er zal er toch vast 1 zijn? Arme jongen heeft zo'n bevestiging nodig.'
En concreet? Wat ga je ondernemen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik eraan moet veranderen, zal meer moeten ondernemen naar vrouwen en ook vooral harder op zoek moeten gaan in plaats van afwachten totdat er iemand naar mij toe komt.
Dit is heel waar. 'Je bent als een broer voor me'. Tenzij je een psycho hebt met een rare fetish voor bloedverwanten betekent het gewoon dat ze je heel aardig vindt maar dat jouw aanwezigheid verder vaginauitdrogend werkt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tussen de regels door zeggen ze:
'ik zou je echt niet moeten en niks kunnen voorstellen wat je aantrekkelijk maakt, maar objectief gezien ben je heel aardig, meelevend en lief. Maar daar word ik niet geil van. Misschien een andere vrouw wel? Er zal er toch vast 1 zijn? Arme jongen heeft zo'n bevestiging nodig.'
Ik onderneem al Paiqquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En concreet? Wat ga je ondernemen?
Oeh dat deed ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik onderneem al Paiq![]()
Maar dat is ook kansloos zie ik al.
Verder proberen afspraakjes te maken met meiden.
maar dat heb ik laatst nog geprobeerd en gevraagd aan iemand die ik heel lang al leuk vind.
(dus een beetje ballen heb ik nog wel)
Maar die wees me keihard af
Ja maar no way dat een meisje van 15 op de zelfde lijn zit als een 25 jarige.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar dat is toch niet zo raar?
kan gewoon leuk met haar praten en dat is wat ik ook zoek in iemand van mijn leeftijd
Gaan we weer
Mag ik haar hebben als kree haar niet wil?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef dawg het volgende:
kree, zou jij wel een vrouw willen die ja en amen knikt op alles wat je zegt, en zich voor je voeten gooit zonder dat je wat moeite hebt hoeven doen? die altijd aardig is, nooit eens tegen je in gaat, niet voor haar eigen mening uitkomt, etc etc.
"Eindelijk een keer anale seks!"quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mag ik haar hebben als kree haar niet wil?
Heeft ze ook nog een jongere zus?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
sure, ik sla over.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat valt ook tegen kan ik je meldenquote:
Dat is ook zo en ik loop inderdaad achter maar dat is meer op het gebied van relaties en versieren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar no way dat een meisje van 15 op de zelfde lijn zit als een 25 jarige.
En gezien je verhalen over haar trek ik helaas de conclussie dat jij achter loopt op je eigen leeftijd.
Met het excuus dat zij voor loopt op haar leetijd heb jij zelf alleen maar aangenomen om het goed te praten voor je zelf.
quote:
Dat is helemaal niet kansloos hoor, waarom denk je dat? Er zitten daar misschien veel middelmaat vrouwen, maar dat is niet erg als je zelf aangeeft dat je vooral zoekt naar iemand om mee te praten en van te houden, dat hoeft geen topmodel of de mooiste vrouw ter wereld te zijn. Tevens hoeft er maar een vrouw toevallig tussen te zitten die jij leuk genoeg vindt om een relatie mee te beginnen, niets kansloos aan naar mijn mening om die op zo'n site te zoeken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik onderneem al Paiq![]()
Maar dat is ook kansloos zie ik al.
Verder proberen afspraakjes te maken met meiden.
maar dat heb ik laatst nog geprobeerd en gevraagd aan iemand die ik heel lang al leuk vind.
(dus een beetje ballen heb ik nog wel)
Maar die wees me keihard af
ja en amen niet, maar als iemand zich voor me voeten wil gooien dan zou ik daar geen moeite mee hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef dawg het volgende:
kree, zou jij wel een vrouw willen die ja en amen knikt op alles wat je zegt, en zich voor je voeten gooit zonder dat je wat moeite hebt hoeven doen? die altijd aardig is, nooit eens tegen je in gaat, niet voor haar eigen mening uitkomt, etc etc.
Nou wel met meer zo blijkt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is ook zo en ik loop inderdaad achter maar dat is meer op het gebied van relaties en versieren.
Ik heb liever dat ze zich voor mijn voeten dan dat ik ze moet aanspreken anders.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja en amen niet, maar als iemand zich voor me voeten wil gooien dan zou ik daar geen moeite mee hebben.
Maarja dat is.... als je eerst maar iemand hebt gevonden.
Ik heb van kree inderdaad de indruk dat hij veel jonger denkt dan bij zijn leeftijd past. Hij moet daar echt aan gaan werken.quote:
vrouwen hebben een neus voor mannen die hunkeren naar elk druppeltje aandacht. al betwijfel ik of de vrouw in kwestie daar zelf moeite mee zou hebben, anders zou ze zich niet voor je voeten gooien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja en amen niet, maar als iemand zich voor me voeten wil gooien dan zou ik daar geen moeite mee hebben.
Klopt, wij als echte Fokkers kunnen met ons 30 centimeter grote lid ons maar moeilijk toegang verschaffen tot haar artiesteningangquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat valt ook tegen kan ik je melden
Dat is omdat je altijd alleen bent geweest. En daarom trek je alleen aandacht van psychosemeisjes, die willen dat ook. Normale vrouwen willen geen ja-knikkers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:13 schreef kree het volgende:
[..]
Zo probeer ik ook over te komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet kansloos hoor, waarom denk je dat? Er zitten daar misschien veel middelmaat vrouwen, maar dat is niet erg als je zelf aangeeft dat je vooral zoekt naar iemand om mee te praten en van te houden, dat hoeft geen topmodel of de mooiste vrouw ter wereld te zijn. Tevens hoeft er maar een vrouw toevallig tussen te zitten die jij leuk genoeg vindt om een relatie mee te beginnen, niets kansloos aan naar mijn mening om die op zo'n site te zoeken.
Ik vind het knap dat je dit allemaal doet, maar je hebt gewoon nog wat extra pogingen nodig, denk ik, en zie niet elke vrouw waarmee je spreekt als een kans om van je single-zijn af te komen, maar blijf er relaxt onder en doe wat nonchalanter over je hopeloosheid, dat zou denk ik al veel minder ongeschikte vrouwen (zoals te jong of geestelijk instabiel) aantrekken.
Daar ben ik het wel mee eens. Overigens was dat eisen bijstellen ook cynisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan uiterlijke eisen ook helemaal niet bijstellen. Als je smoorverliefd wordt op een dikkerdje, dan heb je dikkerdjes altijd al leuk gevonden. Als je voor een dikkerdje gaat terwijl je haar uiterlijk niks vindt, dan voldoet ze nog steeds niet aan je eisen, dan ben je gewoon dom.
Een vriendin nemen alleen zodat ik zeker weet dat ik niet forever alone ben zal ik ook niet doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Allang gedaan.
Het is dood of de gladiolen...![]()
Vergeet niet dat op paiq ook zelden iemand online is of dames alleen komen om aandacht op te halen. Misschien is dat gewoon niet zo geschikt voor je.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Zo probeer ik ook over te komen.
Maar paiq heb nu 3 contacten, schijnt dat dat er vanzelf meer worden.
met 1 kwam het niet verder als 1 vraag van mij, nooit meer reactie gehad.
met 2 paar keer een beetje gepraat, maar ze is nooit online en krijg niet echt respons.
Ja alleen op wat ik specifiek vraag aan haar, maar ze komt niet met wedervragen
met 3 dat is nog in gang.
Vandaar dat het me kansloos lijkt, misschien is het gewoon niet de goede dating site.
Ik beland niet continu in de friendzone, dat scheelt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou echt wel meevalt. Jij moet jezelf volgens mij gewoon nog leren kennen. Als ik denk aan jongens die té aardig worden gevonden dan denk ik niet aan jou, je wekt niet de indruk jezelf de friend zone in te praten.
Dat kan best eens kloppen, maar er zullen toch ook wel vrouwen van mijn leeftijd zijn die altijd alleen zijn geweest die geen psychose hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is omdat je altijd alleen bent geweest. En daarom trek je alleen aandacht van psychosemeisjes, die willen dat ook. Normale vrouwen willen geen ja-knikkers.
paiq is echt niks. en veel vrouwen komen daar voor aandacht omdat ze dat in het dagelijks leven niet naar behoeven krijgen, heb ik het idee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vergeet niet dat op paiq ook zelden iemand online is of dames alleen komen om aandacht op te halen. Misschien is dat gewoon niet zo geschikt voor je.
En dat is in veel gevallen ook terecht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef dawg het volgende:
[..]
paiq is echt niks. en veel vrouwen komen daar voor aandacht omdat ze dat in het dagelijks leven niet naar behoeven krijgen, heb ik het idee.
Ken je serieus maar twee vrouwen van je eigen leeftijd die vrijgezel zijn? Ik ken niet eens veel mensen in die leeftijdscategorie maar toch wel tenminste vijf die nog vrijgezel zijn hoor...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
Dat kan best eens kloppen, maar er zullen toch ook wel vrouwen van mijn leeftijd zijn die altijd alleen zijn geweest die geen psychose hebben.
Sterker nog ik ken er een paar waarmee ik goed contact heb 1 wees me af.
2 vindt ik niet echt wat
Ik ben gestopt met tellen toen ik op de 10 zat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ken je serieus maar twee vrouwen van je eigen leeftijd die vrijgezel zijn? Ik ken niet eens veel mensen in die leeftijdscategorie maar toch wel tenminste vijf die nog vrijgezel zijn hoor...
de foto's die ik daar gezien hebben waren overwegend niet zo positief nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En dat is in veel gevallen ook terecht.
Zelfs met het balkje uiterlijk helemaal vol, zijn de meesten nog niet eens wat je noemt aantrekkelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En dat is in veel gevallen ook terecht.
En je kunt van tevoren wel zeggen dat je op een bepaald type valt, maar als het gebeurt is diegene waarschijnlijk toch wel anders dan je ideale beeld dat je daarvoor had. Als je verliefd wordt, is dat niet omdat iemand zo veel overeenkomst heeft met je 'eisenlijstje' maar gewoon omdat het gebeurt. Verliefdheid is niet te verklaren, maar wel een ontzettend tof gevoelquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
Je kan eisen ook niet bijstellen.
Smaak is relatief.
En als ik dan van die vrouwen ( via de matches) ook weleens hoor dat de mannen niet leuk genoeg zijn, denk ik vooral 'misschien moet je de eisen wat meer op je eigen niveau zetten'...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:26 schreef dawg het volgende:
[..]
de foto's die ik daar gezien hebben waren overwegend niet zo positief nee.
Het is ook niet mijn leeftijdscategorie, ik heb niet veel contacten tussen de 25 en 30 jaar, vandaar dat ik er maar 5 kon opnoemen...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met tellen toen ik op de 10 zat.
Soms had ik matches waarvan ik dacht: Ik kan mij de vraag "Ik wil graag daten met een tienermoeder met het uiterlijk van Chewbacca" niet herinneren. Maar goed, blijkbaar had ik het balkje op 'Heel graag' gezet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:27 schreef kedge het volgende:
[..]
Zelfs met het balkje uiterlijk helemaal vol, zijn de meesten nog niet eens wat je noemt aantrekkelijk.
ja nou misschien nog 1 maar die is een paar jaar ouder en van het type kort en pittig kapsel (en met een verleden ook trouwens)quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ken je serieus maar twee vrouwen van je eigen leeftijd die vrijgezel zijn? Ik ken niet eens veel mensen in die leeftijdscategorie maar toch wel tenminste vijf die nog vrijgezel zijn hoor...
Leer ze kennen dan, probeer je vage contacten dichterbij te halen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou misschien nog 1 maar die is een paar jaar ouder en van het type kort en pittig kapsel (en met een verleden ook trouwens)
Daar heb ik hele lange mails mee gestuurd over van alles en nog wat.
Maar verder dan dat is het niet echt mijn type.
En verder ja vage bekenden waar ik zo goed als niks van afweet.
Mens, stop, alsjeblieft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:27 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En je kunt van tevoren wel zeggen dat je op een bepaald type valt, maar als het gebeurt is diegene waarschijnlijk toch wel anders dan je ideale beeld dat je daarvoor had. Als je verliefd wordt, is dat niet omdat iemand zo veel overeenkomst heeft met je 'eisenlijstje' maar gewoon omdat het gebeurt. Verliefdheid is niet te verklaren, maar wel een ontzettend tof gevoel
Klopt maar dat is een ander "probleem" van mij om contact te leggen met iemand die ik nouwelijks ken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Leer ze kennen dan, probeer je vage contacten dichterbij te halen.
eisen.. tja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En als ik dan van die vrouwen ( via de matches) ook weleens hoor dat de mannen niet leuk genoeg zijn, denk ik vooral 'misschien moet je de eisen wat meer op je eigen niveau zetten'...
of accepteren natuurlijk
dit dus. al zal het heus ook zo zijn dat je voor bepaalde types wat meer open staat dan voor anderen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:27 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En je kunt van tevoren wel zeggen dat je op een bepaald type valt, maar als het gebeurt is diegene waarschijnlijk toch wel anders dan je ideale beeld dat je daarvoor had. Als je verliefd wordt, is dat niet omdat iemand zo veel overeenkomst heeft met je 'eisenlijstje' maar gewoon omdat het gebeurt. Verliefdheid is niet te verklaren, maar wel een ontzettend tof gevoel
Je hoeft toch ook niet constant verliefd te zijn of iemand leuk te vinden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mens, stop, alsjeblieft.![]()
![]()
Je hebt wel gelijk.
Ik val volgens de theorie op blond.
Maar de laatste 3 waren niet eens blond.
Volgens de theorie omdat je gekleurd bent ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mens, stop, alsjeblieft.![]()
![]()
Je hebt wel gelijk.
Ik val volgens de theorie op blond.
Maar de laatste 3 waren niet eens blond.
Jawel dat moet wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet constant verliefd te zijn of iemand leuk te vinden?
Ga er eens niet zo naar op zoek, mensen hebben dat door.
Maar goed, ik hou er wel over op
Neequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Volgens de theorie omdat je gekleurd bent ?
Ga dan daar aan werken, dat is een betere vorm van actie ondernemen dan jezelf op een datingsite zetten, bovendien kun je met mensen die je al vaag kent toch makkelijker afspreken ofzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar dat is een ander "probleem" van mij om contact te leggen met iemand die ik nouwelijks ken.
Of het moet via wederzijdse kennissen gaan, dan lukt het een stuk makkelijker.
Je bent in elk geval vaker verliefd geweest dan ik, heb ik de indruk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel dat moet wel.![]()
Ik weet niet wat het is.
En ik ga nooit opzoek.
Het gebeurt meestal gewoon.
Maar als je 4 jaar lang altijd wel iemand leuk vind voelt dit enorm kut.
Bij mijn laatste date heb ik geprobeerd verliefd op haar te worden, maar zoiets werkt dus ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent in elk geval vaker verliefd geweest dan ik, heb ik de indruk.
Dat was namelijk welgeteld drie keer in vijf jaar.
Maar met geduld komt het altijd wel terug, als je er maar niet krampachtig over gaat doen
Of je durft niet verliefd te worden omdat je bang bent om afgewezen te worden en dat je weer gekwetst zal voelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent in elk geval vaker verliefd geweest dan ik, heb ik de indruk.
Dat was namelijk welgeteld drie keer in vijf jaar.
Maar met geduld komt het altijd wel terug, als je er maar niet krampachtig over gaat doen
Dan doe je er dus krampachtig over, in mijn optiek...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of je durft niet verliefd te worden omdat je bang bent om afgewezen te worden en dat je weer gekwetst zal voelen
Nouja kon tochquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee![]()
Volgens mij eigen smaak.
Maar die wijkt door een heleboel andere factoren vaak af van dat blond.
Ik ben nooit afgewezen door die meisjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of je durft niet verliefd te worden omdat je bang bent om afgewezen te worden en dat je weer gekwetst zal voelen
Dan zou ik het toch maar eens laten zien de volgende keer dat je verliefd bent,quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nooit afgewezen door die meisjes.
Gelukkig kon dat ook niet want ik heb het verborgen.
of over 11 net als ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:55 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dan zou ik het toch maar eens laten zien de volgende keer dat je verliefd bent,
want anders ben je over 2 jaar nog geen stap verder
Ben je nog wel eens verliefd eigenlijk?quote:
Verliefd is een groot woord.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ben je nog wel eens verliefd eigenlijk?
nouja... ben nu 19 met 0 ervaring dus ik hoop dat hij over 2 jaar verder is dan ik nu ben...quote:
Maar bedoel je dan dat je ook echt gevoelens hebt voor meiden die je leuk vindt, of is het meer dat je ze wel ziet zitten voor eventueel een relatie? In dat laatste geval denk ik dat je er niet veel mee op zult schieten, dat komt namelijk nogal gedwongen over...quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
Verliefd is een groot woord.
Zou ik eerder zeggen leuk.
En dat heb ik wel, alleen zijn de gene die ik leuk vindt vaak al vergeven.
En dat is logisch ook, want de leukste meiden zijn het snelst bezet.
Hoe ben je van plan dat te gaan doen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:04 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
nouja... ben nu 19 met 0 ervaring dus ik hoop dat hij over 2 jaar verder is dan ik nu ben...
en ik hoop dat wij dan ook een stuk verder zijn
"over 2 jaar" dat was mijn instelling vroeger altijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:04 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
nouja... ben nu 19 met 0 ervaring dus ik hoop dat hij over 2 jaar verder is dan ik nu ben...
en ik hoop dat wij dan ook een stuk verder zijn
Ja gevoelens / leuk vinden wel maar dat is eigenlijk beide hetzelfde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan dat je ook echt gevoelens hebt voor meiden die je leuk vindt, of is het meer dat je ze wel ziet zitten voor eventueel een relatie? In dat laatste geval denk ik dat je er niet veel mee op zult schieten, dat komt namelijk nogal gedwongen over...
dan zou ik moeten gaan socializen hé... maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... als je stil word als je uit je comfort zone bentquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan dat te gaan doen dan?
Ik mag toch hopen niet tijdens de les héquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn halve klas zit te fappen op mijn marketing docente.
Ben je dan verlegen of een beetje wereldvreemd ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
dan zou ik moeten gaan socializen hé... maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... als je stil word als je uit je comfort zone bent
Foto?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Myraela het volgende:
Ja maar dan kunnen ze me afwijzen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:55 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dan zou ik het toch maar eens laten zien de volgende keer dat je verliefd bent,
want anders ben je over 2 jaar nog geen stap verder
Ik fap alleen nog maar op jou.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Myraela het volgende:
Hmm... ik kom uit een gat dus wel een klein beetje wereldvreemdquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:19 schreef kedge het volgende:
[..]
Ben je dan verlegen of een beetje wereldvreemd ?
Ik ben in mijn comfortzone ben een enorme grapjas en schaam me nergens voor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
dan zou ik moeten gaan socializen hé... maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... als je stil word als je uit je comfort zone bent
goedemiddag glowcondoompje van me.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemiddag lieve datedropjes van mij
Goedemiddag zonnestraaltjequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemiddag lieve datedropjes van mij
Oefening baart kunst. Lekker cliché, maar wel waar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Een gat? Je meent hetquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... ik kom uit een gat dus wel een klein beetje wereldvreemd..
maar ik ben wel verlegen....
Maar je hebt je aangemeld voor de meet in Enschede, dus dat is al een positieve stap en buiten je comfortzonequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... ik kom uit een gat dus wel een klein beetje wereldvreemd..
maar ik ben wel verlegen....
Hij kent mequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:39 schreef kedge het volgende:
[..]
Maar je hebt je aangemeld voor de meet in Enschede, dus dat is al een positieve stap en buiten je comfortzone
Ik ben benieuwd Zondagquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij kent memaar goed wel dat hij komt inderdaad
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:03 schreef heloef het volgende:
Ik zal aan jullie denken als ik zondag werk.
Je hebt de baan gekregen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:03 schreef heloef het volgende:
Ik zal aan jullie denken als ik zondag werk.
Aan jou zal ik maar niet denken.quote:
Nee daar word ik pas morgen over gebeld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je hebt de baan gekregen?
Goed gedaan man!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Aan jou zal ik maar niet denken.
Anders word mijn broek veel te klein in de studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |