SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierI don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Kleffie en beffiesalleen leuk als je het zelf ook bent
Hmmmquote:
Ik heb de scheermesjes en zakdoekjes er alweer bij gepakt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Kleffie en beffiesalleen leuk als je het zelf ook bent
Dat flik je mij ook altijdquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm
Dan moet ik maar verliefd worden en dan gaan praten via Skype met iemand die dat ook op mij is (wat een humor op dit tijdstip), maar ik Skype liever niet, op MSN kan je gewoon een stilte laten vallen.
Je kunt op skype ook chatten met beeld erbij...quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm
Dan moet ik maar verliefd worden en dan gaan praten via Skype met iemand die dat ook op mij is (wat een humor op dit tijdstip), maar ik Skype liever niet, op MSN kan je gewoon een stilte laten vallen.
Oh, in dat geval. Maarja, je hebt naat al in actie gezien. In je eigen achtertuin nota benequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het kleffie beffie tussen 2 FOK!kers altijd nog boeiender dan die wijven die maar bezig blijven over hun vriend terwijl ik hem toch niet ken.
Hihiquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je kunt op skype ook chatten met beeld erbij...
Hoort niet iedereen waar je het over hebt
Naat was schattig toen die over jou sprak.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, in dat geval. Maarja, je hebt naat al in actie gezien. In je eigen achtertuin nota bene
Toen wel, nu weet ik niet of die het nog wil zienquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naat was schattig toen die over jou sprak.
Over actie gesproken, baalt die dat die ons niet had gezien?
Wat die stilte op MSN?quote:
www.zerocondooms.nlquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Trouwens, voor het aanstaande stelletje: www.condoomfabriek.nl
Glow in the dark, die zijn leuk
Heb je ze al dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
www.zerocondooms.nl
Zijn nog gratis ook. En je hoeft alleen maar een paar marketing dingetjes in te vullen.
Maar dat zijn normale, die wil ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
www.zerocondooms.nl
Zijn nog gratis ook. En je hoeft alleen maar een paar marketing dingetjes in te vullen.
Ik ben toch van het ouderwets halen bij de drogisterij... niet dat ik er ooit gebruikt heb; heb just in case gewoon 3 pakjes thuis staan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
www.zerocondooms.nl
Ze zijn wel eens grappig, gewoon wat andersquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
Waarom denk ik bij glow in the dark condooms als eerst 'zou dat overal licht geven, hihihi'.
lol.quote:
Je kunt ook geen normale doen wacht ik kijk ff welke ik heb liggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar dat zijn normale, die wil ik niet
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Maar ik voel me weer eens zoals wel vaker enorm kut, eenzaam en alles. Kortom voordat ik de scheermesjes er bij pak: ik ga slapen. Tschuss!
Hou je hoofd koel; komt goed jongen! Blijven werken aan jezelf, dan kom je er wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Maar ik voel me weer eens zoals wel vaker enorm kut, eenzaam en alles. Kortom voordat ik de scheermesjes er bij pak: ik ga slapen. Tschuss!
Welterustenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Dit, kom op heloef!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hou je hoofd koel; komt goed jongen! Blijven werken aan jezelf, dan kom je er wel.
Je bent 16, kommopquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het sneue is dat ik ze al een half jaar lang heb.
Maak je geen zorgen morgen waait het wel over.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hou je hoofd koel; komt goed jongen! Blijven werken aan jezelf, dan kom je er wel.
Ik heb ze nooit gekocht omdat ik al jaren vrees eeuwig maagd te blijvenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het sneue is dat ik ze al een half jaar lang heb.
Ohja.quote:
are you shittin' me?....quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gekocht omdat ik al jaren vrees eeuwig maagd te blijven
Kutje, moet ik op MSN komen, dan kan ik je even helpen zoals je mij vanochtend hielpquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen morgen waait het wel over.
En anders kan ik Faye er nog wel mee lastig vallen.
Is gewoon een midnight dip die heb ik af en toe.
nee serieus hoor.quote:
Ik zag het nut er niet van in om ze te kopen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gekocht omdat ik al jaren vrees eeuwig maagd te blijven
Stoer, ik heb pina colada besteldquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohja.
Ik heb gekeken: ribbed, ultra fine, delay, aardbeiensmaak, normaal en 2 met een smiley erop waarvan ik me niet meer kan herinneren wat ze zijn, maar volgens mij zijn die glow in the dark.
vetquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohja.
Ik heb gekeken: ribbed, ultra fine, delay, aardbeiensmaak, normaal en 2 met een smiley erop waarvan ik me niet meer kan herinneren wat ze zijn, maar volgens mij zijn die glow in the dark.
dus jullie zijn beide maagd en gaan woensdag afspreken.... en hebben het steeds over seks en condooms.... wow; maken hier nog wat mee!quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stoer, ik heb pina colada besteld
Hoeft niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kutje, moet ik op MSN komen, dan kan ik je even helpen zoals je mij vanochtend hielp
Grote bek, weinig actie . Denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
dus jullie zijn beide maagd en gaan woensdag afspreken.... en hebben het steeds over seks en condooms.... wow; maken hier nog wat mee!
mh mh... ik vind die Newbie wel iemand die graag actie onderneemt op allerlei vlakken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Grote bek, weinig actie . Denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |