meer in de trend van: wat zet je aan/uit en waarmee produceer je iets? (ergo: welke modquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dingen open, hij produceert, dingen dicht hij doet niets. Aan/uit dus!
combinatie van buildcraft en industrialcraft. Mass fabricators en solar arrays van IC, en buizen en automatic crafting table van BC.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
meer in de trend van: wat zet je aan/uit en waarmee produceer je iets? (ergo: welke mod)
Pretty muchquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Perpetuum mobile for real?
ik doe meequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef maurisioo het volgende:
Deze map ziet er wel vet uit om een keer te doen met veel spelers
http://www.minecraftforum.net/topic/1214360-castle-wars/
mfok?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Das-Phantom het volgende:
heeft iemand een server waar ik kan spelen??
\
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:43 schreef Mender het volgende:
Mijn server heeft nu 12 slots.
Het ip menderv.nl werkt niet meer. Dit is veranderd naar: 176.31.229.181:25668
Onder elke lamp een lever?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:51 schreef mschol het volgende:
ik zoek een manier om een rij redstone lampen vanaf onderen aan en uit te kunnen zetten met een lever.. hoe doe ik dat?
ik heb in SP een poging gewaagd, maar heb nu een massive klok gebouwd
en nu met 1 leverquote:
ja want vanboven snap ik em welquote:
Je kan ook de redstone lamp direct boven de smooth stone blok plaatsen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ja want vanboven snap ik em wel(en wil het aan de onderkant van een enkele muur bouwen)
Die stopte niet, de server is alleen niet meer hier te zien en het is gewhitelist. Maar dm hem maar gewoon, komt goedquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef Das-Phantom het volgende:
Mender is gestopt?![]()
![]()
![]()
Maar zijn server is nog steeds online hoe kan dat?
Ik heb een ati HD5850. Prima kaart, en prima fps met minecraft normaal gesproken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Er spelen wel mensen hoor![]()
strakkies vanmiddag komt de videokaart aan, effies erin douwen en dan kom ik ook weer langs.
Niet dat je voor minecraft een fantastische videokaart nodig hebt![]()
En maar doen alsof jij het beter kan.quote:
Lijkt me wel sloom bouwen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:49 schreef Maanvis het volgende:
Sinds vandaag is minecraft uit op de xbox!!!
je kunt het downloaden op de xbox marketplace voor 1600 MS points.
lijkt me wel lekker rustgevend zo van je luie bank minecraften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |