Vooral deze scene:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er zelf ook een beetje sadistisch van![]()
Gelukkig is het maar een film. Als ik zoiets in levende lijve zou zien, vind ik het wel afschuwelijk en ik zou zelf niet iemand martelen.
Ik moest een voorbeeld geven wat iedereen kent.quote:
Hij lachte omdat je "The" voor Saw schreef, wat fout is.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik moest een voorbeeld geven wat iedereen kent.
Ik vind persoonlijk alle Saw-films een beetje te commercieel, waardoor het me juist minder doet.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Hij lachte omdat je "The" voor Saw schreef, wat fout is.
Ik kijk horrors om spanning, creativiteit/verbeelding, maar ook om te kijken waar mijn grenzen liggen. Zo kan ik Hostel of Saw prima kijken, maar vind ik een film als Megan is missing, of The Poughkeepsie Tapes veel afschuwelijker om te zien. De visuele rans doet me niet zoveel, het mentale effect van suggestie doet veel meer met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Ik hou ook van dat soort films, ben een groot horrorliefhebber. Het liefst voel ik mijzelf oncomfortabel en ongemakkelijk tijdens het kijken van een film.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef HAL9000S het volgende:
Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]Heh, mooi ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Ik hou ook van dat soort films, ben een groot horrorliefhebber. Het liefst voel ik mijzelf oncomfortabel en ongemakkelijk tijdens het kijken van een film.
En dat is nog niet eens het ergste aan die hele film!
Er zijn beelden uit Megan is missing, die iik eigenlijk toch niet wil laten zien, omdat die echt te gruwelijk zijn, in mijn ogen dan. Die film...![]()
Familiefilm, niet mijn ding.quote:
Ah joh.... lekker knus met z'n tweetjes in zo'n tonquote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Heh, mooi ja.
En dat is nog niet eens het ergste aan die hele film!
Er zijn beelden uit Megan is missing, die iik eigenlijk toch niet wil laten zien, omdat die echt te gruwelijk zijn, in mijn ogen dan. Die film...
Wat voor vreselijks heb jij dan meegemaakt?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:07 schreef Klauz het volgende:
Ik vraag me af of mensen dit soort films ook nog leuk vinden wanneer ze écht iets naars hebben meegemaakt in hun leven. Volgens mij zijn de mensen die dit soort films "fascinerend" vinden het soort mensen wat helemaal niks ergs heeft meegemaakt in hun leven, hoogstens een dode oma.
ik heb 'afschuwelijk' gekozen.
Niet veel eigenlijk. Ik zeg ook niet dat alle mensen die dit soort filmpjes afschuwelijk vinden iets ergs hebben meegemaakt, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen die iets bloederigs en verschrikkelijks van dichtbij hebben meegemaakt dit soort filmpjes nog "fascinerend" kunnen noemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:39 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wat voor vreselijks heb jij dan meegemaakt?
Je generaliseert nu wel heel erg en dat zonder redenen op te geven. Waarom denk je dat wat je zegt klopt?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:07 schreef Klauz het volgende:
Ik vraag me af of mensen dit soort films ook nog leuk vinden wanneer ze écht iets naars hebben meegemaakt in hun leven. Volgens mij zijn de mensen die dit soort films "fascinerend" vinden het soort mensen wat helemaal niks ergs heeft meegemaakt in hun leven, hoogstens een dode oma.
ik heb 'afschuwelijk' gekozen.
Ik weet het, maar ik dacht desondanks een zekere frustratie in je post op te merken.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:45 schreef Klauz het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk. Ik zeg ook niet dat alle mensen die dit soort filmpjes afschuwelijk vinden iets ergs hebben meegemaakt, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen die iets bloederigs en verschrikkelijks van dichtbij hebben meegemaakt dit soort filmpjes nog "fascinerend" kunnen noemen.
Het is niet voor niets dat rotten.com/ogrish/etc voornamelijk favoriet zijn onder pubers en jonge mensen. Die hebben nog weinig meegemaakt en voor hen is de dood ver weg.
Verzuurde oude lulquote:Op zondag 6 mei 2012 18:45 schreef Klauz het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk. Ik zeg ook niet dat alle mensen die dit soort filmpjes afschuwelijk vinden iets ergs hebben meegemaakt, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen die iets bloederigs en verschrikkelijks van dichtbij hebben meegemaakt dit soort filmpjes nog "fascinerend" kunnen noemen.
Het is niet voor niets dat rotten.com/ogrish/etc voornamelijk favoriet zijn onder pubers en jonge mensen. Die hebben nog weinig meegemaakt en voor hen is de dood ver weg.
Ja, eigenlijk heb ik geen bewijzen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Je generaliseert nu wel heel erg en dat zonder redenen op te geven. Waarom denk je dat wat je zegt klopt?
Misschien is je mensenkennis niet zo goed als dat je zelf denktquote:Op zondag 6 mei 2012 18:53 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb ik geen bewijzen.
Gewoon mensenkennis.
Misschien dat je eigenlijk zelfkennis projecteert op anderen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:53 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb ik geen bewijzen.
Gewoon mensenkennis.
In 9 van de 10 gevallen houdt 'mensenkennis' dan ook precies dat in.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Misschien dat je eigenlijk zelfkennis projecteert op anderen.
Het is de bedoeling dat het echt lijkt en dat je je inleeft.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Raggingbull het volgende:
Doen me niks. Zeg komop het is een blijft een film he niet echt dus
Ja das het probleem dus heb normaal al en met films helemaal het inlevingsvermogen van een steen 4x niks dusquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat het echt lijkt en dat je je inleeft.Dan is het wel gruwelijk.
Geen idee vraag het aan de rest vind het persoonlijk vaak een beetje een saai genre te voorspelbaar vooral de horroquote:Op zondag 6 mei 2012 23:04 schreef Sinosappel het volgende:
Zouden mensen die dat soort films leuk vinden ook mensen zijn die minder inlevingsvermogen hebben dan gemiddeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |