En dat zal die vrouw niet vreemd vinden wat moet dat plastic hier. Oh schat ik ga je vermoorden vanavondquote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
zie al voor me dat die gast de hele kamer in had gepakt met plastic folie
of geile safe sex hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat zal die vrouw niet vreemd vinden wat moet dat plastic hier. Oh schat ik ga je vermoorden vanavond
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat zal die vrouw niet vreemd vinden wat moet dat plastic hier. Oh schat ik ga je vermoorden vanavond
vulvaquote:
Nee van de Rabobank.quote:
quote:
Staat interessant.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom praten ze telkens in de auto
Geheim mag niemand weten net als bij Joranquote:Op zondag 6 mei 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom praten ze telkens in de auto
De muren hebben oren je weetquote:Op zondag 6 mei 2012 21:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Geheim mag niemand weten net als bij Joran
haha vrouwen mogen alleen thuis schoonmakenquote:
En achter het aanrecht staan natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
haha vrouwen mogen alleen thuis schoonmaken
Zeg dat tegen me baas ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
haha vrouwen mogen alleen thuis schoonmaken
Tweedehands is vies.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet je wat een nieuw matras kost
Allemaal lichaamssappen van andere mensenquote:
marktplaatsvriendquote:Op zondag 6 mei 2012 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De vriend? Hij kocht het toch via marktplaats
Mooi toch, zuipen is overrated.quote:
Dat jij reclames uit je hoofd kent is ook vrij ernstig.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan die reclame waarin er 6000 liter zweet over iemand heen gegooid wordt
Ik wil ook zo'n tekening.quote:
Jij draagt dus geen maatpakken?quote:
Kan je een fokker dat kwalijk nemen denk het niet. Bij mij is de reclame van de wasmiddel op mijn netvlies gebrand van een groot laken dat met een helicopter er uit een wasmachine gehaald werdquote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij reclames uit je hoofd kent is ook vrij ernstig.
wel lijkbleek!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan je een fokker dat kwalijk nemen denk het niet. Bij mij is de reclame van de wasmiddel op mijn netvlies gebrand van een groot laken dat met een helicopter er uit gehaald werd
Die is van voor de oorlog.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan je een fokker dat kwalijk nemen denk het niet. Bij mij is de reclame van de wasmiddel op mijn netvlies gebrand van een groot laken dat met een helicopter er uit gehaald werd
Omdat jij ook van voor de oorlog bent, net als ik.quote:
Komt u dan maar eens even mee naar het bureau damequote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Als je nu bij mij kijkt zie je een aantal horrorfilms
Dat heeft hij aangeklikt via een externe harde schijf!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kun je er achter dat hij Dexter heeft gekeken? Wordt dat ergens in je computer vastgelegd? WTF?
Ooit een heel klein stukje, maar ik vond er niets aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb nog nooit 1 seconde van Dexter gezien.
omdat jij nog een zwart wit tv hebtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb nog nooit 1 seconde van Dexter gezien.
Ja dus... hoe kun je daar nou achter komen?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dat heeft hij aangeklikt via een externe harde schijf!
Dan staat er ergens in je log: Dexter + 5quote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kun je er achter dat hij Dexter heeft gekeken? Wordt dat ergens in je computer vastgelegd? WTF?
voor sommige mensen heb je bouwafvalzakken nodigquote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb grote en kleine vuilniszakken, in de kleine kunnen aparte lichaamsdelen en de grote de romp.
Zijn die ook lek dicht niet dat er bloed uitloopt?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor sommige mensen heb je bouwafvalzakken nodig
Dan nemen we een Chineesje.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor sommige mensen heb je bouwafvalzakken nodig
Ik koop altijd 100 liter zakken en 20 liter. Ideale combi.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb grote en kleine vuilniszakken, in de kleine kunnen aparte lichaamsdelen en de grote de romp.
Ja wel trekbanden, het moet niet te ingewikkeld worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik koop altijd 100 liter zakken en 20 liter. Ideale combi.
Wel die met trekbandjes.
Hij was een Dexterfan, dus hij moet het lijk wel in het water gedumpt hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Wat staan ze daar nou naar het water te staren
Vuilniszakken zoeken van de C1000quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Wat staan ze daar nou naar het water te staren
Ja maar wat heeft dit voor zin? Denken ze opeens het lijk zien te drijven?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij was een Dexterfan, dus hij moet het lijk wel in het water gedumpt hebben
Die waren maar 1 euro!quote:
Hier nog een euro nog een euro nog een euro nog een euro nog een euroquote:
Beter CSI.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef donald_dick het volgende:
dat klopt, met Law and Order kom je ook ver
Was het geen lijkenschuiver.....quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was er nog een confro in deze aflevering?
Ga bolletjes slikkenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jammer dat ik geen goeie tip heb, ik word wel opgewonden van 10k.
Daar gaat de uitzending niet over.quote:
Logisch toch? Ik ben jaloers hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef donald_dick het volgende:
Feijenoord helemaal blij dat ze 2de zijn
Je verliezen moet je ook vieren, dat is waar....quote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik zapte even naar NL1 wel een wereldgoal die ik net zag, jeetje.
ga toch shag rokenquote:
Ik wil ook wel gehuldigd worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar om nou de spelers te gaan huldigen
OHNEEquote:
Transseksuele hoeren neuken, nooit meer werken!quote:
Inderdaad wat houdt dat in, hun matrixprogramma's waarmee ze zijn internetgeschiedenis checkenquote:
WCpot op éénquote:01. 145 WcPot
02. 131 Karina
03. 119 sinterklaaskapoentje
04. 097 Doler12
05. 078 TigerXtrm
06. 062 donald_dick
07. 031 Wijnand_Bierenstein
08. 030 SuperrrTuxxx
09. 030 Geo4kant
10. 023 chufi
Dat is nog nooit gebeurt dat dit kan in nederlandquote:
Dat ik er sowieso in sta.quote:
Dat is ook echt een nietzeggende link die ze daar leggen..quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Palomar het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_B%C3%A1thory
wie dit aanklikt is een moordenaar!
gekliktquote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Palomar het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_B%C3%A1thory
wie dit aanklikt is een moordenaar!
ik houd me rustigquote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is nog nooit gebeurt dat dit kan in nederland
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
AIVD aan de deur in 3, 2, 1...
Hey wat doe je nouquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef donald_dick het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet"><p>Ja... Het is inderdaad een herhaling vanavond. Ik zit in Libanon achter voortvluchtige moordenaar aan. Volgende week weer nieuw dossier.</p>— Peter R. de Vries (@PeterRdeV) <a href="https://twitter.com/PeterRdeV/status/199223729492992000" data-datetime="2012-05-06T19:46:53+00:00">May 6, 2012</a></blockquote>
script src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Ja dat wist ik al.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef donald_dick het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet"><p>Ja... Het is inderdaad een herhaling vanavond. Ik zit in Libanon achter voortvluchtige moordenaar aan. Volgende week weer nieuw dossier.</p>— Peter R. de Vries (@PeterRdeV) <a href="https://twitter.com/PeterRdeV/status/199223729492992000" data-datetime="2012-05-06T19:46:53+00:00">May 6, 2012</a></blockquote>
script src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
ik merk hetquote:
Er is een tweetvogeltje bijven je postschermpje, rechtsbovenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef donald_dick het volgende:
ik heb geen idee meer hoe je hier een tweet plaatst
twitter peter:
Ja... Het is inderdaad een herhaling vanavond. Ik zit in Libanon achter voortvluchtige moordenaar aan. Volgende week weer nieuw dossier.
Ik heb gezegd dat ik vuilniszakken koop en dat ik een tekening wil hebben hoe je lijken ontleed, ik ben bang nu.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
AIVD aan de deur in 3, 2, 1...
whoot whoot, ik zie die nu pasquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is een tweetvogeltje bijven je postschermpje, rechtsboven
Bij de C1000 hebben ze genoeg keusquote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik vuilniszakken koop en dat ik een tekening wil hebben hoe je lijken ontleed, ik ben bang nu.
Het is een angstremmer, lijkt me wel logisch dat hij het wilde gebruiken om de stress te verminderenquote:
Ik koop ze bij de Appie.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik vuilniszakken koop en dat ik een tekening wil hebben hoe je lijken ontleed, ik ben bang nu.
Gelukkig weten ze al wie ik ben.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]Doe de groeten aan Robert M.
En nog steeds geen confrontatiequote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joh.. peter is al een uur bezig.. gaat snel joh
duurt mij te langquote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joh.. peter is al een uur bezig.. gaat snel joh
er komt geen confroquote:
Daar heb je heel wat vuilniszakken voor nodigquote:
Guldens heb je toch niks aanquote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
30.000 gulden voor een bankroofFaal
was toen veelquote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
30.000 gulden voor een bankroofFaal
Dan gaat ie gewoon weg ergens anders wonen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gewoon de komende jaren geen rust meer geven en hem hinderlijk gaan volgen. Altijd een politieauto voor de deur zetten en hem overal volgen waar ie gaat. Dan knakt ie op een gegeven moment wel.
oxazepam kopenquote:
Dan volg je hem daar ookquote:Op zondag 6 mei 2012 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan gaat ie gewoon weg ergens anders wonen.
Ik heb nog, dankje.quote:
dat is nu bijna 1 miljoen euroquote:Op zondag 6 mei 2012 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das waar, begin jaren '70 hgaat het over
Ohja, even ontstressen.quote:
En als hij 1 voet buiten de deur zet gelijk naar hem toe lopen van waar ge je naar toe ok dan volgen we jou wel even tot je weer thuis bentquote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gewoon de komende jaren geen rust meer geven en hem hinderlijk gaan volgen. Altijd een politieauto voor de deur zetten en hem overal volgen waar ie gaat. Dan knakt ie op een gegeven moment wel.
Abel?quote:
faalhaas bedoel je?quote:
Nee, gewoon niks zeggenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
En als hij 1 voet buiten de deur zet gelijk naar hem toe lopen van waar ge je naar toe ok dan volgen we jou wel even tot je weer thuis bent
En dan de politie met een verrekijker opvallend naar binnen glurenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, gewoon niks zeggenWel in een opvallende auto volgen, maar niks uitleggen of vragen. Wordt ie wel gek van
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:41 schreef Ziba het volgende:
Hooooi! Ik heb Peter gemist, was het spannend/interessant/spectaculair? Waard om terug te kijken?!
Noem je dat rustig.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef donald_dick het volgende:
Casem blijft zeer rustig en peter stampvoeten
Recht voor het raam gaan staan als ie televisie aan het kijken isquote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan de politie met een verrekijker opvallend naar binnen gluren
Casem gaat er vanuit dat hij zonder lijk ontastbaar isquote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef donald_dick het volgende:
Casem blijft zeer rustig en peter stampvoeten
dat was rustig als je het vergelijkt met het klein kind gedrag van Peterquote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Noem je dat rustig.Hij probeert driftig een smoesje te verzinnen.
hij pulled gewoon een een Jorannetjequote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Casem gaat er vanuit dat hij zonder lijk ontastbaar is
Hehe bedankt!!quote:
Als je niks herhaalt hoort niemand je, doe ik ook altijd hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat was rustig als je het vergelijkt met het klein kind gedrag van Peter
In oost groningen is nog ruimte zat op elk stukje open land wat begravenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef Palomar het volgende:
[..]
Hij heeft het lijk gewoon goed laten verdwijnen
voor jou begint het weekend dus pas!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neuh, zo nog transseksuele hoeren!
Niet als je wekker op 04:15 alweer gaatquote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
peter herhaalt, jij herhaalt, ik herhaal en kennelijk werkt hetquote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je niks herhaalt hoort niemand je, doe ik ook altijd hoor.
transseksuele hoeren neuken, nooit meer werken!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wat ik kijkquote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Donder op met je 'aanrader' Peter
Kijk uit, straks staat ie bij je voordeur en graat dan agressief vragen waarom je dat niet gedaan hebt!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Donder op met je 'aanrader' Peter
was vorige week ook herhaling peter?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef donald_dick het volgende:
mooi, na 2 herhalingen op een rij misschien weer een ekte originele aflevering!
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook nog hoer. Fantastisch toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |